Topic: V3A-93-CH-PPC
2491 posts, 776435 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Pentru a pune capat incidentelor in care se rup pantografe la vagoanele depoului Dudesti, RATB a inceput montarea de patine clasice de aluminiu pe vagoanele acestui depou, astazi mare parte din vagoane erau deja modificate.
La ora actuala linia 41 este singura linie conceputa pentru vagoane cu pantografe cu patina de grafit.
Pentru a pune capat incidentelor in care se rup pantografe la vagoanele depoului Dudesti, RATB a inceput montarea de patine clasice de aluminiu pe vagoanele acestui depou, astazi mare parte din vagoane erau deja modificate.
La ora actuala linia 41 este singura linie conceputa pentru vagoane cu pantografe cu patina de grafit.
- visan_alex
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
visan_alex
Mai avem de asteptat cu surpriza ca Iepurasul a venit
Utilizator anonim wrote:
306 urmeaza sa aiba parte de un tratament mai special saptamana viitoare, ramane sa vedeti surpriza, nu intrebati.
Mai avem de asteptat cu surpriza ca Iepurasul a venit
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Nu mai e nicio surpriza, 306 era pregatit sa fie colantat si facut tramvai de Paste, din pacate intre timp 306 s-a defectat (mai lipseste cam o saptamana) iar 224 este in URAC pentru cosmetizare si schimbat parbriz. S-a cerut vagon galben de linia 41...
Nu mai e nicio surpriza, 306 era pregatit sa fie colantat si facut tramvai de Paste, din pacate intre timp 306 s-a defectat (mai lipseste cam o saptamana) iar 224 este in URAC pentru cosmetizare si schimbat parbriz. S-a cerut vagon galben de linia 41...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Dr2005
Da' Bucur LF ce avea?
Daca tot am platit o zi de abonament degeaba, meritam si noi macar un tramvai de paste si putin mai multe trasee in noaptea de Inviere. Prin Dr. Taberei mergeau doar 41 si 368 (385 era limitat la Ghencea): 41 la 35 de minute (2 ture), 368 la o ora si ceva (1 tur).
Da' Bucur LF ce avea?
Daca tot am platit o zi de abonament degeaba, meritam si noi macar un tramvai de paste si putin mai multe trasee in noaptea de Inviere. Prin Dr. Taberei mergeau doar 41 si 368 (385 era limitat la Ghencea): 41 la 35 de minute (2 ture), 368 la o ora si ceva (1 tur).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Au vrut sa fie pe 41 ceva special...ma rog asta conteaza mai putin.
Au vrut sa fie pe 41 ceva special...ma rog asta conteaza mai putin.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Chev Celios
De ce nu mai ia Dudestiul cateva ture in 21 cu CH-uri?
De ce nu mai ia Dudestiul cateva ture in 21 cu CH-uri?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
21 este linie de Colentina, cand va fi mutat Bucur LF pe 34 turul de Dudesti va fi scos de pe 21.
CH PPC pe 21 de la Colentina cand se vor face cele 5 ale din V3A (care se pare ca sunt doar 2 pana la toamna).
Chev Celios wrote:
De ce nu mai ia Dudestiul cateva ture in 21 cu CH-uri?
21 este linie de Colentina, cand va fi mutat Bucur LF pe 34 turul de Dudesti va fi scos de pe 21.
CH PPC pe 21 de la Colentina cand se vor face cele 5 ale din V3A (care se pare ca sunt doar 2 pana la toamna).
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Chev Celios
Pcat ca va fi scos acel tur.Putea sa ramana cel putin pana baga Colentina CH-uri.
Pcat ca va fi scos acel tur.Putea sa ramana cel putin pana baga Colentina CH-uri.
- adn2377
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
adn2377
Am si eu cateva intrebari legate de PPC-uri:
1) Din cate am inteles citind de pe forum, numerele lor de parc RATB au fost atribuite pe masura ce au fost casate vagoanele vechi de tip V2A - care aveau numere de forma 40XX. Sunt insa curios de unde au provenit numerele celor 6 PPC-uri care se abat de la aceasta regula: 306, 224, 172, 131, 136 si 264.
2) In seria originala V2A am citit ca nu exista un vagon cu numarul 4013 - aparent a fost sarit. Totusi daca nu ma insel, aceste vagoane CH PPC sunt cu totul noi, nu pastreaza elemente de la vagoanele casate. De ce nu s-a realizat pana acum si un CH PPC cu numarul 4013? Sau se va face? Ar fi pacat sa ramana numerotatia descomplectata
3) Dupa cele trei de anul asta se vor mai fabrica alte vagoane de acest tip? Mie imi place cum arata... Daca se vor face, ce numere de parc vor avea? De la 4050 mai departe?
Am si eu cateva intrebari legate de PPC-uri:
1) Din cate am inteles citind de pe forum, numerele lor de parc RATB au fost atribuite pe masura ce au fost casate vagoanele vechi de tip V2A - care aveau numere de forma 40XX. Sunt insa curios de unde au provenit numerele celor 6 PPC-uri care se abat de la aceasta regula: 306, 224, 172, 131, 136 si 264.
2) In seria originala V2A am citit ca nu exista un vagon cu numarul 4013 - aparent a fost sarit. Totusi daca nu ma insel, aceste vagoane CH PPC sunt cu totul noi, nu pastreaza elemente de la vagoanele casate. De ce nu s-a realizat pana acum si un CH PPC cu numarul 4013? Sau se va face? Ar fi pacat sa ramana numerotatia descomplectata
3) Dupa cele trei de anul asta se vor mai fabrica alte vagoane de acest tip? Mie imi place cum arata... Daca se vor face, ce numere de parc vor avea? De la 4050 mai departe?
- freyutz
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
freyutz
1) Numerele care nu sunt de forma 40XX provin de la vechile vagoane V3A-C care au fost modernizate in schema CH-PPC, inainte de V2A-uri.
2) V2A-ul 4013 nu a existat decat o perioada foarte scurta in parcul RATB, acesta fiind trimis la Craiova pentru a primi motoare in curent alternativ. Experimentul a esuat astfel incat vagonul a fost casat la Craiova.
3) Viitoarele CH-PPC vor avea numerele vagoanelor care vor incepe sa fie modernizate anul acesta. Vagoane noi vor fi Bucur LF si vor avea numere de la 402 in sus.
1) Numerele care nu sunt de forma 40XX provin de la vechile vagoane V3A-C care au fost modernizate in schema CH-PPC, inainte de V2A-uri.
2) V2A-ul 4013 nu a existat decat o perioada foarte scurta in parcul RATB, acesta fiind trimis la Craiova pentru a primi motoare in curent alternativ. Experimentul a esuat astfel incat vagonul a fost casat la Craiova.
3) Viitoarele CH-PPC vor avea numerele vagoanelor care vor incepe sa fie modernizate anul acesta. Vagoane noi vor fi Bucur LF si vor avea numere de la 402 in sus.
- adn2377
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
adn2377
Greseam cu ceva cand spuneam ca "Totusi daca nu ma insel, aceste vagoane CH PPC sunt cu totul noi, nu pastreaza elemente de la vagoanele casate"?
Sa inteleg ca nu se va produce si un 4013?
Greseam cu ceva cand spuneam ca "Totusi daca nu ma insel, aceste vagoane CH PPC sunt cu totul noi, nu pastreaza elemente de la vagoanele casate"?
Sa inteleg ca nu se va produce si un 4013?
- Costin
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Costin
Greseai in sensul ca in hartii aceste vagoane sunt modernizari ale unor vagoane vechi, fie V2A (cele cu numar 40xx), fie V3A (primele realizate, cu numar din 3 cifre si cele ce vor fi realizate anul acesta, pentru dep. Colentina, cu numar tot din 3 cifre). Chiar daca vagonul este in totalitate nou, acesta in hartii figureaza ca o modernizare, deci nu poate avea decat un numar de parc pe care RATBul il detine deja. 4013 nu mai exista, deci nu poate fi "modernizat". URACul are autorizare de a produce vagoane NOI (deci numere de parc noi) de tip Bucur LF, deci nu vom vedea vagoane NOI (in sensul cresterii parcului circulant de tramvaie - cu CH PPC nu s'a realizat nici o crestere, numarul de tramvaie e tot acelasi) de tip CH PPC sau CA (205).
adn2377 wrote:
Greseam cu ceva cand spuneam ca "Totusi daca nu ma insel, aceste vagoane CH PPC sunt cu totul noi, nu pastreaza elemente de la vagoanele casate"?
Sa inteleg ca nu se va produce si un 4013?
Greseai in sensul ca in hartii aceste vagoane sunt modernizari ale unor vagoane vechi, fie V2A (cele cu numar 40xx), fie V3A (primele realizate, cu numar din 3 cifre si cele ce vor fi realizate anul acesta, pentru dep. Colentina, cu numar tot din 3 cifre). Chiar daca vagonul este in totalitate nou, acesta in hartii figureaza ca o modernizare, deci nu poate avea decat un numar de parc pe care RATBul il detine deja. 4013 nu mai exista, deci nu poate fi "modernizat". URACul are autorizare de a produce vagoane NOI (deci numere de parc noi) de tip Bucur LF, deci nu vom vedea vagoane NOI (in sensul cresterii parcului circulant de tramvaie - cu CH PPC nu s'a realizat nici o crestere, numarul de tramvaie e tot acelasi) de tip CH PPC sau CA (205).
- adn2377
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
adn2377
Pai nu ar putea sa caseze un Tatra si sa scoata un PPC cu alt numar de parc, cum au facut la "Bucur 1" - de exemplu?
Pai nu ar putea sa caseze un Tatra si sa scoata un PPC cu alt numar de parc, cum au facut la "Bucur 1" - de exemplu?
- Costin
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Costin
Pai asa ar putea sa caseze si un magarus din URAC si sa scoata un CH PPC. Proiectul CH-PPC se referea la modernizarea tramvaielor V2A si a fost extins la V3A. Tatrele nu intra in "povestea" asta, ele au "povestea" lor - proiectul Bucur1, abandonat deoarece tramvaiul nou nu e PPC. Proiectul Bucur1 ar putea continua daca se gaseste o solutie tehnica de a construi tramvaie Bucur1 cu podea partial coborata, dar e cu totul altceva si nu are vreo legatura cu proiectul CH PPC.
Pai asa ar putea sa caseze si un magarus din URAC si sa scoata un CH PPC. Proiectul CH-PPC se referea la modernizarea tramvaielor V2A si a fost extins la V3A. Tatrele nu intra in "povestea" asta, ele au "povestea" lor - proiectul Bucur1, abandonat deoarece tramvaiul nou nu e PPC. Proiectul Bucur1 ar putea continua daca se gaseste o solutie tehnica de a construi tramvaie Bucur1 cu podea partial coborata, dar e cu totul altceva si nu are vreo legatura cu proiectul CH PPC.
📖 Pagination options