Topic: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
862 posts, 255595 views
📖 Pagination options
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Andrei98
În mod normal lucrurile astea se calculează milimetric ca să nu rezulte așa ceva. Pe lângă estetică gaura aia poate provoca destule sunete deranjante în mers, cum aveau caf-urile fluieratul acela la început.
În mod normal lucrurile astea se calculează milimetric ca să nu rezulte așa ceva. Pe lângă estetică gaura aia poate provoca destule sunete deranjante în mers, cum aveau caf-urile fluieratul acela la început.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
shoppy
Se pare ca panourile sunt fixate cu un amestec aleator de suruburi si broaste de chei patrate, probabil erau broaste de chei patrate peste tot si unde s-au stricat / pierdut s-au pus suruburi.
Se pare ca panourile sunt fixate cu un amestec aleator de suruburi si broaste de chei patrate, probabil erau broaste de chei patrate peste tot si unde s-au stricat / pierdut s-au pus suruburi.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
bercenicity
Panourile de deasupra ușilor au chei pătrate (pentru acces la mecanism?). Restul mai mici au șuruburi.
Panourile de deasupra ușilor au chei pătrate (pentru acces la mecanism?). Restul mai mici au șuruburi.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
ByOnu
O randare pe care n-am vazut-o pana acum.
Sursa: https://facebook.com/metrorexoficial.ro/ ... 38031678
O randare pe care n-am vazut-o pana acum.
Alstom Metropolis rama metrou Metrorex.png (1.03 MB; downloaded 1713 times)
Sursa: https://facebook.com/metrorexoficial.ro/ ... 38031678
- thatspongy
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
thatspongy
În acest videoclip, se poate auzi un ding-dong când rama pleacă. Are cineva vreo explicație? Este, cumva, sunetul de deschidere al ușilor?
Mai exact la 3:39
În acest videoclip, se poate auzi un ding-dong când rama pleacă. Are cineva vreo explicație? Este, cumva, sunetul de deschidere al ușilor?
Mai exact la 3:39
- Shadow56_
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Shadow56_
Inginerii Metrorex au plecat în Brazilia pentru prerecepția a încă două trenuri de Metrou Alstom.
Sursă:
https://search.app?link=https%3A%2F%2Fww ... 2Fm2%2F4
Inginerii Metrorex au plecat în Brazilia pentru prerecepția a încă două trenuri de Metrou Alstom.
Sursă:
https://search.app?link=https%3A%2F%2Fww ... 2Fm2%2F4
- Alex16hz
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Alex16hz
Cât va mai dura perioada de probe efectuate de 1402-2402 la Tudor Arghezi?
Cât va mai dura perioada de probe efectuate de 1402-2402 la Tudor Arghezi?
- survola
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
survola
Imi permit să repet această postare.
Imi permit să repet această postare.
survola wrote here:
Până la finele anului Metrorex va avea în depou în total zece trenuri din cele 13 contractate pentru Magistrala 5
Alte două garnituri de metrou urmează să fie aduse în ţară în perioada imediat următoare, iar până la finele anului Metrorex va avea în depou în total zece trenuri din cele 13 contractate pentru Magistrala 5, a spus Mariana Miclăuş, director general al companiei, în marja unui eveniment de specialitate, transmite Agerpres.
“Din contractul de 13 trenuri, au fost livrate patru trenuri, care în prezent se află la Depoul Berceni şi se realizează testele – teste statice, teste dinamice. Trenul cinci şi trenul şase au fost recepţionate preliminar la furnizor şi urmează să ajungă în ţară. Din discuţii cu furnizorul în cadrul întâlnirilor, al şedinţelor de progres care se realizează pe acest contract, sperăm ca până la sfârşitul anului să fie livrate zece trenuri din 13″, a declarat Miclăuș.
Potrivit acesteia, primul tren Metropolis din lotul de 13, sosit în ţară în luna aprilie 2024, va intra în circulaţie cu călători în trimestrul al doilea al anului viitor, după finalizarea testelor şi a probelor de anduranţă în luna martie.
“Este prognozat să-şi termine absolut toate testele, adică inclusiv probele de anduranţă, cei 10.000 de kilometri în luna martie 2025, să poată să intre în circulaţie cu călători, apoi etapizat şi celelalte trenuri, după parcurgerea testelor şi a celor 2.000 de km. Asta înseamnă că ar putea să intre în circulaţie după primul trimestru, martie – aprilie, în funcţie de cum se finalizează testele de anduranţă. Aceste probe de anduranţă de fapt nu sunt teste, este un kilometraj pe care trebuie să-l parcurgă trenul fără defecte majore”, a menţionat şeful Metrorex.
Mariana Miclăuş a precizat că deocamdată se fac testele statice şi dinamice în Depoul Berceni, ulterior urmând să se stabilească programul de circulaţie, pentru a îndeplini numărul de kilometri necesari, cei 10.000.
“Nu au fost scoase pe Magistrala 5, pentru că nu au fost finalizate testele statice şi dinamice care se fac la locaţie, la Depoul Berceni. Vom avea un plan de acţiune împreună cu furnizorul de trenuri care va trebui să ţină cont şi de programul nostru de circulaţie şi de reviziile pe care le efectuăm noaptea şi vom stabili când vor începe aceste probe de anduranţă. Dar ele nu vor începe până nu se finalizează testele statice”, a explicat ea.
📖 Pagination options