Topic: Rama electrică 080-TEA-001.
18 posts, 3153 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Rama electrică 080-TEA-001.
shoppy
Hartia suporta orice mai ales cand scopul principal este propaganda, si EA-40 si DA-60 au fost mai multe variante daca citesti indrumarele de exploatare.
Hartia suporta orice mai ales cand scopul principal este propaganda, si EA-40 si DA-60 au fost mai multe variante daca citesti indrumarele de exploatare.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Rama electrică 080-TEA-001.
ByOnu
Ramele au existat. Iar 3->12 par identice. 13 probabil sa fie ori o modernizare, ori una finalizata dupa Revolutie.
Ramele au existat. Iar 3->12 par identice. 13 probabil sa fie ori o modernizare, ori una finalizata dupa Revolutie.
clasa 55 Rame electrice EPC.jpg (674.34 KB; downloaded 356 times)
CFR_55-0013-7.jpg (82.47 KB; downloaded 350 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Rama electrică 080-TEA-001.
shoppy
Nu am spus ca nu au existat dar nu stii ce era inauntru, care era calitatea si nivelul de standardizare al echipamentelor chiar daca pe afara era identic, aici ai 3 tipuri de vagoane(de capat, intermediar cu pantograf si echipamente de tractiune, intermediar simplu) care nu pot circula decat 6 impreuna si o serie de productie mica, in acei ani cand lipsa calitatii se compensa prin simplitate si cantitate aici nu aveai nici una nici cealalta, cred ca aici s-a vazut ca pentru ca IVA sa fie un succes atunci trebuie sa produci multe exemplare din practic un singur tip de vagon(da unul avea patograf si unul avea compresor dar asta este nimic) ca sa se poata lua piese de pe unul pe altul, amesteca oricum si circula 2, 4 sau 6.
Nu am spus ca nu au existat dar nu stii ce era inauntru, care era calitatea si nivelul de standardizare al echipamentelor chiar daca pe afara era identic, aici ai 3 tipuri de vagoane(de capat, intermediar cu pantograf si echipamente de tractiune, intermediar simplu) care nu pot circula decat 6 impreuna si o serie de productie mica, in acei ani cand lipsa calitatii se compensa prin simplitate si cantitate aici nu aveai nici una nici cealalta, cred ca aici s-a vazut ca pentru ca IVA sa fie un succes atunci trebuie sa produci multe exemplare din practic un singur tip de vagon(da unul avea patograf si unul avea compresor dar asta este nimic) ca sa se poata lua piese de pe unul pe altul, amesteca oricum si circula 2, 4 sau 6.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Rama electrică 080-TEA-001.
WT_fan06
Uite că la asta nu m-am gândit, TEM-urile IVA au 3 compresoare la 6 vagoane? Ce eficiență... 🥴
Uite că la asta nu m-am gândit, TEM-urile IVA au 3 compresoare la 6 vagoane? Ce eficiență... 🥴
📖 Pagination options