Topic: Coridorul IV
360 posts, 150744 views
📖 Pagination options
- Tavi
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
Tavi
Faina poza mindmasster
mindmasster wrote:
În schimb, pe tronsonul Medgidia-Constanţa, podul de peste Canalul Dunăre - Marea Neagră va fi gata în mai. Directorul DRDN Constanţa, Aidan Ibram, susţine că "pe 15 iulie se va circula, pe un fir, de la Murfatlar la Constanţa şi, de acolo, pe centură, până în port şi în acest fel vom rezolva problema traficului greu".
Faina poza mindmasster
- mindmasster
-
Posted:
-
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
Goldmund
http://www.romanialibera.ro/actualitate ... 22145.html
Acum, fondurile ramase necheltuite prin renuntarea firmei franceze ar trebui directionate spre A3 Bucuresti-Ploiesti, macar ceea ce este inceptu sa fie terminat anul acesta.
http://www.romanialibera.ro/actualitate ... 22145.html
Acum, fondurile ramase necheltuite prin renuntarea firmei franceze ar trebui directionate spre A3 Bucuresti-Ploiesti, macar ceea ce este inceptu sa fie terminat anul acesta.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
Dominatrix
Sa nu exageram, fondurile ramase necheltuite vor fi redirectionate spre cei care trebuie sa manance un cascaval bun, ca asa-i in tenis. Oricum mi se pare foarte interesant ca toate oalele se sparg in capul companiei Colas si nimeni nu spune nimic despre faptul ca predarea de amplasament s-a facut extrem de intarziat de catre CNADNR. Dar probabil ca si asta s-a facut fiindca nu era cine trebuie la butoane.
Sa nu exageram, fondurile ramase necheltuite vor fi redirectionate spre cei care trebuie sa manance un cascaval bun, ca asa-i in tenis. Oricum mi se pare foarte interesant ca toate oalele se sparg in capul companiei Colas si nimeni nu spune nimic despre faptul ca predarea de amplasament s-a facut extrem de intarziat de catre CNADNR. Dar probabil ca si asta s-a facut fiindca nu era cine trebuie la butoane.
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
DanCld
Colas este o companie din zona de afaceri apropiata presedintelui Sarkozy. E posibil sa fie vorba de spalari de rufe murdare in public cu conexiuni pana la varful puterii politice in ambele tari.
Trimisul banilor catre alta investitie e un eveniment putin probabil fiindca vorbim de 75 sau 85% bani de la UE, "partea noastra" fiind totusi o suma mica raportata la costurile unei autostrazi.
Colas este o companie din zona de afaceri apropiata presedintelui Sarkozy. E posibil sa fie vorba de spalari de rufe murdare in public cu conexiuni pana la varful puterii politice in ambele tari.
Trimisul banilor catre alta investitie e un eveniment putin probabil fiindca vorbim de 75 sau 85% bani de la UE, "partea noastra" fiind totusi o suma mica raportata la costurile unei autostrazi.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
Dr2005
Banii rămaşi vor ajunge oricum la firma franceză, care tocmai a dat în judecată statul român petru rezilierea contractului.
Banii rămaşi vor ajunge oricum la firma franceză, care tocmai a dat în judecată statul român petru rezilierea contractului.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
Goldmund
Cu banii directionati spre un alt proiect aflat in derulare, era asa, o dorintza. Stiu ca acel "CoridorIV" este sustinut de UE, dar "trebuie sa si vrem"...
Cu banii directionati spre un alt proiect aflat in derulare, era asa, o dorintza. Stiu ca acel "CoridorIV" este sustinut de UE, dar "trebuie sa si vrem"...
- Tavi
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
Tavi
Nu se duc nicaieri Goldmund iar ce marlanie s-a petrecut zilele astea nu am mai vazut. Pe Bucuresti-Ploiesti nu se lucreaza de mult timp dar acolo "s-a cazut la pace".
Uitati-va un pic pe google earth sa vedeti ca s-au actualizat niste harti pe traseul acestei autostrazi (care btw, ar trebui sa se numeasca Stefanesti - Barcanesti dupa ciuntire). De exemplu, la podul peste Prahova se vad doar doua gropi de radier si capetele de piloti de la cea de nord nesparte, podul peste Teleajen este in aceeasi situatie ca anul trecut. De cel de la Barcanesti nu mai zic, ca treceti multi des pe langa el si situatia este vizibila cu ochiul liber. La Ialomita nimic ... la Balta Doamnei nimic ...
Sa nu credeti ca mi-s dragi francezii. As spune din contra de la celebrul afis de meci cu "trubadurul bronzat". Dar este clar ca lumina zilei ca s-a lucrat cu abordari diferite.
Goldmund wrote:
http://www.romanialibera.ro/actualitate/ ... 145.html
Acum, fondurile ramase necheltuite prin renuntarea firmei franceze ar trebui directionate spre A3 Bucuresti-Ploiesti, macar ceea ce este inceptu sa fie terminat anul acesta.
Nu se duc nicaieri Goldmund iar ce marlanie s-a petrecut zilele astea nu am mai vazut. Pe Bucuresti-Ploiesti nu se lucreaza de mult timp dar acolo "s-a cazut la pace".
Uitati-va un pic pe google earth sa vedeti ca s-au actualizat niste harti pe traseul acestei autostrazi (care btw, ar trebui sa se numeasca Stefanesti - Barcanesti dupa ciuntire). De exemplu, la podul peste Prahova se vad doar doua gropi de radier si capetele de piloti de la cea de nord nesparte, podul peste Teleajen este in aceeasi situatie ca anul trecut. De cel de la Barcanesti nu mai zic, ca treceti multi des pe langa el si situatia este vizibila cu ochiul liber. La Ialomita nimic ... la Balta Doamnei nimic ...
Sa nu credeti ca mi-s dragi francezii. As spune din contra de la celebrul afis de meci cu "trubadurul bronzat". Dar este clar ca lumina zilei ca s-a lucrat cu abordari diferite.
- George
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
George
Bucuresti - Ploiesti e mort, vazut din avion acum cateva zile, la fel ca acum 2 ani. Forget it. Pana prin 2015 cred ca nu pupam.
Vesti bune pt. Nadlac - Sibiu:
http://economie.hotnews.ro/stiri-compan ... strada.htm
http://www.evz.ro/detalii/stiri/regii-a ... 26637.html
Va las placerea speculatiilor politice, prea evidente pentru a fi comentate. Totusi, partea buna e ca exista si "strainezi", in general nu cu renume prost. Sper ca vor face treaba si nu vor da iar de salase geto-dacice si de omniprezentele "retele".
Interesant e ca lucrurile se potrivesc si ca vecinatati geografice, Societa Italiana per Condotte d’Acqua SpA si Cossi Costruzioni SpA lucreaza pe lotul 2 Timisoara - Lugoj si pe Lugoj - Deva, iar Strabag pe Deva - Orastie (au inceput lucrarile) si va lucra si pe lotul 1 Orastie - Sibiu.
Poate depasim un pic starea de neputinta nationala si prin 2015 vor fi gata.
Bucuresti - Ploiesti e mort, vazut din avion acum cateva zile, la fel ca acum 2 ani. Forget it. Pana prin 2015 cred ca nu pupam.
Vesti bune pt. Nadlac - Sibiu:
http://economie.hotnews.ro/stiri-compan ... strada.htm
http://www.evz.ro/detalii/stiri/regii-a ... 26637.html
Va las placerea speculatiilor politice, prea evidente pentru a fi comentate. Totusi, partea buna e ca exista si "strainezi", in general nu cu renume prost. Sper ca vor face treaba si nu vor da iar de salase geto-dacice si de omniprezentele "retele".
Interesant e ca lucrurile se potrivesc si ca vecinatati geografice, Societa Italiana per Condotte d’Acqua SpA si Cossi Costruzioni SpA lucreaza pe lotul 2 Timisoara - Lugoj si pe Lugoj - Deva, iar Strabag pe Deva - Orastie (au inceput lucrarile) si va lucra si pe lotul 1 Orastie - Sibiu.
Poate depasim un pic starea de neputinta nationala si prin 2015 vor fi gata.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
Goldmund
Am citit si eu vestile bune, @George
Acum se pare ca autoritatile romane nu mai pot da inapoi: ori termina Coridorul IV, ori pierd cofinantarile UE(ceea ce ar fi un semnal ff rau, din moment ce deja la Bruxelles au inceput unele consultari pentru ceea ce va fi cofinantat dupa 2013....) Presupun ca in ceasul al 12-lea A1 va fi gata de la granitza pana la Sibiu . Ramane Pitesti-Sibiu, care, din cauza topografiei, constructia acestui tronson nu va fi doar mai scumpa ci si mai greu de construit(citeste intr-o perioada mai lunga de timp...)Pitesti-Sibiu trebuia sa se afle deja in lucru...Sa vedem
Am citit si eu vestile bune, @George
Acum se pare ca autoritatile romane nu mai pot da inapoi: ori termina Coridorul IV, ori pierd cofinantarile UE(ceea ce ar fi un semnal ff rau, din moment ce deja la Bruxelles au inceput unele consultari pentru ceea ce va fi cofinantat dupa 2013....) Presupun ca in ceasul al 12-lea A1 va fi gata de la granitza pana la Sibiu . Ramane Pitesti-Sibiu, care, din cauza topografiei, constructia acestui tronson nu va fi doar mai scumpa ci si mai greu de construit(citeste intr-o perioada mai lunga de timp...)Pitesti-Sibiu trebuia sa se afle deja in lucru...Sa vedem
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
Dominatrix
Din al 2'lea articol postat de George mai sus
Din al 2'lea articol postat de George mai sus
Astfel, kilometrul de autostradă (proiectare şi construcţie) va costa, în medie, 5,5 milioane de euro fără TVA. La aceste sume se vor adăuga exproprierile, consultanţa şi relocarea utilităţilor.Aici e cheia
În unele cazuri valoarea ofertei câştigătoare este cu aproape 50% mai mică decât valorea estimată de CNADNR.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
Dr2005
Nu-i bai, mai găsim câte o conductă, câte un cimitir medieval sau altceva pe traseu şi facem acte adiţionale, să ajungem la minim 5,5 milioane de euro / km (adică preţul a 2,5 km de CF nouă).
Nu-i bai, mai găsim câte o conductă, câte un cimitir medieval sau altceva pe traseu şi facem acte adiţionale, să ajungem la minim 5,5 milioane de euro / km (adică preţul a 2,5 km de CF nouă).
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
mindmasster
Excavatorul condus de Emil Boc a fost tras pe linie moartă. Lucrările la autostradă bat pasul pe loc
Până în prezent, utilajele au decopertat aproximativ şapte kilometri de teren agricol din zona Turdaş, pe viitorul terasament al autostrăzii Orăştie – Deva. Bogdan Ancuţa, excavatoristul care i-a pus meseria în mână premierului Emil Boc, a rămas de pază la utilajele trase pe line moartă.
Lucrările la cel mai important proiect de infrastructură rutieră derulat în prezent în judeţul Hunedoara, tronsonul de autostradă Orăştie – Deva, bat pasul pe loc. Aceasta după ce în urmă cu aproximativ o săptămână, prim-ministrul Emil Boc a dat startul proiectului excavând primele două cupe de pământ din cei 32 de kilometri ai viitoarei autostrăzi.
Până în această dimineaţă, utilajele firmelor Strabag şi Straco au decopertat aproximativ şapte kilometri de teren agricol din viitorul terasament al şoselei. Din cauza unor probleme tehnice, legate de înmatricularea mai multor maşini folosite de constructori la proiect, lucrările au fost încetinite.
Bogdan Ancuţa (32 de ani), omul care l-a instruit pe premierul Emil Boc în demonstraţia organizată la inaugarea lucrărilor, a rămas de pază astăzi alături de un alt coleg la excavatoarele trase pe linie moartă, uitate în mijlocul câmpiei.
Lucrări în slow-motion
„Probabil după Paşti vom începe în forţă construcţia autostrăzii. Deocamdată, se lucrează mai încet. Urmează ca dealul pe care sunt parcate aceste maşini să fie excavat. Vor fi săpături adânci de opt metri, care vor tăia culmea”, a spus bucureşteanul, devenit o mică vedetă între muncitori, după ce l-a ajutat pe Emil Boc să folosească utilajul, fără a produce vreun accident.
„Ştiam dinainte ca primul-ministru va fi instruit de mine la manevrarea excavatorului, dar nu am avut emoţii. Emil Boc a insistat să excaveze manual. Eu am stat în spatele lui şi i-am dat nişte indicaţii”, a povestit tânărul.
Cei aproximativ 32 de kilometri de autostradă pe distanţa Deva – Orăştie vor costa aproximativ 180 de milioane de euro, jumătate din valoarea proiectului fiind suportată de UE. Practic, un kilometru din noua autostradă va costa 5,5 milioane de euro. Tronsonul va cuprinde 21 de poduri, 100 de podeţe şi trei noduri rutiere care vor asigura legătura cu oraşele Orăştie, Simeria şi Deva. Un pod peste Mureş va avea o lungime de peste 700 de metri.
Proiectul nu are aviz de mediu
Potrivit Georgetei Barabaş, director al Agenţiei pentru Protecţia Mediului Hunedoara, cele două firme care construiesc autostrada Deva – Orăştie, Strabag şi Straco, nu au primit deocamdată avizele de mediu din partea instituţiei. Compania Straco a solicitat avizul, dar i-au fost cerute unele modificări la memoriul tehnic, pe care încă nu le-a făcut, a afirmat Georgeta Barabaş.
Excavatorul condus de Emil Boc a fost tras pe linie moartă. Lucrările la autostradă bat pasul pe loc
Până în prezent, utilajele au decopertat aproximativ şapte kilometri de teren agricol din zona Turdaş, pe viitorul terasament al autostrăzii Orăştie – Deva. Bogdan Ancuţa, excavatoristul care i-a pus meseria în mână premierului Emil Boc, a rămas de pază la utilajele trase pe line moartă.
Lucrările la cel mai important proiect de infrastructură rutieră derulat în prezent în judeţul Hunedoara, tronsonul de autostradă Orăştie – Deva, bat pasul pe loc. Aceasta după ce în urmă cu aproximativ o săptămână, prim-ministrul Emil Boc a dat startul proiectului excavând primele două cupe de pământ din cei 32 de kilometri ai viitoarei autostrăzi.
Până în această dimineaţă, utilajele firmelor Strabag şi Straco au decopertat aproximativ şapte kilometri de teren agricol din viitorul terasament al şoselei. Din cauza unor probleme tehnice, legate de înmatricularea mai multor maşini folosite de constructori la proiect, lucrările au fost încetinite.
Bogdan Ancuţa (32 de ani), omul care l-a instruit pe premierul Emil Boc în demonstraţia organizată la inaugarea lucrărilor, a rămas de pază astăzi alături de un alt coleg la excavatoarele trase pe linie moartă, uitate în mijlocul câmpiei.
Lucrări în slow-motion
„Probabil după Paşti vom începe în forţă construcţia autostrăzii. Deocamdată, se lucrează mai încet. Urmează ca dealul pe care sunt parcate aceste maşini să fie excavat. Vor fi săpături adânci de opt metri, care vor tăia culmea”, a spus bucureşteanul, devenit o mică vedetă între muncitori, după ce l-a ajutat pe Emil Boc să folosească utilajul, fără a produce vreun accident.
„Ştiam dinainte ca primul-ministru va fi instruit de mine la manevrarea excavatorului, dar nu am avut emoţii. Emil Boc a insistat să excaveze manual. Eu am stat în spatele lui şi i-am dat nişte indicaţii”, a povestit tânărul.
Cei aproximativ 32 de kilometri de autostradă pe distanţa Deva – Orăştie vor costa aproximativ 180 de milioane de euro, jumătate din valoarea proiectului fiind suportată de UE. Practic, un kilometru din noua autostradă va costa 5,5 milioane de euro. Tronsonul va cuprinde 21 de poduri, 100 de podeţe şi trei noduri rutiere care vor asigura legătura cu oraşele Orăştie, Simeria şi Deva. Un pod peste Mureş va avea o lungime de peste 700 de metri.
Proiectul nu are aviz de mediu
Potrivit Georgetei Barabaş, director al Agenţiei pentru Protecţia Mediului Hunedoara, cele două firme care construiesc autostrada Deva – Orăştie, Strabag şi Straco, nu au primit deocamdată avizele de mediu din partea instituţiei. Compania Straco a solicitat avizul, dar i-au fost cerute unele modificări la memoriul tehnic, pe care încă nu le-a făcut, a afirmat Georgeta Barabaş.
- Tavi
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
Tavi
http://www.evz.ro/detalii/stiri/ungaria-a-mai-finalizat-30-de-kilometri-de-autostrada-927569.html
In aia 200 mn eur or fi intrat si aditionalele de la podul peste Tisa?
http://www.evz.ro/detalii/stiri/ungaria-a-mai-finalizat-30-de-kilometri-de-autostrada-927569.html
In aia 200 mn eur or fi intrat si aditionalele de la podul peste Tisa?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri și noutăți din domeniul infrastructurii rutiere
•
Choose destination