Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la drumuri naționale

 

Topic: DN7 București - Arad

70 posts, 20076 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Re: DN7 București - Arad orex

Transportatorii de mărfuri revin pe DN 7 Pitești-Râmnicu Vâlcea după o lună cu ocol de 100 de kilometri prin Slatina/Urmează o nouă restricție de tonaj pentru reparații capitale la Podul Milcoiu și costuri suplimentare de 157 milioane lei
Restricțiile de tonaj pentru transportatorii de mărfuri aplicate de la sfârșitul lunii mai se ridică joi, la ora 18 00 după finalizarea lucrărilor de consolidare la Drăganu, în județul Argeș, pe Drumul Național 7 Pitești -Râmnicu Vâlcea. Constructorul Maristar a terminat lucrările cu o săptămână mai devreme față de termenul estimat, iar transportatorii revin pe ruta directă Pitești -Râmnicu Vâlcea după o lună cu ocol de aproape 100 de kilometri prin Slatina și Drăgășani. Este, însă o ridicare temporară a restricțiilor de tonaj, pentru că, de luna viitoare, în funcție de evoluția lucrărilor la Centura Slatina pe Drumul Expres Craiova-Pitești va fi aplicată o nouă deviere prin Slatina pentru lucrări de reparații capitale la Podul Milcoiu de lângă Râmnicu Vâlcea. Astfel, se demontează și semaforul de la Drăganu, km. 144 (jud. Argeș) unde s-a stat la coadă chiar și o oră.

Deocamdată, la Podul Milcoiu, lucrările se fac fără semafor și restricții pentru camioane, transmite CNAIR :

,,Se ridică restricțiile de tonaj pe DN7, între Pitești și Râmnicu Vâlcea.

Joi, 23.06.2022, începând cu ora 18:00, se deschide traficul rutier pe DN7, între Pitești și Râmnicu Vâlcea, pentru autovehiculele cu MTMA  >  7,5t,  cu 7 zile mai devreme decât termenul estimat. Precizăm că la podul situat pe DN 7 peste râul Topolog (în apropierea localității Milcoiu), se execută lucrări la intradosul acestuia, circulația desfășurându-se cu restricții de viteză de 30 km/h.” La aplicarea restricțiilor de pe DN 7, incluzând și interdicția de la Milcoiu, Uniunea Națională a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR) a calculat un cost suplimentar de 157 de milioane de lei și un ocol de 100 de kilometri : ,,Uniunea Națională a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR) semnalează faptul că restricțiile de circulație care urmează să fie instituite pe DN 7 începând cu data de 30 mai 2022 și până pe 15 august 2022 vor afecta peste 2.800 de autovehicule cu MTMA > 7,5t care circulă zilnic pe acea porțiune de drum, conducând astfel la consum mai mare de combustibil, poluare și cheltuieli comerciale suplimentare. Astfel, pe relația Pitești – Râmnicu Vâlcea și retur, camioanele și autocarele vor fi nevoite să ocolească pe ruta Pitești Sud – Slatina – Drăgășani – Râmnicu Vâlcea. Varianta de ocolire propusă este mai lungă cu aproximativ cu 100 km. La un trafic zilnic de 2.800 de camioane și autocare, timp de 2 luni și jumătate, acest lucru se traduce printr-un consum suplimentar de combustibil de 6,3 milioane litri de motorină (+55,45 milioane lei) și emisii suplimentare de noxe de 11.740 tone CO2.”

Anterior, pe 25 mai, Compania de Drumuri anunța că reparațiile Podului Milcoiu se vor face cu devierea camioanelor, dar fără a preciza termenul de aplicare, ci doar de final : 15 august : ,, „CNAIR anunţă că, pentru executarea lucrărilor de consolidare a podului situat pe DN 7, în zona km 157+016, peste râul Topolog (în apropierea localității Milcoiu), va fi nevoie de restricții de tonaj și se va circula pe o bandă. Măsurile vor fi luate doar după ce constructorul va monta semnalizarea rutieră specifică instituirii  restricțiilor, în funcție de tipul lucrărilor. La momentul respectiv, se va institui restricție de circulație pentru autovehiculele cu MTMA > 7,5t, pe sectorul de drum cuprins între Pitești și Râmnicu Vâlcea, care va fi menținută până în data de 15.08.2022”.

Restricțiile la Podul Milcoiu, pe DN7, una dintre cele mai aglomerate șosele din țară vor fi aplicate, cel mai probabil de-abia după deschiderea circulației pe Centura Slatina și finalizarea nodurilor rutiere pentru conexiunile de la Valea Mare și DN 64 Slatina -Drăgășani-Râmnicu Vâlcea.

 


Re: DN7 București - Arad orex

Lucrări aflate în execuție astăzi, 19.07.2022, pe DN 7, sectorul din apropierea localității Boița (km 246+500 și km 251+025)
➡️ cofrare și turnare beton elevație la fundația adâncită pentru parapete, între km. 246+593 și km. 246+642;
➡️ cofrare și turnare radier la fundația adâncită pentru parapete, între km. 247+020 și km. 247+050;
➡️ turnare beton egalizare între km. 247+010 și km. 247+020;
➡️ lucrări hidrotehnice - așternere strat geotextil pe suprafata platformei.

❗️În zona de desfășurare a șantierului, pe sectoare de 200 – 300 de metri, circulația se desfășoară alternativ, pe un singur fir, dirijată pe timp de zi cu piloți de circulație și cu semnalizare provizorie, iar pe timp de noapte cu semafoare.
Ne cerem scuze pentru disconfortul creat, însă finalizarea acestui proiect este vitală pentru asigurarea circulației în condiții de siguranță pe conexiunea DN7 cu secțiunea 1 a viitoarei autostrăzi Sibiu – Pitești.

 



Re: DN7 București - Arad orex

Mâine, 1 septembrie, începe proiectarea pentru lărgirea la 4 benzi a DN7, Bâldana – Titu!
ASOCIEREA COSEDIL SPA – CHIRULLI ANDREA IMPRESA INDIVIDUALE – S.C. TOTAL ROAD S.R.L. – S.C. BIT INVEST SRL., a primit deja ordinul de începere și în decurs de 6 luni trebuie să finalizeze Proiectul Tehnic.
După încheierea acestei etape se va intra în faza de execuție a lucrărilor care va dura 20 de luni.
Valoarea contractului este de 242,35 milioane de lei (fără TVA), iar după finalizarea lucrărilor, acest sector de drum va asigura o legătură modernă, la 4 benzi, pe relația Bucureşti - Piteşti.

 


Re: DN7 București - Arad orex

Aviz amatorilor! ;)
Restricții de circulație pe DN7 între Pitești și Râmnicu Vâlcea
Începând cu data de 04.11.2022 la podul situat pe DN7 (km. 157+016) peste râul Topolog, localitatea Milcoiu, județul Vâlcea, vor începe lucrările de punere în siguranță a suprastructurii acestuia.

Pentru buna desfășurare a lucrărilor, începând cu 04.11.2022, ora 07:00, se va institui măsura de închidere a circulației pentru autovehiculele cu MTMA > 7,5 tone, cu excepția celor destinate transportului de persoane.

Astfel, din data de 04.11.2022, toate autovehiculele cu MTMA > 7,5 tone, cu excepția celor menționate în paragraful anterior, vor circula pe următoarele rute ocolitoare:
- Sensul Pitești – Râmnicu Vâlcea: nod rutier A1, km. 106+500 intersecție cu DN65B km. 7+700 localitatea Pitești – DN65B, km. 0+000 intersecție cu DN65 km. 115+020 - DN65, km. 42+365 intersecție cu DN64 km. 34+017 comuna Găneasa – DN64 km. 112+775 intersecție cu DN67 km. 194+543 comuna Râureni – DN67, km. 198+950 intersecție cu DN7 km. 170+760, comuna Budești;

- Sensul Râmnicu Vâlcea- Pitești: DN7, km. 170+760 intersecție cu DN67 km. 198+950 comuna Budești – DN67, km. 194+543 intersecție cu DN64, km. 112+775, comuna Râureni – DN64, km. 34+017 intersecție cu DN65, km. 42+365 comuna Găneasa – DN65, km. 115+020 intersecție cu DN65B, km. 0+000 - DN65B, km. 7+700 intersecție cu A1 km 106+500.

Pentru autovehiculele cu MTMA ≤ 7,5 tone, precum și a autovehiculelor destinate transportului de persoane, restricțiile vor fi instituite începând cu data de 07.11.2022, după cum urmează:
- Sensul Pitești – Râmnicu Vâlcea: DN7 km 155+950 intersecție cu DJ678A km. 25+300 – DJ678A (limită județul Vâlcea – Tigveni) – DJ678A km. 35+300 intersecție cu DN73C km. 55+900 – DN73C (Tigveni – Blidari) – DN73C km. 68+134 intersecție cu DN7 km. 166+000;
- Sensul Râmnicu Vâlcea – Pitești: autovehiculele vor circula pe DN7.

Începând cu data de 04.11.2022 viteza de deplasare a autovehiculele cu MTMA ≤ 7,5 tone și a autovehiculelor destinate transportului de persoane, care tranzitează podul peste râul Topolog pe întreaga perioadă de execuție a lucrărilor, va fi restricționată la 5 km/h.

Circulația vehiculelor rutiere (riverani) între Pitești și punctul de lucru de la km 156+600 se va desfășura normal pe DN7, conform reglementărilor legale în vigoare;

Circulația vehiculelor rutiere între Râmnicu Vâlcea și punctul de lucru de la km 157+300 se va desfășura normal pe DN7, conform reglementărilor legale în vigoare.

După finalizarea lucrărilor, podul va fi readus la clasa de încărcare E corespunzătoare nivelului de trafic de pe DN7 (E81) și va redeveni sigur pentru tranzitare.

 




Re: DN7 București - Arad orex

S-au ridicat restricțiile de circulație pe DN7, la Milcoiu, între Pitești și Râmnicu Vâlcea
Marți, 20.12.2022, s-a deschis circulația pentru toate categoriile de autovehicule, cu excepția transporturilor cu gabarit care depășește 40 de tone, pe DN7 între Pitești și Râmnicu Vâlcea, fiind ridicate restricțiile instituite pentru lucrările de punere în siguranță a podului peste râul Topolog.

Precizăm că viteza maximă admisă la traversarea podului este de 30 km/h!

 


Re: DN7 București - Arad orex

“Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect pentru autorizarea Lucrarilor de Construire pentru realizarea obiectivelor de investitii : Lot 1: Pasaj rutier denivelat la intersectia DN7 km 170+752 cu DN67 km 198+764 si Lot 2: Pasaj rutier denivelat la intersectia DN65 km 6+050 cu DN65F IKM 14+100”
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar al finanțării și MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCURII, în calitate de coordonator de reforme si/sau investitii pentru Planul national de redresare si rezilienta, au convenit în data de 16.12.2022, încheierea Contractului de Finanțare nr.16pentru proiectul “Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect pentru autorizarea Lucrarilor de Construire pentru realizarea obiectivelor de investitii : Lot 1: Pasaj rutier denivelat la intersectia DN7 km 170+752 cu DN67 km 198+764 si Lot 2: Pasaj rutier denivelat la intersectia DN65 km 6+050 cu DN65F IKM 14+100” in vederea acordării finanțarii prin Planul National de Redresare si Rezilienta, Componenta  4. Transport sustenabil.

Obiectivul general al proiectului este: cresterea mobilitatii pe rețeaua de infrastructură rutieră TEN-T, asigurand cresterea gradului de siguranta rutiera in aria de incidenta a comunei Budesti , judet Valcea si a orasului Craiova, prin scaderea numarului de accidente rutiere si fluidizarea traficului.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
- Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect pentru Autorizarea Lucrarilor de Construire pentru realizarea obiectivelor de investitii: Pasaj rutier denivelat la intersectia DN 7 km 170+752 cu DN 67 km 198+764.
- Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect pentru Autorizarea Lucrarilor de Construire pentru realizarea obiectivelor de investitii: Pasaj rutier denivelat la intersectia DN 65 km 6+050 cu DN 65F km 14+100.

Valoarea totală a  proiectului este de 1.961.255,09 lei din care valoarea fondurilor europene aferente PNRR este de  1.650.029,49 lei, contributia publica nationala 0,00 lei, iar TVA aferent reprezinta 311.255,60 lei.

Durata proiectului: Perioada de implementare a proiectului este de la data semnarii Contractului de Finantare pana la data de 31.12.2023.

 


Re: DN7 București - Arad orex

Largire la 4 benzi DN7 Baldana- Titu km 30+950 - km 52+300
COMPANIA NAȚIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., in calitate de Beneficiar al finantarii și MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCURII, în calitate de ORGANISM INTERMEDIAR pentru TRANSPORT, au convenit in data de 04.04.2023, incheierea Contractului de Finantare nr.218 pentru „Largire la 4 benzi DN7 Baldana- Titu km 30+950- km 52+300”, in vederea acordării finantarii nerambursabile alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 1- Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient OS 2.2 Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE - proiecte noi de investitii, Operațiunea- Cresterea accesibilitatii zonelor cu o conectivitate redusa la infrastructura rutiera a TEN-T.

Obiectivul general ale proiectului este: extinderea infrastructurii de transport rutier de interes national în vederea asigurarii conexiunii la reteaua TEN-T a zonelor deficitare din punct de vedere a oportunitatilor de transport în vederea asigurarii accesibilitatii la oportunitati de munca prin extinderea drumului national DN7.Totodata se va realiza:
- sporirea capacitatii de circulatie prin marirea fluentei traficului;
- marirea confortului participantilor la trafic;
- marirea sigurantei circulatiei;
- reducerea numarului de accidente;
- oportunitati sporite de dezvoltare economico-sociala pentru localitaþile strabatute de DN7 pe sectorul respectiv.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt: construirea a 21,4 km de drum modernizat, inclusiv:4 poduri noi;3 poduri reabilitate;1 parcare de scurta durata (stg./dr.).

Valoarea totală a  proiectului este de 305.443.045,97 și va fi finanțat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala – 103.073.042,51 lei, 15% contribuția proprie- 18.189.360,43 lei, diferenta fata de valoarea totala a proiectului reprezentand valoare neeligibila inclusiv TVA.

Durata proiectului: Perioada de implementare a proiectului este de 120 luni, respectiv între data de 01.01.2014 și 31.12.2023 la care se adaugă, dacă este cazul, și perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.

Cod proiect 129305.

Proiect cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020.

 


Re: DN7 București - Arad orex

Din acest week-end se va circula fără restricții pe #DN7.
🟠Reprezentanții DRDP Brașov au stabili împreună cu constructorul programul de lucru pentru zilele următoare, astfel încât până joi noaptea să termine toate lucrările la carosabil.
🟠Restul lucrărilor de reabilitare vor continua din toamnă, când vor mai scădea valorile de trafic.
🟠Vă mulțumim de răbdare și ne cerem scuze pentru disconfortul creat!

 


Re: DN7 București - Arad shoppy

Largirea pe Baldana - Titu a inceput, s-a decoperta in afara localitatilor intre Baldana si Lunguletu, se lucreaza la traseul temporar la podul peste raul Ilfov si la canalul de irigatie / sicana Baldana, se forau piloti la podul peste Dambovita, rambleul Slobozia Moara nu era atacat, la canalul dintre raurile Ilfov si Dambovita nu mai tin minte(am fost doar pana la Lunguletu).

 




Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări la drumuri naționale  • 
Choose destination

Since our 2436 forum members have written 435062 posts in 5421 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use