Topic: Știri și articole din presă
490 posts, 171181 views
📖 Pagination options
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
DanCld
Inapoi la subiect:
( Sursa)
Inapoi la subiect:
Inaugurarea pasajului Basarab din Capitală a fost amânată
26 mar 2011, 13:57 |
NewsIn
Inaugurarea pasajului suprateran Basarab din Capitală, despre care edilii spuneau că se va face în martie, a fost amânată, pentru a se realiza noi probe de rezistenţă a construcţiei, potrivit primarului general Sorin Oprescu.
Primarul a declarat, sâmbătă, că una dintre cerinţele proiectantului este aceea de a se realiza încercări şi cu tramvaie, nu doar cu maşini. "Nu îl inaugurăm până nu se termină de montat linia de tramvai şi nu facem toate probele. Nu vreau să tai o panglică doar de dragul de a o tăia", a afirmat edilul-şef.
Reprezentanţii municipalităţii au mai spus că pasajul va fi dotat cu senzori de cutremur şi de trafic. Senzorii de trafic vor transmite avertizări cu circa 40 de secunde înainte ca o undă seismică mare să ajungă în Bucureşti, iar cei de trafic vor oferi informaţii cu privire la numărul de maşini aflate pe podul pasajului şi la timpul necesar pentru traversarea acestuia.
Construit pentru a fluidiza traficul, pasajul suprateran Basarab va face legătura între bulevardul Nicolae Titulescu, în apropierea Gării de Nord, şi bulevardul Vasile Milea, existând şi bretele de legătură cu Şoseaua Grozăveşti.
( Sursa)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
subway guru
Sa vedem ce zice si 'presa noastra cea tanara si independenta', ca nu a scapat ocazia si a fost si de data asta 'in prima linie' si in 'coasta' teveurilor...
Sa vedem ce zice si 'presa noastra cea tanara si independenta', ca nu a scapat ocazia si a fost si de data asta 'in prima linie' si in 'coasta' teveurilor...
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
mindmasster
Pasajul Basarab, ultimele teste de siguranţă înainte de inaugurare
Sorin Oprescu, Primarul General al Capitalei a verificat astăzi lucrările de la Pasajul Basarab. Edilul şef a fost însoţit de directorul Institutului Naţional de Fizică a Pământului, Gheorghe Mărmureanu, care a declarat că Pasajul Basarab, conform proiectării, poate rezista la un cutremur de 7,5 grade.
Sorin Oprescu a declarat că, deşi Pasajul Basarab este finalizat din punctul de vedere al testelor şi al carosabilului şi poate fi redat circulaţiei, în urma solicitării proiectantului spaniol, Pasajul mai trebuie supus unui test suplimentar. Astfel, la cerinţa firmei spaniole, trebuie verificată structura de rezistenţă a Pasajului cu încărcarea acestuia la capacitate maxima, ceea ce presupune montarea liniei şi staţiei de tramvai. „Nu vreau să mă grăbesc să tai panglica inagurală până nu sunt absolut sigur c ă cei care vor circula pe acest pasaj vor fi în deplină siguranţă. Nu vreau să fac rabat de la nici o cerinţă a specialiştilor”, a declarat Sorin Oprescu.
De altfel, Pasajul Basarab va fi dotat cu senzori de avertizare seismica şi panouri avertizoare. „Aceşti senzori se vor afla în comunicare directă cu Centrul de Comanda al Institutului de Fizică a Pământului, pentru a exista o atenţionare în timp real în eventualitatea producerii unui cutremur de mare intensitate, iar incărcătura podului să nu fie, în astfel de situaţii, la valori prea mari” a explicat Primarul General.
La rândul său, Gheorghe Mărmureanu, a explicat că această măsură este absolut necesara, dând exemplu recentele evenimente din Japonia unde, datorită unor sisteme similare deja implementate, au fost salvate mii de vieţi.
Sursa: Jurnalul National
Pasajul Basarab, ultimele teste de siguranţă înainte de inaugurare
Sorin Oprescu, Primarul General al Capitalei a verificat astăzi lucrările de la Pasajul Basarab. Edilul şef a fost însoţit de directorul Institutului Naţional de Fizică a Pământului, Gheorghe Mărmureanu, care a declarat că Pasajul Basarab, conform proiectării, poate rezista la un cutremur de 7,5 grade.
Sorin Oprescu a declarat că, deşi Pasajul Basarab este finalizat din punctul de vedere al testelor şi al carosabilului şi poate fi redat circulaţiei, în urma solicitării proiectantului spaniol, Pasajul mai trebuie supus unui test suplimentar. Astfel, la cerinţa firmei spaniole, trebuie verificată structura de rezistenţă a Pasajului cu încărcarea acestuia la capacitate maxima, ceea ce presupune montarea liniei şi staţiei de tramvai. „Nu vreau să mă grăbesc să tai panglica inagurală până nu sunt absolut sigur c ă cei care vor circula pe acest pasaj vor fi în deplină siguranţă. Nu vreau să fac rabat de la nici o cerinţă a specialiştilor”, a declarat Sorin Oprescu.
De altfel, Pasajul Basarab va fi dotat cu senzori de avertizare seismica şi panouri avertizoare. „Aceşti senzori se vor afla în comunicare directă cu Centrul de Comanda al Institutului de Fizică a Pământului, pentru a exista o atenţionare în timp real în eventualitatea producerii unui cutremur de mare intensitate, iar incărcătura podului să nu fie, în astfel de situaţii, la valori prea mari” a explicat Primarul General.
La rândul său, Gheorghe Mărmureanu, a explicat că această măsură este absolut necesara, dând exemplu recentele evenimente din Japonia unde, datorită unor sisteme similare deja implementate, au fost salvate mii de vieţi.
Sursa: Jurnalul National
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
andrei11
Pe mine au inceput sa ma plictiseasca teoriile astea de 2 bani. Este clar ca pasajul e pe ultimii metri inainte de a se inaugura, este clar ca se lucreaza din plin zilele astea, este clar ca pana in toamna este gata 100 % ( 23 Septembrie ), chiar nu stiu unde e problema.
Oprescu si-a facut un fix din data de 31 Martie - data care oricum va fi data uitarii cand se va circula.
Mai stie cineva ca data inaugurarii magistralei 1 a metroului - tronsonul Republica - Timpuri Noi nu a fost Decembrie 1981 ci 2 Ianuarie 1982 ? Vedeti, nimeni nu mai stie. Ceausescu a inaugurat tronsonul in 26 - 27 Decembrie dar primul metrou cu calatori a fost in 2 Ianuarie 1982.
Sorin Oprescu a declarat că, deşi Pasajul Basarab este finalizat din punctul de vedere al testelor şi al carosabilului şi poate fi redat circulaţiei, în urma solicitării proiectantului spaniol, Pasajul mai trebuie supus unui test suplimentar.
Pe mine au inceput sa ma plictiseasca teoriile astea de 2 bani. Este clar ca pasajul e pe ultimii metri inainte de a se inaugura, este clar ca se lucreaza din plin zilele astea, este clar ca pana in toamna este gata 100 % ( 23 Septembrie ), chiar nu stiu unde e problema.
Oprescu si-a facut un fix din data de 31 Martie - data care oricum va fi data uitarii cand se va circula.
Mai stie cineva ca data inaugurarii magistralei 1 a metroului - tronsonul Republica - Timpuri Noi nu a fost Decembrie 1981 ci 2 Ianuarie 1982 ? Vedeti, nimeni nu mai stie. Ceausescu a inaugurat tronsonul in 26 - 27 Decembrie dar primul metrou cu calatori a fost in 2 Ianuarie 1982.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
shoppy
Andrei, e logic ca acum vom avea saptamanal declaratii de genul "este absolut gata dar nustiucine intarzie deschiderea", chiar Oprescu a inceput sa guite peste tot ca pasajul este gata dar nu se poate deschide ca se sta si se astepta senzorii de seism.
Defapt Oprescu abereaza ca de obicei, nu senzorii ci panourile de informare sunt legate la Institutul de Fizica a Pamantului, senzorii sunt legati si ei la panouri, astfel incat panourile sa fie declansate fie de senzorii locali fie de Institut cand stiu ca a avut loc un cutremur in alta parte, ca daca senzorii inregistreaza 7 grade Mercali iar panourile nu sunt deja activa e logic ca e cutremur si trebuie imediat activate, nu trimisa informatia la Institut si sa zica aia ca da, este cutremur.
Andrei, e logic ca acum vom avea saptamanal declaratii de genul "este absolut gata dar nustiucine intarzie deschiderea", chiar Oprescu a inceput sa guite peste tot ca pasajul este gata dar nu se poate deschide ca se sta si se astepta senzorii de seism.
Defapt Oprescu abereaza ca de obicei, nu senzorii ci panourile de informare sunt legate la Institutul de Fizica a Pamantului, senzorii sunt legati si ei la panouri, astfel incat panourile sa fie declansate fie de senzorii locali fie de Institut cand stiu ca a avut loc un cutremur in alta parte, ca daca senzorii inregistreaza 7 grade Mercali iar panourile nu sunt deja activa e logic ca e cutremur si trebuie imediat activate, nu trimisa informatia la Institut si sa zica aia ca da, este cutremur.
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
mindmasster
De ce e amânată a opta inaugurare la Basarab
Inaugurarea Pasajului Basarab, anunţată de primarul Oprescu pentru sfârşitul acestei luni, este amânată pentru simplul fapt că nu s-au terminat lucrările. Edilul-şef a justificat însă amânarea prin necesitatea de a monta senzori de cutremur pe noul pod.
Zeci de muncitori şi utilaje forforeau ieri-dimineaţă, pe şantierul de la Basarab. „După ce terminăm de tencuit, pereţii trebuie vopsiţi. Mai avem de lucru până cel puţin la 15 aprilie“, au declarat câţiva angajaţi care lucrau la pod. În replică la urarea „Spor la treabă!”, oamenii ne-au spus „Nu ne dorim spor la treabă că mai avem o grămadă!“.
În prezent, încă mai asfaltează, iar, în zona de îmbinare a celor două bretele de pe Calea Griviţei cu pasajul, nu există puntea de legătură. De asemenea, liniile de tramvai abia se montau în porţiunea dinspre Şoseaua Nicolae Titulescu.
Podul rezistă la un cutremur de 7,5 grade Richter
În timpul vizitei din weekend de la Pasajul Basarab, edilul-şef al Capitalei, Sorin Oprescu, a anunţat că deschiderea circulaţiei se amână. Motivele: teste de rezistenţă şi, mai nou, senzori seismici. Asta, în condiţiile în care tot el susţinea recent că specialiştii i-au dat asigurări că noul pod rezistă la un cutremur de 7,5 grade pe scara Richter.
„Senzorii seisimici sunt o găselniţă a consilierilor primarului general pentru a acoperi o declaraţie superficială a edilului-şef, anume inaugurarea pasajului la sfârşitul acestei luni“, este de părere Mircea Raicu, viceprimarul Capitalei.
Oprescu nu se mai grăbeşte
„Nu mă grăbesc să tai o panglică inaugurală până când nu sunt sigur că se poate circula în maximă siguranţă“, a spus primarul general al Capitalei., Sorin Oprescu, El a explicat că, săptămâna trecut, proiectantul Pasajului Basarab a trimis o adresă în care îi cerea constructorului datele privind testele finale pentru rezistenţa podului. La rândul său, directorul de proiect, Francisco Torres Guilabert a declarat că „podul este gata“. El nu a putut însă să spună exact când va fi deschis traficului rutier. „Aşteptăm un răspuns de la proiectant care calculează dacă poate fi permisă circulaţia tramvaielor în zona podului Hobanat“, a declarat Francisco Torres Guilabert. El a adăugat că, cel mai probabil, va avea un răspuns până la sfârşitul acestei săptămâni.
„Nu vor fi instalaţi senzori, ci un panou”
Directorul Institutului de Fizică a Pamântului, Gheorghe Mărmureanu, spune că Primăria Capitalei (PMB), împreună cu instituţia pe care o reprezintă intenţionează să instaleze la capetele Pasajului Basarab panouri de informare. „Panourile vor avea dimensiuni mari, doi metri lăţime şi trei lungime, şi vor fi luminoase. Pe aceste ecrane va apărea, înainte de cutremur, o avertizare scrisă pentru şoferi”, ne-a spus Gheorghe Mărmureanu.
Specialistul a adăugat că informaţiile apărute până acum se vor instala senzori de cutremur pe pasaj sunt false. „Nu se vor instala senzori, senzorii există deja la Vrancea, acolo unde au loc mişcări tectonice şi de unde vin cutremurele. Informaţia va veni direct de la aceşti senzori cu 40 de secunde înainte de cutremur şi, prin intermediul unei tehnologii mai complicate, va fi trasformată imediat în mesajul ce va apărea pe aceste panouri. Investiţia în panouri este minimă, nu vor costa mai mult de două mii de lei”, ne-a mai spus Mărmureanu.
Promisiuni sezoniere
• Lucrările la Pasajul Basarab au început în 2006 şi trebuiau finalizate în 2009, conform proiectului. Lucrările au fost însă întârziate din cauza unor litigii cu proprietarii unor terenuri din zona unde se construia podul.
• Termenul de finalizare a fost mutat în septembrie 2010, dar nu a fost aşa, motivele fiind aceleaşi, litigiile cu proprietarii.
• În toamna lui 2010, edilul-şef anunţa din nou că lucrările vor fi încheiate şi că pasajul va fi gata în luna decembrie 2010.
• Şi acest termen a fost amânat pentru luna iulie 2010, dar nici atunci nu s-a respectat termenul.
• În 20 decembrie 2010 Oprescu a promis că "din ianuarie 2011 se poate merge pe pasaj", dată care de asemenea nu s-a respectat.
• La sfârşitul lunii februarie 2011, primarul iar declara că la finalul lunii martie pasajul va fi deschis circulaţiei rutiere, precizand însă că lucrările la linia de tramvai vor mai dura.
• Acum, la finalul lunii martie, este a opta oară când se amână termenul pentru data de 15 aprilie.[/b:rmohv1qd]
De ce e amânată a opta inaugurare la Basarab
Inaugurarea Pasajului Basarab, anunţată de primarul Oprescu pentru sfârşitul acestei luni, este amânată pentru simplul fapt că nu s-au terminat lucrările. Edilul-şef a justificat însă amânarea prin necesitatea de a monta senzori de cutremur pe noul pod.
Zeci de muncitori şi utilaje forforeau ieri-dimineaţă, pe şantierul de la Basarab. „După ce terminăm de tencuit, pereţii trebuie vopsiţi. Mai avem de lucru până cel puţin la 15 aprilie“, au declarat câţiva angajaţi care lucrau la pod. În replică la urarea „Spor la treabă!”, oamenii ne-au spus „Nu ne dorim spor la treabă că mai avem o grămadă!“.
În prezent, încă mai asfaltează, iar, în zona de îmbinare a celor două bretele de pe Calea Griviţei cu pasajul, nu există puntea de legătură. De asemenea, liniile de tramvai abia se montau în porţiunea dinspre Şoseaua Nicolae Titulescu.
Podul rezistă la un cutremur de 7,5 grade Richter
În timpul vizitei din weekend de la Pasajul Basarab, edilul-şef al Capitalei, Sorin Oprescu, a anunţat că deschiderea circulaţiei se amână. Motivele: teste de rezistenţă şi, mai nou, senzori seismici. Asta, în condiţiile în care tot el susţinea recent că specialiştii i-au dat asigurări că noul pod rezistă la un cutremur de 7,5 grade pe scara Richter.
„Senzorii seisimici sunt o găselniţă a consilierilor primarului general pentru a acoperi o declaraţie superficială a edilului-şef, anume inaugurarea pasajului la sfârşitul acestei luni“, este de părere Mircea Raicu, viceprimarul Capitalei.
Oprescu nu se mai grăbeşte
„Nu mă grăbesc să tai o panglică inaugurală până când nu sunt sigur că se poate circula în maximă siguranţă“, a spus primarul general al Capitalei., Sorin Oprescu, El a explicat că, săptămâna trecut, proiectantul Pasajului Basarab a trimis o adresă în care îi cerea constructorului datele privind testele finale pentru rezistenţa podului. La rândul său, directorul de proiect, Francisco Torres Guilabert a declarat că „podul este gata“. El nu a putut însă să spună exact când va fi deschis traficului rutier. „Aşteptăm un răspuns de la proiectant care calculează dacă poate fi permisă circulaţia tramvaielor în zona podului Hobanat“, a declarat Francisco Torres Guilabert. El a adăugat că, cel mai probabil, va avea un răspuns până la sfârşitul acestei săptămâni.
„Nu vor fi instalaţi senzori, ci un panou”
Directorul Institutului de Fizică a Pamântului, Gheorghe Mărmureanu, spune că Primăria Capitalei (PMB), împreună cu instituţia pe care o reprezintă intenţionează să instaleze la capetele Pasajului Basarab panouri de informare. „Panourile vor avea dimensiuni mari, doi metri lăţime şi trei lungime, şi vor fi luminoase. Pe aceste ecrane va apărea, înainte de cutremur, o avertizare scrisă pentru şoferi”, ne-a spus Gheorghe Mărmureanu.
Specialistul a adăugat că informaţiile apărute până acum se vor instala senzori de cutremur pe pasaj sunt false. „Nu se vor instala senzori, senzorii există deja la Vrancea, acolo unde au loc mişcări tectonice şi de unde vin cutremurele. Informaţia va veni direct de la aceşti senzori cu 40 de secunde înainte de cutremur şi, prin intermediul unei tehnologii mai complicate, va fi trasformată imediat în mesajul ce va apărea pe aceste panouri. Investiţia în panouri este minimă, nu vor costa mai mult de două mii de lei”, ne-a mai spus Mărmureanu.
Promisiuni sezoniere
• Lucrările la Pasajul Basarab au început în 2006 şi trebuiau finalizate în 2009, conform proiectului. Lucrările au fost însă întârziate din cauza unor litigii cu proprietarii unor terenuri din zona unde se construia podul.
• Termenul de finalizare a fost mutat în septembrie 2010, dar nu a fost aşa, motivele fiind aceleaşi, litigiile cu proprietarii.
• În toamna lui 2010, edilul-şef anunţa din nou că lucrările vor fi încheiate şi că pasajul va fi gata în luna decembrie 2010.
• Şi acest termen a fost amânat pentru luna iulie 2010, dar nici atunci nu s-a respectat termenul.
• În 20 decembrie 2010 Oprescu a promis că "din ianuarie 2011 se poate merge pe pasaj", dată care de asemenea nu s-a respectat.
• La sfârşitul lunii februarie 2011, primarul iar declara că la finalul lunii martie pasajul va fi deschis circulaţiei rutiere, precizand însă că lucrările la linia de tramvai vor mai dura.
• Acum, la finalul lunii martie, este a opta oară când se amână termenul pentru data de 15 aprilie.[/b:rmohv1qd]
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
andrei11
Repet, voi nu va plictisiti cu acest subiect ? Daca cineva 'inventeaza' date de inaugurare a pasajului noi trebuie sa-l si credem ? Nu suntem cu capul pe umeri ? Subway ne-a spus de foarte mult timp ca pasajul va fi gata cam in vara ( 31 Iulie ). Orice alt termen este aiuristic si numai propaganda de ( foarte ) prost gust.
Repet ca sa intelegeti : Prin ianaugurare eu inteleg pasaj auto functional in toate directiile + linie de tramvai + statie de tramvai functionala.
PS Prin linie de tramvai se intelege atat linia de pe pasaj cat si capul de la gara Basarab.
E limpede pentru toata lumea ? Pareri contra, abtineri ?
Repet, voi nu va plictisiti cu acest subiect ? Daca cineva 'inventeaza' date de inaugurare a pasajului noi trebuie sa-l si credem ? Nu suntem cu capul pe umeri ? Subway ne-a spus de foarte mult timp ca pasajul va fi gata cam in vara ( 31 Iulie ). Orice alt termen este aiuristic si numai propaganda de ( foarte ) prost gust.
Repet ca sa intelegeti : Prin ianaugurare eu inteleg pasaj auto functional in toate directiile + linie de tramvai + statie de tramvai functionala.
PS Prin linie de tramvai se intelege atat linia de pe pasaj cat si capul de la gara Basarab.
E limpede pentru toata lumea ? Pareri contra, abtineri ?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
ByOnu
Mai, ceea ce conteaza este ca se deschide anul asta! Asta e cert, nu-i loc de discutii... Si asa impacam pe toata lumea!
Mai, ceea ce conteaza este ca se deschide anul asta! Asta e cert, nu-i loc de discutii... Si asa impacam pe toata lumea!
- mihai_tomaro
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
mihai_tomaro
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
Utilizator anonim
Primarul General, Sorin Oprescu , a vizitat astazi, 9 aprilie, santierul de la Pasajul Basarab. Cu acest prilej, Edilul-sef a anuntat ca, de luni, 11 aprilie, se va relua circulatia rutiera pe sub pasaj.
“Luni dimineata vom da drumul la circulatia rutiera pe sub pod si imediat ce vom incarca podul cu linia de tramvai, se va da drumul la circulatie si pe deasupra. Cum va spuneam si la vizita precedenta, proiectantul a cerut incarcarea maxima a podului si cu linia de tramvai, ceea ce facem de fapt acum. Linia de tramvai va fi finalizata dupa ce terminam tensionarile si facem ultimele verificari. Dupa probele acestea si reglarea hobanelor, dam drumul si la circulatia pe pod. Firma de proiectare din Spania ne-a trimis toata documentatia (pe care daca doriti, v-o punem la dispozitie) si urmeaza sa ne conformam, pentru ca nu doresc sa risc absolut nimic numai de dragul unei inagurari. In rest, mergem inainte si am inceput, dupa cum puteti vedea, amenajarea spatiilor verzi de sub pod”, a declarat Sorin Oprescu .
De asemenea, Primarul General a cerut directorului ALPAB sa amenajeze pe unul dintre terenurile adiacente pasajului, din zona garii Basarab, un mic parc, iar operatorilor de salubrizare le-a solicitat sa curete si sa transforme in spatii verzi toate terenurile din zona pasajului care apartin municipalitatii.
In fata Garii Basarab a fost realizat un terminal multimodal, pentru tramvaie, autobuze si taximetre. Pe pod va exista o statie de tramvai care va fi direct conectata cu sistemele de transport de la sol, respectiv tramvaie, autobuze, troleibuze, taximetre si sistemul de transport feroviar, precum si cu cele doua linii de metrou. Acesta este cel mai mare nod intermodal pentru transportul public din Romania.
Ca urmare a finalizării lucrărilor la infrastructura rutieră de la nivelul solului în zona Pasajului Basarab, începând cu data de 11 aprilie 2011 ora 0400 se va redeschide circulaţia rutieră pe şos. Orhideelor, între Calea Plevnei şi bd. Dinicu Golescu, şi pe bd. Dinicu Golescu, între şos. Orhideelor şi str. Fluviului, şi se vor institui următoarele reglementări:
- se va dezafecta semaforizarea intersecţiei Calea Plevnei cu str. Afluentului şi se va institui sens unic pe str. Afluentului, dinspre str. Fluviului spre Calea Plevnei;
- se va institui sens unic pe str. Barierei, dinspre Calea Plevnei spre str. Fluviului.
Totodată, începând cu aceeaşi dată, se va relua circulaţia linilor RATB de autobuze pe traseele de bază în zona mai sus menţionată.
Circulaţia tramvaielor pe şos. Orhideelor, între Calea Plevnei şi bd. Dinicu Golescu, şi pe bd. Dinicu Golescu rămâne suspendată.
Conducătorii auto sunt rugaţi să circule cu maximă atenţie în zona mai sus menţionată şi să respecte cu stricteţe semnificaţia indicatoarelor şi a marcajelor rutiere, precum şi semaforizările puse în funcţiune în intersecţiile arterelor redeschise circulaţiei.
Primarul General, Sorin Oprescu , a vizitat astazi, 9 aprilie, santierul de la Pasajul Basarab. Cu acest prilej, Edilul-sef a anuntat ca, de luni, 11 aprilie, se va relua circulatia rutiera pe sub pasaj.
“Luni dimineata vom da drumul la circulatia rutiera pe sub pod si imediat ce vom incarca podul cu linia de tramvai, se va da drumul la circulatie si pe deasupra. Cum va spuneam si la vizita precedenta, proiectantul a cerut incarcarea maxima a podului si cu linia de tramvai, ceea ce facem de fapt acum. Linia de tramvai va fi finalizata dupa ce terminam tensionarile si facem ultimele verificari. Dupa probele acestea si reglarea hobanelor, dam drumul si la circulatia pe pod. Firma de proiectare din Spania ne-a trimis toata documentatia (pe care daca doriti, v-o punem la dispozitie) si urmeaza sa ne conformam, pentru ca nu doresc sa risc absolut nimic numai de dragul unei inagurari. In rest, mergem inainte si am inceput, dupa cum puteti vedea, amenajarea spatiilor verzi de sub pod”, a declarat Sorin Oprescu .
De asemenea, Primarul General a cerut directorului ALPAB sa amenajeze pe unul dintre terenurile adiacente pasajului, din zona garii Basarab, un mic parc, iar operatorilor de salubrizare le-a solicitat sa curete si sa transforme in spatii verzi toate terenurile din zona pasajului care apartin municipalitatii.
In fata Garii Basarab a fost realizat un terminal multimodal, pentru tramvaie, autobuze si taximetre. Pe pod va exista o statie de tramvai care va fi direct conectata cu sistemele de transport de la sol, respectiv tramvaie, autobuze, troleibuze, taximetre si sistemul de transport feroviar, precum si cu cele doua linii de metrou. Acesta este cel mai mare nod intermodal pentru transportul public din Romania.
Ca urmare a finalizării lucrărilor la infrastructura rutieră de la nivelul solului în zona Pasajului Basarab, începând cu data de 11 aprilie 2011 ora 0400 se va redeschide circulaţia rutieră pe şos. Orhideelor, între Calea Plevnei şi bd. Dinicu Golescu, şi pe bd. Dinicu Golescu, între şos. Orhideelor şi str. Fluviului, şi se vor institui următoarele reglementări:
- se va dezafecta semaforizarea intersecţiei Calea Plevnei cu str. Afluentului şi se va institui sens unic pe str. Afluentului, dinspre str. Fluviului spre Calea Plevnei;
- se va institui sens unic pe str. Barierei, dinspre Calea Plevnei spre str. Fluviului.
Totodată, începând cu aceeaşi dată, se va relua circulaţia linilor RATB de autobuze pe traseele de bază în zona mai sus menţionată.
Circulaţia tramvaielor pe şos. Orhideelor, între Calea Plevnei şi bd. Dinicu Golescu, şi pe bd. Dinicu Golescu rămâne suspendată.
Conducătorii auto sunt rugaţi să circule cu maximă atenţie în zona mai sus menţionată şi să respecte cu stricteţe semnificaţia indicatoarelor şi a marcajelor rutiere, precum şi semaforizările puse în funcţiune în intersecţiile arterelor redeschise circulaţiei.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
Utilizator anonim
Comunicatul oficial din partea PMB.
Se reia circulatia pe sub Pasajul Basarab
Primarul General, Sorin Oprescu, a vizitat astazi, 9 aprilie, santierul de la Pasajul Basarab. Cu acest prilej, Edilul-sef a anuntat ca, de luni, 11 aprilie, se va relua circulatia rutiera pe sub pasaj.
“Luni dimineata vom da drumul la circulatia rutiera pe sub pod si imediat ce vom incarca podul cu linia de tramvai, se va da drumul la circulatie si pe deasupra. Cum va spuneam si la vizita precedenta, proiectantul a cerut incarcarea maxima a podului si cu linia de tramvai, ceea ce facem de fapt acum. Linia de tramvai va fi finalizata dupa ce terminam tensionarile si facem ultimele verificari. Dupa probele acestea si reglarea hobanelor, dam drumul si la circulatia pe pod. Firma de proiectare din Spania ne-a trimis toata documentatia (pe care daca doriti, v-o punem la dispozitie) si urmeaza sa ne conformam, pentru ca nu doresc sa risc absolut nimic numai de dragul unei inagurari. In rest, mergem inainte si am inceput, dupa cum puteti vedea, amenajarea spatiilor verzi de sub pod”, a declarat Sorin Oprescu.
De asemenea, Primarul General a cerut directorului ALPAB sa amenajeze pe unul dintre terenurile adiacente pasajului, din zona garii Basarab, un mic parc, iar operatorilor de salubrizare le-a solicitat sa curete si sa transforme in spatii verzi toate terenurile din zona pasajului care apartin municipalitatii.
In fata Garii Basarab a fost realizat un terminal multimodal, pentru tramvaie, autobuze si taximetre. Pe pod va exista o statie de tramvai care va fi direct conectata cu sistemele de transport de la sol, respectiv tramvaie, autobuze, troleibuze, taximetre si sistemul de transport feroviar, precum si cu cele doua linii de metrou. Acesta este cel mai mare nod intermodal pentru transportul public din Romania.
http://www.pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=450
Comunicatul oficial din partea PMB.
Se reia circulatia pe sub Pasajul Basarab
Primarul General, Sorin Oprescu, a vizitat astazi, 9 aprilie, santierul de la Pasajul Basarab. Cu acest prilej, Edilul-sef a anuntat ca, de luni, 11 aprilie, se va relua circulatia rutiera pe sub pasaj.
“Luni dimineata vom da drumul la circulatia rutiera pe sub pod si imediat ce vom incarca podul cu linia de tramvai, se va da drumul la circulatie si pe deasupra. Cum va spuneam si la vizita precedenta, proiectantul a cerut incarcarea maxima a podului si cu linia de tramvai, ceea ce facem de fapt acum. Linia de tramvai va fi finalizata dupa ce terminam tensionarile si facem ultimele verificari. Dupa probele acestea si reglarea hobanelor, dam drumul si la circulatia pe pod. Firma de proiectare din Spania ne-a trimis toata documentatia (pe care daca doriti, v-o punem la dispozitie) si urmeaza sa ne conformam, pentru ca nu doresc sa risc absolut nimic numai de dragul unei inagurari. In rest, mergem inainte si am inceput, dupa cum puteti vedea, amenajarea spatiilor verzi de sub pod”, a declarat Sorin Oprescu.
De asemenea, Primarul General a cerut directorului ALPAB sa amenajeze pe unul dintre terenurile adiacente pasajului, din zona garii Basarab, un mic parc, iar operatorilor de salubrizare le-a solicitat sa curete si sa transforme in spatii verzi toate terenurile din zona pasajului care apartin municipalitatii.
In fata Garii Basarab a fost realizat un terminal multimodal, pentru tramvaie, autobuze si taximetre. Pe pod va exista o statie de tramvai care va fi direct conectata cu sistemele de transport de la sol, respectiv tramvaie, autobuze, troleibuze, taximetre si sistemul de transport feroviar, precum si cu cele doua linii de metrou. Acesta este cel mai mare nod intermodal pentru transportul public din Romania.
http://www.pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=450
- gabriels
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
gabriels
O incercare de fotoreportaj de cei de la EVZ.Nu se compara cu cele de aici.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/pasajul-basarab-pe-utima-suta-de-metri-vezi-stadiul-lucrarilor-intr-un-fotoreportaj-927238.html
O incercare de fotoreportaj de cei de la EVZ.Nu se compara cu cele de aici.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/pasajul-basarab-pe-utima-suta-de-metri-vezi-stadiul-lucrarilor-intr-un-fotoreportaj-927238.html
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
URANUS
Da. Plus că Marian are acces pe pod si in toate zonele santierului cand vrea muschii lui in timp ce acesti reporteri nu
Da. Plus că Marian are acces pe pod si in toate zonele santierului cand vrea muschii lui in timp ce acesti reporteri nu
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
telvanni
Dap, banuiesc ca e destul de frustant sa faci poze din "spatele" balizelor.
Dap, banuiesc ca e destul de frustant sa faci poze din "spatele" balizelor.
📖 Pagination options