Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1393459 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
Explicatie:
se predau si se verifica 'bornele geodezice de trasare a lucrarilor'...
Excelent, si conform 'grafic' pentru 'predare amplasamente'...
Explicatie:
se predau si se verifica 'bornele geodezice de trasare a lucrarilor'...
Excelent, si conform 'grafic' pentru 'predare amplasamente'...
- lilidrac
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
lilidrac
I-am zarit la lucru pe topografi si in zona Romancierilor.
I-am zarit la lucru pe topografi si in zona Romancierilor.
- autob368
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
autob368
L-am intrebat pe un domn care facea masuratori in zona Orizont ieri cand se incepe efectiv lucrarea si a spus ca prin iunie - iulie este posibil sa apara primele restrictii de circulatie.
L-am intrebat pe un domn care facea masuratori in zona Orizont ieri cand se incepe efectiv lucrarea si a spus ca prin iunie - iulie este posibil sa apara primele restrictii de circulatie.
- dorel
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
dorel
Tot de la un domn bine informat am aflat ca inainte de a baga cartitele in pamant se vor face statiile. Asta inseamna ca mai devreme de anul viitor prin toamna nu vedem nicio sapatoare de tuneluri.
Tot de la un domn bine informat am aflat ca inainte de a baga cartitele in pamant se vor face statiile. Asta inseamna ca mai devreme de anul viitor prin toamna nu vedem nicio sapatoare de tuneluri.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Utilizator anonim
Pai inainte de toate cartitele trebuiesc aduse si asamblate, in plus trebuie sa se realizeze si PLSurile, sper ca nu suntem in situatia in care vreun coleg de forum spune ca in ziua in care incep lucrarile deja se intra cu scuturile
Pai inainte de toate cartitele trebuiesc aduse si asamblate, in plus trebuie sa se realizeze si PLSurile, sper ca nu suntem in situatia in care vreun coleg de forum spune ca in ziua in care incep lucrarile deja se intra cu scuturile
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Subway ne-a spus ca din calculele lor rezulta ca ar fi nevoie de 3 TBM - uri pentru tot tronsonul din Dr, Taberei pana la Eroilor. Am impresia ca pe portiunea Romancierilor - Valea Ialomitei se merge in sapatura deschisa.
Asadar TBM - ul acesta sapa si pe portiunea statiilor. Ca sa nu ne trezim cu statii care seamana cu Dristor I sau mai recent cu Parc Bazilescu, TBM - ul trebuie 'translatat' in perimetrul statiilor de la un cap al statiei la celalalt. Exclus sa i se faca cate un PLS in fiecare statie. De aici rezulta ca TBM - ul trebuie sa gaseasca cel putin 'o mare groapa' acolo unde trebuie sa fie statia, ca sa nu apuce sa-si faca propriul tunel.
Inclin sa cred ca informatia de mai sus este corecta.
In incheiere recunosc ca ceea ce am expus eu aici reprezinta o idee proprie si ca nu ma pricep de loc la astfel de lucrari.
In orice caz sapatul tunelurilor cu astfel de 'jucarii' nu suporta termen de comparatie cu ceea ce s-a facut inainte de 1989 Inainte de 1989 s-a mers cu o tehnologie englezeasca din anul 1900 ( de acum vreo 110 ani ).
Subway ne-a spus ca din calculele lor rezulta ca ar fi nevoie de 3 TBM - uri pentru tot tronsonul din Dr, Taberei pana la Eroilor. Am impresia ca pe portiunea Romancierilor - Valea Ialomitei se merge in sapatura deschisa.
Asadar TBM - ul acesta sapa si pe portiunea statiilor. Ca sa nu ne trezim cu statii care seamana cu Dristor I sau mai recent cu Parc Bazilescu, TBM - ul trebuie 'translatat' in perimetrul statiilor de la un cap al statiei la celalalt. Exclus sa i se faca cate un PLS in fiecare statie. De aici rezulta ca TBM - ul trebuie sa gaseasca cel putin 'o mare groapa' acolo unde trebuie sa fie statia, ca sa nu apuce sa-si faca propriul tunel.
Inclin sa cred ca informatia de mai sus este corecta.
In incheiere recunosc ca ceea ce am expus eu aici reprezinta o idee proprie si ca nu ma pricep de loc la astfel de lucrari.
In orice caz sapatul tunelurilor cu astfel de 'jucarii' nu suporta termen de comparatie cu ceea ce s-a facut inainte de 1989 Inainte de 1989 s-a mers cu o tehnologie englezeasca din anul 1900 ( de acum vreo 110 ani ).
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Dr2005
Şi acum, cu toată tehnologia modernă, staţiile tot în săpătură deschisă vor fi făcute. Vă daţi seama ce o să iasă? Cel mai mare cartier din Bucureşti nu o să mai aibă decât 1 cale de ieşire: Bd. Ghencea, care şi aşa e îngust şi pe care e linie de tramvai separată de trafic ... pe care nu circulă nimic. Tot cu ocazia asta probabil vor dispărea şi troleibuzele (cel puţin de pe Ramura de Nord) şi tramvaiul 41.
Tot sunt de părere că nu trebuiau atâtea staţii... o să fie tramvai subteran, că viteză nu o să poată prinde (la 200 m între staţii ce să facă?!) şi consumul de energie o să fie intens (multe porniri de pe loc). Probabil singura soluţie să fie să desfiinţeze complet transportul de suprafaţă, altfel nu va fi folosit acest M5 decât de cei care merg până în partea cealaltă a oraşului, mai ales că, pentru a ajunge la Romană, vor trebui folosite 3 metrouri. Dacă stai 10 minute la fiecare metrou + 25 de minute drumul... ajungi de 2 ori cu autobuzul. Nu mai zic de transportul în interiorul cartierului, unde te mişti mai repede cu troleul, decât să cobori scări, să aştepţi metroul, apoi să urci alte scări.
Şi acum, cu toată tehnologia modernă, staţiile tot în săpătură deschisă vor fi făcute. Vă daţi seama ce o să iasă? Cel mai mare cartier din Bucureşti nu o să mai aibă decât 1 cale de ieşire: Bd. Ghencea, care şi aşa e îngust şi pe care e linie de tramvai separată de trafic ... pe care nu circulă nimic. Tot cu ocazia asta probabil vor dispărea şi troleibuzele (cel puţin de pe Ramura de Nord) şi tramvaiul 41.
Tot sunt de părere că nu trebuiau atâtea staţii... o să fie tramvai subteran, că viteză nu o să poată prinde (la 200 m între staţii ce să facă?!) şi consumul de energie o să fie intens (multe porniri de pe loc). Probabil singura soluţie să fie să desfiinţeze complet transportul de suprafaţă, altfel nu va fi folosit acest M5 decât de cei care merg până în partea cealaltă a oraşului, mai ales că, pentru a ajunge la Romană, vor trebui folosite 3 metrouri. Dacă stai 10 minute la fiecare metrou + 25 de minute drumul... ajungi de 2 ori cu autobuzul. Nu mai zic de transportul în interiorul cartierului, unde te mişti mai repede cu troleul, decât să cobori scări, să aştepţi metroul, apoi să urci alte scări.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Utilizator anonim
41 va circula cam permanent pe traseu normal, totusi la un moment dat va fi deviat in Ghencea via Razoare, cu montarea unui macaz la Bd. Timisoara.
Statiile nu prea pot fi construite doar in subteran fara sapaturi de suprafata pentru ca sunt foarte aproape de suprafata. Daca faceam metrou la minim 50m adancime atunci se putea.
41 va circula cam permanent pe traseu normal, totusi la un moment dat va fi deviat in Ghencea via Razoare, cu montarea unui macaz la Bd. Timisoara.
Statiile nu prea pot fi construite doar in subteran fara sapaturi de suprafata pentru ca sunt foarte aproape de suprafata. Daca faceam metrou la minim 50m adancime atunci se putea.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
shoppy
Se poate da exemplu de statii care nu au fost facute in sapatura deschisa?
Se poate da exemplu de statii care nu au fost facute in sapatura deschisa?
- Dr2005
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Utilizator anonim
In maxim 2 saptamani vedem organizarile de santier montate
In maxim 2 saptamani vedem organizarile de santier montate
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Din cate stiu eu Piata Romana tot in sapatura deschisa a fost facuta, dar foarte repede si a trecut neobservat santierul....
De fapt si intre Universitate si Piata Romana tot sapatura deschisa a fost dar s-a terminat in vreo 2 - 3 luni lucrarea. Cine are informatii mai corecte rog sa intervina.
Se poate da exemplu de statii care nu au fost facute in sapatura deschisa?
Piata Romana ?
Din cate stiu eu Piata Romana tot in sapatura deschisa a fost facuta, dar foarte repede si a trecut neobservat santierul....
De fapt si intre Universitate si Piata Romana tot sapatura deschisa a fost dar s-a terminat in vreo 2 - 3 luni lucrarea. Cine are informatii mai corecte rog sa intervina.
- subway guru
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Traseul Universitate-Romana a fost executat in excavatie deschisa. Bulevardul a fost inchis circulatiei si redeschis dupa cca 3 luni (iunie-septembrie). Ce vremuri... Nu cred ca le vom mai trai vreodata.
La Pta Romana mare parte din statie era deja executata.Tunelul era, caseta de deasupra (in care s-a executat o mare parte din vestibul) era, doar s-au spart niste pereti, s-a lucrat ceva in lateralul casetei existente si s-au facut cele doua guri de acces.
Exemple de statii care nu au fost executate in excavatie deschisa : Semanatoarea, Izvor, Unirii1, Timpuri Noi.. Doar Grozavesti si Eroilor de pe M1T1 au fost executate in excavatie deschisa.
Traseul Universitate-Romana a fost executat in excavatie deschisa. Bulevardul a fost inchis circulatiei si redeschis dupa cca 3 luni (iunie-septembrie). Ce vremuri... Nu cred ca le vom mai trai vreodata.
La Pta Romana mare parte din statie era deja executata.Tunelul era, caseta de deasupra (in care s-a executat o mare parte din vestibul) era, doar s-au spart niste pereti, s-a lucrat ceva in lateralul casetei existente si s-au facut cele doua guri de acces.
Exemple de statii care nu au fost executate in excavatie deschisa : Semanatoarea, Izvor, Unirii1, Timpuri Noi.. Doar Grozavesti si Eroilor de pe M1T1 au fost executate in excavatie deschisa.
📖 Pagination options