Topic: Știri și articole din presă
823 posts, 253767 views
📖 Pagination options
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
mindmasster
Este unul din culoarele care ies la suprafata
sab wrote:
De ce nu s-or fi placat si pe tronsonul 1Mai-GdN2 peretii statiilor si s-a preferat economia crunta ? Vom avea un contrast evident intre "vechea" si "noua" M4...
Ce este culoarul lung din ultima poza ? Banuiesc ca este de la Pajura..
Este unul din culoarele care ies la suprafata
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Pentru ca din economii sa construim statia Bazilescu!
Cred ca nu e de rau...
Culoarul 'lung' e accesul statiei Pajura spre oras...
Va rog sa observati si banda pentru persoanele lipsite de vedere la podea...Asa Da, intram si noi in 'lumea civilizata'...
sab wrote:
De ce nu s-or fi placat si pe tronsonul 1Mai-GdN2 peretii statiilor si s-a preferat economia crunta ? Vom avea un contrast evident intre "vechea" si "noua" M4...
Ce este culoarul lung din ultima poza ? Banuiesc ca este de la Pajura..
Pentru ca din economii sa construim statia Bazilescu!
Cred ca nu e de rau...
Culoarul 'lung' e accesul statiei Pajura spre oras...
Va rog sa observati si banda pentru persoanele lipsite de vedere la podea...Asa Da, intram si noi in 'lumea civilizata'...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Asta e Directorul General Somet, 'prietenul' lui Dan Diaconescu 'Show', cel care a reusit sa-i taie 'macaroooaana pe cablu' a Partidului Poporului in plina emisie cand s-au montat escalatoarele la Romana, de-a ragusit nea Dan racnind 72h non-stop despre cum l-a sabotat pe el 'mafia' constructorilor de metrou...
Probabil i-a ramas inca 'ranchiuna' ca n-am vazut picior de OTV azi pe santier...
Asta e Directorul General Somet, 'prietenul' lui Dan Diaconescu 'Show', cel care a reusit sa-i taie 'macaroooaana pe cablu' a Partidului Poporului in plina emisie cand s-au montat escalatoarele la Romana, de-a ragusit nea Dan racnind 72h non-stop despre cum l-a sabotat pe el 'mafia' constructorilor de metrou...
Probabil i-a ramas inca 'ranchiuna' ca n-am vazut picior de OTV azi pe santier...
'Omul' Anti-OTV...
DSC02044.jpg (74.52 KB; downloaded 5220 times)
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
George
@sguru, dar tu apari prin pozele alea? Am observat ca sunt cam aceleasi persoane care apar si la pasajul Basarab, tu pari a fi fost prezent si colo si colo...si parca lucrurile se leaga.
Sper sa nu fiu indiscret.
@sguru, dar tu apari prin pozele alea? Am observat ca sunt cam aceleasi persoane care apar si la pasajul Basarab, tu pari a fi fost prezent si colo si colo...si parca lucrurile se leaga.
Sper sa nu fiu indiscret.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Dr2005
Probabil acum şi-au dat seama că la ce infiltraţii de apă vor fi, staţiile noi vor ajunge ca cele de pe M4 ,,vechi". Aşa... măcar nu se mai vede pe unde curge apa.
sab wrote:
De ce nu s-or fi placat si pe tronsonul 1Mai-GdN2 peretii statiilor si s-a preferat economia crunta ?
Probabil acum şi-au dat seama că la ce infiltraţii de apă vor fi, staţiile noi vor ajunge ca cele de pe M4 ,,vechi". Aşa... măcar nu se mai vede pe unde curge apa.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Dar nici de bine nu este cand vezi cum arata statiile acelea dupa 10 ani. Cum vor arata peste alti 10 ? Prefer un lucru bine facut decat mai multe si mai proaste.
Sincer, crezi ca Bazilescu se va justifica prin prisma fluxului de calatori ?
subway guru wrote:
Pentru ca din economii sa construim statia Bazilescu!
Cred ca nu e de rau...
Dar nici de bine nu este cand vezi cum arata statiile acelea dupa 10 ani. Cum vor arata peste alti 10 ? Prefer un lucru bine facut decat mai multe si mai proaste.
Sincer, crezi ca Bazilescu se va justifica prin prisma fluxului de calatori ?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
ByOnu
Hai fii serios, esti om in toata firea... tu vrei sa-mi spui mie ca niste tabla amarata e chiar asa de scumpa? Puteau sa faca asta, investitia n-ar fi fost mare de loc.
subway guru wrote:
Pentru ca din economii...
Hai fii serios, esti om in toata firea... tu vrei sa-mi spui mie ca niste tabla amarata e chiar asa de scumpa? Puteau sa faca asta, investitia n-ar fi fost mare de loc.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Take it or leave it!
La vremea aia peretii cortina nu prea erau 'de tabla' iar tendinta 'mondiala' e sa nu pui finisaje 'rusesti' intr-o 'gara'...
Mai bine pui niste reclame, scoti un ban in loc sa-l cheltui...
Take it or leave it!
La vremea aia peretii cortina nu prea erau 'de tabla' iar tendinta 'mondiala' e sa nu pui finisaje 'rusesti' intr-o 'gara'...
Mai bine pui niste reclame, scoti un ban in loc sa-l cheltui...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
ByOnu
Reclamele poti sa le pui si pe un panou pus pe tabla de decor. Sa inteleg ca tu esti de acord cu asta? Este aberant, intr-adevar, da, conteaza sa faci bani, dar chiar asa sa nu investesti nimic?
Mai concret, esti de acord cu halul in care arata peretii statiilor M4 2000 in prezent? 'Punct'
Hai sa o luam altfel, cu banii pentru tabla prelungita pana-n tunelul de la Bazilesc (adica tabla DIN tunel) nu mai bine placau peretii celorlalte 3-4 statii?
subway guru wrote:
Mai bine pui niste reclame, scoti un ban in loc sa-l cheltui...
Reclamele poti sa le pui si pe un panou pus pe tabla de decor. Sa inteleg ca tu esti de acord cu asta? Este aberant, intr-adevar, da, conteaza sa faci bani, dar chiar asa sa nu investesti nimic?
Mai concret, esti de acord cu halul in care arata peretii statiilor M4 2000 in prezent? 'Punct'
Hai sa o luam altfel, cu banii pentru tabla prelungita pana-n tunelul de la Bazilesc (adica tabla DIN tunel) nu mai bine placau peretii celorlalte 3-4 statii?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Mai degraba 'alegatiile' tale tind spre 'aberant'...
S-au facut studii sociologice serioase privind ceea ce-si doreste 'calatorul' si concluzia e ca nimeni nu se uita nici la tavane, nici la pereti, toata lumea se uita doar spre cand soseste urmatorul tren...
Probabil ca tu esti un 'calator atipic'...
Mai degraba 'alegatiile' tale tind spre 'aberant'...
S-au facut studii sociologice serioase privind ceea ce-si doreste 'calatorul' si concluzia e ca nimeni nu se uita nici la tavane, nici la pereti, toata lumea se uita doar spre cand soseste urmatorul tren...
Probabil ca tu esti un 'calator atipic'...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Mai pui sau te-ai razgandit?
Utilizator anonim wrote:
Dupa ce in noiembrie v-am oferit in premiera prezentarea lucrarilor si noilor statii de pe M4 in aceasta seara urmeaza un nou reportaj
Mai pui sau te-ai razgandit?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Am avut astazi un soc sa observ cum arata asa-zisa "statie" Nicolae Grigorescu2 la cca doi anI si jumatate de la inaugurare. Tavanul este cazut pe potiuni intinse si arata ca dupa bombardament, n-ai spune ca este ceva nou acolo, pentru care s-a asteptat 20 ani .
Eram cu cineva venit in Bucuresti si care nu m-a crezut ca acolo este o statie noua, a crezut ca fac misto..Nu pot sa spun decat RUSINE ! Probabil peste 10-20 ani va fi o ruina...
Dar poate ca si eu sunt un calator "atipic" ca m-am uitat la tavan... . N-ar fi trebuit sa o fac... Nici la Unirii2 nu trebuie sa ne uitam la tavan sa observam in ce stare este lasata de ani buni de indolenta factorilor de decizie.
Asa ca sa fim fericiti cu felul cum arata vechile statii de pe M4 dupa 10 ani, sa ne bucuram ca noile statii vor avea finisaje minimaliste, ca oricum, dupa cum vedeti se degradeaza neasteptat de repede. Poate M5 sa aiba totusi parte de constructori mai seriosi si proiecte mai bune pe partea de finisaje, nu niste tencuiala aruncata in scarba de niste "dorei". Altfel ajungem la vorba lui andrei11, peste 50-100 ani statiile vor fi niste "vestigii arheologice" studiate cu interes de generatiile urmatoare ..
subway guru wrote:
S-au facut studii sociologice serioase privind ceea ce-si doreste 'calatorul' si concluzia e ca nimeni nu se uita nici la tavane, nici la pereti, toata lumea se uita doar spre cand soseste urmatorul tren...
Probabil ca tu esti un 'calator atipic'...
Am avut astazi un soc sa observ cum arata asa-zisa "statie" Nicolae Grigorescu2 la cca doi anI si jumatate de la inaugurare. Tavanul este cazut pe potiuni intinse si arata ca dupa bombardament, n-ai spune ca este ceva nou acolo, pentru care s-a asteptat 20 ani .
Eram cu cineva venit in Bucuresti si care nu m-a crezut ca acolo este o statie noua, a crezut ca fac misto..Nu pot sa spun decat RUSINE ! Probabil peste 10-20 ani va fi o ruina...
Dar poate ca si eu sunt un calator "atipic" ca m-am uitat la tavan... . N-ar fi trebuit sa o fac... Nici la Unirii2 nu trebuie sa ne uitam la tavan sa observam in ce stare este lasata de ani buni de indolenta factorilor de decizie.
Asa ca sa fim fericiti cu felul cum arata vechile statii de pe M4 dupa 10 ani, sa ne bucuram ca noile statii vor avea finisaje minimaliste, ca oricum, dupa cum vedeti se degradeaza neasteptat de repede. Poate M5 sa aiba totusi parte de constructori mai seriosi si proiecte mai bune pe partea de finisaje, nu niste tencuiala aruncata in scarba de niste "dorei". Altfel ajungem la vorba lui andrei11, peste 50-100 ani statiile vor fi niste "vestigii arheologice" studiate cu interes de generatiile urmatoare ..
NG2.JPG (148.23 KB; downloaded 5020 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
ByOnu
Ce este asa de rau in a vrea ceva mai bun? De ce ma pui 'la zid' si incerci sa-mi demostrezi ca gresesc din moment ce toata lumea vrea ca lumea sa se dezvolte, din orice punct de vedere, si prin simplul fapt ca infrumusetezi o statie tot o dezvoltare este, inca un pas spre civilizatie ... pe care o tot pomenesti in toate mesajele tale.
Unde si cand s-au facut acele studii? Pe mine nu m-a intrebat nimeni, si pun pariu ca mai sunt o multime ca mine, oameni care vor si frumos in viata lor. Sa inteleg ca oamenii au fost intrebati: "VRETI STATII MAI CURATE SI ASPECTUASE?" - "NUUU!!".
Nu inteleg ceva, daca lumea nu se uita pe pereti, dupa cum spunea acest studiu 'arhicunoscut', de ce v-ati mai obosit sa placati peretii noilor statii? Trebuiau lasati asa, la beton, si o mana de var --optionala--, si faceai la 'economii' de mai deschideai inca juma de statie (conform teoriei tale: din banii economisiti de la tabla din M4 2000 au deschis statia Bazilescu) ... aberant.
Cu scuzele de rigoare, sper ca nu incurci interesele de servici cu normalul.
subway guru wrote:
...tu esti un 'calator atipic'...
Ce este asa de rau in a vrea ceva mai bun? De ce ma pui 'la zid' si incerci sa-mi demostrezi ca gresesc din moment ce toata lumea vrea ca lumea sa se dezvolte, din orice punct de vedere, si prin simplul fapt ca infrumusetezi o statie tot o dezvoltare este, inca un pas spre civilizatie ... pe care o tot pomenesti in toate mesajele tale.
Unde si cand s-au facut acele studii? Pe mine nu m-a intrebat nimeni, si pun pariu ca mai sunt o multime ca mine, oameni care vor si frumos in viata lor. Sa inteleg ca oamenii au fost intrebati: "VRETI STATII MAI CURATE SI ASPECTUASE?" - "NUUU!!".
Nu inteleg ceva, daca lumea nu se uita pe pereti, dupa cum spunea acest studiu 'arhicunoscut', de ce v-ati mai obosit sa placati peretii noilor statii? Trebuiau lasati asa, la beton, si o mana de var --optionala--, si faceai la 'economii' de mai deschideai inca juma de statie (conform teoriei tale: din banii economisiti de la tabla din M4 2000 au deschis statia Bazilescu) ... aberant.
Cu scuzele de rigoare, sper ca nu incurci interesele de servici cu normalul.
📖 Pagination options