Topic: Propuneri de noi trasee
1559 posts, 469578 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Andrei98
Nu apare nici un surplus, ei fac doar niște înlocuiri 1:1. Subvenția de la autobuze se va muta la tramvaie și troleibuze, exact cum au făcut și până acum. Doamne ferește să se poată circula civilizat fără înghesuială.
Nu apare nici un surplus, ei fac doar niște înlocuiri 1:1. Subvenția de la autobuze se va muta la tramvaie și troleibuze, exact cum au făcut și până acum. Doamne ferește să se poată circula civilizat fără înghesuială.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
WT_fan06
Circulatul civilizat, fără înghesuială, se poate realiza doar dacă subvenția este pe măsură. Degeaba înjurăm STB / TPBI că sunt aglomerate vehiculele, kilometrii tot pe bani se vor face, iar transportul public tot nu va pica din cer...
Mutatul subvenției de la autobuze la tramvaie este problematic, pentru că km prestat de tramvai e semnificativ mai scump... Rămâne de văzut cum va fi odată cu începerea marilor șantiere...
Circulatul civilizat, fără înghesuială, se poate realiza doar dacă subvenția este pe măsură. Degeaba înjurăm STB / TPBI că sunt aglomerate vehiculele, kilometrii tot pe bani se vor face, iar transportul public tot nu va pica din cer...
Mutatul subvenției de la autobuze la tramvaie este problematic, pentru că km prestat de tramvai e semnificativ mai scump... Rămâne de văzut cum va fi odată cu începerea marilor șantiere...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
cris_m
Pana la subventie, mai este o problema care se poate rezolva cu costuri mult mai mici: asigurarea ritmicitatii liniilor de transport. Daca programele de circulatie ar fi mult mai bine corelate pe coridoare (exemplu: Jilava-Bucuresti, Magurele-Bucuresti, Branesti-Bucuresti, Otopeni-Bucuresti etc), daca ar exista benzi unice pe care sa poti circula corespunzator, nu ar fi nevoie de vehicule in plus. In acest moment resursele existente sunt extrem de prost gestionate, asta e adevarul.
Pana la subventie, mai este o problema care se poate rezolva cu costuri mult mai mici: asigurarea ritmicitatii liniilor de transport. Daca programele de circulatie ar fi mult mai bine corelate pe coridoare (exemplu: Jilava-Bucuresti, Magurele-Bucuresti, Branesti-Bucuresti, Otopeni-Bucuresti etc), daca ar exista benzi unice pe care sa poti circula corespunzator, nu ar fi nevoie de vehicule in plus. In acest moment resursele existente sunt extrem de prost gestionate, asta e adevarul.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination