Topic: Știri și articole din presă
823 posts, 250788 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
De ce sari?
Unde si cand te-am pus 'la zid'???
Mai bine hai sa discutam cu calm lucrurile 'factuale', asta nu poate decat sa ne 'imbogateasca' tuturor 'opiniile' si 'cunostintele'...
Studiile de care am pomenit s-au facut in toata lumea, doar nu-ti inchipui ca suntem doar noi 'buricul pamantului'...
Asa cum pui tu 'intrebarea' e o falsa intrebare, cu raspuns 'predeterminat', demna doar de viitorul 'referendum' degeaba...
Intrebarea 'cu raspuns deschis' la care ma refeream ar suna cam asa:
'Care este elementul cel mai important la constructia unei linii noi de metrou?'
si capata trei raspunsuri diferite, functie de 'grupul intervievat':
- raspunsul 'constructorilor' e 'sa se construiasca avand in vedere minimizarea tuturor riscurilor';
- raspunsul 'operatorilor' e 'sa se construiasca avand in vedere cele mai mici cheltuieli de mentenanta';
- raspunsul 'calatorilor' e 'sa se construiasca cat mai functional astfel ca sa petrecem cat mai putin timp 'in sistem' intre punctul de intrare si cel de iesire'.
Aceste trei grupuri sunt cele care 'decid'...
Bineinteles ca exista si grupuri 'secundare' dar a caror parere nu e 'decisiva':
- 'turistii' si-ar dori sa se orienteze cat mai usor;
- 'iubitorii de frumos' si-ar dori sa fie cat mai estetic;
- 'pensionarii' si-ar dori sa fie 'gratis';
- 'finantistii' si 'politicienii' si-ar dori sa fie cat mai 'cost efficient' si sa aduca cel mai mare numar de 'voturi' la alegeri;
- 'persoanele cu handicap loco-motor', iubitorii de animale, biciclistii etc si-ar dori ca sistemul sa le fie 'accesibil' si lor;
- 'ungurii' si-ar dori sa aiba inscriptii bilingve...
- 'musulmanii' si-ar dori sa fie dotate cu covorase orientate spre Mecca...
Cu 'scuzele de rigoare' sper ca acum intelegi ca toate astea reprezinta 'interesele mele de servici' fiind strans legate de meseria pe care o profesez...si reprezinta 'normalul'...
Daca totusi esti interesat de aspectele 'tehnice' legate de 'peretii cortina' si 'tavanele false' continuam cu placere discutia pe topicul privind tehnologiile de executie!
Toate cele bune!
De ce sari?
Unde si cand te-am pus 'la zid'???
Mai bine hai sa discutam cu calm lucrurile 'factuale', asta nu poate decat sa ne 'imbogateasca' tuturor 'opiniile' si 'cunostintele'...
Studiile de care am pomenit s-au facut in toata lumea, doar nu-ti inchipui ca suntem doar noi 'buricul pamantului'...
Asa cum pui tu 'intrebarea' e o falsa intrebare, cu raspuns 'predeterminat', demna doar de viitorul 'referendum' degeaba...
Intrebarea 'cu raspuns deschis' la care ma refeream ar suna cam asa:
'Care este elementul cel mai important la constructia unei linii noi de metrou?'
si capata trei raspunsuri diferite, functie de 'grupul intervievat':
- raspunsul 'constructorilor' e 'sa se construiasca avand in vedere minimizarea tuturor riscurilor';
- raspunsul 'operatorilor' e 'sa se construiasca avand in vedere cele mai mici cheltuieli de mentenanta';
- raspunsul 'calatorilor' e 'sa se construiasca cat mai functional astfel ca sa petrecem cat mai putin timp 'in sistem' intre punctul de intrare si cel de iesire'.
Aceste trei grupuri sunt cele care 'decid'...
Bineinteles ca exista si grupuri 'secundare' dar a caror parere nu e 'decisiva':
- 'turistii' si-ar dori sa se orienteze cat mai usor;
- 'iubitorii de frumos' si-ar dori sa fie cat mai estetic;
- 'pensionarii' si-ar dori sa fie 'gratis';
- 'finantistii' si 'politicienii' si-ar dori sa fie cat mai 'cost efficient' si sa aduca cel mai mare numar de 'voturi' la alegeri;
- 'persoanele cu handicap loco-motor', iubitorii de animale, biciclistii etc si-ar dori ca sistemul sa le fie 'accesibil' si lor;
- 'ungurii' si-ar dori sa aiba inscriptii bilingve...
- 'musulmanii' si-ar dori sa fie dotate cu covorase orientate spre Mecca...
Cu 'scuzele de rigoare' sper ca acum intelegi ca toate astea reprezinta 'interesele mele de servici' fiind strans legate de meseria pe care o profesez...si reprezinta 'normalul'...
Daca totusi esti interesat de aspectele 'tehnice' legate de 'peretii cortina' si 'tavanele false' continuam cu placere discutia pe topicul privind tehnologiile de executie!
Toate cele bune!
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
mindmasster
Linia de metrou 1 Mai - Parc Bazilescu va fi dată în folosinţă la 1 iulie
De la 1 iulie, vom avea metrou între 1 Mai şi Parcul Bazilescu. Tronsonul are 3,6 kilometri, iar cele două staţii, sunt în prezent realizate în proporţie de 75%, a declarat directorul general al Metrorex, Gheorghe Udrişte.
„Lucrările la cele două staţii au fost începute în 1986-1987, iar lucrul la finisaje, instalaţii electrice şi calea de rulare a demarat în octombrie 2010. La 15 iunie vor începe probele, iar la 1 iulie se va da drumul circulaţiei", a spus Udrişte, citat de NewsIn.
Metrorex a atribuit anul trecut companiei SOMET contractul magistralei 4. Directorul general al SOMET, Marian Stanciu, a precizat şi el că lucrarea "se află în grafic şi pe 15 iunie vor începe probele, iar la 1 iulie vor fi date în folosinţă cele două staţii".
La rândul său, ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Anca Boagiu, a spus: "Am văzut o lucrare care face cinste constructorilor, iar pe 15 iunie vom participa la începerea probelor. Iată că se poate ca două firme româneşti, un proiectant român, să respecte termenele prevăzute în contract."
Construcţia efectivă a fost realizată de compania SOMET, în timp ce firma TIAB a răspuns de instalaţiile electrice, iar compania Schinlder, de scările rulante şi escalatoare.
Costul lucrărilor de structură efectuate după anul 1990 a fost de 308 milioane lei, iar lucrările pentru dotarea cu echipament şi finisaje, în vederea punerii in funcţiune, au costat 141 milioane lei, sursa de finanţare fiind bugetul de stat, prin bugetul MTI.
Sursa si noutati despre M7 : http://media.imopedia.ro/stiri-imobilia ... 15989.html
Linia de metrou 1 Mai - Parc Bazilescu va fi dată în folosinţă la 1 iulie
De la 1 iulie, vom avea metrou între 1 Mai şi Parcul Bazilescu. Tronsonul are 3,6 kilometri, iar cele două staţii, sunt în prezent realizate în proporţie de 75%, a declarat directorul general al Metrorex, Gheorghe Udrişte.
„Lucrările la cele două staţii au fost începute în 1986-1987, iar lucrul la finisaje, instalaţii electrice şi calea de rulare a demarat în octombrie 2010. La 15 iunie vor începe probele, iar la 1 iulie se va da drumul circulaţiei", a spus Udrişte, citat de NewsIn.
Metrorex a atribuit anul trecut companiei SOMET contractul magistralei 4. Directorul general al SOMET, Marian Stanciu, a precizat şi el că lucrarea "se află în grafic şi pe 15 iunie vor începe probele, iar la 1 iulie vor fi date în folosinţă cele două staţii".
La rândul său, ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Anca Boagiu, a spus: "Am văzut o lucrare care face cinste constructorilor, iar pe 15 iunie vom participa la începerea probelor. Iată că se poate ca două firme româneşti, un proiectant român, să respecte termenele prevăzute în contract."
Construcţia efectivă a fost realizată de compania SOMET, în timp ce firma TIAB a răspuns de instalaţiile electrice, iar compania Schinlder, de scările rulante şi escalatoare.
Costul lucrărilor de structură efectuate după anul 1990 a fost de 308 milioane lei, iar lucrările pentru dotarea cu echipament şi finisaje, în vederea punerii in funcţiune, au costat 141 milioane lei, sursa de finanţare fiind bugetul de stat, prin bugetul MTI.
Sursa si noutati despre M7 : http://media.imopedia.ro/stiri-imobilia ... 15989.html
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
????????????????????????????????
mindmasster wrote:
Linia de metrou 1 Mai - Parc Bazilescu va fi dată în folosinţă la 1 iulie
„Lucrările la cele două staţii au fost începute în 1986-1987...
????????????????????????????????
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
In mod cert la Bazilescu au inceput lucrarile prin 1986 toamna prin demolarea tunelului care se construise prin 1977-1980
Iar nu a inteles "reporterita"...Dl Udriste bineinteles ca nu greseste niciodata
In mod cert la Bazilescu au inceput lucrarile prin 1986 toamna prin demolarea tunelului care se construise prin 1977-1980
Iar nu a inteles "reporterita"...Dl Udriste bineinteles ca nu greseste niciodata
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
De data asta reporterita a notat exact...cinste ei...doar ca s-a repetat sceneta din o noapte furtunoasa...al naibi numar s-a 'sucit' si din 1989 a iesit 1986...
sab wrote:
In mod cert la Bazilescu au inceput lucrarile prin 1986 toamna prin demolarea tunelului care se construise prin 1977-1980
Iar nu a inteles "reporterita"...Dl Udriste bineinteles ca nu greseste niciodata
De data asta reporterita a notat exact...cinste ei...doar ca s-a repetat sceneta din o noapte furtunoasa...al naibi numar s-a 'sucit' si din 1989 a iesit 1986...
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Si 1987 din ce s-a sucit ?
Chiar si asa, cum naiba sa poti sa spui ca lucrarile la cele doua statii au inceput in 1989 cand stii ca lucrarile la Bazilescu au inceput dupa 2000 ?
Dar oare dl Udriste stie cum a aparut "in peisaj" statia Bazilescu ? Ca tot el este autorul "perlei" cu statia Zarea..
Si 1987 din ce s-a sucit ?
Chiar si asa, cum naiba sa poti sa spui ca lucrarile la cele doua statii au inceput in 1989 cand stii ca lucrarile la Bazilescu au inceput dupa 2000 ?
Dar oare dl Udriste stie cum a aparut "in peisaj" statia Bazilescu ? Ca tot el este autorul "perlei" cu statia Zarea..
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Stie, bineinteles ca stie, doar si voi stiti ca cele doua statii s-au 'reluat' in baza economiilor facute la punerea in functiune a tronsonului GdN-1Mai, pus in functiune la vremea cand Dl Udriste era Director General Metrorex...
Probabil 's-a emotionat'...
Cronologia exacta o stim cu totii, doar 'reporterita' nu avea habar de ea...daca-i zicea cineva 2987 ea nota constiincios si o dadea 'la ziar'...'bomba zilei'...
Stie, bineinteles ca stie, doar si voi stiti ca cele doua statii s-au 'reluat' in baza economiilor facute la punerea in functiune a tronsonului GdN-1Mai, pus in functiune la vremea cand Dl Udriste era Director General Metrorex...
Probabil 's-a emotionat'...
Cronologia exacta o stim cu totii, doar 'reporterita' nu avea habar de ea...daca-i zicea cineva 2987 ea nota constiincios si o dadea 'la ziar'...'bomba zilei'...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
ByOnu
Conform Boagioancei pe 15 iun "incep" probele. Stim preabine ca primele probe vor incepe cu ceva timp inainte, oricum... Va participa si ea la "probe"? Intrebarea este: iar va da buluc cu presa?
Intreb deoarece n-am mai vazut probe la metrou (prin asta ma refer la M3 2008) prin reportaje TV.
@SubwayGuru, va fi iar conferita/vizita presa pe 15 iun? (PS. scuze, n-am vrut sa 'sar' )
Conform Boagioancei pe 15 iun "incep" probele. Stim preabine ca primele probe vor incepe cu ceva timp inainte, oricum... Va participa si ea la "probe"? Intrebarea este: iar va da buluc cu presa?
Intreb deoarece n-am mai vazut probe la metrou (prin asta ma refer la M3 2008) prin reportaje TV.
@SubwayGuru, va fi iar conferita/vizita presa pe 15 iun? (PS. scuze, n-am vrut sa 'sar' )
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Utilizator anonim
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Dragul meu, tu tot nu te-ai lamurit ca eu nu lucrez la 'PiaR'?
De un' sa stiu? (nu ca spun, da' zic...)
Cand vor incepe probele...se va auzi (vedea, presuriza, forumiza...)
ByOnu wrote:
Conform Boagioancei pe 15 iun "incep" probele. Stim preabine ca primele probe vor incepe cu ceva timp inainte, oricum... Va participa si ea la "probe"? Intrebarea este: iar va da buluc cu presa?
Intreb deoarece n-am mai vazut probe la metrou (prin asta ma refer la M3 2008) prin reportaje TV.
@SubwayGuru, va fi iar conferita/vizita presa pe 15 iun? (PS. scuze, n-am vrut sa 'sar' )
Dragul meu, tu tot nu te-ai lamurit ca eu nu lucrez la 'PiaR'?
De un' sa stiu? (nu ca spun, da' zic...)
Cand vor incepe probele...se va auzi (vedea, presuriza, forumiza...)
- ByOnu
-
Posted:
-
- misterr
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- GAC
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
GAC
@ Utilizator anonim
Daca tot te aventurezi in maruntaiele pamantului sa fotografiezi progresul lucrarilor la M4, poate faci si o poza la capatul tunelului de dupa Bazilescu (locul unde se termina tunelul). De asemenea sunt curios cati metrii dupa statia Bazilescu mai continua sina de tren.
@ Utilizator anonim
Daca tot te aventurezi in maruntaiele pamantului sa fotografiezi progresul lucrarilor la M4, poate faci si o poza la capatul tunelului de dupa Bazilescu (locul unde se termina tunelul). De asemenea sunt curios cati metrii dupa statia Bazilescu mai continua sina de tren.
📖 Pagination options