Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93M-FAUR

1168 posts, 401605 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 78 79 80 81 82 83 84
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93M-FAUR Gabi23

304, primul din serie, din păcate are montat un afișaj care nu mai este lizibil. Estetic arată decent, inclusiv după accidentul recent de pe Șos. Progresului.
304 - 32 - 24.10.2024.jpg (729.45 KB; downloaded 2380 times)

 


Re: V3A-93M-FAUR StefanTramspotter

V3A 93M FAUR #304 - Linia 23 - Stația "Poșta Vitan" - 11 Noiembrie 2024
IMG_20241111_171604.jpg (1.76 MB; downloaded 1842 times)

 


Re: V3A-93M-FAUR LArSON

Am mers cu 268 in week-end si m-am intrebat de ce nu se fac PPC din toate tramvaiele V3A care ajung la RK, inclusiv cele versiunea Faur. Daca tot se baga bani in ele ca sa mai traiasa ani de zile ar trebui sa aiba macar facilitatea asta deja de baza in secolul 21. Nu mai vorbesc de AC, se pare ca e peste puterile URAC-ului sa proiecteze si sa monteze asa ceva...

 


Re: V3A-93M-FAUR Luca M.

091 268 si 291 au fost ultimele vagoane V3A care au iesit de la Rk fara ppc.

 


Re: V3A-93M-FAUR LucaTB

Din păcate, 329 urmează a fi istorie, fiind pus pe trailer toate corpurile, urmând să plece în orice moment.

 


Re: V3A-93M-FAUR deprodio

De ce scrieți "din păcate"? Nu vi se pare normal ca,din moment ce s-au achiziționat tramvaie noi,altele să iasă din circulație?

 


Re: V3A-93M-FAUR Just a User

329 este un pic "mai special", fiind ultimul tramvai de tip Faur. :)

 


Re: V3A-93M-FAUR Luca M.

329 e un… V3A, mai avem o gramada.

Avea afisaj electronic. Sper ca l-au salvat pentru a-l monta pe alt vagon.

 


Re: V3A-93M-FAUR Andrei18

Avea afisaj O'Pelled cu leduri cum au si 169, 231, inainte de retragere cel putin cel frontal abia se vedea, ma indoiesc ca va fi de folos...

 


Re: V3A-93M-FAUR TudorSt

Dacă îi lasă doar destinația, se vede chiar ok. Nu cred eu ca nu poate fi reprogramat.

 


Re: V3A-93M-FAUR Cezar210

Ceva ce voi se pare ca nu stiti/ignorati este ca 329 nu a avut niciodata RK. Din acest motiv, este/a fost singurul Faur care ramasese cu interiorul original si alte piese originale, atat de ordin estetic cat si tehnic. Salvarea lui ar fi fost un plus pentru un viitor muzeu, fiind destul de aproape de ce au fost odata vagoanele Faur, in tinerete.

Da, este normal ca odata cu venirea vagoanelor noi cele vechi sa iasa din uz, dar asta nu inseamna ca trebuie aruncate toate la "gunoi". Desigur, multe dintre ele pot fi valorificate, dar cateva dintre ele ar merita/ar fi meritat pastrate.

 


Re: V3A-93M-FAUR Luca M.

Estetic se poate readuce usor la forma originala un alt Faur, nu e mare diferenta, stiu ca avea masti la boghiuri, vopsea galbena inauntru, +alte 2-3 chestii. Cat despre partea tehnica, sincer, nu cred ca am vazut vreodata cum arata componentele lui 6001 la vreo parada.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93M-FAUR GPS

Cu mult efort se va putea aduce un alt FAUR la stadiul 200x, va fi greu, dar nu imposibil.

 


Re: V3A-93M-FAUR Luca M.

Asta daca va intentiona vreodata STB sa salveze un V3A Faur. Din toate tipurile si subtipurile astea de V3A, e posibil sa ne alegem doar cu un V3A clasic, sperati macar cu ala sa ne alegem.

 


Go to page:  1  ... 78 79 80 81 82 83 84
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2436 forum members have written 435057 posts in 5421 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use