Topic: Accidente / incidente
5255 posts, 1507759 views
📖 Pagination options
- omirica
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
omirica
80% din oraș nu are legătură directă cu gara. Nici nu ar avea sens, la cum e configurat orașul.
Dacă publicul larg preferă opțiuni directe, mă tem că va trebui să aleagă alt oraș.
Dragos31 wrote here:
62 este direct, pe cand metroul trebuie schimbat pentru relatia in cauza. Publicul larg prefera optiuni cat mai directe, in loc sa riste pierderea de timp pretios asteptand conexiuni.
80% din oraș nu are legătură directă cu gara. Nici nu ar avea sens, la cum e configurat orașul.
Dacă publicul larg preferă opțiuni directe, mă tem că va trebui să aleagă alt oraș.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Costin
Eu nu prea cred in "Publicul larg prefera optiuni cat mai directe". Publicul larg are un program de care trebuie sa se tina, are lucruri de facut. Cand timpul e o resursa limitata, iti permiti sa schimbi un peron la Eroilor si sa ajungi in 30 de minute decat sa faci o ora dar hei, macar ai ramas in acelasi vehicul.
Eu nu prea cred in "Publicul larg prefera optiuni cat mai directe". Publicul larg are un program de care trebuie sa se tina, are lucruri de facut. Cand timpul e o resursa limitata, iti permiti sa schimbi un peron la Eroilor si sa ajungi in 30 de minute decat sa faci o ora dar hei, macar ai ramas in acelasi vehicul.
- Metamorph
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Metamorph
Colegul,nu cred ca m-am facut inteles,nu ma deranjeaza ideea de electrificare/troleibuz samd,sunt pro aceste aspecte,si eu sustin transportul ecologic.Cand spun de trenulet de trolee si lipsa de alternative nu ma refer la trafic si blocajele aferente, ma refer in special ca troleibuzele nu pot depasi sutele de masini oprite pe avarii pe banda 1 si curieri si dube de aprovizionare samd .Ma refer la situatia cand se formeaza trenulet ca se defecteaza vreun troleibuz si daca unul e defect nu ai altetnativa in sensul de ceva ce poate sa circule pur si simplu.Troleele se pun pe avarii unul in spatele celuilalt si basta,ia-o pe jos cu copilul in brate in drumul spre gradinita,ca nu exista pe placutele din statie decat troleibuz.Maniu e brazdat mereu de lucrari la termoficare,sunt n situatii de care ma lovesc de blocaje ca utilizator frecvent al retelei si asta nu ca troleele sunt problema evident ci jungla bucuresteana prin care nu pot face slalom care impune si pastrarea unui autobuz electric poftim care sa poate duce cursa cu obstacole decent de la un capat la altul ca nu o sa vezi da jos captatorii pune captatorii pt toate obstacolele.
Saptamana trecuta am fost dati jos pt ca o tipa bloca tot transportul public (ca nu exista ceva sa poata depasi acest obstacol)stand pe avarii desi avea loc de parcare in spic cativa m mai in fata pentru ca ei i se parea ca ii curge ceva pe sub masina si nu porneste motorul si nu muta masina de acolo pana nu vine platforma,ca sa nu strice altceva la motor. In situatii din astea in care nu poti ajunge din a in b trec in planuri secundare avantajele electrificarii.
Nu e vb de suparat ca sunt obisnuit cu incidentele,nici macar azi cu 2 defectari consecutive nu am fost (care recunosc ca nu am mai intalnit).Nici in rest nu e vb de suparat ca asa cum am dat exemple se intampla des,nu sunt cazuri izolate,doar am semnalat incidentele pe topicul corespunzator cu observatia personala ca nu mi se pare ok sa lasi exclusiv troleibuze pe anumite tronsoane tocmai din cauza a ce se intampla in zona si ca efectiv nu pot circula.
Evident ca e doar o parere si ca solutii miraculoase nu exista.Banda bus corespunzatoare,innoirea parcului pt a reduce defectarile,se stiu,greu cu administratia locala oricare ar fi,s-au facut pasi inainte,exista si imbunatatiri pe care evident,le cunosc.Doar pe forum sunt membru de prin 2009 de cand il citesc zilnic.
E enorm de lunga discutia si vizavi de observatiile privind schimbarile vehiculelor,altetnativa metrou samd.E adevarat ca timpul e cel mai important dar mai conteaza si alte aspecte cand schimbi de 2 3 ori un stb ca poate ai carucior de copil cu care nu e cel mai practic sa te trambalezi printre calatori,poate nu vrei sa stai cate 10-15 min in statii pt fiecare in parte,e lunga discutia,evident ca nu poti multumi pe toata lumea.Dar pana la urma de-asta e forum,sa "discutam discutii".
WT_fan06 wrote here:
E greu de citit acest amalgam de idei, dar încerc:Metamorph wrote here:
Sper sa mai ajung si la serviciu cu STB-ul vietii care a fost reconfigurat cu picioarele incat pe zone intregi din cel mai aglomerat bulevard din capitala nu mai exista decat exclusiv troleibuze.
Deci înțeleg că pe unul dintre cele mai poluate bulevarde din capitală este un lucru RĂU că transportul a fost ELECTRIFICAT?Metamorph wrote here:
Am patit si invers cu trenulet de treoleibuze la UPB sens dinspre centru.Si in cazul asta ce faci?nu ai nici un autobuz ca alternativa
Deci traseele de troleibuze au nevoie de alternative poluante, ca să ce? E vina troleibuzelor că sunt blocate în trafic, că autobuzele ar fi circulat nestingherite? Dacă era un trenuleț de autobuze blocate în trafic, ai fi vrut alternativă troleibuze?Metamorph wrote here:
Ce variante ai daca troleele sunt blocate la UPB cum ziceam?
Aceeași pe care o au toți călătorii din mijloacele de transport din București care stau blocate în trafic, în lipsa benzilor dedicate.Metamorph wrote here:
Daca vrei sa mergi de la Metro Militari la Gara de Nord s-a reconfigurat incat sa te descurajeze complet sa mai alegi STB vreodata.
De ce ar vrea cineva, vreodată, așa ceva? Să circuli la ora de vârf din Metro Militari până la Gara de Nord cu STB, când există metrou? Este un scenariu ce-mi dă fiori.Metamorph wrote here:
se inghesuie cartiere dormitor intregi in trolee scurte care merg cum merg pt ca absolut zilnic sunt masini pe avarii,curieri samd,separat de defectarile frecvente.
Și autobuzele tot scurte sunt, apoi dacă troleibuzele nu circulă bine din cauza mașinilor pe avarii / curierilor / etc., atunci problema e la mașinile pe avarii / curieri / etc. și să se facă să circule bine troleibuzele, nu să existe alternative poluante la traseele de troleibuz care să poată depăși mașinile pe avarii. Că troleibuzele se defectează des, sau mai des decât autobuzele, acest lucru e mai mult subiectiv. Ai avut ghinion de 2 defectări. Erau șansele foarte mici, dar uite că s-a întâmplat și te-a supărat tare acest lucru, ceea ce este de înțeles.
Colegul,nu cred ca m-am facut inteles,nu ma deranjeaza ideea de electrificare/troleibuz samd,sunt pro aceste aspecte,si eu sustin transportul ecologic.Cand spun de trenulet de trolee si lipsa de alternative nu ma refer la trafic si blocajele aferente, ma refer in special ca troleibuzele nu pot depasi sutele de masini oprite pe avarii pe banda 1 si curieri si dube de aprovizionare samd .Ma refer la situatia cand se formeaza trenulet ca se defecteaza vreun troleibuz si daca unul e defect nu ai altetnativa in sensul de ceva ce poate sa circule pur si simplu.Troleele se pun pe avarii unul in spatele celuilalt si basta,ia-o pe jos cu copilul in brate in drumul spre gradinita,ca nu exista pe placutele din statie decat troleibuz.Maniu e brazdat mereu de lucrari la termoficare,sunt n situatii de care ma lovesc de blocaje ca utilizator frecvent al retelei si asta nu ca troleele sunt problema evident ci jungla bucuresteana prin care nu pot face slalom care impune si pastrarea unui autobuz electric poftim care sa poate duce cursa cu obstacole decent de la un capat la altul ca nu o sa vezi da jos captatorii pune captatorii pt toate obstacolele.
Saptamana trecuta am fost dati jos pt ca o tipa bloca tot transportul public (ca nu exista ceva sa poata depasi acest obstacol)stand pe avarii desi avea loc de parcare in spic cativa m mai in fata pentru ca ei i se parea ca ii curge ceva pe sub masina si nu porneste motorul si nu muta masina de acolo pana nu vine platforma,ca sa nu strice altceva la motor. In situatii din astea in care nu poti ajunge din a in b trec in planuri secundare avantajele electrificarii.
Nu e vb de suparat ca sunt obisnuit cu incidentele,nici macar azi cu 2 defectari consecutive nu am fost (care recunosc ca nu am mai intalnit).Nici in rest nu e vb de suparat ca asa cum am dat exemple se intampla des,nu sunt cazuri izolate,doar am semnalat incidentele pe topicul corespunzator cu observatia personala ca nu mi se pare ok sa lasi exclusiv troleibuze pe anumite tronsoane tocmai din cauza a ce se intampla in zona si ca efectiv nu pot circula.
Evident ca e doar o parere si ca solutii miraculoase nu exista.Banda bus corespunzatoare,innoirea parcului pt a reduce defectarile,se stiu,greu cu administratia locala oricare ar fi,s-au facut pasi inainte,exista si imbunatatiri pe care evident,le cunosc.Doar pe forum sunt membru de prin 2009 de cand il citesc zilnic.
E enorm de lunga discutia si vizavi de observatiile privind schimbarile vehiculelor,altetnativa metrou samd.E adevarat ca timpul e cel mai important dar mai conteaza si alte aspecte cand schimbi de 2 3 ori un stb ca poate ai carucior de copil cu care nu e cel mai practic sa te trambalezi printre calatori,poate nu vrei sa stai cate 10-15 min in statii pt fiecare in parte,e lunga discutia,evident ca nu poti multumi pe toata lumea.Dar pana la urma de-asta e forum,sa "discutam discutii".
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
shoppy
Daca de pe Iuliu Maniu s-ar inlocui troleibuzele cu autobuze atunci banda 1 s-ar transforma in parcare si toate autobuzele ar sta blocate pe banda 2, solutia nu este militatul impotriva troleibuzelor ci a nesimtitilor care parcheaza pe banda 1.
Daca de pe Iuliu Maniu s-ar inlocui troleibuzele cu autobuze atunci banda 1 s-ar transforma in parcare si toate autobuzele ar sta blocate pe banda 2, solutia nu este militatul impotriva troleibuzelor ci a nesimtitilor care parcheaza pe banda 1.
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
sorin.niculescu_
Da, înțeleg la ce te referi, că și eu, care locuiesc în Militari, când mai plec cu trenul din București către diverse destinații prefer să iau 62-ul în pofida metroului, dar asta doar pentru că, realmente, s-a nimerit să fie un mijloc de transport în comun direct fix către destinația la care îmi doream să ajung. Să fiu sincer, m-am săturat de oamenii care „vai dragă” nu au chef să schimbe două amărâte de vehicule… nu toată lumea are cum să fie mulțumită și nici nu trebuie să fie toată lumea mulțumită, până la urmă.
Dragos31 wrote here:
Troleibuzele in Bucuresti sunt mai lente decat autobuzele, cunoastem toti starea precara in care este infrastructura si impactul pe care il are asupra vitezei de deplasare a troleibuzelor. Se vede cel mai bine pe liniile exploatate mixt - autobuzele mai mereu “alearga” troleibuzul din fata.
Autobuzele de pe 336 au fost inlocuite 1 la 1 cu troleibuze pe linia 61. Doar ca minutele pe semicursa sunt mai multe pe linia 61 decat erau pe 336, de unde rezulta ca a scazut capacitatea de transport, deci vehiculele sunt mai aglomerate.WT_fan06 wrote here:
De ce ar vrea cineva, vreodată, așa ceva? Să circuli la ora de vârf din Metro Militari până la Gara de Nord cu STB, când există metrou? Este un scenariu ce-mi dă fiori.
62 este direct, pe cand metroul trebuie schimbat pentru relatia in cauza. Publicul larg prefera optiuni cat mai directe, in loc sa riste pierderea de timp pretios asteptand conexiuni.
Da, înțeleg la ce te referi, că și eu, care locuiesc în Militari, când mai plec cu trenul din București către diverse destinații prefer să iau 62-ul în pofida metroului, dar asta doar pentru că, realmente, s-a nimerit să fie un mijloc de transport în comun direct fix către destinația la care îmi doream să ajung. Să fiu sincer, m-am săturat de oamenii care „vai dragă” nu au chef să schimbe două amărâte de vehicule… nu toată lumea are cum să fie mulțumită și nici nu trebuie să fie toată lumea mulțumită, până la urmă.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination