Transportul feroviar în RomâniaIstoria transportului feroviar din RomâniaMaterial rulant din trecut

 

Topic: Rama electrică 080-TEA-001.

18 posts, 3148 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Re: Rama electrică 080-TEA-001. shoppy

Hartia suporta orice mai ales cand scopul principal este propaganda, si EA-40 si DA-60 au fost mai multe variante daca citesti indrumarele de exploatare.

 


Re: Rama electrică 080-TEA-001. ByOnu

Ramele au existat. Iar 3->12 par identice. 13 probabil sa fie ori o modernizare, ori una finalizata dupa Revolutie.

clasa 55 Rame electrice EPC.jpg (674.34 KB; downloaded 352 times)
CFR_55-0013-7.jpg (82.47 KB; downloaded 346 times)

 


Re: Rama electrică 080-TEA-001. shoppy

Nu am spus ca nu au existat dar nu stii ce era inauntru, care era calitatea si nivelul de standardizare al echipamentelor chiar daca pe afara era identic, aici ai 3 tipuri de vagoane(de capat, intermediar cu pantograf si echipamente de tractiune, intermediar simplu) care nu pot circula decat 6 impreuna si o serie de productie mica, in acei ani cand lipsa calitatii se compensa prin simplitate si cantitate aici nu aveai nici una nici cealalta, cred ca aici s-a vazut ca pentru ca IVA sa fie un succes atunci trebuie sa produci multe exemplare din practic un singur tip de vagon(da unul avea patograf si unul avea compresor dar asta este nimic) ca sa se poata lua piese de pe unul pe altul, amesteca oricum si circula 2, 4 sau 6.

 


Re: Rama electrică 080-TEA-001. WT_fan06

Uite că la asta nu m-am gândit, TEM-urile IVA au 3 compresoare la 6 vagoane? Ce eficiență... 🥴

 


Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Material rulant din trecut  • 
Choose destination

Since our 2436 forum members have written 435070 posts in 5421 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use