Topic: Pasajul Grant
319 posts, 146793 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Pod Grant
subway guru
Pai solutia adevarata e redeschiderea aleii initiale indicate de #andrei11...
Care se poate obtine in instanta, chiar daca terenul a fost 'privatizat', fie ca drum de servitute, fie prin 'expropriere in interes public'...
Ce zici, nu e mai normal?
Pai solutia adevarata e redeschiderea aleii initiale indicate de #andrei11...
Care se poate obtine in instanta, chiar daca terenul a fost 'privatizat', fie ca drum de servitute, fie prin 'expropriere in interes public'...
Ce zici, nu e mai normal?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Pod Grant
ByOnu
Preabine, dar cine-ti garanteaza siguranta prin maghernitele alea? Ca daca scoate gardul de care vb voi to n-ajuta la nimic.
Preabine, dar cine-ti garanteaza siguranta prin maghernitele alea? Ca daca scoate gardul de care vb voi to n-ajuta la nimic.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Pod Grant
shoppy
Nu e vorba de gard, in zona aceea s-a amenajat un fel de atelier auto si oamenii au blocat acea zona cu ateliere/garaje, mai ales ca nu stiu ce se intampla in spatele acelei cladiri.
Iar problema zonei e ca este foarte putin trafic pietonal in zona, pe o parte ai cimitirul iar pe cealalta parte ai acea cladire, o droie de cladiri abandonate(fostul liceu cfr?), punct de transformare Enel si Depoul de Locomotive Bucuresti Calatori, iar dincolo nici nu mai ai trotuar pe sub Pasaj Grand, deci ca sa ai treaba pe acolo ar trebuii sa mergi vreo 2 statii pe jos si tot ar trebuii sa traversezi inainte de Pasajul Grand, deci o plimbare facuta doar de masochisti sau de cei care vor neaparat sa vada orasul la pas.
Nu e vorba de gard, in zona aceea s-a amenajat un fel de atelier auto si oamenii au blocat acea zona cu ateliere/garaje, mai ales ca nu stiu ce se intampla in spatele acelei cladiri.
Iar problema zonei e ca este foarte putin trafic pietonal in zona, pe o parte ai cimitirul iar pe cealalta parte ai acea cladire, o droie de cladiri abandonate(fostul liceu cfr?), punct de transformare Enel si Depoul de Locomotive Bucuresti Calatori, iar dincolo nici nu mai ai trotuar pe sub Pasaj Grand, deci ca sa ai treaba pe acolo ar trebuii sa mergi vreo 2 statii pe jos si tot ar trebuii sa traversezi inainte de Pasajul Grand, deci o plimbare facuta doar de masochisti sau de cei care vor neaparat sa vada orasul la pas.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Pod Grant
Gabi23
Zona despre care se face referire in mesajele de mai sus fotografiata astazi dupaamiaza...
Ultima poza NO COMMENT intelegeti si voi la ce este buna zona aceea
Zona despre care se face referire in mesajele de mai sus fotografiata astazi dupaamiaza...
Ultima poza NO COMMENT intelegeti si voi la ce este buna zona aceea
DSCF2757.JPG (696.67 KB; downloaded 6338 times)
DSCF2758.JPG (580.26 KB; downloaded 6342 times)
DSCF2759.JPG (688.13 KB; downloaded 6358 times)
DSCF2760.JPG (572.06 KB; downloaded 6368 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Pod Grant
ByOnu
Mama ce stil american, daca n-as fi stiut ca le-ai facut la Grant as fi crezut ca-s din NY.
Sincer acum, zona pare ... ESTE infecta! Nu se baga nimeni acolo? Sau nici nu se prea merita...
Mama ce stil american, daca n-as fi stiut ca le-ai facut la Grant as fi crezut ca-s din NY.
Sincer acum, zona pare ... ESTE infecta! Nu se baga nimeni acolo? Sau nici nu se prea merita...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Pod Grant
shoppy
Pai daca aia au tras gard peste domeniul public si nu s-a gasit nimeni sa faca reclamatie...
(pardon, se vede ca poarta e deschisa, da mi-e ca te fugareste haita de tomberonezi al carei sef se vede ca e cu ochii pe fotograf, deci la post)
Pai daca aia au tras gard peste domeniul public si nu s-a gasit nimeni sa faca reclamatie...
(pardon, se vede ca poarta e deschisa, da mi-e ca te fugareste haita de tomberonezi al carei sef se vede ca e cu ochii pe fotograf, deci la post)
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: Pod Grant
alex230ro
e un caine lup dragut si cuminte nu maidanez raman la parerea ca vine vrea sa ia troleul va merge o statie mai in fata sau mai in spate(depinde unde se afla) si nu ar folosi aleea asta nici daca ar fi deschisa,oricum mai interesant e noaptea pe acolo
e un caine lup dragut si cuminte nu maidanez raman la parerea ca vine vrea sa ia troleul va merge o statie mai in fata sau mai in spate(depinde unde se afla) si nu ar folosi aleea asta nici daca ar fi deschisa,oricum mai interesant e noaptea pe acolo
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Pod Grant
subway guru
E sunt mai mult decat convins ca acolo e vorba de o 'coniventa' intre autoritati si riverani ca sa incerce sa 'izoleze' cumva si sa alunge 'boschetarii'.
De aceea sunt toate 'gardurile' si 'inchiderile' alea aiuristice cu panouri metalice 'reciclate'...
Oricum, rezultatul e de 'favelas' si arata groaznic...
E sunt mai mult decat convins ca acolo e vorba de o 'coniventa' intre autoritati si riverani ca sa incerce sa 'izoleze' cumva si sa alunge 'boschetarii'.
De aceea sunt toate 'gardurile' si 'inchiderile' alea aiuristice cu panouri metalice 'reciclate'...
Oricum, rezultatul e de 'favelas' si arata groaznic...
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Pod Grant
Goldmund
Pozele pe care le-a facut Gabi23 mi-au adus aminte de vorba "omul sfinteste locul".
1-CFR trebuie sa construiasca pereti antifonici moderni, cel putin pe teritoriul orasului Bucuresti
2-Primaria de sector trebuie sa asfalteze un drum de acces in spatele cladirilor respective si la granitza (perete antifonic) CFR sa planteze copaci si sa amenajeze gazon intre gard si drumul de acces.
Pozele pe care le-a facut Gabi23 mi-au adus aminte de vorba "omul sfinteste locul".
1-CFR trebuie sa construiasca pereti antifonici moderni, cel putin pe teritoriul orasului Bucuresti
2-Primaria de sector trebuie sa asfalteze un drum de acces in spatele cladirilor respective si la granitza (perete antifonic) CFR sa planteze copaci si sa amenajeze gazon intre gard si drumul de acces.
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Pod Grant
PinkyHog
Despre ce tara se vorbeste?... cu siguranta nu despre Romania...
O sa am probabil 80 de ani, daca-i mai apuc, si pereti antifonici moderni, si copaci, si gazon nu cred ca o sa vad...
Poate ca 'omul sfinteste locul' dar nu si pe meleagurile noastre (vezi KK Nova si mitocania de la Basarab)
Despre ce tara se vorbeste?... cu siguranta nu despre Romania...
O sa am probabil 80 de ani, daca-i mai apuc, si pereti antifonici moderni, si copaci, si gazon nu cred ca o sa vad...
Poate ca 'omul sfinteste locul' dar nu si pe meleagurile noastre (vezi KK Nova si mitocania de la Basarab)
- Sava6115-6315
-
Posted:
-
Re: Pod Grant
Sava6115-6315
Parcurg saptamanal podul Grant cu bicileta in ambele sensuri, si pe langa rosturile de dilatare care dau atatea batai de cap, ma confrunt cu inca 2 probleme:
1. Asfaltul este valurit pe margini, iar in dreptul rosturilor de dilatare s-au facut basici de asfalt care efectiv ma arunca peste rostul de dilatare( cel mai frecvent mi se intampla la coborari). Macar sar peste rost
2.Mizeria de pe marginea pasajului este crunta. Nu stiu de cate ori trec masinile de salubritate pe pasaj, dar eu unul nu prea le simt prezenta. Cand ploua, se face o veritabila mocirla in zona de peste CF. Si sa nu uit de gurile de canal pe care nu le desfunda nimeni, si nici nu a fost interesat cineva sa le proiecteze mai eficent la fostele reparatii.
Parcurg saptamanal podul Grant cu bicileta in ambele sensuri, si pe langa rosturile de dilatare care dau atatea batai de cap, ma confrunt cu inca 2 probleme:
1. Asfaltul este valurit pe margini, iar in dreptul rosturilor de dilatare s-au facut basici de asfalt care efectiv ma arunca peste rostul de dilatare( cel mai frecvent mi se intampla la coborari). Macar sar peste rost
2.Mizeria de pe marginea pasajului este crunta. Nu stiu de cate ori trec masinile de salubritate pe pasaj, dar eu unul nu prea le simt prezenta. Cand ploua, se face o veritabila mocirla in zona de peste CF. Si sa nu uit de gurile de canal pe care nu le desfunda nimeni, si nici nu a fost interesat cineva sa le proiecteze mai eficent la fostele reparatii.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Pod Grant
shoppy
Pentru traversat cu bicicleta ar trebuii sa folosesti breteaua pietonala, pe carosabil mi se pare foarte periculos, mai ales ca la Grivita ai pasaj subteran cu rampa pe care se poate impinge bicicleta fara sa trebuiasca sa o iei in brate, la Giulesti recunosc ca e mai nasol ca e pasajul subteran blocat dar ai trecere cu senzori(bine, ca saptamanal da unu coltu pe trecerile alea e alta treaba, multa atentie).
Problema cu masinile de salubritate este ca segmentul pasajului de peste cf este la limita dintre sectoare si nici un sector nu vrea in ruptul capului ca masina lui macar sa calce in sectorul vecin (sa curete vreo faramita din sectorul vecin nici nu mai vorbesc), asa ca masinile din sectorul 1 urca pe Turda si coboara pe Grivita pe cand masinile sectorului 6 urca pe Crangasi si coboara pe Giulesti, deci deasupra liniilor nu face nimeni.
Pentru traversat cu bicicleta ar trebuii sa folosesti breteaua pietonala, pe carosabil mi se pare foarte periculos, mai ales ca la Grivita ai pasaj subteran cu rampa pe care se poate impinge bicicleta fara sa trebuiasca sa o iei in brate, la Giulesti recunosc ca e mai nasol ca e pasajul subteran blocat dar ai trecere cu senzori(bine, ca saptamanal da unu coltu pe trecerile alea e alta treaba, multa atentie).
Problema cu masinile de salubritate este ca segmentul pasajului de peste cf este la limita dintre sectoare si nici un sector nu vrea in ruptul capului ca masina lui macar sa calce in sectorul vecin (sa curete vreo faramita din sectorul vecin nici nu mai vorbesc), asa ca masinile din sectorul 1 urca pe Turda si coboara pe Grivita pe cand masinile sectorului 6 urca pe Crangasi si coboara pe Giulesti, deci deasupra liniilor nu face nimeni.
- Sava6115-6315
-
Posted:
-
Re: Pod Grant
Sava6115-6315
Stiu! Asa ar trebui! Dar eu evit la maximum trotuarele caci aici gasesc adevarate obstacole :masini parcate, pietoni care trebuie sa-i ocolesc(caci trotuarul le e dedicat), borduri inalte, masini parcate in dreptul trecerilor de pietoni si a colturilor de strada, gropi, santuri de la retelele lui peste, canale fara capac. In lipsa unor piste adevarate pentru biciclisti incerc sa evit trotuarul! Si o fac cu succes de 7-8 ani.
Asa ca, revenind la oaia noastra : decat sa o iau pe aleea pietonala sa fac 10 min, mai bine traversez Podul Grant direct pe carosabil.In 2-3 min!
Pentru traversat cu bicicleta ar trebuii sa folosesti breteaua pietonala...
Stiu! Asa ar trebui! Dar eu evit la maximum trotuarele caci aici gasesc adevarate obstacole :masini parcate, pietoni care trebuie sa-i ocolesc(caci trotuarul le e dedicat), borduri inalte, masini parcate in dreptul trecerilor de pietoni si a colturilor de strada, gropi, santuri de la retelele lui peste, canale fara capac. In lipsa unor piste adevarate pentru biciclisti incerc sa evit trotuarul! Si o fac cu succes de 7-8 ani.
Asa ca, revenind la oaia noastra : decat sa o iau pe aleea pietonala sa fac 10 min, mai bine traversez Podul Grant direct pe carosabil.In 2-3 min!
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Pod Grant
Dr2005
Pe Podul Grant am încercat şi eu să merg cu bicicleta acum 2 zile... am urcat panta dinspre Turda... deasupra Căii Griviţei nu am mai putut să merg pe valul de asfalt de lângă parapet, aşa că am mers pe jos pe lângă bicicletă şi am coborât pe bretea spre Cal. Griviţei, de unde am luat-o pe trotuar, apoi iar jos, traversată Cal. Giuleşti drept (că nu veneau maşini ) şi apoi pe după blocuri spre Crângaşi, printr-o stradă plină de cratere (dacă era bicicleta mea, nu intram pe acolo nici mort, mi-era milă de roţi ).
Să mă bag cu bicicleta sau cu bagaj greu prin pasajul subteran de sub Cal. Griviţei mi se pare BDSM, în condiţiile în care am trecere de pietoni. Când n-o mai fi trecerea da, trecem pe dedesubt, dar până atunci nici să pună lift nu o iau pe acolo cu greutăţi la mine.
În rest, pe trotuare nu prea am avut probleme, făceam bine slalom printre pietoni şi maşini parcate, probleme mai mari am avut pe Bd. Unirii, unde aproape de capătul pistei de biclcişti, chiar pe pistă, erau 2 mese are unor comercianţi ambulanţi, de am trecut razant printre ele
Pe Podul Grant am încercat şi eu să merg cu bicicleta acum 2 zile... am urcat panta dinspre Turda... deasupra Căii Griviţei nu am mai putut să merg pe valul de asfalt de lângă parapet, aşa că am mers pe jos pe lângă bicicletă şi am coborât pe bretea spre Cal. Griviţei, de unde am luat-o pe trotuar, apoi iar jos, traversată Cal. Giuleşti drept (că nu veneau maşini ) şi apoi pe după blocuri spre Crângaşi, printr-o stradă plină de cratere (dacă era bicicleta mea, nu intram pe acolo nici mort, mi-era milă de roţi ).
Să mă bag cu bicicleta sau cu bagaj greu prin pasajul subteran de sub Cal. Griviţei mi se pare BDSM, în condiţiile în care am trecere de pietoni. Când n-o mai fi trecerea da, trecem pe dedesubt, dar până atunci nici să pună lift nu o iau pe acolo cu greutăţi la mine.
În rest, pe trotuare nu prea am avut probleme, făceam bine slalom printre pietoni şi maşini parcate, probleme mai mari am avut pe Bd. Unirii, unde aproape de capătul pistei de biclcişti, chiar pe pistă, erau 2 mese are unor comercianţi ambulanţi, de am trecut razant printre ele
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination