Topic: Coridorul IV
360 posts, 152544 views
📖 Pagination options
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
Goldmund
@Tavi,
eu gasesc normal ca exproprierile sa fie facute in momentul in care constructorul incepe prima sapare pentru o lucrare si nu acum...(adresa trimisa de tine: http://www.moficial.ro/2011/0168.pdf)
@Tavi,
eu gasesc normal ca exproprierile sa fie facute in momentul in care constructorul incepe prima sapare pentru o lucrare si nu acum...(adresa trimisa de tine: http://www.moficial.ro/2011/0168.pdf)
- Tavi
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
Tavi
Probabil au picat la pace cu Colas. Problema este ca iau banii de la Buc-Ploiesti ca sa impace Colasul si sa-si tina promisiunea. Inca nu e rau nici asa. Dar reusesc s-o termine?
De exproprieri .... mai bine mai tarziu decat deloc.
Goldmund wrote:
Eu zic ca si guvernantii nu stiu ce e in teren si nu doar cei care citesc un articol( )Acum e din nou posibil ca anul acesta 2011 sa fie gata A2 pana la Constanta, plus Ocolirea plus calea ferata prin Dobrogea:
http://www.capital.ro/detalii-articole/ ... cesta.html
Probabil au picat la pace cu Colas. Problema este ca iau banii de la Buc-Ploiesti ca sa impace Colasul si sa-si tina promisiunea. Inca nu e rau nici asa. Dar reusesc s-o termine?
De exproprieri .... mai bine mai tarziu decat deloc.
- bogd_an
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
bogd_an
Tare mi-e teama ca daca nu termina Cernavoda - Constanta, Centura Constanta si Bucuresti-Ploiesti pana la alegeri, se va alege praful de ele... Vor intra intr-o actiune de analizare a contractelor si mai mult rau vor face! Evident ca vor gasi neregului, evident ca vor supenda lucrul! E pacat ca atata munca sa fie lasata 2-3 ani in conservare, oricat de infometat va fi partidul de la guvernare(si va fi!!).
Sa nu mai marim inutil lista proiectelor neterminate... din vina nimanui!
Tare mi-e teama ca daca nu termina Cernavoda - Constanta, Centura Constanta si Bucuresti-Ploiesti pana la alegeri, se va alege praful de ele... Vor intra intr-o actiune de analizare a contractelor si mai mult rau vor face! Evident ca vor gasi neregului, evident ca vor supenda lucrul! E pacat ca atata munca sa fie lasata 2-3 ani in conservare, oricat de infometat va fi partidul de la guvernare(si va fi!!).
Sa nu mai marim inutil lista proiectelor neterminate... din vina nimanui!
- Tavi
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
Tavi
asta se termina daca nu-s anticipate
bogd_an wrote:
Tare mi-e teama ca daca nu termina Cernavoda - Constanta, Centura Constanta
asta se termina daca nu-s anticipate
bogd_an wrote:De asta chiar se va alege praful Intai au ciuntit intrarea in Bucuresti, apoi se vede cu ochiul liber cu ce forta inainteaza podurile de pe acest traseu. Cel mai elocvent exemplu pe care il poate vedea toata lumea este hobanatul de la Barcanesti aflat in aceeasi stare de peste 9 luni. Nu se vrea si basta!
... Bucuresti-Ploiesti
bogd_an wrote:Sa-mi spui cum putem ajuta aici
... Sa nu mai marim inutil lista proiectelor neterminate... din vina nimanui!
- Tavi
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
Tavi
Macar aici de s-ar misca ...
http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/cat-ne-cer-austriecii-sa-ne-faca-autostrazi-145206.html
Macar aici de s-ar misca ...
http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/cat-ne-cer-austriecii-sa-ne-faca-autostrazi-145206.html
- Tavi
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
Tavi
HG exproprieri Cernavoda - Rasova - Pestera. Sa se miste oare lucrurile pe tronsonul Cernavoda - Medgidia (cel pe care construeste impricinatul Colas)?
http://www.moficial.ro/2011/0233.pdf
HG exproprieri Cernavoda - Rasova - Pestera. Sa se miste oare lucrurile pe tronsonul Cernavoda - Medgidia (cel pe care construeste impricinatul Colas)?
http://www.moficial.ro/2011/0233.pdf
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
Goldmund
@Tavi,
eu am vazut ca HG e datat aprilie 2011. Pai cum sa inainteze lucru la o autostrada daca nu are expropiat pamantul de sub ea? Sau e o autostrada suspendata?!?
Bine ca s-au trezit si au inceput sa si gandeasca...
@Tavi,
eu am vazut ca HG e datat aprilie 2011. Pai cum sa inainteze lucru la o autostrada daca nu are expropiat pamantul de sub ea? Sau e o autostrada suspendata?!?
Bine ca s-au trezit si au inceput sa si gandeasca...
- Tavi
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
Tavi
Stai putin ca pe langa exproprieri mai este de facut si descarcarea arheologica si apoi sa se apuce de lucru. Nu vreau sa-mi dau cu parerea despre ce este in spatele galcevei pornite asta toamna de madam Boagiu impotriva Colas. De asta toamna erau deja impricinati ca nu lucreaza .... dar nici terenul nu li se daduse, nici descarcare arheologica ...
Nu am amanunte inside info dar pare cusuta cu ata alba la ambele capete. Probabil nu s-au inteles la ciubuc, peshchesh, bacshish sau cum s-o numi prin partile dobrogei shpaga
Stai putin ca pe langa exproprieri mai este de facut si descarcarea arheologica si apoi sa se apuce de lucru. Nu vreau sa-mi dau cu parerea despre ce este in spatele galcevei pornite asta toamna de madam Boagiu impotriva Colas. De asta toamna erau deja impricinati ca nu lucreaza .... dar nici terenul nu li se daduse, nici descarcare arheologica ...
Nu am amanunte inside info dar pare cusuta cu ata alba la ambele capete. Probabil nu s-au inteles la ciubuc, peshchesh, bacshish sau cum s-o numi prin partile dobrogei shpaga
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
Dominatrix
De ce s-a semnat contractul fara a avea terenul expropiat? Doar asa, sa plateasca bani publici pentru clauze de intarziere? De ce ministerul transporturilor a modificat traseul dupa ce a fost stabilita valoarea contractului si traseul? Cumva trebuia ca autostrada sa treaca peste terenul cuiva din PDL? De ce mananca Bocanila rahat cand spune ca va fi gata anul acesta?
De ce s-a semnat contractul fara a avea terenul expropiat? Doar asa, sa plateasca bani publici pentru clauze de intarziere? De ce ministerul transporturilor a modificat traseul dupa ce a fost stabilita valoarea contractului si traseul? Cumva trebuia ca autostrada sa treaca peste terenul cuiva din PDL? De ce mananca Bocanila rahat cand spune ca va fi gata anul acesta?
- Tavi
-
Posted:
-
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
mindmasster
De ce nu-i gata autostrada Cernavodă-Medgidia
Acuzat de ministrul Anca Boagiu că a tergiversat lucrările între Cernavodă şi Medgidia, Nicuşor Constantinescu aruncă vina înapoi la minister.
Preşedintele Consiliului Judeţean (CJ) Constanţa, Nicuşor Constantinescu, acuzat de ministrul transporturilor, Anca Boagiu, că se numără printre cei care se fac vinovaţi de întârzierea demarării lucrărilor la tronsonul de autostradă Cernavodă- Medgidia, a semnat ieri 10 certificate de urbanism pentru această porţiune.
În februarie, Anca Boagiu l-a mustrat public pe Nicuşor Constantinescu din cauza faptului că nu a emis acele certificate de urbanism, fără de care Ministerul Transporturilor nu poate reînnoi autorizaţia de construcţie.
"Nu certificatul e problema"
După ce a semnat certificate le de urbanism, sub ochii presei, ai reprezentanţilor constructorului, compania franceză Colas, ai arheologilor constănţeni şi ai specialiştilor de la Direcţia Regională de Drumuri Naţionale (DRDN) Constanţa, Nicuşor Constantinescu a explicat că întârzierile au apărut deoarece traseul tronsonului Cernavodă-Constanţa a fost schimbat de nenumărate ori. Iar pe lângă toate acestea, abia ieri a apărut în Monitorul Oficial hotărârea de guvern privind exproprierile de pe acest tronson, iar arheologii nici măcar nu au descărcat de sarcină cele şase situri arheologice.
"Nu certificatul e problema, exproprierea şi eliberarea de sarcină arheologică sunt problemele", susţine şeful CJ Constanţa. Astfel, abia după ce arheologii vor finaliza lucrările şi se va rezolva şi situaţia exproprierilor, constructorul va putea începe lucrările pe tronsonul Cernavodă-Peştera.
Nici reprezentanţii companiei Colas nu se simt vinovaţi pentru întârzierea lucrărilor, deşi ministrul Anca Boagiu a ameninţat acum aproape două săptămâni că va rezilia contractului.
"Am lucrat doar 5 kilometri pentru că aici au fost rezolvate exproprierile. Vom aştepta procedurile administrative şi con tractuale de reziliere, dar nu ne considerăm vinovaţi", explică managerul companiei, Claude Duperron.
"Durata lucrărilor e de doi ani şi, conform contractului, se finalizează în 2013, dar vom lucra cât de repede posibil pentru ca în 2012 să se circule pe o bandă", a mai precizat el.
În schimb, pe tronsonul Medgidia-Constanţa, podul de peste Canalul Dunăre - Marea Neagră va fi gata în mai. Directorul DRDN Constanţa, Aidan Ibram, susţine că "pe 15 iulie se va circula, pe un fir, de la Murfatlar la Constanţa şi, de acolo, pe centură, până în port şi în acest fel vom rezolva problema traficului greu".
De ce nu-i gata autostrada Cernavodă-Medgidia
Acuzat de ministrul Anca Boagiu că a tergiversat lucrările între Cernavodă şi Medgidia, Nicuşor Constantinescu aruncă vina înapoi la minister.
Preşedintele Consiliului Judeţean (CJ) Constanţa, Nicuşor Constantinescu, acuzat de ministrul transporturilor, Anca Boagiu, că se numără printre cei care se fac vinovaţi de întârzierea demarării lucrărilor la tronsonul de autostradă Cernavodă- Medgidia, a semnat ieri 10 certificate de urbanism pentru această porţiune.
În februarie, Anca Boagiu l-a mustrat public pe Nicuşor Constantinescu din cauza faptului că nu a emis acele certificate de urbanism, fără de care Ministerul Transporturilor nu poate reînnoi autorizaţia de construcţie.
"Nu certificatul e problema"
După ce a semnat certificate le de urbanism, sub ochii presei, ai reprezentanţilor constructorului, compania franceză Colas, ai arheologilor constănţeni şi ai specialiştilor de la Direcţia Regională de Drumuri Naţionale (DRDN) Constanţa, Nicuşor Constantinescu a explicat că întârzierile au apărut deoarece traseul tronsonului Cernavodă-Constanţa a fost schimbat de nenumărate ori. Iar pe lângă toate acestea, abia ieri a apărut în Monitorul Oficial hotărârea de guvern privind exproprierile de pe acest tronson, iar arheologii nici măcar nu au descărcat de sarcină cele şase situri arheologice.
"Nu certificatul e problema, exproprierea şi eliberarea de sarcină arheologică sunt problemele", susţine şeful CJ Constanţa. Astfel, abia după ce arheologii vor finaliza lucrările şi se va rezolva şi situaţia exproprierilor, constructorul va putea începe lucrările pe tronsonul Cernavodă-Peştera.
Nici reprezentanţii companiei Colas nu se simt vinovaţi pentru întârzierea lucrărilor, deşi ministrul Anca Boagiu a ameninţat acum aproape două săptămâni că va rezilia contractului.
"Am lucrat doar 5 kilometri pentru că aici au fost rezolvate exproprierile. Vom aştepta procedurile administrative şi con tractuale de reziliere, dar nu ne considerăm vinovaţi", explică managerul companiei, Claude Duperron.
"Durata lucrărilor e de doi ani şi, conform contractului, se finalizează în 2013, dar vom lucra cât de repede posibil pentru ca în 2012 să se circule pe o bandă", a mai precizat el.
În schimb, pe tronsonul Medgidia-Constanţa, podul de peste Canalul Dunăre - Marea Neagră va fi gata în mai. Directorul DRDN Constanţa, Aidan Ibram, susţine că "pe 15 iulie se va circula, pe un fir, de la Murfatlar la Constanţa şi, de acolo, pe centură, până în port şi în acest fel vom rezolva problema traficului greu".
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
Goldmund
@Dominatrix scrie:
"Cumva trebuia ca autostrada sa treaca peste terenul cuiva din PDL? "
Sau poate a vreunui "baron local"?-si astia sunt toti PSD-isti si PC-isti sadea!
QAcum serios, ce este tragic este faptul ca un pod rutier de peste Canal(care face legatura intre A2 si DN spre Constanta) este inchis circulatiei, ceea ce implica o ocolire de zeci de km. pe drumuri "regionale" sau o ocolire mare de pe A2 pe Podul Giurgeni...Asadar, segmentul de autostrada Cernavoda-Medgidia trebuie construit cat mai repede si nu mai conteaza spaga sau cateva milioane de euro(pt. economie e o paguma de zeci de milioane euro daca ocolirea actuala ramane vreun an
@Dominatrix scrie:
"Cumva trebuia ca autostrada sa treaca peste terenul cuiva din PDL? "
Sau poate a vreunui "baron local"?-si astia sunt toti PSD-isti si PC-isti sadea!
QAcum serios, ce este tragic este faptul ca un pod rutier de peste Canal(care face legatura intre A2 si DN spre Constanta) este inchis circulatiei, ceea ce implica o ocolire de zeci de km. pe drumuri "regionale" sau o ocolire mare de pe A2 pe Podul Giurgeni...Asadar, segmentul de autostrada Cernavoda-Medgidia trebuie construit cat mai repede si nu mai conteaza spaga sau cateva milioane de euro(pt. economie e o paguma de zeci de milioane euro daca ocolirea actuala ramane vreun an
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
Goldmund
@mindmasster,
din materialul pus la dispozitia forumului, rezulta
1-nimeni nu e vinovat, e doar ghinionul de vina
2-toti sunt vinovati: autoritatile locale pentru ca au dormit ani de zile - si abia acum numesc cauzele! Ministerul, pentru multe gafe cumplite, printre care schimbarea proiectului initial(!) Clasa politica, pentru ca aceasta nu e in stare sa promoveze oamenii capabili si cinstiti, din contra!
@mindmasster,
din materialul pus la dispozitia forumului, rezulta
1-nimeni nu e vinovat, e doar ghinionul de vina
2-toti sunt vinovati: autoritatile locale pentru ca au dormit ani de zile - si abia acum numesc cauzele! Ministerul, pentru multe gafe cumplite, printre care schimbarea proiectului initial(!) Clasa politica, pentru ca aceasta nu e in stare sa promoveze oamenii capabili si cinstiti, din contra!
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
mindmasster
Eu nu am nici o vina . Mie mi s-a parut interesant articolu si poza mai ales. Cat de bine merg lucrarile pe Medgidia- Constanta si cat de prost merg pe Cernavoda - Medgidia.
Goldmund wrote:
@mindmasster,
din materialul pus la dispozitia forumului, rezulta
1-nimeni nu e vinovat, e doar ghinionul de vina
2-toti sunt vinovati: autoritatile locale pentru ca au dormit ani de zile - si abia acum numesc cauzele! Ministerul, pentru multe gafe cumplite, printre care schimbarea proiectului initial(!) Clasa politica, pentru ca aceasta nu e in stare sa promoveze oamenii capabili si cinstiti, din contra!
Eu nu am nici o vina . Mie mi s-a parut interesant articolu si poza mai ales. Cat de bine merg lucrarile pe Medgidia- Constanta si cat de prost merg pe Cernavoda - Medgidia.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri și noutăți din domeniul infrastructurii rutiere
•
Choose destination