Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
2619 posts, 601217 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
Bucla a M5 ? Poate o linie separata...Ea apare prin diverse PUZ-uri, nu stiu cum de nu a inclus-o Udriste in "delirurile" lui cu termen de finalizare 2020. Este vorba de linia Ghencea-Pta Unirii- Bd Unirii-Pta Alba Iulia-Pta Muncii-Bd Basarabia- Costin Georgian (?)
Bucla a M5 ? Poate o linie separata...Ea apare prin diverse PUZ-uri, nu stiu cum de nu a inclus-o Udriste in "delirurile" lui cu termen de finalizare 2020. Este vorba de linia Ghencea-Pta Unirii- Bd Unirii-Pta Alba Iulia-Pta Muncii-Bd Basarabia- Costin Georgian (?)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Dominatrix
George wrote:Avand in vedere ca un plan de acest gen exista de foarte mult timp, si a existat si un HCGMB in 1996 care a aprobat o linie de tramvai pe tronsonul 13 Septembrie- Izvor - Hasdeu - V. Parvan, si care nu a fost pus in practica nici pana in ziua de azi, printre altele si pentru ca au facut scandal 13 septembrierii, argumentul nu e deloc irelevant. Din pacate.
Mi s-ar parea mai fezabil decat un metrou. Si sper sa nu reluam discutia ca se opun aia de stau pe acolo, ca e un argument total irelevant.
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
cornel001
De pe SSC :
De pe SSC :
Good news!
Am văzut acum un topograf de la Metroul SA că face măsurători pe Bd. Carol I. Bănuiesc că e vorba de tronsonul 2 de la M5.
- George
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
George
Daca dau drumul la anul si la tronsonul 2 Eroilor - Iancului SI se tin de treaba prin Dr. Taberei, respectele mele.
Sa speram ca de data asta vom avea parte de scenariul "bun", nu de santiere inghetate si finantari mutate dupa alegeri in alte zari.
Daca dau drumul la anul si la tronsonul 2 Eroilor - Iancului SI se tin de treaba prin Dr. Taberei, respectele mele.
Sa speram ca de data asta vom avea parte de scenariul "bun", nu de santiere inghetate si finantari mutate dupa alegeri in alte zari.
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
Sa nu ne infierbantam degeaba. Deocamdata nici macar nu s-a scos la licitatie tronsonul, probabil ca nici solutia tehnica nu este definitivata. Asa ca mai este mult pana departe. Sa vedem ca incep lucrarile, ca se ajunge la Eroilor, ca se mai si da in folosinta primul tronson (partea asta este din alt film) si apoi mai discutam despre Iancului.
Faptul ca cineva face masuratori nu implica faptul ca respectivul tronson nu va sta in asteptare ani buni. Pana la urma tot la bani se reduce totul. Ai bani faci, nu ai bani... faci planuri..
Sa nu ne infierbantam degeaba. Deocamdata nici macar nu s-a scos la licitatie tronsonul, probabil ca nici solutia tehnica nu este definitivata. Asa ca mai este mult pana departe. Sa vedem ca incep lucrarile, ca se ajunge la Eroilor, ca se mai si da in folosinta primul tronson (partea asta este din alt film) si apoi mai discutam despre Iancului.
Faptul ca cineva face masuratori nu implica faptul ca respectivul tronson nu va sta in asteptare ani buni. Pana la urma tot la bani se reduce totul. Ai bani faci, nu ai bani... faci planuri..
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
DocOctavius
Parcă prin ianuarie am citit ceva pe la ordinul arhitectilor despre "discuții privind posibile amplasamente ale accesului la metrou pe tronsonul eroilor - iancului", însă era un fel de "haideți să decidem dacă o să ne decidem dacă să luăm în calcul posibilitatea începerii discuției în privința respectivului subiect" Iar traseul respectiv era în dezbatere așa că este posibil să fie "măsurătorile premergătoare începerii etapei de proiectare".
Deci dacă își ține cineva răsuflarea să ne spună să chemăm Guines Book-ul că o să dureze ceva.
PS Sunt în special interesat de traseu prin zona bisericii Armenești în urma fiasco-ului cu turnul "trăznit". La ce sol este pe acolo să nu mai fie vreo "pățanie".
Parcă prin ianuarie am citit ceva pe la ordinul arhitectilor despre "discuții privind posibile amplasamente ale accesului la metrou pe tronsonul eroilor - iancului", însă era un fel de "haideți să decidem dacă o să ne decidem dacă să luăm în calcul posibilitatea începerii discuției în privința respectivului subiect" Iar traseul respectiv era în dezbatere așa că este posibil să fie "măsurătorile premergătoare începerii etapei de proiectare".
Deci dacă își ține cineva răsuflarea să ne spună să chemăm Guines Book-ul că o să dureze ceva.
PS Sunt în special interesat de traseu prin zona bisericii Armenești în urma fiasco-ului cu turnul "trăznit". La ce sol este pe acolo să nu mai fie vreo "pățanie".
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
subway guru
Ba e cazul sa va 'infierbantatzi', ne pregatim de 'stage two' pana la Piata Iancului (aviz #andrei11... )
Ba e cazul sa va 'infierbantatzi', ne pregatim de 'stage two' pana la Piata Iancului (aviz #andrei11... )
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
DocOctavius
În cazul acesta respectele mele și imediat ce găsesc o imprimantă îmi mănânc cuvintele din post-ul anterior.
subway guru wrote:
Ba e cazul sa va 'infierbantatzi', ne pregatim de 'stage two' pana la Piata Iancului (aviz #andrei11... )
În cazul acesta respectele mele și imediat ce găsesc o imprimantă îmi mănânc cuvintele din post-ul anterior.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
subway guru
Nu e nevoie sa inghiti nici o 'celuloza', sa dea Dumnezeu si sa se realizeze si atunci vom fi cu totii multumiti...
P.S.
Sa nu ma 'bombardati' cu intrebari, ma absentez o samptamana...
Oricum, eu m-am tinut de cuvant si sunteti iarasi primii sa aflati 'ce si cum'...
Restul 'detaliilor' la vremea potrivita...
Nu e nevoie sa inghiti nici o 'celuloza', sa dea Dumnezeu si sa se realizeze si atunci vom fi cu totii multumiti...
P.S.
Sa nu ma 'bombardati' cu intrebari, ma absentez o samptamana...
Oricum, eu m-am tinut de cuvant si sunteti iarasi primii sa aflati 'ce si cum'...
Restul 'detaliilor' la vremea potrivita...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
andrei11
O presupusa rezolvare a inelarei in zona de Est dupa schimbarile survenite in zona Balta Alba si aparitiei lui M 3.
O presupusa rezolvare a inelarei in zona de Est dupa schimbarile survenite in zona Balta Alba si aparitiei lui M 3.
Inelara varianta.jpg (97.65 KB; downloaded 3379 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
Problema este incurcata. Nu prea mai ai de ce sa duci inelara la NG, atata timp cat fosta M3 (inelara de N) a ajuns la Dristor. Inelara de sud trebuie dusa si ea tot la Dristor, sa se inchida cercul...
Problema este ce facem cu M1 intre Crangasi si D2.Ramane asa sau o oprim pe parcurs ?
Aici este "cheia" rezolvarii problemei...
Problema este incurcata. Nu prea mai ai de ce sa duci inelara la NG, atata timp cat fosta M3 (inelara de N) a ajuns la Dristor. Inelara de sud trebuie dusa si ea tot la Dristor, sa se inchida cercul...
Problema este ce facem cu M1 intre Crangasi si D2.Ramane asa sau o oprim pe parcurs ?
Aici este "cheia" rezolvarii problemei...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
andrei11
1) La Dristor II exista gabarit pentru a modifica cota culuarului de legatura intre statii ( mai sus cu circa 3 metri ) pentru ca linia de la D II sa treaca spre CET Sud. Evident ca va fi un santier de durata, dar se gasesc forme de a rezolva situatia creata.
2) Intre Dristor I si NG mai trebuie neaparat o statie, statie ce ar putea sa fie pe noua inelara propusa de mine.
3) Noul cap al lui M 1 si al Inelarei va fi la CET Sud, statie care se va intersecta si cu ramura Sud a inelarei, cap de linie dimensionat corespunzator ca sa poata prelua sosirile atat de pe inelara cat si de pe M 1.
Da, recunosc, M 1 va avea un traseu 'mamut' ca si lungime, dar nu ma incurca, mai ales, asa cum am mai spus,ca la noua statie terminus CET Sud va fi amenajat un rebrusment cu suficiente linii - uite va spun eu, 12 linii ca sa nu avem probleme cu periodicitatea.
Si inca o precizare, la CET Sud evident vor fi 2 statii complet diferite, cea terminus ( M 1 / ramura Nord a inelarei ) si cea de tranzit pentru Inelara Sud.
Si la NG ( Inelara ) se poate amenaja o statie terminus cu suficiente linii de stocare / rebrusment ptr inelara ( depinde ce forma de cap statie va fi preferat, de tip Dristor II sau tip Piera / Preciziei.)
1) La Dristor II exista gabarit pentru a modifica cota culuarului de legatura intre statii ( mai sus cu circa 3 metri ) pentru ca linia de la D II sa treaca spre CET Sud. Evident ca va fi un santier de durata, dar se gasesc forme de a rezolva situatia creata.
2) Intre Dristor I si NG mai trebuie neaparat o statie, statie ce ar putea sa fie pe noua inelara propusa de mine.
3) Noul cap al lui M 1 si al Inelarei va fi la CET Sud, statie care se va intersecta si cu ramura Sud a inelarei, cap de linie dimensionat corespunzator ca sa poata prelua sosirile atat de pe inelara cat si de pe M 1.
Da, recunosc, M 1 va avea un traseu 'mamut' ca si lungime, dar nu ma incurca, mai ales, asa cum am mai spus,ca la noua statie terminus CET Sud va fi amenajat un rebrusment cu suficiente linii - uite va spun eu, 12 linii ca sa nu avem probleme cu periodicitatea.
Si inca o precizare, la CET Sud evident vor fi 2 statii complet diferite, cea terminus ( M 1 / ramura Nord a inelarei ) si cea de tranzit pentru Inelara Sud.
Si la NG ( Inelara ) se poate amenaja o statie terminus cu suficiente linii de stocare / rebrusment ptr inelara ( depinde ce forma de cap statie va fi preferat, de tip Dristor II sau tip Piera / Preciziei.)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
andrei11
Si ar mai fi o varianta pe care am mai prezentat-o si cu alt prilej, nu mai gasesc pe unde, si anume Inelara de Sud sa se opreasca la o statie Dristor III conectata pietonal cu celalalte 2 statii iar M 1 sa aiba cap de linie o statie complet separata Dristor IV. Ar fi un santier la un moment dat intre Dristor II / IV si Piata Muncii - dar asta este, modificarea cere sacrificii. Astfel am scapa de un cap comun la Drtistor II intre Inelara si M 1 si toata lumea ar fi multumita.
Noua statie Dristor IV ar putea fi construita colerat si cu un pasaj rutier / de tramvai pe sub Mihai Bravu care sa subtraverseze atat Baba Novac cat si Dudestiul / Camil Ressu. Ce spuneti, suna putin a SF ?
Si ar mai fi o varianta pe care am mai prezentat-o si cu alt prilej, nu mai gasesc pe unde, si anume Inelara de Sud sa se opreasca la o statie Dristor III conectata pietonal cu celalalte 2 statii iar M 1 sa aiba cap de linie o statie complet separata Dristor IV. Ar fi un santier la un moment dat intre Dristor II / IV si Piata Muncii - dar asta este, modificarea cere sacrificii. Astfel am scapa de un cap comun la Drtistor II intre Inelara si M 1 si toata lumea ar fi multumita.
Noua statie Dristor IV ar putea fi construita colerat si cu un pasaj rutier / de tramvai pe sub Mihai Bravu care sa subtraverseze atat Baba Novac cat si Dudestiul / Camil Ressu. Ce spuneti, suna putin a SF ?
4-22-2011 4-46-58 PM.jpg (109.27 KB; downloaded 3270 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
Dupa parerea mea prelungirea actualei linii care duce la D2 dincolo de statie este irealizabila si fara rost. Cel mai normal este asa cum este acum (cap de linie), iar inelara de sud va avea capat intr-o statie separata, perpendiculara pe D1 si "in oglinda" fata de D2, asa cum ai prezentat-o si tu in schita. Avantajele ar fi ca nu se modifica nimic, nu se construieste nimic in plus la actualele statii D1 si D2, doar se vine cu un nou pasaj care se "inteapa" in actualul pasaj. Practic "deranjul" va fi minim.
Despre M1 parerea mea este ca nu mai are ce cauta la D2 odata cu realizarea inelarei. Trebuie odata si odata sa rupem struto-camila cu care ne-a "cadorisit" Ceausescu, nici macar nu stim de ce...Poate atunci vom avea o inelara continua D2-D3, iar in acest caz M1 se va opri pe parcurs, cel mai probabil la Crangasi.
Daca totusi M1 ramane asa cum este acum, atunci vom avea o inelara de sud separata Crangasi2-D3.
Dupa parerea mea prelungirea actualei linii care duce la D2 dincolo de statie este irealizabila si fara rost. Cel mai normal este asa cum este acum (cap de linie), iar inelara de sud va avea capat intr-o statie separata, perpendiculara pe D1 si "in oglinda" fata de D2, asa cum ai prezentat-o si tu in schita. Avantajele ar fi ca nu se modifica nimic, nu se construieste nimic in plus la actualele statii D1 si D2, doar se vine cu un nou pasaj care se "inteapa" in actualul pasaj. Practic "deranjul" va fi minim.
Despre M1 parerea mea este ca nu mai are ce cauta la D2 odata cu realizarea inelarei. Trebuie odata si odata sa rupem struto-camila cu care ne-a "cadorisit" Ceausescu, nici macar nu stim de ce...Poate atunci vom avea o inelara continua D2-D3, iar in acest caz M1 se va opri pe parcurs, cel mai probabil la Crangasi.
Daca totusi M1 ramane asa cum este acum, atunci vom avea o inelara de sud separata Crangasi2-D3.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination