Topic: Pasaje hobanate din tara si din lume
72 posts, 39238 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Pasaje hobanate din tara si din lume
subway guru
S-a batut multa 'apa-n piua' despre hobanat in zona urbana...
Uite, mai pun un 'exemplu', de la Dubrovnic (ex Ragusa), dintr-o zona 'protejata UNESCO'...
S-a batut multa 'apa-n piua' despre hobanat in zona urbana...
Uite, mai pun un 'exemplu', de la Dubrovnic (ex Ragusa), dintr-o zona 'protejata UNESCO'...
Podul F. Tudjman
DSC01923.jpg (180.14 KB; downloaded 7182 times)
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
PinkyHog
Foarte misto podul (am mers pe el acu 2 ani ), plus ca te scuteste de o plimbare de vreo cativa km. pe marginea golfului. 'Panarama' este de-a dreptul superba.
Foarte misto podul (am mers pe el acu 2 ani ), plus ca te scuteste de o plimbare de vreo cativa km. pe marginea golfului. 'Panarama' este de-a dreptul superba.
DSCN2084.JPG (482.74 KB; downloaded 7570 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
subway guru
La 'cererea unanima' a unui membru al forumului...
La 'cererea unanima' a unui membru al forumului...
DSC01915.jpg (127.62 KB; downloaded 7561 times)
DSC01916.jpg (125.15 KB; downloaded 7570 times)
DSC01919.jpg (111.78 KB; downloaded 7562 times)
DSC01920.jpg (131.04 KB; downloaded 7561 times)
DSC01922.jpg (151.8 KB; downloaded 7571 times)
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
PinkyHog
Stimate coleg, nu mai veniti cu imagini de genul asta ca ne faceti sa ne zboare gandul catre perioada de concedii, si mai e pana atunci.
Stimate coleg, nu mai veniti cu imagini de genul asta ca ne faceti sa ne zboare gandul catre perioada de concedii, si mai e pana atunci.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
subway guru
Din pacate n-am fost acolo 'in vacanta' ci cu treburi 'oficiale'...
Fotografiile sunt facute 'din fuga calului'...
Desi mi-ar fi placut sa stau un pic 'cu burta la soare' (eventual la plaja de nudiste)...
Primarul din Dubrovnic vrea sa faca un 'tunel de acces' din port spre orasul vechi, pentru a acomoda cei 3 milioane de turisti pe timpul verii ce viziteaza orasul...
Asta da barbat, cu 'sange in instalatie'...
Bineintzeles ca ne-am oferit cu totii alde 'tunelistii' sa-l sprijinim in 'ideile inovatoare'...
Din pacate n-am fost acolo 'in vacanta' ci cu treburi 'oficiale'...
Fotografiile sunt facute 'din fuga calului'...
Desi mi-ar fi placut sa stau un pic 'cu burta la soare' (eventual la plaja de nudiste)...
Primarul din Dubrovnic vrea sa faca un 'tunel de acces' din port spre orasul vechi, pentru a acomoda cei 3 milioane de turisti pe timpul verii ce viziteaza orasul...
Asta da barbat, cu 'sange in instalatie'...
Bineintzeles ca ne-am oferit cu totii alde 'tunelistii' sa-l sprijinim in 'ideile inovatoare'...
- marius baciu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
marius baciu
Asta este un pod 2in1..observati ca jumataea din stanga este in consola
Asta este un pod 2in1..observati ca jumataea din stanga este in consola
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
shoppy
O lucrare foarte interesanta, doua punti atarnate de un singur pilon, Podul din Aulnoye-Aymeries, Franta, este in centrul orasului pesste cf.
Constructia:
http://www.aulnoye-aymeries.fr/_AULNOYE ... ?article57
Poze facute de mine:
O lucrare foarte interesanta, doua punti atarnate de un singur pilon, Podul din Aulnoye-Aymeries, Franta, este in centrul orasului pesste cf.
Constructia:
http://www.aulnoye-aymeries.fr/_AULNOYE ... ?article57
Poze facute de mine:
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
shoppy
Da, in comunele din Franta se fac lucrari de infrastructura supradimensionate 100% fata de nevoia actuala ca doar lucrearea aia trebuie sa tina 100 de ani, nu ca la noi unde se fac subdimensionate si prost din capul locului, offf, ce bine era in Franta...
Iar pilonul ala de 15m intre case de maxim 3 etaje are aceleasi proportii si cam acelasi impact ca pilonul nostru de 60m intre blocuri de 10 etaje.
Da, in comunele din Franta se fac lucrari de infrastructura supradimensionate 100% fata de nevoia actuala ca doar lucrearea aia trebuie sa tina 100 de ani, nu ca la noi unde se fac subdimensionate si prost din capul locului, offf, ce bine era in Franta...
Iar pilonul ala de 15m intre case de maxim 3 etaje are aceleasi proportii si cam acelasi impact ca pilonul nostru de 60m intre blocuri de 10 etaje.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Goldmund
@jailor,
nici mie nu-mi place ideea cu cei doi stalpi uriasi(80m inaltime?) in centrul unui oras mare...(as fi preferat ideea mult mai urbana a Podului Grant )Dar acum este un fapt implinit si trebuie sa vedem tot Pasajul Basarab, in ansamblu, avatajele lui colosale fata de trecut. Daca cei doi stalpi vor fi si iluminati 'Artistic', in cca. 30 de ani localnicii se vor obisnui cu ei( atata dureaza o schimbare majora intr-un oras sa fie acceptata ca facand parte din city. De aceea si eu sunt pentru pastrarea in cea mai mare parte a caselor si strazilor asa cum sunt ele acum.Orasul Bucuresti a avut mai mult de suferit de pe urma unor dictaturi decat orasele germane in urma celui de-al doilea RM! Eu inca nu-mi pot inchipui un bucurestean care ar fi de acord cu raderea, demolarea-din nou!-a unor cartiere, doar pt. o largire sau un nou bulevard-asta nu o sa o inteleg niciodata...Fara un trecut protejat, nu exista viitor pentru nici un oras al lumii, sau toate orasele lumii vor fi confundate unele cu altele!)
Acum ma intorc la Pasajul Basarab, pe care eu il consider un pas urias inainte pentru circulatia marelui oras, pentru intregirea- in sfarsit!- al primului inel al Capitalei, dar si un pas inainte pentru civilizatia orasului- pro sau contra 'picioarelor' uriase ale podului. Acest pasaj este o mare realizare.
@jailor,
nici mie nu-mi place ideea cu cei doi stalpi uriasi(80m inaltime?) in centrul unui oras mare...(as fi preferat ideea mult mai urbana a Podului Grant )Dar acum este un fapt implinit si trebuie sa vedem tot Pasajul Basarab, in ansamblu, avatajele lui colosale fata de trecut. Daca cei doi stalpi vor fi si iluminati 'Artistic', in cca. 30 de ani localnicii se vor obisnui cu ei( atata dureaza o schimbare majora intr-un oras sa fie acceptata ca facand parte din city. De aceea si eu sunt pentru pastrarea in cea mai mare parte a caselor si strazilor asa cum sunt ele acum.Orasul Bucuresti a avut mai mult de suferit de pe urma unor dictaturi decat orasele germane in urma celui de-al doilea RM! Eu inca nu-mi pot inchipui un bucurestean care ar fi de acord cu raderea, demolarea-din nou!-a unor cartiere, doar pt. o largire sau un nou bulevard-asta nu o sa o inteleg niciodata...Fara un trecut protejat, nu exista viitor pentru nici un oras al lumii, sau toate orasele lumii vor fi confundate unele cu altele!)
Acum ma intorc la Pasajul Basarab, pe care eu il consider un pas urias inainte pentru circulatia marelui oras, pentru intregirea- in sfarsit!- al primului inel al Capitalei, dar si un pas inainte pentru civilizatia orasului- pro sau contra 'picioarelor' uriase ale podului. Acest pasaj este o mare realizare.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
shoppy
Am gasit in Ierusalim, hobanat de tramvai in mijlocul orasului peste sosea(stiu, stiu, nici asta nu e bun)
http://en.wikipedia.org/wiki/Jerusalem_Chords_Bridge
(navainbar.co.il)
Am gasit in Ierusalim, hobanat de tramvai in mijlocul orasului peste sosea(stiu, stiu, nici asta nu e bun)
http://en.wikipedia.org/wiki/Jerusalem_Chords_Bridge
(navainbar.co.il)
- Aron
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Aron
pfoaaa.....moama cat de tare arata, da chiar trebuia sa faca pilonii asa de inalti arata ciudatel asa, dar in rest e foarte misto, abia astept sa vad cum o sa fie iluminat hobanatul
shoppy wrote:
Am gasit in Ierusalim, hobanat de tramvai in mijlocul orasului peste sosea(stiu, stiu, nici asta nu e bun)
http://en.wikipedia.org/wiki/Jerusalem_Chords_Bridge
(navainbar.co.il)
pfoaaa.....moama cat de tare arata, da chiar trebuia sa faca pilonii asa de inalti arata ciudatel asa, dar in rest e foarte misto, abia astept sa vad cum o sa fie iluminat hobanatul
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
subway guru
@shoppy:
Nu e 'bun' pentru ca:
- e 'facut' de cel mai cel arhitect-inginer, Santiago Calatrava...ce nu se 'ridica' la nivelul 'urbanistilor nostri amatori' de pe forum...
- are un 'catarg' de 119m inaltime, printre 'casutze', nu doar de 80m, ca 'al nostru'...
- are linie de tramvai (lucru rarisim la hobanate)...
- nu curge nici macar o garla pe dedesubt (suspect pentru 'unii', daca n-are apa cica nu e pod)...
- e prea 'misto' ca sa fie adevarat...
- etc.
@shoppy:
Nu e 'bun' pentru ca:
- e 'facut' de cel mai cel arhitect-inginer, Santiago Calatrava...ce nu se 'ridica' la nivelul 'urbanistilor nostri amatori' de pe forum...
- are un 'catarg' de 119m inaltime, printre 'casutze', nu doar de 80m, ca 'al nostru'...
- are linie de tramvai (lucru rarisim la hobanate)...
- nu curge nici macar o garla pe dedesubt (suspect pentru 'unii', daca n-are apa cica nu e pod)...
- e prea 'misto' ca sa fie adevarat...
- etc.
Jerusalem_Chords_Bridge.jpg (144.29 KB; downloaded 7603 times)
Calatrava_Jerusalem.jpg (438.17 KB; downloaded 7591 times)
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Goldmund
Sper ca nimeni nu e suparat ca exista mai multe puncte de vedere despre cum ar trebui sa arate un oras...Altfel ar fi stalinismul exarcerbat...
Podul din Ierusalim este in prima linie o opera de arta(putea fi doar pt. pietoni, doar pt. bicilisti sau pt. tramvaie, ramane o opera de arta) Acest pod nu poate fi comparat cu nimic!
Dupa cum am mai spus-o, eu sunt de parerea ca un oras care a avut de suferit, care abia si-a inchis cateva din marile rani din trecut(si nu inca toate!)are nevoie de o refacere a patrimoniului existent, are nevoie si de mari proiecte, insa in afara Centurii, mai ales ca Bucuresti este deja f.f. inghesuit, aglomerat. Si de aceea Aqua Park de pe A1 il gasesc cel mai pozitiv proiect pt. bucuresteni, mai ales pt. ca tzine circulatia ,'dB-lii' si aglomeratia departe de oras...
In Bucuresti ar trebui sa se mearga pe extinderea de parcuri, alei, constructia de strazi in tunel(in tunel si cateva linii de tramvai din centrul orasului), de extinderea zonelor pietonale si a pistelor pt. biciclisti , dar mai ales de plantarea de arbori, oriunde e putin loc Orasul acesta are nevoie de aer, de spatii pentru pietoni, de intinderi de apa, de oaze de liniste in interiorul orasului.
Pasajul Basarab este o exceptie, una necesara orasului, pentru a-l descongestiona de un infarct...Pasajul Basarab e modernitatea. Unii se bucura pentru 'cate hobanate sunt in lucru', pentru altii este o rana in plus viziunii unui oras verde, linistit, care respira. Oamenii vor diferite lucruri si e bine asa. Fiecare trebuie sa vada ce e esential, ce apreciaza la orasul lui iubit...
Sper ca nimeni nu e suparat ca exista mai multe puncte de vedere despre cum ar trebui sa arate un oras...Altfel ar fi stalinismul exarcerbat...
Podul din Ierusalim este in prima linie o opera de arta(putea fi doar pt. pietoni, doar pt. bicilisti sau pt. tramvaie, ramane o opera de arta) Acest pod nu poate fi comparat cu nimic!
Dupa cum am mai spus-o, eu sunt de parerea ca un oras care a avut de suferit, care abia si-a inchis cateva din marile rani din trecut(si nu inca toate!)are nevoie de o refacere a patrimoniului existent, are nevoie si de mari proiecte, insa in afara Centurii, mai ales ca Bucuresti este deja f.f. inghesuit, aglomerat. Si de aceea Aqua Park de pe A1 il gasesc cel mai pozitiv proiect pt. bucuresteni, mai ales pt. ca tzine circulatia ,'dB-lii' si aglomeratia departe de oras...
In Bucuresti ar trebui sa se mearga pe extinderea de parcuri, alei, constructia de strazi in tunel(in tunel si cateva linii de tramvai din centrul orasului), de extinderea zonelor pietonale si a pistelor pt. biciclisti , dar mai ales de plantarea de arbori, oriunde e putin loc Orasul acesta are nevoie de aer, de spatii pentru pietoni, de intinderi de apa, de oaze de liniste in interiorul orasului.
Pasajul Basarab este o exceptie, una necesara orasului, pentru a-l descongestiona de un infarct...Pasajul Basarab e modernitatea. Unii se bucura pentru 'cate hobanate sunt in lucru', pentru altii este o rana in plus viziunii unui oras verde, linistit, care respira. Oamenii vor diferite lucruri si e bine asa. Fiecare trebuie sa vada ce e esential, ce apreciaza la orasul lui iubit...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
subway guru
@Goldmund:
De ce ar trebui sa ne supere 'diversitatea de opinii'???
Pe forumul asta are toata lumea libertatea de expresie a opiniei, nu e defel 'cenzurat' (cu exceptia 'magariilor' impertinente)...
Singurul lucru pentru care personal 'militez' este sa avem 'mintea deschisa' spre tot ce poate fi mai bine pentru orasul nostru si pentru locuitorii lui...
Sa nu avem 'pareri preconcepute' si 'idiosincrazii' nefundamentate...
Drept pentru care mai pun doua-trei proiecte 'marca Santiago Calatrava'...ah, ce mi-as mai dori sa avem si noi un alde Calatrava...poate 'va incita' la a gandi 'spre viitor'...
@Goldmund:
De ce ar trebui sa ne supere 'diversitatea de opinii'???
Pe forumul asta are toata lumea libertatea de expresie a opiniei, nu e defel 'cenzurat' (cu exceptia 'magariilor' impertinente)...
Singurul lucru pentru care personal 'militez' este sa avem 'mintea deschisa' spre tot ce poate fi mai bine pentru orasul nostru si pentru locuitorii lui...
Sa nu avem 'pareri preconcepute' si 'idiosincrazii' nefundamentate...
Drept pentru care mai pun doua-trei proiecte 'marca Santiago Calatrava'...ah, ce mi-as mai dori sa avem si noi un alde Calatrava...poate 'va incita' la a gandi 'spre viitor'...
Milwaukee_Art_Museum_1_(Mulad).jpg (78.93 KB; downloaded 7366 times)
Pontfayw2.jpg (146.3 KB; downloaded 7365 times)
Calatrava_Bridge_2,_Petah_Tikva.jpg (62.83 KB; downloaded 7362 times)
📖 Pagination options