Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

410 posts, 159482 views
 
Go to page:  1  ... 24 25 26 27 28 29 30
 
 

📖 Pagination options
Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Costin

Daca intrebi in contextul ultimelor noutati venite din partea PS4, as zice ca e prea devreme pentru un raspuns.

In general, solutia propusa de Asociatie faciliteaza exploatarea astfel:
- una sau mai multe linii lungi din sud-vest pana in nord-est sau est
- o linie scurta din sud-vest care sa intoarca la Sf. Vineri
- o linie scurta din nord-est care sa intoarca in bucla actuala a lui 32, reconfigurata pentru accesul din ambele sensuri

Dar felul in care solutia va fi exploatata, in conditiile in care solutia in sine nici macar nu este definitiva pe hartie, nici vorba de lucrari incepute, este totusi un subiect prematur in acest moment.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul ByOnu

Trebuie precizat ca PMUD prevede comasarea liniilor 21+32 intr-un LRT 7 (light rail tram 7, premergator al M7).

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul MetrouFan

Aparute azi la statia Piata Unirii.
20241106_083637.jpg (1.66 MB; downloaded 1612 times)
20241106_083626.jpg (1.68 MB; downloaded 1612 times)
20241106_083646.jpg (1.61 MB; downloaded 1612 times)

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul reiny2000

Arată ca propunerea asociației dar au omis bucla din parc și corespondențele cu metroul.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul shoppy

Minima rezistenta, legatura directa nimic cu nimic, pentru orice legatura trebuie sa traversezi pe la semafor ca sa mergi la alta statie.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul neoman

Poate vor folosi terminalul de la Sf. Vineri cu reconfigurarea macazelor din intersecție aka sa monteze macaz pentru a face dreapta înspre terminal venind de pe noua linie.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul ByOnu

Da, OK, dar asta te ajuta doar venind din sud-vest (Bd. Regina Maria), ceea ce oricum face bucla lui 32 pe care vor sa o pastreze.

Ce faci insa in situatia in care trebuie sa intorci linii care vin din N-E in centru? Cea mai centrala varianta va ramane tot Sf. Vineri ... care nu atinge Piata Unirii. Asta este problema. A intoarce in continuare 14, 40, 16, samd la Sf. Vineri, fara a atinge punctul principal de interes, este un no-no.

Trebuie gasite solutii pentru a intoarce tramvaiele trecand prin Piata Unirii atat din N-E, cat si din S-V.

Solutia este inversarea buclei actuale a lui 32 (utopic ar fi pastrarea acesteia pentru a intoarce din ambele sensuri in caz de necesitate - dar nu suntem Germania sau Cehia).

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul TudorSt

Dar configurația buclei actuale de la Unirii ar permite și intrarea dinspre Sfânta Vineri? Mie mi se pare ca ar ieși o curbă prea strânsă la stânga dacă ar fi să montezi un macaz la capătul peronului. Cred ca trebuie un pic corectată și mărită raza dacă vrei să o faci accesibilă și din sens opus.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Costin

In propunerea Asociatiei este posibil tocmai pentru ca peronul actual dispare, statia e mai in piață. Pacat ca aveau solutia mura-in-gura si tot au reusit sa o simplifice in asa fel incat cel mai mult sufera legaturile si flexibilitatea exploatarii.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Luca M.

ByOnu wrote here:
Ce faci insa in situatia in care trebuie sa intorci linii care vin din N-E in centru? Cea mai centrala varianta va ramane tot Sf. Vineri ... care nu atinge Piata Unirii. Asta este problema. A intoarce in continuare 14, 40, 16, samd la Sf. Vineri, fara a atinge punctul principal de interes, este un no-no.



Comasari 14/16/40/55 cu 7/47. Se aleg dintre acestea liniile care merg cel mai bine impreuna.

Din pacate, la inceput cativa ani pana la reabilitare, niciuna dintre aceste noi linii comasate (in afara de 21+32) nu ar putea permite tramvaielor cu adevarat moderne (Imperio) sa circule, fiindca tot ce intoarce in momentul de fata la Sf Vineri circula pe infrastructura veche.

Maxim niste reorganizari ca sa fie niste 2010-CA si CH reparate.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul DenisM017

Cred că măcar o parte dintre liniile respective vor fi modernizate înainte de finalizarea construcției liniei de tramvai din Piața Unirii. Momentan nici nu au început lucrările la planșeu, deci mai este mult și bine de așteptat până când vom putea traversa Piața Unirii cu tramvaiul...

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Puss in Boots

Pana atunci poate aduc tramvaie mai lungi. Sper ca cineva undeva se gandeste si la asta...

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul ByOnu

http://urbanism.pmb.ro/Documentatii_PMB. ... /avizare

01. cerere etapa avizarii.pdf
01. cerere etapa avizarii.pdf (72.6 KB; downloaded 12 times)

02. aviz preliminar (parte scrisa).pdf
02. aviz preliminar (parte scrisa).pdf (276.39 KB; downloaded 12 times)

02. aviz preliminar (parte desenata).pdf
02. aviz preliminar (parte desenata).pdf (6.48 MB; downloaded 25 times)

03. regulament local de urbanism.pdf
03. regulament local de urbanism.pdf (18.04 MB; downloaded 14 times)



Etapa de aviazare a proiectului.

Etape PUZ.jpg (73.63 KB; downloaded 473 times)
detaliu2.jpg (521.12 KB; downloaded 467 times)
detaliu1.jpg (421.24 KB; downloaded 467 times)

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Luca M.

Bucla lui 32 trebuia sa fie reconfigurata ca sa permita intoarcerea si din directia cealalta. Pacat.

 


Go to page:  1  ... 24 25 26 27 28 29 30
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2439 forum members have written 435380 posts in 5430 topics and 520 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use