Topic: Revista Modern Tramway - ediții despre România
9 posts, 821 views- ByOnu
-
Posted:
-
Revista Modern Tramway - ediții despre România
ByOnu
Revista Modern Tramway despre Romania:
- februarie 1985
- iunie 1985
- octombrie 1986
- aprilie 1988
- august 1990
Revista Modern Tramway despre Romania:
- februarie 1985
- iunie 1985
- octombrie 1986
- aprilie 1988
- august 1990
Modern Tramway MAGAZINE regarding Romania 1985 1986 1988 1990.zip
Modern Tramway MAGAZINE regarding Romania 1985 1986 1988 1990.zip (2.49 MB; downloaded 78 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Revista Modern Tramway - ediții despre România
ByOnu
Revista Modern Tramway 10/1992 - București
Paginatia e amestecata. Poate ma ajuta cineva cu un ochi mai ager sa le ordonam logic.
Revista Modern Tramway 10/1992 - București
Paginatia e amestecata. Poate ma ajuta cineva cu un ochi mai ager sa le ordonam logic.
IMG-20230711-WA0000.jpg (323.97 KB; downloaded 868 times)
IMG-20230711-WA0007.jpg (454.55 KB; downloaded 868 times)
IMG-20230711-WA0004.jpg (333 KB; downloaded 868 times)
IMG-20230711-WA0005.jpg (331.05 KB; downloaded 868 times)
IMG-20230711-WA0009.jpg (320.97 KB; downloaded 868 times)
IMG-20230711-WA0008.jpg (416.3 KB; downloaded 868 times)
IMG-20230711-WA0003.jpg (188.34 KB; downloaded 868 times)
IMG-20230711-WA0006.jpg (272.09 KB; downloaded 868 times)
IMG-20230711-WA0002.jpg (245.91 KB; downloaded 868 times)
IMG-20230711-WA0001.jpg (161.01 KB; downloaded 868 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Revista Modern Tramway - ediții despre România
ByOnu
Revista Modern Tramway 10/1992 - Iași
Revista Modern Tramway 10/1992 - Iași
IMG-20230711-WA0011.jpg (259.27 KB; downloaded 865 times)
IMG-20230711-WA0010.jpg (246.67 KB; downloaded 865 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Revista Modern Tramway - ediții despre România
ByOnu
Vol. 24, No. 283. July, 1961, pag. 210
Vol. 24, No. 283. July, 1961, pag. 210
1961 part2.jpeg (87.6 KB; downloaded 392 times)
1961 part1.jpeg (372.83 KB; downloaded 392 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Revista Modern Tramway - ediții despre România
ByOnu
November, 1953, pag. 225-226.
November, 1953, pag. 225-226.
Bukarest November 1953 pag. 225-226.pdf
Bukarest November 1953 pag. 225-226.pdf (2.85 MB; downloaded 25 times)
Modern Tramway revista Noiembrie 1953 pag. 225-226.jpeg (788.21 KB; downloaded 371 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Revista Modern Tramway - ediții despre România
ByOnu
Vol. 23 No. 269. May, 1960.
Vol. 23 No. 269. May, 1960.
Vol. 23 No. 269. May, 1960 part1.jpeg (163.29 KB; downloaded 368 times)
Vol. 23 No. 269. May, 1960 part2.jpeg (77.7 KB; downloaded 368 times)
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Revista Modern Tramway - ediții despre România
PaulIP
Trebuie că nu s-au plimbat prea mult prin oraș dacă n-au văzut decât foarte puține autobuze și niciun troleibuz. În 1960 aveau ce vedea: Skoda 706 RO și primele RTO, ZIL 155, T12, primele TV 2E...
Trebuie că nu s-au plimbat prea mult prin oraș dacă n-au văzut decât foarte puține autobuze și niciun troleibuz. În 1960 aveau ce vedea: Skoda 706 RO și primele RTO, ZIL 155, T12, primele TV 2E...
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Revista Modern Tramway - ediții despre România
rosetti61
In articol se refera la bd. 1848 unde au vazut cateva autobuze si nici un troleibuz, la momentul vizitei. Cel mai probabil descrierea uneia dintre fotografiile la care se face referire mai sus in articol.
In articol se refera la bd. 1848 unde au vazut cateva autobuze si nici un troleibuz, la momentul vizitei. Cel mai probabil descrierea uneia dintre fotografiile la care se face referire mai sus in articol.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Revista Modern Tramway - ediții despre România
PaulIP
Bd. 1848 era dat în paranteză ca exemplu de aranjament atipic al șinelor, în antiteză cu majoritatea străzilor pe care le-au vizitat. Remarcile privind calitatea pavajului (într-o pondere importantă cu piatră cubică pe vremea aia) și raritatea autobuzelor și troleibuzelor sunt generale. Cel puțin eu așa înțeleg, citind același text ca și dvs...
Chiar și dacă observația privind raritatea autobuzelor și troleibuzelor s-ar referi strict la Bd. 1848, tot îmi dă cu zecimale. Pe acel bulevard circulau 2 linii de troleibuz (82 și 83, aceasta din urmă înființată chiar în 1960) și câteva linii de autobuz (31, 32, probabil și altele al căror itinerariu nu-l știu exact).
Bd. 1848 era dat în paranteză ca exemplu de aranjament atipic al șinelor, în antiteză cu majoritatea străzilor pe care le-au vizitat. Remarcile privind calitatea pavajului (într-o pondere importantă cu piatră cubică pe vremea aia) și raritatea autobuzelor și troleibuzelor sunt generale. Cel puțin eu așa înțeleg, citind același text ca și dvs...
Chiar și dacă observația privind raritatea autobuzelor și troleibuzelor s-ar referi strict la Bd. 1848, tot îmi dă cu zecimale. Pe acel bulevard circulau 2 linii de troleibuz (82 și 83, aceasta din urmă înființată chiar în 1960) și câteva linii de autobuz (31, 32, probabil și altele al căror itinerariu nu-l știu exact).