Topic: Adaptarea stațiilor și a intrărilor pentru biciclete
15 posts, 12051 views
Chestionar:
Chestionarul va fi închis:
Niciodată
DA | 57 voturi (78.08%) |
NU | 16 voturi (21.92%) |
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Adaptarea stațiilor și a intrărilor pentru biciclete
Gabi23
Eu sunt de parere ca ar fi necesara amenajarea de spatii pentru biciclete la metrou, dar respectivele locatii sa fie pazite de eventualele furturi. Cred ca ar fi inca un exemplu de civilizatie prin aplicarea unei decizii in privinta biciclistilor. Si in weekenduri da, cred ca ar trebui permis accesul cu biciclete si role in trenurile de metrou, deoarece vine si sezonul cald si sunt din ce in ce mai multi cei care le utilizeaza.
Eu sunt de parere ca ar fi necesara amenajarea de spatii pentru biciclete la metrou, dar respectivele locatii sa fie pazite de eventualele furturi. Cred ca ar fi inca un exemplu de civilizatie prin aplicarea unei decizii in privinta biciclistilor. Si in weekenduri da, cred ca ar trebui permis accesul cu biciclete si role in trenurile de metrou, deoarece vine si sezonul cald si sunt din ce in ce mai multi cei care le utilizeaza.
- cristi20
-
Posted:
-
Re: Adaptarea statiilor si a intrarilor pentru biciclete
cristi20
Cel mai bun loc pentru suporturi cred ca ar fi la intare in vestibul, langa truncheti si casa de bilete. Aici macar este zona circulata si mai gasesti cate un paznic/casier... care pot observa persoanele "rau intentionate"
Am mers de cateva ori vara trecuta cu niste prieteni cu bicicletele in metrou, am stat in primul vagon, dar mai mult de 4 biciclete nu pot sta 'lipite' de bara din fata (asta ca sa nu deranjam ceilalti calatori).
Ar fi foarte bine sa se soata un rand de 6 scaune din primul vagon si sa monteze niste suporturi (pentru biciclete / scaune cu rotile)
Cel mai bun loc pentru suporturi cred ca ar fi la intare in vestibul, langa truncheti si casa de bilete. Aici macar este zona circulata si mai gasesti cate un paznic/casier... care pot observa persoanele "rau intentionate"
Am mers de cateva ori vara trecuta cu niste prieteni cu bicicletele in metrou, am stat in primul vagon, dar mai mult de 4 biciclete nu pot sta 'lipite' de bara din fata (asta ca sa nu deranjam ceilalti calatori).
Ar fi foarte bine sa se soata un rand de 6 scaune din primul vagon si sa monteze niste suporturi (pentru biciclete / scaune cu rotile)
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Adaptarea statiilor si a intrarilor pentru biciclete
3mil
De acord cu ce zice Cristi. Cel mai bine ar fi sa se mondeze suporturile de biciclete in incinta statiei de metrou, unde sunt trunchetii. Ca afara puteam sa mi-o leg si pana acum de un stalp, tot aia e.
Poate ne adunam toti biciclistii de pe forum, si punem de o intalnire pe 2 roti! Ce spuneti?
De acord cu ce zice Cristi. Cel mai bine ar fi sa se mondeze suporturile de biciclete in incinta statiei de metrou, unde sunt trunchetii. Ca afara puteam sa mi-o leg si pana acum de un stalp, tot aia e.
Poate ne adunam toti biciclistii de pe forum, si punem de o intalnire pe 2 roti! Ce spuneti?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Adaptarea statiilor si a intrarilor pentru biciclete
Gabi23
Momentan bicicleta mea este in stadiul lui #361 de la Alexandria .
3mil wrote:
Poate ne adunam toti biciclistii de pe forum, si punem de o intalnire pe 2 roti! Ce spuneti?
Momentan bicicleta mea este in stadiul lui #361 de la Alexandria .
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Adaptarea statiilor si a intrarilor pentru biciclete
Utilizator anonim
A mea e vanduta de vreo 2 ani, probabil in vara urmeaza sa investesc in alta (eventual cu invertor )
A mea e vanduta de vreo 2 ani, probabil in vara urmeaza sa investesc in alta (eventual cu invertor )
- Radu Marius Garnita
-
Posted:
-
Re: Adaptarea statiilor si a intrarilor pentru biciclete
Radu Marius Garnita
Io am una pentru mine si una pentru un alt doritor, ca asa este eu, cand cumpar ceva, iau si o rezerva. Si dupa ma intreb de ce nu mai am bani .
Io am una pentru mine si una pentru un alt doritor, ca asa este eu, cand cumpar ceva, iau si o rezerva. Si dupa ma intreb de ce nu mai am bani .
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Adaptarea statiilor si a intrarilor pentru biciclete
telvanni
Nu-mi mai amintiti de bicicleta ca mie mi-a fost furata....din scara blocului. Acum ca m-am mutat si am si balcon cred ca reiau in considerare sa-mi iar iar bicla. Sunt de acord cu crearea posibilitatilor de a lua bicla cu tine in metrou sau de a o lasa in statie (pazita sau macar filmata de o camera)
Nu-mi mai amintiti de bicicleta ca mie mi-a fost furata....din scara blocului. Acum ca m-am mutat si am si balcon cred ca reiau in considerare sa-mi iar iar bicla. Sunt de acord cu crearea posibilitatilor de a lua bicla cu tine in metrou sau de a o lasa in statie (pazita sau macar filmata de o camera)
- smokeone
-
Posted:
-
Re: Adaptarea statiilor si a intrarilor pentru biciclete
smokeone
In Romania cred ca ar fi furata bicicleta cu tot cu paznic si camera de supraveghere
Am un prieten caruia i-a fost furat atv-ul din curte,cu toate ca are porti actionate electric si gard destul de inalt.Hotii au asteptat momentul potrivit,mai exact o zi urata cu ploaie si vijelie..
In Romania cred ca ar fi furata bicicleta cu tot cu paznic si camera de supraveghere
Am un prieten caruia i-a fost furat atv-ul din curte,cu toate ca are porti actionate electric si gard destul de inalt.Hotii au asteptat momentul potrivit,mai exact o zi urata cu ploaie si vijelie..
- Alexandru Ionescu
-
Posted:
-
Re: Adaptarea statiilor si a intrarilor pentru biciclete
Alexandru Ionescu
DA, nu vad de ce n-ar fi bine.
DA, nu vad de ce n-ar fi bine.
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Adaptarea statiilor si a intrarilor pentru biciclete
telvanni
In Praga ai voie cu bicicleta in ultimul vagon al metroului.
In Praga ai voie cu bicicleta in ultimul vagon al metroului.
- MetrouFan
-
Posted:
-
Re: Adaptarea statiilor si a intrarilor pentru biciclete
MetrouFan
Nu vad nimic grasit in amplasarea de parcari la metrou. Cand eram mic (3-8 ani) aveam voie cu rolele in metrou, dar la un moment dat a interzis deoarece au fost niste cazuri de oameni necivilizati care s-au "distrat" cu rolele. Pana cand populatia nu capata un bun simt nu cred ca vor permite accesul cu biciclete in metrou.
Nu vad nimic grasit in amplasarea de parcari la metrou. Cand eram mic (3-8 ani) aveam voie cu rolele in metrou, dar la un moment dat a interzis deoarece au fost niste cazuri de oameni necivilizati care s-au "distrat" cu rolele. Pana cand populatia nu capata un bun simt nu cred ca vor permite accesul cu biciclete in metrou.
- freyutz
-
Posted:
-
Re: Adaptarea statiilor si a intrarilor pentru biciclete
freyutz
In perioada 15.03-15.04.2010 publicul calator cu metroul a participat la o dezbatere referitoare la oportunitatea amplasarii In zona statiilor de metrou a unor suporturi pentru parcarea bicicletelor precum ÅŸi a transportului bicicletelor in interiorul trenurilor de metrou. ...
Majoritatea repondentilor ÅŸi-au exprimat un punct de vedere pozitiv in sensul amenajarii spatiilor speciale de parcare a bicicletelor, fie in proximitatea accesului in statiile de metrou, fie in vestibulele statiilor de metrou, In conditiile In care securitatea bicicletelor va fi asigurata.
Astfel, pentru transportul cu bicicleta de acasa pana la o statie de metrou precum ÅŸi pentru continuarea drumului cu trenurile de metrou, din totalul parerilor exprimate de participanti au rezultat ca principale optiuni: -statia Piata Unirii, statia Universitate, statia Piata Romana, statia Piata Victoriei, statia Aviatorilor, statia Eroilor, statia Obor, statia Dristor, statia Titan, statia Piata Sudului.
Au mai fost optiuni pentru statia Izvor, statia Gara de Nord, statia Piata Iancului, statia Åžtefan cel Mare, statia Piata Muncii, statia Politehnica, statia Aparatorii Patriei, statia Nicolae Grigorescu. Referitor la accesul cu bicicletele in vagoanele de metrou, deÅŸi exista un numar important de aderenti la idee, (metroul din BucureÅŸti avand un sistem de acces inchis), permisiunea intrarii catre zona peroanelor creaza disfunctionalitati in ceea ce priveÅŸte fluxurile de calatori atat in zonele de intrare cat ÅŸi In zonele de ieÅŸire; transportul bicicletelor cu metroul creaza de asemenea disfunctionalitati pentru utilizatorii fara bicicleta ÅŸi poate conduce la degradari ale spatiului public precum ÅŸi la deranjarea celorlalti calatori.
In concluzie, s-a decis asupra promovarii intr-o prima etapa a ideii de amenajare in vecinatatea statiilor de metrou sau in vestibulele acestora, acolo unde zonele pot fi monitorizate, a unor rastele pentru depozitarea bicicletelor, pe parcursul timpului in care bicicliÅŸtii utilizeaza metroul. Actiunea de montare a rastelelor se va desfaÅŸura in cursul lunilor iunie-iulie 2010.
Sursa: www.metrorex.ro
In perioada 15.03-15.04.2010 publicul calator cu metroul a participat la o dezbatere referitoare la oportunitatea amplasarii In zona statiilor de metrou a unor suporturi pentru parcarea bicicletelor precum ÅŸi a transportului bicicletelor in interiorul trenurilor de metrou. ...
Majoritatea repondentilor ÅŸi-au exprimat un punct de vedere pozitiv in sensul amenajarii spatiilor speciale de parcare a bicicletelor, fie in proximitatea accesului in statiile de metrou, fie in vestibulele statiilor de metrou, In conditiile In care securitatea bicicletelor va fi asigurata.
Astfel, pentru transportul cu bicicleta de acasa pana la o statie de metrou precum ÅŸi pentru continuarea drumului cu trenurile de metrou, din totalul parerilor exprimate de participanti au rezultat ca principale optiuni: -statia Piata Unirii, statia Universitate, statia Piata Romana, statia Piata Victoriei, statia Aviatorilor, statia Eroilor, statia Obor, statia Dristor, statia Titan, statia Piata Sudului.
Au mai fost optiuni pentru statia Izvor, statia Gara de Nord, statia Piata Iancului, statia Åžtefan cel Mare, statia Piata Muncii, statia Politehnica, statia Aparatorii Patriei, statia Nicolae Grigorescu. Referitor la accesul cu bicicletele in vagoanele de metrou, deÅŸi exista un numar important de aderenti la idee, (metroul din BucureÅŸti avand un sistem de acces inchis), permisiunea intrarii catre zona peroanelor creaza disfunctionalitati in ceea ce priveÅŸte fluxurile de calatori atat in zonele de intrare cat ÅŸi In zonele de ieÅŸire; transportul bicicletelor cu metroul creaza de asemenea disfunctionalitati pentru utilizatorii fara bicicleta ÅŸi poate conduce la degradari ale spatiului public precum ÅŸi la deranjarea celorlalti calatori.
In concluzie, s-a decis asupra promovarii intr-o prima etapa a ideii de amenajare in vecinatatea statiilor de metrou sau in vestibulele acestora, acolo unde zonele pot fi monitorizate, a unor rastele pentru depozitarea bicicletelor, pe parcursul timpului in care bicicliÅŸtii utilizeaza metroul. Actiunea de montare a rastelelor se va desfaÅŸura in cursul lunilor iunie-iulie 2010.
Sursa: www.metrorex.ro
- cristi20
-
Posted:
-
Re: Adaptarea statiilor si a intrarilor pentru biciclete
cristi20
Cred ca e ceva gresit in stire, sau e vreo gluma proasta... zona monitorizata de cine? Cum sa-ti lasi bicicleta in asemenea loc? Daca se montau rastele in interiorul statiei, in vestibul, eventual unde mai patruleaza agentul de paza poate aveam curaj sa o las acolo, dar asa... Nu-i de mirare ca nu sunt folosite. Ideea e buna dar e realizata prost.
In perioada 15.03-15.04.2010 publicul calator cu metroul a participat la o dezbatere referitoare la oportunitatea amplasarii In zona statiilor de metrou a unor suporturi pentru parcarea bicicletelor precum ÅŸi a transportului bicicletelor in interiorul trenurilor de metrou. ...
In concluzie, s-a decis asupra promovarii intr-o prima etapa a ideii de amenajare in vecinatatea statiilor de metrou sau in vestibulele acestora, acolo unde zonele pot fi monitorizate, a unor rastele pentru depozitarea bicicletelor, pe parcursul timpului in care bicicliÅŸtii utilizeaza metroul. Actiunea de montare a rastelelor se va desfaÅŸura in cursul lunilor iunie-iulie 2010.
Cred ca e ceva gresit in stire, sau e vreo gluma proasta... zona monitorizata de cine? Cum sa-ti lasi bicicleta in asemenea loc? Daca se montau rastele in interiorul statiei, in vestibul, eventual unde mai patruleaza agentul de paza poate aveam curaj sa o las acolo, dar asa... Nu-i de mirare ca nu sunt folosite. Ideea e buna dar e realizata prost.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Adaptarea statiilor si a intrarilor pentru biciclete
shoppy
Daca ai un lant lung pe care-l poti trece prin ambele roti singura problema ramane saua, ori o iei cu tine ori iti pui un surub care doar cu greu se poate desface.
Si sa vedem si cum procedeaza altii mai vicilizati
http://www.leenks.com/gallery1412-22.htm
Daca ai un lant lung pe care-l poti trece prin ambele roti singura problema ramane saua, ori o iei cu tine ori iti pui un surub care doar cu greu se poate desface.
Si sa vedem si cum procedeaza altii mai vicilizati
http://www.leenks.com/gallery1412-22.htm
📖 Pagination options