Topic: Discuții despre alte trasee din Ilfov (non-R4XX)
215 posts, 93302 views
📖 Pagination options
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
rosetti61
Pai nu le-a avut? Indiferent ca-s facute logic sau nu dubarii tot le dubleaza. Problema e ca RATB gandeste traseele preorasenesti cu statii fixe si frecventele care sunt. Daca se vrea pot avea cu un numar de 5 autobuze frecvente apropiate de ale dubarilor (nu sa te programezi ca la gara ca la ora x vine masina) si cu opriri la cerere intre statiile principale, si poate au succes, dar nu se poate asa din cauza dubei, care nu mai lasa si pentru autobuz, decat poate pe cei care n-au mai incaput in bratele soferului ; autobuzul la randul lui ii culege pe intarziati inaintea microbuzului urmator. In afara de asta mai sunt si intelegerile dintre primarii si Ratb. Daca RATB si privatii sunt flexibili nu mai conteaza spre ce se indreapta calatorul, dar cand RATB e rigid si privatul flexibil e de inteles ce alege omul.
Traseele preorasensesti reusite ale RATB sunt cele spre localitatile suburbane si periurbane, pentru restul gen Moara Vlasiei, Snagov, Adunatii Copaceni si mai stiu ce localitate la limita judetului exista autogari. Ca sa nu mai sic de comunele/orasele din coasta Bucurestiului - e chiar rusinos unsori ce se intampla - Chiajna, Chitila, Fundeni-Dobroesti, Voluntari, Pantelimon, Jilava. Nu stiu Dobroestiul ce pazeste, de vrea sa ramana comuna in continuare, in timp ce orasul da pe afara in jurul lui - si cu acel 200 si fara nu cred ca s-a plans nimeni ca nu a avut cu ce merge in oras (ca si Chiajna, unde perpedes faci 15 minute de la Dudu (de la "Depozit") pana la Apusului; de mai departe e un pic mai greu).
Pai nu le-a avut? Indiferent ca-s facute logic sau nu dubarii tot le dubleaza. Problema e ca RATB gandeste traseele preorasenesti cu statii fixe si frecventele care sunt. Daca se vrea pot avea cu un numar de 5 autobuze frecvente apropiate de ale dubarilor (nu sa te programezi ca la gara ca la ora x vine masina) si cu opriri la cerere intre statiile principale, si poate au succes, dar nu se poate asa din cauza dubei, care nu mai lasa si pentru autobuz, decat poate pe cei care n-au mai incaput in bratele soferului ; autobuzul la randul lui ii culege pe intarziati inaintea microbuzului urmator. In afara de asta mai sunt si intelegerile dintre primarii si Ratb. Daca RATB si privatii sunt flexibili nu mai conteaza spre ce se indreapta calatorul, dar cand RATB e rigid si privatul flexibil e de inteles ce alege omul.
Traseele preorasensesti reusite ale RATB sunt cele spre localitatile suburbane si periurbane, pentru restul gen Moara Vlasiei, Snagov, Adunatii Copaceni si mai stiu ce localitate la limita judetului exista autogari. Ca sa nu mai sic de comunele/orasele din coasta Bucurestiului - e chiar rusinos unsori ce se intampla - Chiajna, Chitila, Fundeni-Dobroesti, Voluntari, Pantelimon, Jilava. Nu stiu Dobroestiul ce pazeste, de vrea sa ramana comuna in continuare, in timp ce orasul da pe afara in jurul lui - si cu acel 200 si fara nu cred ca s-a plans nimeni ca nu a avut cu ce merge in oras (ca si Chiajna, unde perpedes faci 15 minute de la Dudu (de la "Depozit") pana la Apusului; de mai departe e un pic mai greu).
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
Chev Celios
Cu 200 trecut la RATB e mai complicat pentru ca Sos.Dobroesti,Sec2 este ca dupa razboi.Bine insa ca sau apucat de lucrari si sa speram ca pana in mai soseua va fi gata si dece nu daca se reusesc sa se fure doua masini din alte lini si reinfintarea lui 200(cei drept poate sub un alt indicativ) pana la podul de peste rau.Fundeniul pot sa zic ca este destul de acoperit de cele doua lini(182,253) care deservesc destul de bine satul.Daca s-ar mai face si o abatuta cu o halta sub pod ar fi minunat,dar deja visez.
Cat despre Voluntarii acestia s-au organizat destul de bine de uni singurii(vezi topicul despre STV).
Chitila vad ca inca pastreaza 422-ul dar oare cat timp?
Cu 200 trecut la RATB e mai complicat pentru ca Sos.Dobroesti,Sec2 este ca dupa razboi.Bine insa ca sau apucat de lucrari si sa speram ca pana in mai soseua va fi gata si dece nu daca se reusesc sa se fure doua masini din alte lini si reinfintarea lui 200(cei drept poate sub un alt indicativ) pana la podul de peste rau.Fundeniul pot sa zic ca este destul de acoperit de cele doua lini(182,253) care deservesc destul de bine satul.Daca s-ar mai face si o abatuta cu o halta sub pod ar fi minunat,dar deja visez.
Cat despre Voluntarii acestia s-au organizat destul de bine de uni singurii(vezi topicul despre STV).
Chitila vad ca inca pastreaza 422-ul dar oare cat timp?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
Dr2005
Chitila păstrează 422 până la alegeri, că asta a fost promisiunea electorală a primarului de acolo acum câţiva ani (chiar pusese şi panouri publicitare prin ,,oraş" mai demult cu ,,Cumpăraţi bilete RATB").
Pe vremea lui 200 exista o rubrică în Libertatea (care nu ajunsese încă o porcărie de tabloid ca acum, chiar dacă o punea pe Magda Tun goală pe prima pagină) unde cititorii semnalau diverse probleme din Bucureşti şi erau îndrumaţi unde să le rezolve. Cam o dată la câteva zile vedeam că se plângea lumea de pe Şos. Dobroeşti (deci, din Bucureşti) că nu prea circulă 200, iar cei din Dobroeşti se plângeau că la capătul Şos. Dobroieşti autobuzele întorc din 3 mişcări şi fac cale întoarsă. Dealtfel, am mers de 2 ori cu linia 200 (şi niciodată cu 400, deşi nu cred că se schimbaseră obiceiurile şoferilor). Prima dată am aşteptat 2 ore la Republica (deşi toată cursa dus-întors a durat vreo 45 de minute), din care o oră şi ceva lângă autobuz (deci vă daţi seama câte curse se făceau, de fapt), a 2a oară m-am nimerit în staţie când pleca autobuzul. În ambele dăţi, cum s-a termina Şos. Dobroieşti, în prima intersecţie şoferul a întors din 3 mişcări şi a plecat înapoi, deşi călătorii tot ţipau că mai are staţii de făcut. A 2a oară începuse şoferul să urle la ei ,,Io nu bag maşina pe acolo, mergeţi pe jos!".
Dobroieştiul cred că e singura comună care nu are nici măcar dube (sau vin la fel de ,,bine" cum veneau autobuzele).
Chitila păstrează 422 până la alegeri, că asta a fost promisiunea electorală a primarului de acolo acum câţiva ani (chiar pusese şi panouri publicitare prin ,,oraş" mai demult cu ,,Cumpăraţi bilete RATB").
Pe vremea lui 200 exista o rubrică în Libertatea (care nu ajunsese încă o porcărie de tabloid ca acum, chiar dacă o punea pe Magda Tun goală pe prima pagină) unde cititorii semnalau diverse probleme din Bucureşti şi erau îndrumaţi unde să le rezolve. Cam o dată la câteva zile vedeam că se plângea lumea de pe Şos. Dobroeşti (deci, din Bucureşti) că nu prea circulă 200, iar cei din Dobroeşti se plângeau că la capătul Şos. Dobroieşti autobuzele întorc din 3 mişcări şi fac cale întoarsă. Dealtfel, am mers de 2 ori cu linia 200 (şi niciodată cu 400, deşi nu cred că se schimbaseră obiceiurile şoferilor). Prima dată am aşteptat 2 ore la Republica (deşi toată cursa dus-întors a durat vreo 45 de minute), din care o oră şi ceva lângă autobuz (deci vă daţi seama câte curse se făceau, de fapt), a 2a oară m-am nimerit în staţie când pleca autobuzul. În ambele dăţi, cum s-a termina Şos. Dobroieşti, în prima intersecţie şoferul a întors din 3 mişcări şi a plecat înapoi, deşi călătorii tot ţipau că mai are staţii de făcut. A 2a oară începuse şoferul să urle la ei ,,Io nu bag maşina pe acolo, mergeţi pe jos!".
Dobroieştiul cred că e singura comună care nu are nici măcar dube (sau vin la fel de ,,bine" cum veneau autobuzele).
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
Chev Celios
Sincer dubele vin chiar mai bine,iar singuru motiv pentru care soferi intorceau la intrarea in Dobroesti este pentru ca cei drept drumul era varza.Insa acesta a fost reparat si in ultimele sale 2-3 luni chiar a circulat pe tot traseul din Dobroesti.
Sincer dubele vin chiar mai bine,iar singuru motiv pentru care soferi intorceau la intrarea in Dobroesti este pentru ca cei drept drumul era varza.Insa acesta a fost reparat si in ultimele sale 2-3 luni chiar a circulat pe tot traseul din Dobroesti.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
rosetti61
Daca va uitati pe harti veti vedea ca bd. Nicolae Balcescu (din Dobroesti) este destul de lat si drept, ca si cum s-a avut in vedere o sistematizare de amploare dar nefinalizata (se poate transforma foarte usor intr-o artera de legatura intre Voluntari si sos Pantelimon - cine stie cand, dar se poate).
200 nu mai face acum ocolul ala specific din buza limitei teritoriale ci continua pana in Balcescu si apoi se intoarce spre Soseaua Dobroesti.
Daca va uitati pe harti veti vedea ca bd. Nicolae Balcescu (din Dobroesti) este destul de lat si drept, ca si cum s-a avut in vedere o sistematizare de amploare dar nefinalizata (se poate transforma foarte usor intr-o artera de legatura intre Voluntari si sos Pantelimon - cine stie cand, dar se poate).
200 nu mai face acum ocolul ala specific din buza limitei teritoriale ci continua pana in Balcescu si apoi se intoarce spre Soseaua Dobroesti.
- Tom
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
Tom
Incredibil, dar adevarat, strada cu conducta a fost reparata, sau mai corect ar fi spus, adusa la nivelul la care era inaintea sapaturilor. Se pare ca firma a lucrat bine si a acoperit ce a stricat. Sunt cateva locuri unde asfaltul s'a lasat putin, iar alte locuri unde nu au asfaltat deloc, dar nici nu mai era asfalt inainte in acele zone. Oricum, primaria se lauda ca asfalteaza complet anul acesta.
Incredibil, dar adevarat, strada cu conducta a fost reparata, sau mai corect ar fi spus, adusa la nivelul la care era inaintea sapaturilor. Se pare ca firma a lucrat bine si a acoperit ce a stricat. Sunt cateva locuri unde asfaltul s'a lasat putin, iar alte locuri unde nu au asfaltat deloc, dar nici nu mai era asfalt inainte in acele zone. Oricum, primaria se lauda ca asfalteaza complet anul acesta.
- Axel
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
Axel
Un microbuz al companiei DLS pe linia 214 plecand din statia RATB Soseaua Magurele spre satul Darasti-Ilfov.
Un microbuz al companiei DLS pe linia 214 plecand din statia RATB Soseaua Magurele spre satul Darasti-Ilfov.
DSC09368.JPG (99.11 KB; downloaded 7472 times)
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
rosetti61
Care era gradul de ocupare din interior? Distractie e si pe liniile spre Domnesti-Clinceni, pe care le apuci gata pline de la Brasov - se mai umplu ele pe parcurs pana la Centura - sanse de a apuca sa cobor fara deranj prea mare e sa se dea multi jos la Cartierul Latin, la Cimitir si la Centura (unora le-am facut-o pentru ca s-au inghesuit de la centura si dupa transformatorul Electrica am coborat, cei 5 care stateau la usa au fost nevoiti sa coboare). Nimeni nu caraie pentru ca depind de maxitaxi sa ajhunga in oras si acasa - daca faci gat, e posibil ca data viitoare sa ramai pe jos, daca te recunoaste soferul.
Care era gradul de ocupare din interior? Distractie e si pe liniile spre Domnesti-Clinceni, pe care le apuci gata pline de la Brasov - se mai umplu ele pe parcurs pana la Centura - sanse de a apuca sa cobor fara deranj prea mare e sa se dea multi jos la Cartierul Latin, la Cimitir si la Centura (unora le-am facut-o pentru ca s-au inghesuit de la centura si dupa transformatorul Electrica am coborat, cei 5 care stateau la usa au fost nevoiti sa coboare). Nimeni nu caraie pentru ca depind de maxitaxi sa ajhunga in oras si acasa - daca faci gat, e posibil ca data viitoare sa ramai pe jos, daca te recunoaste soferul.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
Dr2005
Dubele de Domneşti se umplu de la Ghencea. Altfel NU pleacă de acolo. La Braşov deja vin cu toate scaunele ocupate şi 5 - 10 oameni în picioare. De regulă, de la Domneşti vin dubele cu minim 25 de oameni, deşi am numărat 37 o dată. Şi vorbim exclusiv de dube de 15+1 locuri.
Dubele de Domneşti se umplu de la Ghencea. Altfel NU pleacă de acolo. La Braşov deja vin cu toate scaunele ocupate şi 5 - 10 oameni în picioare. De regulă, de la Domneşti vin dubele cu minim 25 de oameni, deşi am numărat 37 o dată. Şi vorbim exclusiv de dube de 15+1 locuri.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
rosetti61
40 in duba si tot soferul e cu draci ca nu vede in oglinda Daca ar fi mai multe dube poate nu s-ar mai inghesui.
Lumea e insa docila si se duce "mai in spate ca e loc". Sa ajungi in fundu masinii si sa constati ingrozit ca nu poti cobori la timpl incet incet, cu cateva statii inainte de destinatie incepi sa avansezi, sa te smulgi si sa faci rocada cu ceilalti. Si ce usurare cand ajungi la spatiul de la usa rulanta, asteptand statia salvatoare si evident ultimul deranj in "stiva" de pasageri. Cat poate fi de bucolic, cu 35 in spatele tau, tu in fata la usa si vezi cu stupoare cum in statie la centura Domnesti e o turma care freamata.
Pe Chiajna e mai civilizat (si din cauza pozitiei, in coasta orasului), nu am prins momente de superinghesuiala.
40 in duba si tot soferul e cu draci ca nu vede in oglinda Daca ar fi mai multe dube poate nu s-ar mai inghesui.
Lumea e insa docila si se duce "mai in spate ca e loc". Sa ajungi in fundu masinii si sa constati ingrozit ca nu poti cobori la timpl incet incet, cu cateva statii inainte de destinatie incepi sa avansezi, sa te smulgi si sa faci rocada cu ceilalti. Si ce usurare cand ajungi la spatiul de la usa rulanta, asteptand statia salvatoare si evident ultimul deranj in "stiva" de pasageri. Cat poate fi de bucolic, cu 35 in spatele tau, tu in fata la usa si vezi cu stupoare cum in statie la centura Domnesti e o turma care freamata.
Pe Chiajna e mai civilizat (si din cauza pozitiei, in coasta orasului), nu am prins momente de superinghesuiala.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
Goldmund
Daca "dubele"astea (ce denumire:dube!)sunt mai mult aglomerate, de ce nu cumpara cateva autobuze adevarate?- care sa aiba statii fixe, un orar fix
Daca "dubele"astea (ce denumire:dube!)sunt mai mult aglomerate, de ce nu cumpara cateva autobuze adevarate?- care sa aiba statii fixe, un orar fix
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
Dominatrix
Da' ce Goldmund, tu te crezi in Germania? Aici e Rromanistan in Asia Centrala, pardon Romania in UE. (doar geografic).
De ce sa se complice cu autobuze cand poporul se poate inghesui in dube? Hai ca asta e chiar buna, daca nu le convine, sa isi ia masina mica!
Ia uite aici un exemplu de lege facuta cu picioarele (Legea 102/2006), cum sunt definite acolo autobuzele si microbuzele:
''autobuz – autovehicul cu cel putin 4 roti si o viteza maxima constructiva mai mare de 25 km/h, conceput si construit pentru transportul de persoane pe scaune si in picioare si care are mai mult de 9 locuri pe scaune, inclusiv locul conducatorului auto''
''microbuz – autobuz care are o capacitate de transport de cel mult 22 de persoane pe scaune, in afara locului conducatorului auto''
Atat timp cat autobuz va continua sa insemne (INTR-O LEGE!) "o chestie cu roti de carat oameni", asa cum e definit acum, baietii smecheri cu pile sus puse sunt la adapost de orice tentativa de modernizare si civilizare a transportului. Si ce pretentii sa ai la niste politicieni care voteaza dupa cum le dicteza "seful", care poate are si el niste polite de platit celor care l-au sustinut in campanie?
Deci prin "grija" deosebita a celor ce gestioneaza transportul public, pe foarte multe trasee pur si simplu NU ai alternative, adica vrei, nu vrei, esti NEVOIT, OBLIGAT sa folosesti aceste improvizatii numite impropriu "maxi-taxi". Mai mult, autoritatile locale ajuta mafia maxi-taxi neimpunand afisarea orarelor in statii, astfel incat soferii de maxi-taxi circula dupa bunul plac, neputand fi verificata respectarea orarelor.
Da' ce Goldmund, tu te crezi in Germania? Aici e Rromanistan in Asia Centrala, pardon Romania in UE. (doar geografic).
De ce sa se complice cu autobuze cand poporul se poate inghesui in dube? Hai ca asta e chiar buna, daca nu le convine, sa isi ia masina mica!
Ia uite aici un exemplu de lege facuta cu picioarele (Legea 102/2006), cum sunt definite acolo autobuzele si microbuzele:
''autobuz – autovehicul cu cel putin 4 roti si o viteza maxima constructiva mai mare de 25 km/h, conceput si construit pentru transportul de persoane pe scaune si in picioare si care are mai mult de 9 locuri pe scaune, inclusiv locul conducatorului auto''
''microbuz – autobuz care are o capacitate de transport de cel mult 22 de persoane pe scaune, in afara locului conducatorului auto''
Atat timp cat autobuz va continua sa insemne (INTR-O LEGE!) "o chestie cu roti de carat oameni", asa cum e definit acum, baietii smecheri cu pile sus puse sunt la adapost de orice tentativa de modernizare si civilizare a transportului. Si ce pretentii sa ai la niste politicieni care voteaza dupa cum le dicteza "seful", care poate are si el niste polite de platit celor care l-au sustinut in campanie?
Deci prin "grija" deosebita a celor ce gestioneaza transportul public, pe foarte multe trasee pur si simplu NU ai alternative, adica vrei, nu vrei, esti NEVOIT, OBLIGAT sa folosesti aceste improvizatii numite impropriu "maxi-taxi". Mai mult, autoritatile locale ajuta mafia maxi-taxi neimpunand afisarea orarelor in statii, astfel incat soferii de maxi-taxi circula dupa bunul plac, neputand fi verificata respectarea orarelor.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
Dr2005
Conform Ordinului Ministerului Transporturilor Nr. 972/2007, publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 807 din 27/11/2007, Capitolul II, Secţiunea I, art. 6, alin (3):
Transportul public local de marfuri si/sau de persoane se efectueaza numai cu vehicule rutiere destinate prin constructie tipului respectiv de transport si, dupa caz, dotate cu tahografe si limitatoare de viteza, in conformitate cu reglementarile in vigoare.
Conform Ordinului Ministerului Transporturilor Nr. 972/2007, publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 807 din 27/11/2007, Capitolul II, Secţiunea I, art. 6, alin (3):
Transportul public local de marfuri si/sau de persoane se efectueaza numai cu vehicule rutiere destinate prin constructie tipului respectiv de transport si, dupa caz, dotate cu tahografe si limitatoare de viteza, in conformitate cu reglementarile in vigoare.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
bercenicity
Hmm.. "prin constructie" poate sa fie si "prin constructie ulterioara", adica o modificare duba cartofi -> microbuz.
Si nu prea inteleg la ce cazuri se refera acel "dupa caz": caz de marfuri/persoane, sau dupa cazul regelementarilor, sau ce caz?
Hmm.. "prin constructie" poate sa fie si "prin constructie ulterioara", adica o modificare duba cartofi -> microbuz.
Si nu prea inteleg la ce cazuri se refera acel "dupa caz": caz de marfuri/persoane, sau dupa cazul regelementarilor, sau ce caz?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination