Topic: Discuții diverse
1675 posts, 479706 views
📖 Pagination options
- sloppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
sloppy
Acum cateva minute a trecut un V3A-93-CH-PPC pe la Cart.16 Feb. iar au bagat ch-ppc pe 11 sau lipseste un tipular de pe linia 11 .
Acum cateva minute a trecut un V3A-93-CH-PPC pe la Cart.16 Feb. iar au bagat ch-ppc pe 11 sau lipseste un tipular de pe linia 11 .
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
E 4002, cand sunt vagoane disponibile vor iesi si pe alte linii dat fiind economia de ~30% a vagoanelor CH PPC, e bine sa circule mereu. Si pe 32 sunt vreo doua vagoane azi.
E 4002, cand sunt vagoane disponibile vor iesi si pe alte linii dat fiind economia de ~30% a vagoanelor CH PPC, e bine sa circule mereu. Si pe 32 sunt vreo doua vagoane azi.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
10.04.2011
In 41: de la Alexandria sunt "clasicele" 197 si 198 (care ii tine locul lui 4007).
In 41: de la Bucurestii Noi sunt "clasicele" 050, 305, 318.
In 11: de la Alexandria este 4002 cu titularii.
In 32: sunt: 4021 (titular toata luna aprilie), 224 si 4009.
10.04.2011
In 41: de la Alexandria sunt "clasicele" 197 si 198 (care ii tine locul lui 4007).
In 41: de la Bucurestii Noi sunt "clasicele" 050, 305, 318.
In 11: de la Alexandria este 4002 cu titularii.
In 32: sunt: 4021 (titular toata luna aprilie), 224 si 4009.
- Chev Celios
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ByOnu
A mai fost vreo alta interprindere in afara de URAC, FAUR si EPC care sa construiasca V3A-93?
Intreb deoarece #358 (daca nu ma insel) are lampi diferite, are 'calorifere' diferite, si bordul este diferit deasemenea, dar nu pare a fi Faur...
A mai fost vreo alta interprindere in afara de URAC, FAUR si EPC care sa construiasca V3A-93?
Intreb deoarece #358 (daca nu ma insel) are lampi diferite, are 'calorifere' diferite, si bordul este diferit deasemenea, dar nu pare a fi Faur...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
#358 şi #359 sunt produse la Electroputere Craiova, divizia de Echipamente Complexe şi Utilaje. V3A-H şi V3A-93M sunt făcute de Divizia Vehicule Feroviare şi Urbane.
#358 şi #359 sunt produse la Electroputere Craiova, divizia de Echipamente Complexe şi Utilaje. V3A-H şi V3A-93M sunt făcute de Divizia Vehicule Feroviare şi Urbane.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
aici[/url:222xxasa]":222xxasa]025 pe Bd. Ion MihalacheE totusi vorba de Sambata Pastelui deci nu e neasteptat ca mergea gol, si oricum linia 42 pe Mihalache serveste mai mult ca "ajutor" la celelalte trasee. Iar la trafic atrage tramvaiul 42 pe Expozitiei, logica ar spune ca acest traseu ar trebui desfiintat urgent pe motiv de "nerentabilitate", asa cum s-a facut cu toate (adica absolut toate) traseele de tramvai care au circulat acolo in trecut: 3 barat, 31, 55, 6. Din pacate, acest lucru e imposibil de pus in practica in conditiile actuale, din motive bine-cunoscute.
Vagonul liniei 42 avea0 (zero) calatori la o capacitate de 300 .
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Apropo de celebra linie 42, acu cateva saptamani stand la Piata Presei si fiind in statia de coborare, pe langa cele 2 vagoane ale liniei 41, era si vagonul liniei 42. Pe acolo era si o echipa de 2 controlori si imi ziceau ca citez: "Am urcat zilele trecute de la Presei sa controlam in 42, si ... din 4 calatori, unul avea abonament urban iar ceilalti 3 mergeau fara bilet/abonament. Asa ca... ce sa mai comentam dupa ce ca sunt putini nici nu platesc aia care merg". Ma intreb daca e careva nebun sa isi faca abonament exclusiv pentru o linie: 42
Apropo de celebra linie 42, acu cateva saptamani stand la Piata Presei si fiind in statia de coborare, pe langa cele 2 vagoane ale liniei 41, era si vagonul liniei 42. Pe acolo era si o echipa de 2 controlori si imi ziceau ca citez: "Am urcat zilele trecute de la Presei sa controlam in 42, si ... din 4 calatori, unul avea abonament urban iar ceilalti 3 mergeau fara bilet/abonament. Asa ca... ce sa mai comentam dupa ce ca sunt putini nici nu platesc aia care merg". Ma intreb daca e careva nebun sa isi faca abonament exclusiv pentru o linie: 42
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Achiziţia de titluri de călătorie RATB oricum nu e încurajată, din mai multe motive, precum:
- chioşcuri puţine şi cu program aiurea, de exemplu, cele din centru se închid şi la ora 13 în zi de lucru!
- jecmănirea călătorilor prin cardul Multiplu: cine plăteşte o dată 4,6 RON pentru o staţie, a doua oară ori merge pe jos, ori riscă să meargă fără bilet
- programe de circulaţie ţinute secret de stat: dacă nu ai ca punct de plecare un cap de linie cu dispecer, nici nu ştii dacă are rost să iei bilet (presupunând că ai de unde) sau ar fi indicat să mergi pe jos sau la taxi, mai ales înainte de ora 6 şi după ora 21
- procedură greoaie de plată cu card a titlurilor de călătorie: POS-urile se conectează greu, angajaţii RATB habar n'au să le folosească sau, pur şi simplu, refuză, de trebuie să plăteşti ca în epoca de piatră, eventual să mai ai şi 30 de bani fix, că tanti de la chioşc nu are să îţi dea restul (sau nu vrea)
- controlori care scot untul din studenţi şi din pensionari (,,Da' unde vă e legitimaţia / talonul?"), dar închid ochii la tot felul de coloraţi şi împuţiţi
Achiziţia de titluri de călătorie RATB oricum nu e încurajată, din mai multe motive, precum:
- chioşcuri puţine şi cu program aiurea, de exemplu, cele din centru se închid şi la ora 13 în zi de lucru!
- jecmănirea călătorilor prin cardul Multiplu: cine plăteşte o dată 4,6 RON pentru o staţie, a doua oară ori merge pe jos, ori riscă să meargă fără bilet
- programe de circulaţie ţinute secret de stat: dacă nu ai ca punct de plecare un cap de linie cu dispecer, nici nu ştii dacă are rost să iei bilet (presupunând că ai de unde) sau ar fi indicat să mergi pe jos sau la taxi, mai ales înainte de ora 6 şi după ora 21
- procedură greoaie de plată cu card a titlurilor de călătorie: POS-urile se conectează greu, angajaţii RATB habar n'au să le folosească sau, pur şi simplu, refuză, de trebuie să plăteşti ca în epoca de piatră, eventual să mai ai şi 30 de bani fix, că tanti de la chioşc nu are să îţi dea restul (sau nu vrea)
- controlori care scot untul din studenţi şi din pensionari (,,Da' unde vă e legitimaţia / talonul?"), dar închid ochii la tot felul de coloraţi şi împuţiţi
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Mircea G
Dr2005 wrote:cum vine asta ?
-.......... jecmănirea călătorilor prin cardul Multiplu: cine plăteşte o dată 4,6 RON pentru o staţie, a doua oară ori merge pe jos, ori riscă să meargă fără bilet...........
- lecter
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
lecter
Buna intrebare...eu stiu ca la Cardul Multiplu costa 1.6 suportul si trebuie incarcat cu minim doua calatorii URBANE (deci 2.6 lei in Bucuresti, nu 3 lei cat zice Dr2005, obsedat fiind de liniile preorasenesti) deci de fapt "jecmaneala" e doar de 1.6 lei. Ceea ce face RATB-ul este ceea ce se face si in Londra, unde toata lumea este incurajata financiar sa foloseasca cardul "Oyster" (echiv. cardului ACTIV), nu bilete individuale...la urma urmei, RATB este subventionat si este menit bucurestenilor - cine vine din provincie ori vine mai des decat o data in viata si isi poate face gratis cardul ACTIV ori plateste pentru cardul Multiplu.
Eu cred ca multitudinea de calatori din mediul extra-urban care vin o singura data (si doar DUS!) in Bucuresti este strict in capul lu' Dr2005...
Cat despre controlorii care "scot untul" din pensionari si studenti, hai sa fim seriosi...reducerile/gratuitatile se acorda in baza unor acte, deci oricine nu are respectivele acte la el cand calatoreste cu RATB e in culpa in aceeasi masura ca un om care calatoreste fara titlu de calatorie cumparat+validat. De asemenea, ma distreaza teribil un astfel de post, care se vrea un apel la civilizare si contine intr-o singura fraza atat o remarca puternic rasista cat si un stereotip absurd (cine nu miroase bine = calator fraudulos). Si asta de la un moderator al forumului, cu facultate si de sub 30 de ani...
Buna intrebare...eu stiu ca la Cardul Multiplu costa 1.6 suportul si trebuie incarcat cu minim doua calatorii URBANE (deci 2.6 lei in Bucuresti, nu 3 lei cat zice Dr2005, obsedat fiind de liniile preorasenesti) deci de fapt "jecmaneala" e doar de 1.6 lei. Ceea ce face RATB-ul este ceea ce se face si in Londra, unde toata lumea este incurajata financiar sa foloseasca cardul "Oyster" (echiv. cardului ACTIV), nu bilete individuale...la urma urmei, RATB este subventionat si este menit bucurestenilor - cine vine din provincie ori vine mai des decat o data in viata si isi poate face gratis cardul ACTIV ori plateste pentru cardul Multiplu.
Eu cred ca multitudinea de calatori din mediul extra-urban care vin o singura data (si doar DUS!) in Bucuresti este strict in capul lu' Dr2005...
Cat despre controlorii care "scot untul" din pensionari si studenti, hai sa fim seriosi...reducerile/gratuitatile se acorda in baza unor acte, deci oricine nu are respectivele acte la el cand calatoreste cu RATB e in culpa in aceeasi masura ca un om care calatoreste fara titlu de calatorie cumparat+validat. De asemenea, ma distreaza teribil un astfel de post, care se vrea un apel la civilizare si contine intr-o singura fraza atat o remarca puternic rasista cat si un stereotip absurd (cine nu miroase bine = calator fraudulos). Si asta de la un moderator al forumului, cu facultate si de sub 30 de ani...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Dragă lecter, sunt gata să pun pariu cu tine că toţi ,,homeless"-ii care urcă (mai ales iarna) prin tramvaie şi stau juma' de zi acolo nu au bilet. La fel, sunt gata să pun pariu şi că cei care cântă la acordeon, care vând şerveţele parfumate două la zece mii şi care ne spun într-una că sunt 7 fraţi şi-i creşte bunica nu au niciun titlu de călătorie valabil. În cazul ăsta eu chiar mă simt discriminat, că mie mi se face exces de zel (nu mă deranjază să îmi ceară actele, dar să le ceară la toţi călătorii, nu la 1 din 10 călători), în timp ce ăia se plimbă bine mersi, gratis, cu tramvaiul pentru care eu plătesc 65 RON/lună.
Tot apropo de cerşetori şi alţi jegoşi, există o HCGMB care interzice accesul în vehicule persoanelor care produc mirosuri ce deranjază ceilalţi călători şi care pot să murdărească salonul şi ceilalţi călători. Deasemenea, cerşetoria e ilegală, iar comerţul ambulant în vehiculele RATB e contravenţie. În cazurile astea, contravenienţii pot fi amendaţi şi daţi jos din vehicul, chiar dacă au bilet valabil.
Apropo de jecmăneală, să luăm un exemplu simplu: X are de mers undeva cu autobuzul. Cum locul de muncă al lui X e la 2 străzi de casă, e clar că X nu are card Activ. Când are nevoie de autobuz, se duce la chioşc, cere o călătorie, dar află că trebuie să plătească 1,6 RON pe o bucată de carton de unică folosinţă + 2 călătorii, adică 3,9 RON, iar dacă vrea să meargă la grătar lângă Bucureşti (de unde îl vor aduce înapoi prietenii lui cu maşină), va plăti 4,6 RON. Evident, X va folosi doar o singură călătorie, iar apoi se va uita pe ce a aruncat banii şi se va gândi de 7 ori înainte să mai cumpere aşa ceva... spre Ilfov va merge cu duba (mai bine 2 RON la dubă decât 5 RON la RATB), iar în oraş ori va merge pe jos, ori va merge fără bilet şi cu atenţie sporită la controlori.
Sunt de acord că un bilet ar trebui să coste mai mult (de ex. 2 RON) şi să se încurajeze folosirea abonamentelor, dar chiar să bagi oricui pe gât minim 2 călătorii (care e musai să fie şi de acelaşi fel) + cartonul. Nu mai zic dacă X din povestea noastră are de mers la aeroport... păi... din start 3,9 RON pe un card cu călătorii urbane + 8,6 RON pe un card pentru expres. La banii ăştia, mai pui 5 RON şi mergi cu taxiul, care te şi ia din faţa blocului şi nici nu stai o juma' de oră după el.
Dragă lecter, sunt gata să pun pariu cu tine că toţi ,,homeless"-ii care urcă (mai ales iarna) prin tramvaie şi stau juma' de zi acolo nu au bilet. La fel, sunt gata să pun pariu şi că cei care cântă la acordeon, care vând şerveţele parfumate două la zece mii şi care ne spun într-una că sunt 7 fraţi şi-i creşte bunica nu au niciun titlu de călătorie valabil. În cazul ăsta eu chiar mă simt discriminat, că mie mi se face exces de zel (nu mă deranjază să îmi ceară actele, dar să le ceară la toţi călătorii, nu la 1 din 10 călători), în timp ce ăia se plimbă bine mersi, gratis, cu tramvaiul pentru care eu plătesc 65 RON/lună.
Tot apropo de cerşetori şi alţi jegoşi, există o HCGMB care interzice accesul în vehicule persoanelor care produc mirosuri ce deranjază ceilalţi călători şi care pot să murdărească salonul şi ceilalţi călători. Deasemenea, cerşetoria e ilegală, iar comerţul ambulant în vehiculele RATB e contravenţie. În cazurile astea, contravenienţii pot fi amendaţi şi daţi jos din vehicul, chiar dacă au bilet valabil.
Apropo de jecmăneală, să luăm un exemplu simplu: X are de mers undeva cu autobuzul. Cum locul de muncă al lui X e la 2 străzi de casă, e clar că X nu are card Activ. Când are nevoie de autobuz, se duce la chioşc, cere o călătorie, dar află că trebuie să plătească 1,6 RON pe o bucată de carton de unică folosinţă + 2 călătorii, adică 3,9 RON, iar dacă vrea să meargă la grătar lângă Bucureşti (de unde îl vor aduce înapoi prietenii lui cu maşină), va plăti 4,6 RON. Evident, X va folosi doar o singură călătorie, iar apoi se va uita pe ce a aruncat banii şi se va gândi de 7 ori înainte să mai cumpere aşa ceva... spre Ilfov va merge cu duba (mai bine 2 RON la dubă decât 5 RON la RATB), iar în oraş ori va merge pe jos, ori va merge fără bilet şi cu atenţie sporită la controlori.
Sunt de acord că un bilet ar trebui să coste mai mult (de ex. 2 RON) şi să se încurajeze folosirea abonamentelor, dar chiar să bagi oricui pe gât minim 2 călătorii (care e musai să fie şi de acelaşi fel) + cartonul. Nu mai zic dacă X din povestea noastră are de mers la aeroport... păi... din start 3,9 RON pe un card cu călătorii urbane + 8,6 RON pe un card pentru expres. La banii ăştia, mai pui 5 RON şi mergi cu taxiul, care te şi ia din faţa blocului şi nici nu stai o juma' de oră după el.
- lecter
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
lecter
Sincer eu nu am vazut pana acum in acelasi timp intr-un tramvai/autobuz si vanzatori/cersetori "in exercitiul functiei" si controlori...tu cum ai propune sa fie opriti din activitate acesti oameni altfel decat cu gardieni peste tot ca in metrou?
Exemplu simplu zici...ce bucurestean se duce NUMAI la locul de munca apropiat sau merge NUMAI pe jos prin oras?? A doua calatorie nu zice nicaieri ca expira, deci ce il opreste s-o foloseasca alta data in decursul unei vieti de om? Iar daca X vrea sa mearga la aeroport, esti 100% sigur ca ii trebuie doua carduri? Nu se pot incarca titluri de calatorie diferite pe acelasi card? Oricum, chiar mergand pe ideea ta 8.6+3.9=12.5 pt. un drum dus-intors de practic oriunde din Bucuresti pana la aeroport, pe cand 17.5 e doar un drum cu taxiul pana la Baneasa (si nu de oriunde, din sud ajungi lejer la 20-25)...de Otopeni nici nu mai vorbim, e practic 12.5 vs. 65-70 pt. dus-intors. Cardul Multiplu este practic pt. oamenii care nu locuiesc in Bucuresti si vin strict pt. un tranzit la aeroport sau extrem de rar cu treaba...oricine locuieste in oras are posibilitatea de a lua gratuit pe baza de CI cardul ACTIV.
Dr2005 wrote:
Dragă lecter, sunt gata să pun pariu cu tine că toţi ,,homeless"-ii care urcă (mai ales iarna) prin tramvaie şi stau juma' de zi acolo nu au bilet. La fel, sunt gata să pun pariu şi că cei care cântă la acordeon, care vând şerveţele parfumate două la zece mii şi care ne spun într-una că sunt 7 fraţi şi-i creşte bunica nu au niciun titlu de călătorie valabil. În cazul ăsta eu chiar mă simt discriminat, că mie mi se face exces de zel (nu mă deranjază să îmi ceară actele, dar să le ceară la toţi călătorii, nu la 1 din 10 călători), în timp ce ăia se plimbă bine mersi, gratis, cu tramvaiul pentru care eu plătesc 65 RON/lună.
Sincer eu nu am vazut pana acum in acelasi timp intr-un tramvai/autobuz si vanzatori/cersetori "in exercitiul functiei" si controlori...tu cum ai propune sa fie opriti din activitate acesti oameni altfel decat cu gardieni peste tot ca in metrou?
Dr2005 wrote:
Apropo de jecmăneală, să luăm un exemplu simplu: X are de mers undeva cu autobuzul. Cum locul de muncă al lui X e la 2 străzi de casă, e clar că X nu are card Activ. Când are nevoie de autobuz, se duce la chioşc, cere o călătorie, dar află că trebuie să plătească 1,6 RON pe o bucată de carton de unică folosinţă + 2 călătorii, adică 3,9 RON, iar dacă vrea să meargă la grătar lângă Bucureşti (de unde îl vor aduce înapoi prietenii lui cu maşină), va plăti 4,6 RON. Evident, X va folosi doar o singură călătorie, iar apoi se va uita pe ce a aruncat banii şi se va gândi de 7 ori înainte să mai cumpere aşa ceva... spre Ilfov va merge cu duba (mai bine 2 RON la dubă decât 5 RON la RATB), iar în oraş ori va merge pe jos, ori va merge fără bilet şi cu atenţie sporită la controlori.
Sunt de acord că un bilet ar trebui să coste mai mult (de ex. 2 RON) şi să se încurajeze folosirea abonamentelor, dar chiar să bagi oricui pe gât minim 2 călătorii (care e musai să fie şi de acelaşi fel) + cartonul. Nu mai zic dacă X din povestea noastră are de mers la aeroport... păi... din start 3,9 RON pe un card cu călătorii urbane + 8,6 RON pe un card pentru expres. La banii ăştia, mai pui 5 RON şi mergi cu taxiul, care te şi ia din faţa blocului şi nici nu stai o juma' de oră după el.
Exemplu simplu zici...ce bucurestean se duce NUMAI la locul de munca apropiat sau merge NUMAI pe jos prin oras?? A doua calatorie nu zice nicaieri ca expira, deci ce il opreste s-o foloseasca alta data in decursul unei vieti de om? Iar daca X vrea sa mearga la aeroport, esti 100% sigur ca ii trebuie doua carduri? Nu se pot incarca titluri de calatorie diferite pe acelasi card? Oricum, chiar mergand pe ideea ta 8.6+3.9=12.5 pt. un drum dus-intors de practic oriunde din Bucuresti pana la aeroport, pe cand 17.5 e doar un drum cu taxiul pana la Baneasa (si nu de oriunde, din sud ajungi lejer la 20-25)...de Otopeni nici nu mai vorbim, e practic 12.5 vs. 65-70 pt. dus-intors. Cardul Multiplu este practic pt. oamenii care nu locuiesc in Bucuresti si vin strict pt. un tranzit la aeroport sau extrem de rar cu treaba...oricine locuieste in oras are posibilitatea de a lua gratuit pe baza de CI cardul ACTIV.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Probabil nu mergi cu 41. Eu merg zilnic de cel puţin 2 ori. Astă iarnă, în toate vagoanele erau 1 - 2 împuţiţi care dormeau bine mersi, evident după ce se uşuraseră pe ei, de te mirai de afară de ce un V3A are o secţiune goală. Şi atunci când un călător lua iniţiativă şi îi dădea jos (destul de rar), după câteva staţii se urca altul. Evident, controlorii nici nu se apropiau de ei.
Vânzători ambulanţi sunt în toate vagoanele, fiecare mai mereu pe acelaşi tronson de 1 - 2 staţii. Controlorii pur şi simplu îi ignoră, ei au treabă cu amendat elevii şi studenţii. Şi, evident, urcă de obicei doar din staţii fără chioşc de bilete (de exemplu staţia Braşov, rămând în tramvai la capăt şi coborând înapoi la Braşov), de unde ştiu sigur că prind măcar 1 fără bilet). Probabil de marţi o să îi poţi vedea din nou, că doar e sfârşit de lună şi nu toţi au făcut planul de amenzi.
Sunt destui bucureşteni care merg zilnic pe jos la muncă.
Cu riscul de a suna off-topic, dau şi o situaţie reală: mama lucrează în învăţământ, iar până la şcoala la care predă merge PE JOS 2 staţii de tramvai. Dacă o dată se opreşte în piaţă şi face cumpărături şi vrea să vină cu tramvaiul, ce face? Pentru un salariu de bugetar (cu 30 de ani vechime şi toate gradele profesionale, deci vreo 1300 RON în mână) e enorm 3,9 RON pentru o singură călătorie (pentru că, probabil, va expira cardul până la următoarea folosire).
Nu am auzit să se poată. Oricum, dacă nu aş fi avut card Activ, nu aş fi luat nici în ruptul capului card ultiplu, prefer să stau ,,antenă" după controlori decât să dau 1,6 RON pe o bucată de carton, care după utilizare îmi e mai puţin utilă şi decât o fâşie de hârtie igienică.
A.. şi tot nu s-a lămurit problema: cu chioşcurile fără curent ce facem? Le dăm carduri pre-încărcate cu câte 2 călătorii?
lecter wrote:
Sincer eu nu am vazut pana acum in acelasi timp intr-un tramvai/autobuz si vanzatori/cersetori "in exercitiul functiei" si controlori
Probabil nu mergi cu 41. Eu merg zilnic de cel puţin 2 ori. Astă iarnă, în toate vagoanele erau 1 - 2 împuţiţi care dormeau bine mersi, evident după ce se uşuraseră pe ei, de te mirai de afară de ce un V3A are o secţiune goală. Şi atunci când un călător lua iniţiativă şi îi dădea jos (destul de rar), după câteva staţii se urca altul. Evident, controlorii nici nu se apropiau de ei.
Vânzători ambulanţi sunt în toate vagoanele, fiecare mai mereu pe acelaşi tronson de 1 - 2 staţii. Controlorii pur şi simplu îi ignoră, ei au treabă cu amendat elevii şi studenţii. Şi, evident, urcă de obicei doar din staţii fără chioşc de bilete (de exemplu staţia Braşov, rămând în tramvai la capăt şi coborând înapoi la Braşov), de unde ştiu sigur că prind măcar 1 fără bilet). Probabil de marţi o să îi poţi vedea din nou, că doar e sfârşit de lună şi nu toţi au făcut planul de amenzi.
Sunt destui bucureşteni care merg zilnic pe jos la muncă.
Cu riscul de a suna off-topic, dau şi o situaţie reală: mama lucrează în învăţământ, iar până la şcoala la care predă merge PE JOS 2 staţii de tramvai. Dacă o dată se opreşte în piaţă şi face cumpărături şi vrea să vină cu tramvaiul, ce face? Pentru un salariu de bugetar (cu 30 de ani vechime şi toate gradele profesionale, deci vreo 1300 RON în mână) e enorm 3,9 RON pentru o singură călătorie (pentru că, probabil, va expira cardul până la următoarea folosire).
lecter wrote:
Nu se pot incarca titluri de calatorie diferite pe acelasi card?
Nu am auzit să se poată. Oricum, dacă nu aş fi avut card Activ, nu aş fi luat nici în ruptul capului card ultiplu, prefer să stau ,,antenă" după controlori decât să dau 1,6 RON pe o bucată de carton, care după utilizare îmi e mai puţin utilă şi decât o fâşie de hârtie igienică.
A.. şi tot nu s-a lămurit problema: cu chioşcurile fără curent ce facem? Le dăm carduri pre-încărcate cu câte 2 călătorii?
📖 Pagination options