Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab

468 posts, 133122 views
 
Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21  ... 34
 
 

📖 Pagination options
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Aron

din cate observ din pozele de mai sus cu autobuze, vad ca inafara de soferii RATB nu prea a auzit nimeni ca s-a deschis sub pasaj :lol:  :lol:
e cam pustietate acolo, da dupa parerea mea, zic ca e bine asa sa fie liber sa poata termina muncitorii totul mai repede :D  :D

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Utilizator anonim

Asa a fost si in zona deschisa la 15 septembrie in primele saptamani si dupa aia a revenit la "normal"  :twisted:

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Aron

telvanni wrote:
Ca o paranteza:
In Frankfurt in fiecare statie, oricat de mica, exista harta orasului, indicatoare cu toate statiile prin care trec mijloacele de transport ce trec pe acolo si automate de bilete (nu chiar peste tot) precum si orarul fiecarei linii, transport de noapte si orice alte informatii utile.


va inteleg problema, dar, tu daca traiesti in orasul asta cat de tamp sa fi sa nu sti ce circula sub blocul tau, am intalnit cazuri, eu nu-i inteleg pe astia, excluzand pe cei cu probleme sau ceva de genu, deci mi se pare cam nasol ca la fiecare statie sa pui ditai tabloul cat o statuie sa o vezi de la 5 km.
Pentru turisti bineinteles ca e bine, da ca orice turist ma duc la o agentie sau ceva de genu, si inafara de harta orasului si locurile care sa le vizitez e bine sa iau si o harta amanuntita a mijloacelor de transport, asta e parerea mea :D  :D

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab bekxy

Ştii... turişti sunt şi tataia' şi unchiu', care vin în Bucureşti din an în Paşte, la un control medical sau la un concert Scorpions.
Cu ei ce facem? Tot cu hărţile? Pentru cineva care nu cunoaşte oraşul, orientarea în Bucureşti pe liniile RATB e un dezastru. Nici măcar sensul pe care e plasată staţia n-ai cum să-l afli. Frecvenţa curselor ar fi oricum inutilă, că nu prea se respectă...

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Aron

bekxy wrote:
Ştii... turişti sunt şi tataia' şi unchiu', care vin în Bucureşti din an în Paşte, la un control medical sau la un concert Scorpions.
Cu ei ce facem? Tot cu hărţile? Pentru cineva care nu cunoaşte oraşul, orientarea în Bucureşti pe liniile RATB e un dezastru. Nici măcar sensul pe care e plasată staţia n-ai cum să-l afli. Frecvenţa curselor ar fi oricum inutilă, că nu prea se respectă...


iti zic eu ca se intereseaza si ei inainte sa plece spre bucuresti pe unde se alfa spitalul, si probabil isi suna si rudel(daca are in bucuresti), nu o sa plece cu cu capu-n nori si sa aterizeze la gara de nord si dupa sa nu stie pe unde sa o ia ;)

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Aron

Marian, hai ca in seara asta faci 9 mii de mesaje, hai ca se poate :lol:  :lol:  :D  :D

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab rosetti61

In statiile mai importante e bine sa fie asa ceva, ma detaliat, insa in restul statiilor sa fie un model mai simplificat, doar panoul de identificare al statiei si ceea ce trece pe acolo; harti se pot pune si in statiile cu refugii. de ce nu se gandesc sa restilizeze tipurile de indicatoare care s-au folosit de-a lungul timpului sau sa proiecteze altele noi. Ca o idee, ar putea sa regandeasca modelul Ghildush (la care s-a renuntat destul de repede, chestii de patent, intretinere, etc) - in zonele mari sa fie mai detaliat, casetat, iar in restul statiilor sa i se dea numai forma, pe suport metalic.

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab vancouver

dj_exemplar wrote:
telvanni wrote:
Ca o paranteza:
In Frankfurt in fiecare statie, oricat de mica, exista harta orasului, indicatoare cu toate statiile prin care trec mijloacele de transport ce trec pe acolo si automate de bilete (nu chiar peste tot) precum si orarul fiecarei linii, transport de noapte si orice alte informatii utile.


va inteleg problema, dar, tu daca traiesti in orasul asta cat de tamp sa fi sa nu sti ce circula sub blocul tau, am intalnit cazuri, eu nu-i inteleg pe astia, excluzand pe cei cu probleme sau ceva de genu, deci mi se pare cam nasol ca la fiecare statie sa pui ditai tabloul cat o statuie sa o vezi de la 5 km.
Pentru turisti bineinteles ca e bine, da ca orice turist ma duc la o agentie sau ceva de genu, si inafara de harta orasului si locurile care sa le vizitez e bine sa iau si o harta amanuntita a mijloacelor de transport, asta e parerea mea :D  :D


Te contrazic dj_exemplar. Eu locuiesc in Frankfurt. De mai multe ori nu gaseam o strada si m-am dus la prima statie de autobuz/metrou, etc.. sa vad cum sa ajung acolo. Unele stradutze sunt chiar intortocheate si datorita unor bariere de trafic (cai ferate suspendate prin oras, stadioane, spatii verzi) nu e asa simplu sa gasesti ceea ce cautzi.
In alte situatii m-au abordat oameni de pe strada, care cautau si ei ceva anume (fie ca erau turisti, fie din imprejurimi), si i-am indrumat catre statiile de autobuz si au rezolvat cazul.

Mai e o chestie. In Germania numai circa 30% dintre nemti detin o casa sau apartament in proprietate. Restul 70% locuiesc cu chirie. Asta are un avantaj major: sunt mobili. Daca gasesc un job bine platit in alt oras se muta imediat acolo. Pe ansamblul economiei asta reprezinta un avantaj major (de ex. in comparatie cu România), adica mobilitatea fortei de munca. Intregul sistem este asa gândit. De exemplu pe permisul de conducere nu e trecuta adresa de domiciliu, deci nu trebuie neamtul sa mearga la fiecare mutare sa-si schimbe permisul (bine, mi se pare ca si in România s-a schimbat treaba asta, nu mai stiu exact...) Ei bine, în noul oras omul trebuie sa se descurce, sa gaseasca strazi, adrese, etc... Autoritatile îl ajuta sa nu piarda vremea si de aceea exista harti clare si raspândite în tot orasul.

Nu mai vorbim ca pe harta se gasesc si traseele tuturor mijloacelor de transport in comun si astfel omul poate sti ce autobuz/tramvai/metrou sa ia in directia dorita. Poate ca unii cunosc orasul, dar nu folosesc decât rareori transportul în comun - asa sunt eu. Locuiesc la 3 colturi de strada de birou. De aceea, atunci când totusi am nevoie de transport in comun, am nevoie sa privesc harta, sa vad traseele, sa vad daca nu cumva s-a mai schimbat ceva si atunci pot decide ruta.

Toate lucrurile astea fac parte din civilizatie, din respectul acordat celuilalt si este unul din factorii care duce la bunastarea unei societati (prin reducerea timpului pierdut cu cautarea unei locatii anume de ex.).

E simplu. Trebuie numai sa GANDESTI un pic. Si totdeauna din perspectiva celuilalt.

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Aron

vancouver wrote:
dj_exemplar wrote:
telvanni wrote:
Ca o paranteza:
In Frankfurt in fiecare statie, oricat de mica, exista harta orasului, indicatoare cu toate statiile prin care trec mijloacele de transport ce trec pe acolo si automate de bilete (nu chiar peste tot) precum si orarul fiecarei linii, transport de noapte si orice alte informatii utile.


va inteleg problema, dar, tu daca traiesti in orasul asta cat de tamp sa fi sa nu sti ce circula sub blocul tau, am intalnit cazuri, eu nu-i inteleg pe astia, excluzand pe cei cu probleme sau ceva de genu, deci mi se pare cam nasol ca la fiecare statie sa pui ditai tabloul cat o statuie sa o vezi de la 5 km.
Pentru turisti bineinteles ca e bine, da ca orice turist ma duc la o agentie sau ceva de genu, si inafara de harta orasului si locurile care sa le vizitez e bine sa iau si o harta amanuntita a mijloacelor de transport, asta e parerea mea :D  :D


Te contrazic dj_exemplar. Eu locuiesc in Frankfurt. De mai multe ori nu gaseam o strada si m-am dus la prima statie de autobuz/metrou, etc.. sa vad cum sa ajung acolo. Unele stradutze sunt chiar intortocheate si datorita unor bariere de trafic (cai ferate suspendate prin oras, stadioane, spatii verzi) nu e asa simplu sa gasesti ceea ce cautzi.
In alte situatii m-au abordat oameni de pe strada, care cautau si ei ceva anume (fie ca erau turisti, fie din imprejurimi), si i-am indrumat catre statiile de autobuz si au rezolvat cazul.

Mai e o chestie. In Germania numai circa 30% dintre nemti detin o casa sau apartament in proprietate. Restul 70% locuiesc cu chirie. Asta are un avantaj major: sunt mobili. Daca gasesc un job bine platit in alt oras se muta imediat acolo. Pe ansamblul economiei asta reprezinta un avantaj major (de ex. in comparatie cu România), adica mobilitatea fortei de munca. Intregul sistem este asa gândit. De exemplu pe permisul de conducere nu e trecuta adresa de domiciliu, deci nu trebuie neamtul sa mearga la fiecare mutare sa-si schimbe permisul (bine, mi se pare ca si in România s-a schimbat treaba asta, nu mai stiu exact...) Ei bine, în noul oras omul trebuie sa se descurce, sa gaseasca strazi, adrese, etc... Autoritatile îl ajuta sa nu piarda vremea si de aceea exista harti clare si raspândite în tot orasul.

Nu mai vorbim ca pe harta se gasesc si traseele tuturor mijloacelor de transport in comun si astfel omul poate sti ce autobuz/tramvai/metrou sa ia in directia dorita. Poate ca unii cunosc orasul, dar nu folosesc decât rareori transportul în comun - asa sunt eu. Locuiesc la 3 colturi de strada de birou. De aceea, atunci când totusi am nevoie de transport in comun, am nevoie sa privesc harta, sa vad traseele, sa vad daca nu cumva s-a mai schimbat ceva si atunci pot decide ruta.

Toate lucrurile astea fac parte din civilizatie, din respectul acordat celuilalt si este unul din factorii care duce la bunastarea unei societati (prin reducerea timpului pierdut cu cautarea unei locatii anume de ex.).

E simplu. Trebuie numai sa GANDESTI un pic. Si totdeauna din perspectiva celuilalt.


in primul rand, inteleg perfect dar ma gandesc ca, sigur daca e sa fie un plan de aceasta, la licitatie o sa vina o firma care cere sute de mii de euro, si dupa ce ca abia are RATB bani samentina parcul circulant la toate categoriile, si mai ales ca li s-a mai taiat din buget anul acesta, iar in situatia asta ar trebui panouri  si niste case care sa dea gratis harta la toate  locurile principale pe unde vin turistii(aeroport, gara etc) si ar fi si util si ieftin. Iar in al doilea rand nu te contrazic ce e in FRankfurt, nu stiu nimic de el, si e normal tu ca roman sa te mai incurci pe acolo ca nu te-ai nascut acolo, si inafar de asta daca nu ma insel e mai mare ca bucurestiul si e mult mai complex, acolo intra-devar necesita niste chestii in plus, dar asta e Bucurestiul, cat de mare o fi el nu e chiar atat de complicat pe cat zic altii, eu de exemplu am invatat fiecare autobuz pe unde o ia intr-un an, si aveam 9 ani pe atunci.. :D  :D  :mrgreen:  :mrgreen:

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab subway guru

@vancouver:
Asa-i, daca nu incerci sa te asezi un pic si in 'papucii celuilalt' nu ai sa poti gasi niciodata raspunsurile adecvate si solutiile 'adevarate'...
Asta nu inseamna ca a urma 'vocea poporului' e chiar calea care duce la perfectiune, dar nu poti niciodata ignora 'vox populi'...
Doar ca 'poporul' trebuie informat, educat, instruit, si pregatit, pentru a 'opta' in deplina cunostinta de cauza... si atunci chiar ca ce decide 'EL POPOLO' e 'decizie suverana' si nimeni si nimic nu se poate impotrivi...
Chiar asa cum zici si tu, pana la urma e doar treaba de 'civilizatie elementara'...
Democratie constienta, 'RULEZ'... ;)
Si asta cred ca incercam si noi aici, cu micile noastre puteri... :ugeek:

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab vancouver

dj_exemplar wrote:
in primul rand, inteleg perfect dar ma gandesc ca, sigur daca e sa fie un plan de aceasta, la licitatie o sa vina o firma care cere sute de mii de euro, si dupa ce ca abia are RATB bani samentina parcul circulant la toate categoriile, si mai ales ca li s-a mai taiat din buget anul acesta, iar in situatia asta ar trebui panouri  si niste case care sa dea gratis harta la toate  locurile principale pe unde vin turistii(aeroport, gara etc) si ar fi si util si ieftin.


@ dj_exemplar: Ai perfecta dreptate cu licitatia si cu banii posibil pierduti astfel.
Nu am vrut sa spun ca trebuie imediat facut si la Bucuresti ca in alte tzari. Numai sa nu fim chiar impotriva a ceea ce este bun si util. Sa spunem: da, asa este bine, dar deocamdata nu ne permitem. :geek:

@ subway guru: Multumesc pentru sustinerea ideilor. In general posturile tale sunt serioase si la obiect. ASA DA. Good work.  :mrgreen:

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Goldmund

Dupa cum scrie si @vancouver, asa este si in orasul in care locuiesc. Stuttgartul este impartit in "Zone", concenrice, incepand cu "Zona 1" care ar fi pt. Bucuresti intre Piata Romana-Piata Unirii, Opera Romana si Podul Cotroceni. Apoi vine zona 2 care s-ar intinde pana la primul inel al Capitalei(zona cuprinsa in interiorul Stefan cel Mare-Bravu-Viilor,etc.)dupa care ar veni zona 3 pana spre periferiile Bucurestiului dupa care ar veni zona IV, cea a oraselelor din jurul Capitalei(fostele "comune suburbane")samd. Dar, daca platesti doua zone, poti ajunge din Basarab pana la Piata Sudului de ex, pentru ca tu nu depasesti zonele 1 si 2(dupa cum am spus, zonele sunt concentrice)Acum iata si preturile;
zona 1:  2 Euro pt. un adult si 1 euro pt. un copil (pana in 14 ani) sau un caine...(calatoria cu un caine ....costa)Chiar daca vrei sa calatoresti doua statii de autobuz sau metrou(usor) ai de platit 2 euro.
zona 2:  2,50euro..........1,20 copil
zona 3:  3,40euro..........1,60 copil
zona 4:  4,50euro..........2,10 copil
s.a.m.d.
Vreau sa spun ca e destul de scump acest transport in comun si de multe ori e mai rentabila masina (pt. o familie e mai ieftin cu masina proprie sa ajungi in City, plus parcarea,care am observat ca e mai ieftina in Stuttgart decat in City Frankfurt sau Köln...)
La aceste preturi e de la sine inteles calitatea transportului in comun de aici.Am mai auzit o parere raspandita ca transportul in comun trebuie subventionat. Nu e adevarat! In Stuttgart, transportul in comun nu e subventionat si face chiar si un mic castig anual, pe care il reinvesteste in extinderea metroului, etc.....Dar biletele de calatorie sunt f. scumpe...
Abonamentul meu costa lunar peste 70 euro,iar al copiilor costa impreuna cca.100/luna(pana la scoala )

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab mihai_tomaro

bravo domne! asa as vrea si eu sa fie transportul in Buc. ca daia aveam 10% din populatie aici, ca e bine de trait si usor, dar nimeni nu se gandeste ce efortui inutile se fac pentru a tine acesti oameni pe nemeritate in puf.

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Dominatrix

Mai intai sa avem salariile nemtilor si pe urma mai vorbim. Faceti si o comparatie intre raportul pret abonament/pret bilet in Stuttgart fata de Bucuresti inainte sa comparati mere cu pere.
Goldmund wrote:
Am mai auzit o parere raspandita ca transportul in comun trebuie subventionat. Nu e adevarat! In Stuttgart, transportul in comun nu e subventionat si face chiar si un mic castig anual, pe care il reinvesteste in extinderea metroului, etc.....
Curios, eu stiam ca in Sttutgart transportul ESTE subventionat, desi este cel mai scump din toata Germania:
Stuttgart's municipal operator SSB carries 500,000 passengers every workday on 70 lines and achieves a cost recovery rate of 82% - one of the highest in Germany. The remaining 18% (about £25m) comes from subsidies from the City and surrounding Districts.
Vezi si materialele de aici, aici si aici.Cat despre metrou...care metrou?  :roll: in Stuttgart NU exista metrou, ci numai LRT/Stadtbahn, se numeste altfel din motive populiste, probabil. Parca am mai avut discutia asta.

 


Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21  ... 34
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433537 posts in 5398 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use