Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
3165 posts, 886325 views
📖 Pagination options
- ANDREI_TB_CFR_413
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
ANDREI_TB_CFR_413
Roțile sunt făcute dintr-un oțel mult mai dur decât șina, de aceea, când se formează suprafețe plane, încep să intre anumite componente ale boghiului în rezonanță din cauza vibrațiilor produse. De aici și troncănelile.
Din ce știu, frâna electromagnetică se folosește numai în situații de urgență, nu ca frână de serviciu.
Roțile sunt făcute dintr-un oțel mult mai dur decât șina, de aceea, când se formează suprafețe plane, încep să intre anumite componente ale boghiului în rezonanță din cauza vibrațiilor produse. De aici și troncănelile.
Din ce știu, frâna electromagnetică se folosește numai în situații de urgență, nu ca frână de serviciu.
- Alex130
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
Alex130
Eu unul personal des ma intersectez cu 3836 din 10,ala e campionul troncanitului,deci el e locul 1,iar locul 2 3842 😂
Eu unul personal des ma intersectez cu 3836 din 10,ala e campionul troncanitului,deci el e locul 1,iar locul 2 3842 😂
- Tiberiu Shaolin
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
Tiberiu Shaolin
Atunci când imperio intra in patinaj se activează ABS și patina intra singura în acțiune cel mai des întâlnit este patinajul in statie din cauza mizeriei de pe linie
WT_fan06 wrote here:
Nu patina în sine e problema. Patina e doar un dispozitiv de ultim resort pentru a frâna. Vatmanii folosesc patina pentru că altfel tramvaiul merge sanie înainte cu roțile blocate. Patina e doar ca să oprești, dar roțile tot se blochează că doar așa obții suprafețe plane pe roată.
Problema e că se intră în trombă în stații și în ultima clipă se frânează cu patina de te ridică de pe scaune, iar roțile se blochează până se dezvoltă suprafețele plane pe care apoi le auzim cum zornăie infernal.
Atunci când imperio intra in patinaj se activează ABS și patina intra singura în acțiune cel mai des întâlnit este patinajul in statie din cauza mizeriei de pe linie
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
shoppy
Daca vrei sa iti bati joc de tramvai atunci o sa gasesti mereu scuze, daca nu vrei sa iti bati joc atunci conduci preventiv.
Daca vrei sa iti bati joc de tramvai atunci o sa gasesti mereu scuze, daca nu vrei sa iti bati joc atunci conduci preventiv.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
shoppy
4014 pe 42 cu afisajele defecte și foaie în geam.
4014 pe 42 cu afisajele defecte și foaie în geam.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
Cezar210
Clasic, el si 4036 sunt "recunoscute" pentru problemele afisajelor.
Clasic, el si 4036 sunt "recunoscute" pentru problemele afisajelor.
- DenisM017
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
DenisM017
E o problemă mare cu afișajele la BN, pe linia 42 în special. Spre exemplu, CA-ul 068 circulă mereu cu afișajele oprite pe această linie, dar pe alte linii sunt, totuși, pornite. Este posibil să fie o problemă de la Thoreb, pentru că toate 3 sunt echipate cu acest sistem (alături de 224 și 318), iar pe alte vagoane nu am văzut să fie probleme.
E o problemă mare cu afișajele la BN, pe linia 42 în special. Spre exemplu, CA-ul 068 circulă mereu cu afișajele oprite pe această linie, dar pe alte linii sunt, totuși, pornite. Este posibil să fie o problemă de la Thoreb, pentru că toate 3 sunt echipate cu acest sistem (alături de 224 și 318), iar pe alte vagoane nu am văzut să fie probleme.
- joker
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
joker
318, 068 beneficiaza de THOREB care este si pe imperio. Din pacate vatmanii nu stiu sa selecteze "41." (din destinatii speciale la Thorebul stil Imperio) ca sa le apara pe exterior 42. Am mers in urma cu cateva luni cu 224 care avea pus "41." iar pe exterior afisa 42
318, 068 beneficiaza de THOREB care este si pe imperio. Din pacate vatmanii nu stiu sa selecteze "41." (din destinatii speciale la Thorebul stil Imperio) ca sa le apara pe exterior 42. Am mers in urma cu cateva luni cu 224 care avea pus "41." iar pe exterior afisa 42
- DenisM017
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
DenisM017
Atunci ar fi necesară o instruire mai bună a vatmanilor. Nu este în regulă să apelăm la foi în geam doar pentru că vatmanii nu știu să seteze afișajele...
Atunci ar fi necesară o instruire mai bună a vatmanilor. Nu este în regulă să apelăm la foi în geam doar pentru că vatmanii nu știu să seteze afișajele...
- joker
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
joker
@DenisM017 Pai spre exemplu in 2022 o perioada 4036 a circulat fara firma ca nu stiau vatmanii cum sa o seteze (nefiind echipajul cu ea), dupa ulterior s-a remediat situatia, asa ar trebui sa fie si la BN (instruiti cum sa puna 42 pe Choppere/CA)
@DenisM017 Pai spre exemplu in 2022 o perioada 4036 a circulat fara firma ca nu stiau vatmanii cum sa o seteze (nefiind echipajul cu ea), dupa ulterior s-a remediat situatia, asa ar trebui sa fie si la BN (instruiti cum sa puna 42 pe Choppere/CA)
- V2A
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
V2A
A revenit de astăzi, pe linia 19.
Gabi23 wrote here:
De la Depoul Dudești, urmează să revină în circulație vagonul 4010, după o imobilizare de aproximativ 2 ani. A fost revopsit, pentru că a avut o reclamă tip graffiti.
A revenit de astăzi, pe linia 19.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
shoppy
Asta ca sa selectezi cumva o sub-linie a lui 41 ca sa apara 42 mi se pare o mare prostie, de ce nu se poate selecta simplu linia 42?
Asta ca sa selectezi cumva o sub-linie a lui 41 ca sa apara 42 mi se pare o mare prostie, de ce nu se poate selecta simplu linia 42?
- joker
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
joker
Deoarece asa este in sistem adica 41.(41 deviat dar in realitate se afiseaza pe exterior linia 42) si probabil nu si a mai batut nimeni capul sa le actualizeze
Deoarece asa este in sistem adica 41.(41 deviat dar in realitate se afiseaza pe exterior linia 42) si probabil nu si a mai batut nimeni capul sa le actualizeze
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
shoppy
Ce le mai bubie mintea unor oameni, 42 nu a fost niciodata 41 deviat si nu exista linii definite ca devieri ale altor linii, devierea unei linii trebuie sa afiseze tot acea linie ca altfel nu mai este o linie deviata ci alta linie separata, nu este normal ca fiecare sofer sa stie pe dinafara asemenea bubuieli mentale ca sa seteze zilnic linia pe care circula, acesta ste un lucru punctual pe care soferii trebuie sa il ceara la negocieri.
Ce le mai bubie mintea unor oameni, 42 nu a fost niciodata 41 deviat si nu exista linii definite ca devieri ale altor linii, devierea unei linii trebuie sa afiseze tot acea linie ca altfel nu mai este o linie deviata ci alta linie separata, nu este normal ca fiecare sofer sa stie pe dinafara asemenea bubuieli mentale ca sa seteze zilnic linia pe care circula, acesta ste un lucru punctual pe care soferii trebuie sa il ceara la negocieri.
📖 Pagination options