Topic: Autobuzele electrice ZTE Granton ale RAT Craiova
25 posts, 9250 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Autobuzele electrice ZTE Granton ale RAT Craiova
shoppy
Au indesit statiile la maxim ca sa iasa cablurile mai scurte, daca ia foc unul peste noapte atunci iau foc toate.
Au indesit statiile la maxim ca sa iasa cablurile mai scurte, daca ia foc unul peste noapte atunci iau foc toate.
- Andrew33845
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Autobuzele electrice ZTE Granton ale RAT Craiova
shoppy
De la toate bancile din China care de 1 an nu mai dau banii inapoi dar Partidu zice ca merg foarte bine, si daca oamenii protesteaza atunci vine politia in civil si ii bate.
De la toate bancile din China care de 1 an nu mai dau banii inapoi dar Partidu zice ca merg foarte bine, si daca oamenii protesteaza atunci vine politia in civil si ii bate.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Autobuzele electrice ZTE Granton ale RAT Craiova
PTMZ
Ca să revenim la discuții serioase (!), garanția este asigurată de către BMC. Ei sunt cei care trebuie să răspundă pentru defectele autobuzelor în calitate de furnizor sau orice neajunsuri ar păți acestea (care nu se pot imputa Primăriei Craiova).
În cazul de față, chiar dacă acele stații de încărcare sunt dese, responsabilitatea pentru un eventual incendiu va reveni tot către BMC, cu excepția situației în care cineva pune focul intenționat.
Ca să revenim la discuții serioase (!), garanția este asigurată de către BMC. Ei sunt cei care trebuie să răspundă pentru defectele autobuzelor în calitate de furnizor sau orice neajunsuri ar păți acestea (care nu se pot imputa Primăriei Craiova).
În cazul de față, chiar dacă acele stații de încărcare sunt dese, responsabilitatea pentru un eventual incendiu va reveni tot către BMC, cu excepția situației în care cineva pune focul intenționat.
- Andrew33845
-
Posted:
-
Re: Autobuzele electrice ZTE Granton ale RAT Craiova
Andrew33845
Sursa: https://m.facebook.com/story.php?story_f ... 25153814
"De dimineață, am testat împreună cu directorul RAT, Marcel Tănăsescu, unul dintre cele 30 de autobuze electrice GRANTON, achiziționate de Primăria Craiova și finanțate din fonduri europene, care au intrat de astăzi pe traseele din oraș.
Cu aceste 30 de noi autobuze, putem spune ca flota RAT este înnoită în proporție de peste 80%, urmând ca un nou set de autobuze să fie achiziționat, din fonduri PNRR.
Noile mijloace de transport în comun au o lungime de 12 metri, o capacitate totală de 92 de călători, dintre care 29 pe scaune și o autonomie de peste 250 km. De asemenea, autobuzele sunt dotate cu rampă destinată accesului persoanelor cu dizabilități, sisteme de încălzire, ventilație și condiționare a aerului, sistem de numărare a călătorilor, sistem de supraveghere video și sistem pentru internet gratuit Wi-Fi, dar și prize USB pentru încărcarea telefoanelor mobile.
De asemenea, la viteză redusă, autobuzele avertizează sonor sosirea și plecarea din stație, respectând normele de avertizare sonoră pentru autovehiculele electrice.
În cadrul proiectului, pe lângă cele 30 de autobuze electrice, au fost achiziționate și 32 de stații de încărcare, care au fost montate în curtea RAT Craiova." a postat doamna primar pe Facebook.
In sfarsit, dupa aproape o luna de la sosirea tuturor autobuzelor, chinezariile isi au facut intr-un final aparitia pe traseele din Orasul Craiova. Acestea au numere de parc #R39-#R69 ( fiind 30 de bucati ). Sunt chiar curios daca se vor introduce pe traseele unde chiar este nevoie de ele, de exemplu 20, sau daca se va proceda la fel ca inainte si se vor repartiza doar pe E1, 9 si 25.
Sursa: https://m.facebook.com/story.php?story_f ... 25153814
"De dimineață, am testat împreună cu directorul RAT, Marcel Tănăsescu, unul dintre cele 30 de autobuze electrice GRANTON, achiziționate de Primăria Craiova și finanțate din fonduri europene, care au intrat de astăzi pe traseele din oraș.
Cu aceste 30 de noi autobuze, putem spune ca flota RAT este înnoită în proporție de peste 80%, urmând ca un nou set de autobuze să fie achiziționat, din fonduri PNRR.
Noile mijloace de transport în comun au o lungime de 12 metri, o capacitate totală de 92 de călători, dintre care 29 pe scaune și o autonomie de peste 250 km. De asemenea, autobuzele sunt dotate cu rampă destinată accesului persoanelor cu dizabilități, sisteme de încălzire, ventilație și condiționare a aerului, sistem de numărare a călătorilor, sistem de supraveghere video și sistem pentru internet gratuit Wi-Fi, dar și prize USB pentru încărcarea telefoanelor mobile.
De asemenea, la viteză redusă, autobuzele avertizează sonor sosirea și plecarea din stație, respectând normele de avertizare sonoră pentru autovehiculele electrice.
În cadrul proiectului, pe lângă cele 30 de autobuze electrice, au fost achiziționate și 32 de stații de încărcare, care au fost montate în curtea RAT Craiova." a postat doamna primar pe Facebook.
In sfarsit, dupa aproape o luna de la sosirea tuturor autobuzelor, chinezariile isi au facut intr-un final aparitia pe traseele din Orasul Craiova. Acestea au numere de parc #R39-#R69 ( fiind 30 de bucati ). Sunt chiar curios daca se vor introduce pe traseele unde chiar este nevoie de ele, de exemplu 20, sau daca se va proceda la fel ca inainte si se vor repartiza doar pe E1, 9 si 25.
#R62
image_2023-08-24_154323352.png (1.68 MB; downloaded 2331 times)
- andreir14
-
Posted:
-
Re: Autobuzele electrice ZTE Granton ale RAT Craiova
andreir14
Am reusit sa merg, astazi, pe linia 25, cu doua dintre noile autobuze electrice: la dus cu R68, la intors cu R65. Vin cu impresiile proprii, dupa doua calatorii cu acestea:
- Autobuzele emit un sunet ciudat la demaraj si atunci cand incetinesc, ca si cum s-ar apropia „trenuletele” acelea din statiunile de pe litoral sau masina de inghetata ("ding, ding, ding" - o sa radeti, dar asta e). O avea utilitatea lui sa anunte, probabil, ca vine autobuzul (pentru nevazatori), dar e ceva atipic, nemaivazut (de mine) la alte mijloace de transport din tara, pana acum.
- Interiorul mi se pare destul de inghesuit, insa scaunele sunt confortabile. Calitatea finisajelor mi se pare rudimentara, pot spune ca mai joasa decat ce e pe BMC-uri. La R65 deja caraia usa 2 cand se deschidea si inchidea.. si vorbim de prima lor zi de circulatie.
- Am fost placut surprins sa vad ca soferul de pe R68 n-a deschis deloc usile, calatorii trebuiau sa apese pe buton ca sa urce sau sa coboare din autobuz. Am mai observat asta si la alte autobuze din oras, foarte civilizat.
- Inauntru era congelator, aerul conditionat functioneaza ireprosabil (momentan).
- Anunturile au functionat in R65, atat vizual (ecranele sunt Thoreb, similar cu ce e in BMC-uri), cat si audio (unde s-au auzit extrem de tare, chiar earrape, insa din fericire se poate regla din Thoreb asta). Anunturile sunt structurate identic ca la Bucuresti, fiind folosita aceeasi voce care anunta "Urmeaza statia", denumirile statiilor fiind rostite, insa, de o alta voce. N-am sa inteleg motivul pentru care cei de la RAT au ales sa includa, printre anunturi, si anumite „urari” de an scolar, pe care le-am auzit inclusiv in Solaris-urile electrice, desi.. este vara, iar copiii sunt in vacanta.
- Din ceva motiv, in R65 se auzea destul de bine un tiuit enervant, atat in mers, cat si pe loc, sunet acoperit, oarecum, de instalatia de climatizare. La R68, in schimb, a fost totul ok.
- Interesant faptul ca, pe toate geamurile acestor autobuze, apare sigla Euro Bus Diamond, chiar daca pe exterior sunt in continuare sub marca Granton.
Autobuzele au fost vazute, pana acum, pe liniile 1, 2b (surprinzator), 6, 9, 25, E1T.
Mai jos, o poza cu R65, facuta, pe fuga, in capatul de la Gara:
Am reusit sa merg, astazi, pe linia 25, cu doua dintre noile autobuze electrice: la dus cu R68, la intors cu R65. Vin cu impresiile proprii, dupa doua calatorii cu acestea:
- Autobuzele emit un sunet ciudat la demaraj si atunci cand incetinesc, ca si cum s-ar apropia „trenuletele” acelea din statiunile de pe litoral sau masina de inghetata ("ding, ding, ding" - o sa radeti, dar asta e). O avea utilitatea lui sa anunte, probabil, ca vine autobuzul (pentru nevazatori), dar e ceva atipic, nemaivazut (de mine) la alte mijloace de transport din tara, pana acum.
- Interiorul mi se pare destul de inghesuit, insa scaunele sunt confortabile. Calitatea finisajelor mi se pare rudimentara, pot spune ca mai joasa decat ce e pe BMC-uri. La R65 deja caraia usa 2 cand se deschidea si inchidea.. si vorbim de prima lor zi de circulatie.
- Am fost placut surprins sa vad ca soferul de pe R68 n-a deschis deloc usile, calatorii trebuiau sa apese pe buton ca sa urce sau sa coboare din autobuz. Am mai observat asta si la alte autobuze din oras, foarte civilizat.
- Inauntru era congelator, aerul conditionat functioneaza ireprosabil (momentan).
- Anunturile au functionat in R65, atat vizual (ecranele sunt Thoreb, similar cu ce e in BMC-uri), cat si audio (unde s-au auzit extrem de tare, chiar earrape, insa din fericire se poate regla din Thoreb asta). Anunturile sunt structurate identic ca la Bucuresti, fiind folosita aceeasi voce care anunta "Urmeaza statia", denumirile statiilor fiind rostite, insa, de o alta voce. N-am sa inteleg motivul pentru care cei de la RAT au ales sa includa, printre anunturi, si anumite „urari” de an scolar, pe care le-am auzit inclusiv in Solaris-urile electrice, desi.. este vara, iar copiii sunt in vacanta.
- Din ceva motiv, in R65 se auzea destul de bine un tiuit enervant, atat in mers, cat si pe loc, sunet acoperit, oarecum, de instalatia de climatizare. La R68, in schimb, a fost totul ok.
- Interesant faptul ca, pe toate geamurile acestor autobuze, apare sigla Euro Bus Diamond, chiar daca pe exterior sunt in continuare sub marca Granton.
Autobuzele au fost vazute, pana acum, pe liniile 1, 2b (surprinzator), 6, 9, 25, E1T.
Mai jos, o poza cu R65, facuta, pe fuga, in capatul de la Gara:
img-2023-08-24-19-38-08.png (1.91 MB; downloaded 2299 times)
- andreir14
-
Posted:
-
Re: Autobuzele electrice ZTE Granton ale RAT Craiova
andreir14
Corespondenta acestor vehicule cu nr. de inmatriculare este urmatoarea:
R39 DJ 17 GUI
R40 DJ 17 GUJ
R41 DJ 17 HFD
R42 DJ 17 HFF
R43 DJ 17 HFG
R44 DJ 17 HFH
R45 DJ 17 HFI
R46 DJ 17 HFJ
R47 DJ 17 HFK
R48 DJ 17 HFL
R49 DJ 17 HFM
R50 DJ 17 HFN
R51 DJ 17 GUK
R52 DJ 17 GUM
R53 DJ 17 GUO
R54 DJ 17 GUP
R55 DJ 17 GUR
R56 DJ 17 GUU
R57 DJ 17 GUX
R58 DJ 17 GUY
R59 DJ 17 GUZ
R60 DJ 17 HEV
R61 DJ 17 HEW
R62 DJ 17 HEX
R63 DJ 17 HEY
R64 DJ 17 HEZ
R65 DJ 17 HFA
R66 DJ 17 HFB
R67 DJ 17 HFC
R68 DJ 17 HFE
Ele pot fi vazute pe traseele: 1b, 2b, 3b, 6, 9, 20, 25, E1T, E1R.
Corespondenta acestor vehicule cu nr. de inmatriculare este urmatoarea:
R39 DJ 17 GUI
R40 DJ 17 GUJ
R41 DJ 17 HFD
R42 DJ 17 HFF
R43 DJ 17 HFG
R44 DJ 17 HFH
R45 DJ 17 HFI
R46 DJ 17 HFJ
R47 DJ 17 HFK
R48 DJ 17 HFL
R49 DJ 17 HFM
R50 DJ 17 HFN
R51 DJ 17 GUK
R52 DJ 17 GUM
R53 DJ 17 GUO
R54 DJ 17 GUP
R55 DJ 17 GUR
R56 DJ 17 GUU
R57 DJ 17 GUX
R58 DJ 17 GUY
R59 DJ 17 GUZ
R60 DJ 17 HEV
R61 DJ 17 HEW
R62 DJ 17 HEX
R63 DJ 17 HEY
R64 DJ 17 HEZ
R65 DJ 17 HFA
R66 DJ 17 HFB
R67 DJ 17 HFC
R68 DJ 17 HFE
Ele pot fi vazute pe traseele: 1b, 2b, 3b, 6, 9, 20, 25, E1T, E1R.
- valy
-
Posted:
-
Re: Autobuzele electrice ZTE Granton ale RAT Craiova
valy
R67 săptămâna trecută
R67 săptămâna trecută
IMG-20240508-WA0030.jpg (194.51 KB; downloaded 957 times)
- andreir14
-
Posted:
-
Re: Autobuzele electrice ZTE Granton ale RAT Craiova
andreir14
De cateva saptamani, aceste autobuze pot fi vazute si pe linia 4, cel putin in weekend.
De cateva saptamani, aceste autobuze pot fi vazute si pe linia 4, cel putin in weekend.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Autobuzele electrice ZTE Granton ale RAT Craiova
Victor92
3 autobuze de la mine pozate luna aceasta la Craiova.
R40 - Linia E1R
R49 - Linia 6
R68 - Linia 25
3 autobuze de la mine pozate luna aceasta la Craiova.
R40 - Linia E1R
R49 - Linia 6
R68 - Linia 25
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Transportul în comun din municipiul Craiova (RAT SRL)
•
Choose destination