Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1393438 views
📖 Pagination options
- GAC
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
GAC
Dintr-un documentar, am aflat ca TBM-urile care lucreaza la Tunelul Gothard din Elvetia ar avansa cam 40 de metrii pe zi, iar tunelele respective sunt CF si cu gabarit de electrificare, deci au diametru mai mare. mai mult sunt si prin granit.
Oare cat de repede vor avansa TBM-urile bucurestene prin lut?
Chiar daca vora avansa cu 40 de metrii pe zi o statie nu ar trebui sa dureze mai mult de 10 zile (mai ales ca statiile au cam 500-600 de metrii), iar foararea intregii galerii (presupunand ca se folosesc doar 2 TBM-uri de la un cap la altul), nu ar trebui sa dureze mai mult de 300 de zile.
Dar din cate am inteles, se vor folosi mai mult de 2 TBM-uri. Stie cineca numarul lor precis, si modul cum va fi atacata lucrarea cu ele?
Dintr-un documentar, am aflat ca TBM-urile care lucreaza la Tunelul Gothard din Elvetia ar avansa cam 40 de metrii pe zi, iar tunelele respective sunt CF si cu gabarit de electrificare, deci au diametru mai mare. mai mult sunt si prin granit.
Oare cat de repede vor avansa TBM-urile bucurestene prin lut?
Chiar daca vora avansa cu 40 de metrii pe zi o statie nu ar trebui sa dureze mai mult de 10 zile (mai ales ca statiile au cam 500-600 de metrii), iar foararea intregii galerii (presupunand ca se folosesc doar 2 TBM-uri de la un cap la altul), nu ar trebui sa dureze mai mult de 300 de zile.
Dar din cate am inteles, se vor folosi mai mult de 2 TBM-uri. Stie cineca numarul lor precis, si modul cum va fi atacata lucrarea cu ele?
- subway guru
-
Posted:
-
- Grigore
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Grigore
"metri" nu "metrii"
O rama de metrou are 120 metri In tarile cu apa calda si mai nou si pe M5-ul nostru, 5-600 metri este interstatia.
GAC wrote:
Dintr-un documentar, am aflat ca TBM-urile care lucreaza la Tunelul Gothard din Elvetia ar avansa cam 40 de metrii pe zi, iar tunelele respective sunt CF si cu gabarit de electrificare, deci au diametru mai mare. mai mult sunt si prin granit.
Oare cat de repede vor avansa TBM-urile bucurestene prin lut?
Chiar daca vora avansa cu 40 de metrii pe zi o statie nu ar trebui sa dureze mai mult de 10 zile (mai ales ca statiile au cam 500-600 de metrii), iar foararea intregii galerii (presupunand ca se folosesc doar 2 TBM-uri de la un cap la altul), nu ar trebui sa dureze mai mult de 300 de zile.
Dar din cate am inteles, se vor folosi mai mult de 2 TBM-uri. Stie cineca numarul lor precis, si modul cum va fi atacata lucrarea cu ele?
"metri" nu "metrii"
O rama de metrou are 120 metri In tarile cu apa calda si mai nou si pe M5-ul nostru, 5-600 metri este interstatia.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
O noua legatura M1-M2 la Piata Unirii cand apare M7...
Pana atunci utilizati cu folos ce avetzi...se dovedeste 'suficient' la banii vostri si ai nostrii...
andrei11 wrote:
Sa se apuce Subway si colectivul sa proiecteze un nou acces intre Unirii I si II. O spun cu toata seriozitatea si nu 'la plesneala' . Nu stiu cat de dificil este - probabil ca este, dar inginerii nostri constructori cred ca pot oferi solutiile tehnice. Eventual sa se tina seama si pentru o ulterioara dezvoltare care M 7, M 6 - propunerea mea de a ajunge tot la Unirii si magistrala 'Ghencea - Basarabia'.
Intrebare catre Subway Macar teoretic se poate proiecta un nou acces la Unirii asa cum il gandesc eu in randurile de mai sus ?
O noua legatura M1-M2 la Piata Unirii cand apare M7...
Pana atunci utilizati cu folos ce avetzi...se dovedeste 'suficient' la banii vostri si ai nostrii...
- autob368
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
autob368
Ce veste buna... incep organizarea de santier inainte de Paste...
subway guru wrote:
Urmatoarea etapa importanta va fi 'predarea de amplasament'...
Echipele de topometristi ale lui Astaldi sunt pe teren de luni...
Ce veste buna... incep organizarea de santier inainte de Paste...
- Chev Celios
-
Posted:
-
- cornel001
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Hatarati-va odata, fratzilor...
Ori vretzi sa inceapa, ori vretzi sa se mai taraganeze inca 20 de ani...
Hatarati-va odata, fratzilor...
Ori vretzi sa inceapa, ori vretzi sa se mai taraganeze inca 20 de ani...
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
George
Totul e ca atunci cand "incepe", adica atunci cand se vor imprejmui suprafetele si se va inchide traficul rutier si pietonal, chiar sa INCEAPA. Din pacate, Romania e plina de exemple in care constructorul racaie un pic asfaltul, inchide bulevardul sau calea ferata si apoi - nimic. Apoi descopera ca nu s-au mutat retele edilitare, ca nu sunt bani, ca nu s-au terminat exproprierile etc. etc.
Am n-shpe exemple, de la pasajul Basarab, pana la pasajul de la Mihai Bravu, unde "scenariul" pare sa se repete, calea ferata Campina - Predeal (unde s-au inchis linii unde s-a inceput lucrul dupa 2 ani, a se vedea Sinaia - Busteni), strada de alaturi unde s-a dat la o parte stratul de uzura inainte de iarna si apoi "santierul" a stat abandonat 4 luni, desi totul se putea face in primavara etc...
DVreau sa inceapa, dar as vrea ca lucrarile sa inceapa cu cap - sa nu se imobilizeze aiurea zone decat atunci cand chiar incepe o lucrare. Mai bine mai lasati totul asa 2 - 3 luni, pana se termina exproprierile, daca abia peste 3 luni incepe treaba propriu-zisa (e un exemplu ipotetic).
In mod normal, dupa ce "incepe", ar trebui tras tare zi si noapte pentru ca faza sapatului statiilor (indeosebi) si a tunelurilor sa nu tina decat strictul necesar, de preferinta un an - un an si un pic, pentru ca apoi sa se lucreze in subteran.
@Subway guru, delirez? E posibil sa se lucreze cu cap? Pentru ca aici problemele de trafic vor fi mult mai grave ca la Basarab.
Cu toate aceste observatii, ma bucur ca incepe anul asta.
Totul e ca atunci cand "incepe", adica atunci cand se vor imprejmui suprafetele si se va inchide traficul rutier si pietonal, chiar sa INCEAPA. Din pacate, Romania e plina de exemple in care constructorul racaie un pic asfaltul, inchide bulevardul sau calea ferata si apoi - nimic. Apoi descopera ca nu s-au mutat retele edilitare, ca nu sunt bani, ca nu s-au terminat exproprierile etc. etc.
Am n-shpe exemple, de la pasajul Basarab, pana la pasajul de la Mihai Bravu, unde "scenariul" pare sa se repete, calea ferata Campina - Predeal (unde s-au inchis linii unde s-a inceput lucrul dupa 2 ani, a se vedea Sinaia - Busteni), strada de alaturi unde s-a dat la o parte stratul de uzura inainte de iarna si apoi "santierul" a stat abandonat 4 luni, desi totul se putea face in primavara etc...
DVreau sa inceapa, dar as vrea ca lucrarile sa inceapa cu cap - sa nu se imobilizeze aiurea zone decat atunci cand chiar incepe o lucrare. Mai bine mai lasati totul asa 2 - 3 luni, pana se termina exproprierile, daca abia peste 3 luni incepe treaba propriu-zisa (e un exemplu ipotetic).
In mod normal, dupa ce "incepe", ar trebui tras tare zi si noapte pentru ca faza sapatului statiilor (indeosebi) si a tunelurilor sa nu tina decat strictul necesar, de preferinta un an - un an si un pic, pentru ca apoi sa se lucreze in subteran.
@Subway guru, delirez? E posibil sa se lucreze cu cap? Pentru ca aici problemele de trafic vor fi mult mai grave ca la Basarab.
Cu toate aceste observatii, ma bucur ca incepe anul asta.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Nu delirezi defel dragul meu #George.
'Trebuie' sa se lucreze cu cap...
Uite ca deja 'suntem doi, mai mult decat unul'...
Nu delirezi defel dragul meu #George.
'Trebuie' sa se lucreze cu cap...
Uite ca deja 'suntem doi, mai mult decat unul'...
- George
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
Utilizator anonim
Dupa masuratorile din ultima saptamana toate zonele tronsonului au fost ornate cu marcaje
Dupa masuratorile din ultima saptamana toate zonele tronsonului au fost ornate cu marcaje
- subway guru
-
Posted:
-
📖 Pagination options