Topic: Metrou File de Poveste
776 posts, 291269 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
- iliutu
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
subway guru
OK, atunci iti trimit in seara asta 'ceva marfa' impreuna cu 'instructiunile de utilizare'...
Anybody next?
Avem cca. 500 de pagini...
iliutu wrote:
As putea face si asta 1-2 ore pe zi. Si cred ca nu numai eu
OK, atunci iti trimit in seara asta 'ceva marfa' impreuna cu 'instructiunile de utilizare'...
Anybody next?
Avem cca. 500 de pagini...
- iliutu
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
- adn2377
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
adn2377
Daca nu poate trimite PM nu poate nici sa il citeasca pe al tau...
Din pacate Marian a ales ca mesageria sa fie by default dezactivata la utilizatori, si sa fie activata selectiv de administrator. Nu am inteles niciodata de ce...
La mine a durat cam un an pana mi-a activat-o
Daca nu poate trimite PM nu poate nici sa il citeasca pe al tau...
Din pacate Marian a ales ca mesageria sa fie by default dezactivata la utilizatori, si sa fie activata selectiv de administrator. Nu am inteles niciodata de ce...
La mine a durat cam un an pana mi-a activat-o
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
iliutu
Am primit de la Subway guru 5 documente pe care le vedeti mai jos:
Nr.2209
19.XII.1975
Tovarasului Nicolae Ceausescu
Secretar general al Partidului Comunist Roman
In indeplinirea indicatiilor date de dumneavoastra privind finalizarea tratativelor purtate
cu firma italiana Else (Comunicarea nr.H5073 din 12 noiembrie 1975 a Cancelariei CC al PCR) pentru
procurarea de catre Intreprinderea Metroul Bucuresti a 3 instalatii pentru executarea de pereti etansi,
va inaintam alaturat nota de propuneri, cu rugamintea de a o aproba.
Emil Draganescu
NOTA
privind expertizarea solutiilor adoptate in Studiul tehnico-economic
pentru Magistrala I de metrou Bucuresti (Comunicarea Nr.H.5073 din
12 noiembrie 1975 a Cancelariei CC al PCR)
In executarea indicatiilor date de Tovarasul Nicolae Ceausescu, secretar general al
Partidului Comunist Roman, cu privire la expertizarea solutiilor tehnice adoptate pentru
magistrala I de metrou, se propune consultarea si asistenta tehnica a unor specialisti straini
in urmatoarele domenii:
- organizarea si amenajarea statiilor de calatori;
- sisteme constructive si calculul de rezistenta pentru tuneluri si statii;
- tehnologii de executii in constructii;
- instalatii generale si de tractiune ale metroului;
- organizarea exploatarii si organizarea Intreprinderii de metrou
In Anexa se fac propuneri in legatura cu specialisti recunoscuti in contructia si
exploatarea de metrouri, care sa fie contactati in vederea stabilirii concrete a perioadei in
care sa fie invitate pentru expertizare.
Se apreciaza ca pentru domeniile de mai sus va fi necesara prezenta in tara a 6 specialisti,
fiecare pentru 2 saptamani.
Cheltuielile pentru aceste actiuni se propun sa fie suportate din fondurile ce se vor pune
la dispozitie Intreprinderii Metroul Bucuresti pentru studiu, documentare, proiectare si cercetare.
Se solicita aprobarea ca Intreprinderea Metroul Bucuresti impreuna cu organele de resort din
tara sa contacteze persoanele indicate in lista anexa in vederea definitivarilor de specialisti si
consultanti, precum si conditiile de participare a acestora la rezolvarea problemelor enumerate.
DIRECTOR GENERAL,
Gl. Lt. Constantinescu Petre
DIRECTOR GENERAL ADJUNCT,
Ing. Niculae Popa
DE ACORD,
CONSILIUL NATIONAL PENTRU STIINTA SI TEHNOLOGIE,
Octavian Groza
LISTA
persoanelor ce se propun a fi contactate in vederea elaborari propunerilor
pentru specialisti straini care sa fie angajati la expertizarea solutiilor
pentru metroul din Bucuresti
1. Ing. Miroslav Kupka, Director tehnic al institului "Metroproject" Praga, R.S. Cehoslovaca
- pentru sisteme constructive si calcul de rezistenta pentru tunele si instalatii;
2. Dr. Ing. Harold Wagner, Profesor la Politehnica din Hanovra, RFG
- pentru sisteme constructive si calculul de rezistenta pentru tunel si statii,
tehnologii de executii in constructii;
3. Ing. A. S. Lugovtov, Director al Institutului "Metroghiprotrans" Moscova - URSS
- pentru organizarea si amenajarea statiilor de calatori, instalatii generale si de tractiune;
4. Ing. Georges Derrou - Director General al Societatii franceze pentru studii de transport urban (SOFRETU)
si Director general adjunct al regiei autonome al transporturilor pariziene (RATP) Franta
- pentru instalatii generale si de tractiune;
5. Ing. Espinoza Ula, directorul general al sistemului de transport in comun din Ciuda de Mexico - Mexic
- pentru instalatii de comanda automata;
6. Ing. Walter Hinkel, Consilier Superior al Primariei Viena, in problema construirii metroului - Austria
- pentru instalatii generale si de tractiune
Nr. 2209
19.XII.1975
Tovarasului Nicolae Ceausescu
Secretar general al Partidului Comunist Roman
In indeplinirea indicatiilor date de dumneavoastra privind expertizarea solutiilor
adoptate in Studiul tehnico-economicpentru Magistrala I de metrou Bucuresti (Comunicarea Nr.
H.5073 din 12 noiembrie 1975 a Cancelariei CC al PCR va supunem spre aprobare nota alaturata.
Emil Draganescu
PARTIDUL COMUNIST ROMAN
COMITETUL CENTRAL
Cancelaria 24 decembrie 1975
Nr.H.5832
Tovarasului
EMIL DRAGANESCU
Va comunicam ca a fost adoptata nota alaturata cu privire la expertizarea solutiilor
adoptate in studiul tehnico-economic pentru Magistrala I de metrou Bucuresti.
Am primit de la Subway guru 5 documente pe care le vedeti mai jos:
Nr.2209
19.XII.1975
Tovarasului Nicolae Ceausescu
Secretar general al Partidului Comunist Roman
In indeplinirea indicatiilor date de dumneavoastra privind finalizarea tratativelor purtate
cu firma italiana Else (Comunicarea nr.H5073 din 12 noiembrie 1975 a Cancelariei CC al PCR) pentru
procurarea de catre Intreprinderea Metroul Bucuresti a 3 instalatii pentru executarea de pereti etansi,
va inaintam alaturat nota de propuneri, cu rugamintea de a o aproba.
Emil Draganescu
NOTA
privind expertizarea solutiilor adoptate in Studiul tehnico-economic
pentru Magistrala I de metrou Bucuresti (Comunicarea Nr.H.5073 din
12 noiembrie 1975 a Cancelariei CC al PCR)
In executarea indicatiilor date de Tovarasul Nicolae Ceausescu, secretar general al
Partidului Comunist Roman, cu privire la expertizarea solutiilor tehnice adoptate pentru
magistrala I de metrou, se propune consultarea si asistenta tehnica a unor specialisti straini
in urmatoarele domenii:
- organizarea si amenajarea statiilor de calatori;
- sisteme constructive si calculul de rezistenta pentru tuneluri si statii;
- tehnologii de executii in constructii;
- instalatii generale si de tractiune ale metroului;
- organizarea exploatarii si organizarea Intreprinderii de metrou
In Anexa se fac propuneri in legatura cu specialisti recunoscuti in contructia si
exploatarea de metrouri, care sa fie contactati in vederea stabilirii concrete a perioadei in
care sa fie invitate pentru expertizare.
Se apreciaza ca pentru domeniile de mai sus va fi necesara prezenta in tara a 6 specialisti,
fiecare pentru 2 saptamani.
Cheltuielile pentru aceste actiuni se propun sa fie suportate din fondurile ce se vor pune
la dispozitie Intreprinderii Metroul Bucuresti pentru studiu, documentare, proiectare si cercetare.
Se solicita aprobarea ca Intreprinderea Metroul Bucuresti impreuna cu organele de resort din
tara sa contacteze persoanele indicate in lista anexa in vederea definitivarilor de specialisti si
consultanti, precum si conditiile de participare a acestora la rezolvarea problemelor enumerate.
DIRECTOR GENERAL,
Gl. Lt. Constantinescu Petre
DIRECTOR GENERAL ADJUNCT,
Ing. Niculae Popa
DE ACORD,
CONSILIUL NATIONAL PENTRU STIINTA SI TEHNOLOGIE,
Octavian Groza
LISTA
persoanelor ce se propun a fi contactate in vederea elaborari propunerilor
pentru specialisti straini care sa fie angajati la expertizarea solutiilor
pentru metroul din Bucuresti
1. Ing. Miroslav Kupka, Director tehnic al institului "Metroproject" Praga, R.S. Cehoslovaca
- pentru sisteme constructive si calcul de rezistenta pentru tunele si instalatii;
2. Dr. Ing. Harold Wagner, Profesor la Politehnica din Hanovra, RFG
- pentru sisteme constructive si calculul de rezistenta pentru tunel si statii,
tehnologii de executii in constructii;
3. Ing. A. S. Lugovtov, Director al Institutului "Metroghiprotrans" Moscova - URSS
- pentru organizarea si amenajarea statiilor de calatori, instalatii generale si de tractiune;
4. Ing. Georges Derrou - Director General al Societatii franceze pentru studii de transport urban (SOFRETU)
si Director general adjunct al regiei autonome al transporturilor pariziene (RATP) Franta
- pentru instalatii generale si de tractiune;
5. Ing. Espinoza Ula, directorul general al sistemului de transport in comun din Ciuda de Mexico - Mexic
- pentru instalatii de comanda automata;
6. Ing. Walter Hinkel, Consilier Superior al Primariei Viena, in problema construirii metroului - Austria
- pentru instalatii generale si de tractiune
Nr. 2209
19.XII.1975
Tovarasului Nicolae Ceausescu
Secretar general al Partidului Comunist Roman
In indeplinirea indicatiilor date de dumneavoastra privind expertizarea solutiilor
adoptate in Studiul tehnico-economicpentru Magistrala I de metrou Bucuresti (Comunicarea Nr.
H.5073 din 12 noiembrie 1975 a Cancelariei CC al PCR va supunem spre aprobare nota alaturata.
Emil Draganescu
PARTIDUL COMUNIST ROMAN
COMITETUL CENTRAL
Cancelaria 24 decembrie 1975
Nr.H.5832
Tovarasului
EMIL DRAGANESCU
Va comunicam ca a fost adoptata nota alaturata cu privire la expertizarea solutiilor
adoptate in studiul tehnico-economic pentru Magistrala I de metrou Bucuresti.
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
DocOctavius
Mă ofer și eu pentru 4-10 pagini w/e ăsta însă in timpul săptămânii mai multe o oră maxim două nu prea pot iar w/e ul următor este momentul când trec și eu pe la biserică (din an în paște).
Mă ofer și eu pentru 4-10 pagini w/e ăsta însă in timpul săptămânii mai multe o oră maxim două nu prea pot iar w/e ul următor este momentul când trec și eu pe la biserică (din an în paște).
- sab
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
sab
(continuare din pagina anterioara)
5.Masuri de prima urgenta
Pentru a se asigura terminarea tronsonului Grozavesti-Abator la data indicata, se propune a se lua de indata urmatoarele masuri :
a) Dezafectarea etapizata, pusa de acord de Intreprinderea metroul Bucuresti cu unitatile de executie si Consiliul Popular al Municipiului Bucuresti, a fronturilor de lucru, de servitutiile de circulatie, de retelele subterane si supraterane pe intregul tronson.
b) Preluarea de catre unitatea de executie a Ministerului Energiei Electrice de la Trustul de Constructii Carpati a doua utilaje pentru pereti turnati in pamant, impreuna cu personalul de deservire necesar
c) Asigurarea fondurilor valutare necesare pentru procurarea a 4 echipamente de executie a peretilor din beton armat turnati in pamant, utilaje necesare acoperirii fronturilor de lucru pentru anul 1975
d) Obtinerea proiectului de executie pentru asimilarea si constructia in tara a numarului necesare de echipamente specializate pentru executatea peretilor rezistenti si etansi, turnati in teren
e) Asimilarea de catre Ministerul Industriei Constructiilor de Masini Grele, pana la finele anului 1975, a utilajului pentru pereti de beton armat executati in transee sub noroi bentonitic, avand in vedere necesitatea acestor echipamente atat pentru lucrarile de metrou cat si pentru alte obiective importante
f) Ministerul Industriei Constructiilor de Masini Grele, Ministerul Industriei Constructiilor de Masini, Unelte si Electrotehnic, Ministerul Transporturilor si Telecomunicatiilor impreuna cu Intreprinderea Maetroul Bucuresti vor adapta programele de proiectare, asimilare si executie a materialului rulant, aparaturii de semnalizare, centralizare si telecomanda, astfel incat probele de rodaj si functionalitate sa se poata incepe in trimestrul I/1977
g) Avand in vedere problemele deosebite ce vor apare in legatura cu proiectarea, executia si exploatarea metroului pentru prima oara la noi in tara, Intreprinderea Metroul Bucuresti, impreuna cu specializtii din ministerele care vor colabora la realizarea acestui obiectiv, va elabora un program de documentare, asistenta tehnica si expertizare a solutiilor preconizate
*
* *
In conditiile aratate in nota de fata se va realiza indicatia primita de a se incepe imediat si executa in termenul stabilit tronsonul de metrou Grozavesti-Abator, de cca 7,5km.
MINISTERUL ENERGIEI ELECTRICE Ing Nicolae Manescu
Inspector general de stat al Inspectoratului General pentru Directivare si Control in Proiectare si Constructii Ing Emanoil Florescu
ADJUNCT AL MINSTRULUI TRANSPORTURILOR SI TELECOMUNICATIILOR Ing Marin Maaiu
Adjunct al Ministrului Agriculturii Industriei Alimentare si Apelor Ing Enache Sirbu
ADJUNCT AL MINISTRULUI ENERGIEI ELECTRICE Ing Gheorghe Cocos
Adjunct al Ministrului Constructiilor Industriale Ing Stefan Dima
SPECIALISTI
- Prof dr ing Alexandru Diaconu Institutul Politehnic Bucuresti
- Prof ing Ion Stanculescu Institutul Constructii Bucuresti
Ing Victor Schally Ministerul Constr. Industriale
Ing Nicolae Popa Intrprinderea Metroul Bucuresti
Ing Ion Lup Ministerul Transporturilor si Telecomunicatiilor
15 martie 1975
(continuare din pagina anterioara)
5.Masuri de prima urgenta
Pentru a se asigura terminarea tronsonului Grozavesti-Abator la data indicata, se propune a se lua de indata urmatoarele masuri :
a) Dezafectarea etapizata, pusa de acord de Intreprinderea metroul Bucuresti cu unitatile de executie si Consiliul Popular al Municipiului Bucuresti, a fronturilor de lucru, de servitutiile de circulatie, de retelele subterane si supraterane pe intregul tronson.
b) Preluarea de catre unitatea de executie a Ministerului Energiei Electrice de la Trustul de Constructii Carpati a doua utilaje pentru pereti turnati in pamant, impreuna cu personalul de deservire necesar
c) Asigurarea fondurilor valutare necesare pentru procurarea a 4 echipamente de executie a peretilor din beton armat turnati in pamant, utilaje necesare acoperirii fronturilor de lucru pentru anul 1975
d) Obtinerea proiectului de executie pentru asimilarea si constructia in tara a numarului necesare de echipamente specializate pentru executatea peretilor rezistenti si etansi, turnati in teren
e) Asimilarea de catre Ministerul Industriei Constructiilor de Masini Grele, pana la finele anului 1975, a utilajului pentru pereti de beton armat executati in transee sub noroi bentonitic, avand in vedere necesitatea acestor echipamente atat pentru lucrarile de metrou cat si pentru alte obiective importante
f) Ministerul Industriei Constructiilor de Masini Grele, Ministerul Industriei Constructiilor de Masini, Unelte si Electrotehnic, Ministerul Transporturilor si Telecomunicatiilor impreuna cu Intreprinderea Maetroul Bucuresti vor adapta programele de proiectare, asimilare si executie a materialului rulant, aparaturii de semnalizare, centralizare si telecomanda, astfel incat probele de rodaj si functionalitate sa se poata incepe in trimestrul I/1977
g) Avand in vedere problemele deosebite ce vor apare in legatura cu proiectarea, executia si exploatarea metroului pentru prima oara la noi in tara, Intreprinderea Metroul Bucuresti, impreuna cu specializtii din ministerele care vor colabora la realizarea acestui obiectiv, va elabora un program de documentare, asistenta tehnica si expertizare a solutiilor preconizate
*
* *
In conditiile aratate in nota de fata se va realiza indicatia primita de a se incepe imediat si executa in termenul stabilit tronsonul de metrou Grozavesti-Abator, de cca 7,5km.
MINISTERUL ENERGIEI ELECTRICE Ing Nicolae Manescu
Inspector general de stat al Inspectoratului General pentru Directivare si Control in Proiectare si Constructii Ing Emanoil Florescu
ADJUNCT AL MINSTRULUI TRANSPORTURILOR SI TELECOMUNICATIILOR Ing Marin Maaiu
Adjunct al Ministrului Agriculturii Industriei Alimentare si Apelor Ing Enache Sirbu
ADJUNCT AL MINISTRULUI ENERGIEI ELECTRICE Ing Gheorghe Cocos
Adjunct al Ministrului Constructiilor Industriale Ing Stefan Dima
SPECIALISTI
- Prof dr ing Alexandru Diaconu Institutul Politehnic Bucuresti
- Prof ing Ion Stanculescu Institutul Constructii Bucuresti
Ing Victor Schally Ministerul Constr. Industriale
Ing Nicolae Popa Intrprinderea Metroul Bucuresti
Ing Ion Lup Ministerul Transporturilor si Telecomunicatiilor
15 martie 1975
- sab
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
sab
Urmeaza in 01 aprilie 1976 (s-ar putea sa fie o eroare la an, cred ca este 1975) niste „indicatii pretioase”
REPUBLICA SOCIALISTA ROMANIA
SECRETARIATUL GENERAL AL CONSILIULUI DE MINISTRI
Nr 49/III-C
Catre
INTREPRINDEREA „METROU”
Tov. Director general Petre Constantinescu
Potrivit comunicarii Cancelariei CC al PCR nr H/276/1975 va transmitem indicatiile date de tovarasul Nicolae Ceausescu, secretar general al Partdului Comunist Roman, cu privure la tehnologia de executie si traseul primului tronson al Metroului Bucuresti Magistrala I Militari-Titan.
SECTRETAR GENERAL ADJUNCT
Ioan L Ciolan
Urmeaza in 01 aprilie 1976 (s-ar putea sa fie o eroare la an, cred ca este 1975) niste „indicatii pretioase”
REPUBLICA SOCIALISTA ROMANIA
SECRETARIATUL GENERAL AL CONSILIULUI DE MINISTRI
Nr 49/III-C
Catre
INTREPRINDEREA „METROU”
Tov. Director general Petre Constantinescu
Potrivit comunicarii Cancelariei CC al PCR nr H/276/1975 va transmitem indicatiile date de tovarasul Nicolae Ceausescu, secretar general al Partdului Comunist Roman, cu privure la tehnologia de executie si traseul primului tronson al Metroului Bucuresti Magistrala I Militari-Titan.
SECTRETAR GENERAL ADJUNCT
Ioan L Ciolan
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
iliutu
Cred ca ar fi bine ca dupa ce le tehnoredactam sa le trimitem inapoi lui subway guru, sa le posteze el in ordinea necesara.
Cred ca ar fi bine ca dupa ce le tehnoredactam sa le trimitem inapoi lui subway guru, sa le posteze el in ordinea necesara.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
Utilizator anonim
Dar va rog de miercuri incolo, ca daca schimbam din nou serverul este posibil sa se piarda cate ceva si sa nu munciti degeaba.
Dar va rog de miercuri incolo, ca daca schimbam din nou serverul este posibil sa se piarda cate ceva si sa nu munciti degeaba.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
subway guru
Nu, puneti-le voi ca sa se vada cine a muncit si transpirat...
La sfarsit facem un zip cu toate (ocazie cu care le mai 'revad' si eu odata) si le bagam la 'biblioteca', in ordinea de la 'sursa'.
OK?
iliutu wrote:
Cred ca ar fi bine ca dupa ce le tehnoredactam sa le trimitem inapoi lui subway guru, sa le posteze el in ordinea necesara.
Nu, puneti-le voi ca sa se vada cine a muncit si transpirat...
La sfarsit facem un zip cu toate (ocazie cu care le mai 'revad' si eu odata) si le bagam la 'biblioteca', in ordinea de la 'sursa'.
OK?
📖 Pagination options