Topic: Aranjamentul străzilor și bulevardelor
26 posts, 9422 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Aranjamentul strazilor si bulevardelor
Dr2005
http://b365.ro/pistele-de-b ... 81635.html
Citez din stimabila Carmen Dincă. şefa Administraţiei Străzilor:
,,Deocamdată, priorităţile Bucureştiului sunt şoferii. În Bucureşti sunt peste 2 milioane de maşini, iar biciclişti avem sub 1%."
,,Şoferii de RATB sunt şi aşa foarte deranjaţi de motociclişti. Dacă mutăm şi bicicliştii pe carosabil o să iasă măcel, pentru că nici şoferii, nici bicicliştii şi nici motocicliştii nu se respectă în trafic"
,,E complicat să faci educaţie bucureştenilor, Bucureştiul fiind un oraş extrem de greu de gestionat din punct de vedere comportamental, fiind un amestec de provinciali veniţi din toate zonele ţări"
Deci, cu asemenea paraşute pe funcţii (da, vă mulţumesc încă odată că l-aţi votat pe Oprescu, chiar aveam nevoie de încă 4 ani aşa), de ce să ne mai mirăm că dispar treceri de pietoni de pe laturile cele mai circulate ale intersecţiilor?
http://b365.ro/pistele-de-b ... 81635.html
Citez din stimabila Carmen Dincă. şefa Administraţiei Străzilor:
,,Deocamdată, priorităţile Bucureştiului sunt şoferii. În Bucureşti sunt peste 2 milioane de maşini, iar biciclişti avem sub 1%."
,,Şoferii de RATB sunt şi aşa foarte deranjaţi de motociclişti. Dacă mutăm şi bicicliştii pe carosabil o să iasă măcel, pentru că nici şoferii, nici bicicliştii şi nici motocicliştii nu se respectă în trafic"
,,E complicat să faci educaţie bucureştenilor, Bucureştiul fiind un oraş extrem de greu de gestionat din punct de vedere comportamental, fiind un amestec de provinciali veniţi din toate zonele ţări"
Deci, cu asemenea paraşute pe funcţii (da, vă mulţumesc încă odată că l-aţi votat pe Oprescu, chiar aveam nevoie de încă 4 ani aşa), de ce să ne mai mirăm că dispar treceri de pietoni de pe laturile cele mai circulate ale intersecţiilor?
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Aranjamentul strazilor si bulevardelor
Mircea G
Prioritatea este circulatia auto , ca vrem sau nu !
Biciclistii pe carosabil ? Da , dar numai daca isi insusesc un curs de legislatie , au bicletele inregistrate si RCA iar legislatia auto va prevede amenzi considerabile pentru incalcarea legii . Valabil si pentru scuteristi sau aia cu trotinetele acelea , zise masini , fara permis .Asa este corect , daca impartim acelasi drum trebuie sa avem aceleasi legi .
Problema este la motociclisti . Astia circula intr-o totala nesimtire si bataie de joc la adresa legilor si partenerilor de trafic . Cu astia nu vad ce se poate face , poate mai dispar pe cale naturala O gluma macabra , dar astia chiar sint o problema . Poate ridicarea taloanelor pentru starea tehnica , a permiselor pt viteza si tot felul de magarii in trafic ( agresivitate ) i-ar mai tempera .
Chiar n-ar strica o campanie a politiei pt punerea lor la respect . Acum cit este sezonul .
Prioritatea este circulatia auto , ca vrem sau nu !
Biciclistii pe carosabil ? Da , dar numai daca isi insusesc un curs de legislatie , au bicletele inregistrate si RCA iar legislatia auto va prevede amenzi considerabile pentru incalcarea legii . Valabil si pentru scuteristi sau aia cu trotinetele acelea , zise masini , fara permis .Asa este corect , daca impartim acelasi drum trebuie sa avem aceleasi legi .
Problema este la motociclisti . Astia circula intr-o totala nesimtire si bataie de joc la adresa legilor si partenerilor de trafic . Cu astia nu vad ce se poate face , poate mai dispar pe cale naturala O gluma macabra , dar astia chiar sint o problema . Poate ridicarea taloanelor pentru starea tehnica , a permiselor pt viteza si tot felul de magarii in trafic ( agresivitate ) i-ar mai tempera .
Chiar n-ar strica o campanie a politiei pt punerea lor la respect . Acum cit este sezonul .
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Aranjamentul strazilor si bulevardelor
telvanni
Draga Mircea, eu personal nu am fost deranjat de niciun motociclist. Am fost de mult ori deranjat de scuteristi, pe unul era sa-l omor. Iar pe biciclisti ii respect pentru ca au curajul sa mearga printre bizoni.
Din punctul meu de vedere, alternativa cea mai viabila la masini o reprezinta combinatia: bicicleta, transport in comun si mersul pe jos. In aceasta ordine.
Sunt foarte multi oameni care ar folosi bicicleta dar le este frica. In acest moment ciclatul in Bucuresti este foarte foarte periculos, de aceea vedem pe strazi doar tineri sau performeri.
Mersul pe trotuar, langa pietoni, nu este o solutie buna, ci doar o metoda de facut bani pentru clientele politica. Sa va uitati va rog (voi face si poze) cum se termina frumoasele desene de pe trotuar cand ajung sa traverseze bulevardele in zona Charles de Gaulle.
Pentru ca biciclistii sa fie luati in seama trebuie sa existe o "masa critica" adica un numar minim de biciclete pe strada, cat se se faca simtiti. Cand acest numar se va atinge vor incepe sa fie luati in seama in sensul ca li se va atribui un spatiu din strada. Pe de alta parte, faptul ca mersul cu bicicleta nu este in niciun fel incurajat de administratie, e foarte greu de ajuns la acea masa critica. Trebuie multa vointa.
In Bucuresti nici macar nu se gandeste nimeni sa inchida duminica circulatia auto pe cateva bulevarde. Ce frumos ar fi un Kisselef la dispozitia copiilor pe role sau biciclete.
Chiar daca va vine greu sa credeti, multi bucuresteni ar folosi bicicleta in detrimentul masinii personale daca ar avea la dispozitie o infrastructura dedicata. Este mult mai simplu de folosit o bicicleta, mai ales pentru femei. Ganditi-va numai la faptul ca scapati de stresul locului de parcare. Plus de asta este foarte ieftin si sanatos. Castig dublu. Avantajele ar fi enorme pentru toti bucurestenii: un trafic mult mai scazut, aer mai curat, locuitori mai sanatosi (datorita sportului), interactiune umana mai intensa (cu beneficii psihice enorme).
Nu trebuie sa plecam de la ideea ca prioritatea e traficul. Au mai spus-o multi pe aici: cu cat faci mai mult asfalt cu atat vei avea mai multe masini. Cerere indusa.
Australienii se nasc in pozitia sofatului, cu mainile ca si cum ar tine volanul. Pana acum 10 ani era de neconceput, asa cum e acum pentru multi bucuresteni, sa se suie pe bicicleta in detrimentul masinii. Uitati-va acum cum se desfasoara viata si tranzitul in Merlborne sau Sidney. Noi inca avem o idila cu masina, la propriu.
Bucurestiul are toate premisele mersului pe bicicleta: relief plat, clima placuta, bulevarde relativ late. Va ganditi ca mersul pe bicicleta te face sa transpiri si puti la munca? Nimic mai fals, dimineata e intotdeauna racoare iar seara ajungi acasa si te speli. Simplu. Va ganditi ca iarna e prea frig? Eu am mers cu bicileta la -3 grade si a fost foarte placut. Era si noapte.
Cel mai mult ma deranjeaza ca mersul pe jos este foarte dificil. MERSUL PE JOS. E ceva atat de primitiv, dreptul de A MERGE. Inainte de invazia masinilor era foarte placut sa mergi prin oras. Acum e imposibil. Nu-mi place faptul ca exista o teama foarte mare de masini, mai ales pentru parinti. Nu stiu ce voi face cand fi-miu va vrea sa mearga cu bicicleta si in afara parcului, astept cu inima stransa acea zi.
Draga Mircea, eu personal nu am fost deranjat de niciun motociclist. Am fost de mult ori deranjat de scuteristi, pe unul era sa-l omor. Iar pe biciclisti ii respect pentru ca au curajul sa mearga printre bizoni.
Din punctul meu de vedere, alternativa cea mai viabila la masini o reprezinta combinatia: bicicleta, transport in comun si mersul pe jos. In aceasta ordine.
Sunt foarte multi oameni care ar folosi bicicleta dar le este frica. In acest moment ciclatul in Bucuresti este foarte foarte periculos, de aceea vedem pe strazi doar tineri sau performeri.
Mersul pe trotuar, langa pietoni, nu este o solutie buna, ci doar o metoda de facut bani pentru clientele politica. Sa va uitati va rog (voi face si poze) cum se termina frumoasele desene de pe trotuar cand ajung sa traverseze bulevardele in zona Charles de Gaulle.
Pentru ca biciclistii sa fie luati in seama trebuie sa existe o "masa critica" adica un numar minim de biciclete pe strada, cat se se faca simtiti. Cand acest numar se va atinge vor incepe sa fie luati in seama in sensul ca li se va atribui un spatiu din strada. Pe de alta parte, faptul ca mersul cu bicicleta nu este in niciun fel incurajat de administratie, e foarte greu de ajuns la acea masa critica. Trebuie multa vointa.
In Bucuresti nici macar nu se gandeste nimeni sa inchida duminica circulatia auto pe cateva bulevarde. Ce frumos ar fi un Kisselef la dispozitia copiilor pe role sau biciclete.
Chiar daca va vine greu sa credeti, multi bucuresteni ar folosi bicicleta in detrimentul masinii personale daca ar avea la dispozitie o infrastructura dedicata. Este mult mai simplu de folosit o bicicleta, mai ales pentru femei. Ganditi-va numai la faptul ca scapati de stresul locului de parcare. Plus de asta este foarte ieftin si sanatos. Castig dublu. Avantajele ar fi enorme pentru toti bucurestenii: un trafic mult mai scazut, aer mai curat, locuitori mai sanatosi (datorita sportului), interactiune umana mai intensa (cu beneficii psihice enorme).
Nu trebuie sa plecam de la ideea ca prioritatea e traficul. Au mai spus-o multi pe aici: cu cat faci mai mult asfalt cu atat vei avea mai multe masini. Cerere indusa.
Australienii se nasc in pozitia sofatului, cu mainile ca si cum ar tine volanul. Pana acum 10 ani era de neconceput, asa cum e acum pentru multi bucuresteni, sa se suie pe bicicleta in detrimentul masinii. Uitati-va acum cum se desfasoara viata si tranzitul in Merlborne sau Sidney. Noi inca avem o idila cu masina, la propriu.
Bucurestiul are toate premisele mersului pe bicicleta: relief plat, clima placuta, bulevarde relativ late. Va ganditi ca mersul pe bicicleta te face sa transpiri si puti la munca? Nimic mai fals, dimineata e intotdeauna racoare iar seara ajungi acasa si te speli. Simplu. Va ganditi ca iarna e prea frig? Eu am mers cu bicileta la -3 grade si a fost foarte placut. Era si noapte.
Cel mai mult ma deranjeaza ca mersul pe jos este foarte dificil. MERSUL PE JOS. E ceva atat de primitiv, dreptul de A MERGE. Inainte de invazia masinilor era foarte placut sa mergi prin oras. Acum e imposibil. Nu-mi place faptul ca exista o teama foarte mare de masini, mai ales pentru parinti. Nu stiu ce voi face cand fi-miu va vrea sa mearga cu bicicleta si in afara parcului, astept cu inima stransa acea zi.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Aranjamentul strazilor si bulevardelor
ByOnu
Saptamana asta s-au pus stalpisori noi pe Calea Dorobantilor.
Saptamana asta s-au pus stalpisori noi pe Calea Dorobantilor.
- Marian Sirbu
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Aranjamentul strazilor si bulevardelor
ByOnu
Vis-a-vis de CN Caragiale. Posibil sa fi inceput de la Perla, dar nu stiu sigur. Au fost si completate unde erau lipsa, insa in unele locuri din 10 sa zicem, pe la mijloc mai este unul vechi ratacit care n-a fost vandalizat in trecut, arata putin aiurea, dar... asta e. Zona arata mult mai car-free!
Vis-a-vis de CN Caragiale. Posibil sa fi inceput de la Perla, dar nu stiu sigur. Au fost si completate unde erau lipsa, insa in unele locuri din 10 sa zicem, pe la mijloc mai este unul vechi ratacit care n-a fost vandalizat in trecut, arata putin aiurea, dar... asta e. Zona arata mult mai car-free!
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Harta cadastrala din zona Budila:
rosetti61 wrote:
Strada Budila in forma ei actuala exista de zeci de ani; si ce daca "pe vremuri" (adica anii 1900) proprietatea se intindea pe traseul actual al strazii, nu e frumos tupeul de care au dat dovada, asa puteau sa ceara si o bucatica din strada... Ce documente doveditoare exista si cum de s-a permis asa ceva? Restul proprietatilor vecine de ce sunt acolo unde trebuie?
Harta cadastrala din zona Budila:
- TibiV
-
Posted:
-
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
rosetti61
Nu, Unde scrie Sector 2. Cine le-a dat cadastru si pe trotuar, restul caselor cum sunt la linie?
Nu, Unde scrie Sector 2. Cine le-a dat cadastru si pe trotuar, restul caselor cum sunt la linie?
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Aranjamentul strazilor si bulevardelor
TibiV
Daca este asa, atunci problema este care primar idiot nu a expropriat o (inca) curte ?...
Ca actualul proprietar vinde maine, si noul proprietar construieste poimaine o harabaie de 10 etaje fix pe terenul existent...
Daca este asa, atunci problema este care primar idiot nu a expropriat o (inca) curte ?...
Ca actualul proprietar vinde maine, si noul proprietar construieste poimaine o harabaie de 10 etaje fix pe terenul existent...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Aranjamentul străzilor și bulevardelor
ByOnu
Probabil am mai intrebat acum niste ani buni, dar nu retin rezultatul discutiei. Ce credeti ca se dorea mai precis cu Bd. Expozitiei? Modul in care se prezinta astazi aliniamentul stradal cu un bulevard impunator care se infunda intr-o zona de case, cu un tramvai care se chinuie pe niste stradute intortocheate, imi lasa doar impresia de butaforie ieftina. Parca lipseste o legatura naturala intre Expozitiei si actualul Mihalache. Iar regimul trecut a avut la dispozitie 30 de ani sa sistematizeze zona. Nu ca le-ar fi fost rusine sa niveleze casele respective.
Care o fi explicatia pentru care au lasat treaba neterminata, daca definitivasera inca din anii '50 zona Clabucet?
Probabil am mai intrebat acum niste ani buni, dar nu retin rezultatul discutiei. Ce credeti ca se dorea mai precis cu Bd. Expozitiei? Modul in care se prezinta astazi aliniamentul stradal cu un bulevard impunator care se infunda intr-o zona de case, cu un tramvai care se chinuie pe niste stradute intortocheate, imi lasa doar impresia de butaforie ieftina. Parca lipseste o legatura naturala intre Expozitiei si actualul Mihalache. Iar regimul trecut a avut la dispozitie 30 de ani sa sistematizeze zona. Nu ca le-ar fi fost rusine sa niveleze casele respective.
Care o fi explicatia pentru care au lasat treaba neterminata, daca definitivasera inca din anii '50 zona Clabucet?
- shoppy
-
Posted:
-
📖 Pagination options