Topic: Istoria ilustrată a cartelelor magnetice de metrou
228 posts, 47372 views
📖 Pagination options
- virgil23
-
Posted:
-
Re: Istoria ilustrată a cartelelor magnetice de metrou
virgil23
Interesante cele cu M6. Cele cu metodele de plată le vor înlocui pe cele de 1 călătorie sau vor exista ambele ediții?
Se pare că vor mai exista mult și bine cartelele magnetice, altfel nu aș vedea schimbarea graficii pentru legitimație de călătorie, abonament lunar nenominal, inclusiv AVC, ce a fost schimbată destul de recent.
tachini11 wrote here:
Buna dimineata tuturor,
Astazi va prezint noile modele care vor intra pe piata in urmatoarele luni.
Colectia personala
Interesante cele cu M6. Cele cu metodele de plată le vor înlocui pe cele de 1 călătorie sau vor exista ambele ediții?
Se pare că vor mai exista mult și bine cartelele magnetice, altfel nu aș vedea schimbarea graficii pentru legitimație de călătorie, abonament lunar nenominal, inclusiv AVC, ce a fost schimbată destul de recent.
- tachini11
-
Posted:
-
Re: Istoria ilustrată a cartelelor magnetice de metrou
tachini11
@virgil23
Cu referire la cele cu modalitatile de plata, vor aparea pe piata ambele variante (1 si 2 calatorii) - set de 3 fiecare.
@virgil23
Cu referire la cele cu modalitatile de plata, vor aparea pe piata ambele variante (1 si 2 calatorii) - set de 3 fiecare.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Istoria ilustrată a cartelelor magnetice de metrou
ByOnu
Pe cat de mult ador conceptul de a avea constant modele noi, pe atat de simplu cred ca este sa cadem in capcana pierderii calitatii design-urilor.
AVC, abonamentul si legitimatia mi se par un regres. Puteau fi mai mult de atat. Iconitele de pe Google (probabil!) pe un banal fundal alb arata foarte ieftin. Versus designul actual al abonamentului si legitimatiei care de bine de rau arata elegant. AVC nu inteleg de ce isi pierde verdele de pe fundal si ce se castiga prin asta.
Apoi o sa ma mut la setul de 6 x10 cu statii M3/4/5/Straulesti. De ce ai folosi fotografii landscape pe un tipar portret?! Le-a iesit atat de bine incadrarea fotografiilor statiilor in ultimii ani, incat nu inteleg de ce se face o asemenea greseala. Este mult spatiu irosit sub si deasupra fotografiilor.
Intrucat doar din ce am vazut aici ar urma sa mai intre pe piata undeva la 40+ modele, ar fi pacat sa cadem in capcana quantity vs quality.
Sper ca acest feedback sa fie vazut asa cum este intentionat: critica constructiva.
Pe cat de mult ador conceptul de a avea constant modele noi, pe atat de simplu cred ca este sa cadem in capcana pierderii calitatii design-urilor.
AVC, abonamentul si legitimatia mi se par un regres. Puteau fi mai mult de atat. Iconitele de pe Google (probabil!) pe un banal fundal alb arata foarte ieftin. Versus designul actual al abonamentului si legitimatiei care de bine de rau arata elegant. AVC nu inteleg de ce isi pierde verdele de pe fundal si ce se castiga prin asta.
Apoi o sa ma mut la setul de 6 x10 cu statii M3/4/5/Straulesti. De ce ai folosi fotografii landscape pe un tipar portret?! Le-a iesit atat de bine incadrarea fotografiilor statiilor in ultimii ani, incat nu inteleg de ce se face o asemenea greseala. Este mult spatiu irosit sub si deasupra fotografiilor.
Intrucat doar din ce am vazut aici ar urma sa mai intre pe piata undeva la 40+ modele, ar fi pacat sa cadem in capcana quantity vs quality.
Sper ca acest feedback sa fie vazut asa cum este intentionat: critica constructiva.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Istoria ilustrată a cartelelor magnetice de metrou
shoppy
Iar abonamentul lunar zici ca ar trebui rupt in doua pe linia punctata.
Iar abonamentul lunar zici ca ar trebui rupt in doua pe linia punctata.
📖 Pagination options