Topic: Achiziție autobuze electrice prin PNRR
20 posts, 4254 views
📖 Pagination options
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Achiziții autobuze electrice prin PNRR
Andrei Andraș
Contractul pentru autobuzele de 12 m a fost semnat pe 17 decembrie cu KARSAN OTOMOTIV, valoarea totală a acestuia fiind de 81.000.000 RON.
Contractul pentru autobuzele de 12 m a fost semnat pe 17 decembrie cu KARSAN OTOMOTIV, valoarea totală a acestuia fiind de 81.000.000 RON.
- ByOnu
-
Posted:
-
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Achiziție autobuze electrice prin PNRR
Andrei98
In fata criteriului "Cel mai ieftin" si punctaje false obtinute la evaluarea tehnica pentru autonomii fanteziste de peste 200km cand in realitate te bucuri daca ajung la jumatate nu au nici o sansa.
In fata criteriului "Cel mai ieftin" si punctaje false obtinute la evaluarea tehnica pentru autonomii fanteziste de peste 200km cand in realitate te bucuri daca ajung la jumatate nu au nici o sansa.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Achiziții autobuze electrice prin PNRR
Andrei Andraș
Mercedes ne-a umplut țara de hibride "eco", autobuze electrice de la ei poate doar second-hand să vedem.
MAN nu participă pentru că au o singură ofertă de autobuz, nepersonalizabilă după cerințele cumpărătorului, iar unde totuși au participat (și câștigat - Baia Mare) a fost caiet de sarcini cu dedicație.
Solaris probabil nu s-a băgat de data asta pentru că s-o fi cerut ceva ce nu puteau oferi.
Dintre toate ofertele, s-a semnat contractul cu cea mai bună variantă, autobuzele Karsan, în Brașov, fiind peste toate achizițiile electrice și non-electrice de la Menarini încoace, având cea mai mică rată de defectare.
Mercedes ne-a umplut țara de hibride "eco", autobuze electrice de la ei poate doar second-hand să vedem.
MAN nu participă pentru că au o singură ofertă de autobuz, nepersonalizabilă după cerințele cumpărătorului, iar unde totuși au participat (și câștigat - Baia Mare) a fost caiet de sarcini cu dedicație.
Solaris probabil nu s-a băgat de data asta pentru că s-o fi cerut ceva ce nu puteau oferi.
Dintre toate ofertele, s-a semnat contractul cu cea mai bună variantă, autobuzele Karsan, în Brașov, fiind peste toate achizițiile electrice și non-electrice de la Menarini încoace, având cea mai mică rată de defectare.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achiziție autobuze electrice prin PNRR
punmeister
Plus ca MAN ofera, din nou, puntea fata doar in varianta rigida, in timp ce mai la toate licitatiile se cere puntea fata cu semiaxe independente.
Iar la Solaris, cel mai probabil backlogul lor imens ar fi motivul.
Cat despre MB, am fi avut sansa la Bucuresti dar s-a mers pe mana eWasteului chinezesc.
Nu uita ca la Bucuresti au avut cea mai ieftina oferta.
Plus ca MAN ofera, din nou, puntea fata doar in varianta rigida, in timp ce mai la toate licitatiile se cere puntea fata cu semiaxe independente.
Iar la Solaris, cel mai probabil backlogul lor imens ar fi motivul.
Cat despre MB, am fi avut sansa la Bucuresti dar s-a mers pe mana eWasteului chinezesc.
Andrei98 wrote here:
In fata criteriului "Cel mai ieftin" si punctaje false obtinute la evaluarea tehnica pentru autonomii fanteziste de peste 200km cand in realitate te bucuri daca ajung la jumatate nu au nici o sansa.
Nu uita ca la Bucuresti au avut cea mai ieftina oferta.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Achiziție autobuze electrice prin PNRR
Andrei98
La București a fost problema expirării finanțării pentru că au tras de timp cu cereri stupide în C.S-ul licitațiilor anulate și au vrut să aducă ceva orice cât mai repede. Acum că se chinuie și șoferii și călătorii nu mai interesează pe nimeni.
La București a fost problema expirării finanțării pentru că au tras de timp cu cereri stupide în C.S-ul licitațiilor anulate și au vrut să aducă ceva orice cât mai repede. Acum că se chinuie și șoferii și călătorii nu mai interesează pe nimeni.
📖 Pagination options