Topic: Discuții diverse despre transportul în comun
2192 posts, 599460 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
ByOnu
Nu este permis nici daca este hands-free? Legal ai voie sa vorbesti cu hands-free, iar foarte multi soferi si vatmani din Bucuresti o fac, nu stiu insa ce prevede regulamentul intern.
shoppy wrote here:
...parca era in regulament sa nu se vorbeasca la telefon...
Nu este permis nici daca este hands-free? Legal ai voie sa vorbesti cu hands-free, iar foarte multi soferi si vatmani din Bucuresti o fac, nu stiu insa ce prevede regulamentul intern.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
shoppy
Eu stiam ca regulamentul intern interzice, daca s-ar putea consulta undeva ar fi bine.
De asemenea vad ca pe 93 au inceput sa transporte persoane in cabina, nu aveau uniforma de vreun fel si discutau diverse cu soferul.
Eu stiam ca regulamentul intern interzice, daca s-ar putea consulta undeva ar fi bine.
De asemenea vad ca pe 93 au inceput sa transporte persoane in cabina, nu aveau uniforma de vreun fel si discutau diverse cu soferul.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
Cezar210
De multe ori acele persoane sunt soferii care termina/incep schimbul, si merg de la capat pana unde au nevoie.
De multe ori acele persoane sunt soferii care termina/incep schimbul, si merg de la capat pana unde au nevoie.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
shoppy
Poate sa fie si Iohannis, scopul regulamentului este sa se aplice si nu sa se caute justificari ca sa nu se aplice.
Daca o luam asa este plin orasul de oameni pasionati, obositi, de bun simt, prieteni, rude, care merita sa mearga cu soferul in cabina si sa dezbata cu cat se vand cartofii in piata, daca vine de la capat automat prinde loc pe scaun in salon si daca nu ii place exprienta atunci este liber ca noi toti sa depuna plangere sau sa se deplaseze altfel.
Poate sa fie si Iohannis, scopul regulamentului este sa se aplice si nu sa se caute justificari ca sa nu se aplice.
Daca o luam asa este plin orasul de oameni pasionati, obositi, de bun simt, prieteni, rude, care merita sa mearga cu soferul in cabina si sa dezbata cu cat se vand cartofii in piata, daca vine de la capat automat prinde loc pe scaun in salon si daca nu ii place exprienta atunci este liber ca noi toti sa depuna plangere sau sa se deplaseze altfel.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
shoppy
ZTEurile circula in continuare cu geamurile cabinei acoperite cu foi de hartie, azi am vazut vreo trei asa pe Stefan cel Mare, deci stirea ca s-a dat o circulara sa se elimine ori a fost falsa ori soferii s-au hahait la cat de proasta este conducerea dupa care au aruncat circulara la gunoi.
ZTEurile circula in continuare cu geamurile cabinei acoperite cu foi de hartie, azi am vazut vreo trei asa pe Stefan cel Mare, deci stirea ca s-a dat o circulara sa se elimine ori a fost falsa ori soferii s-au hahait la cat de proasta este conducerea dupa care au aruncat circulara la gunoi.
- Stefan_79
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
Stefan_79
La Constanța au găsit o soluție utilă (zic eu) de a acoperi geamurile ZTE-urilor. Au lipit harta traseelor și câteva anunțuri de folos pentru călători (prețul biletelor, coduri QR pentru a plăti biletul prin telefon, numărul de telefon pentru a trimite SMS tot pentru plata biletului, etc). Mă gândesc că și la București s-ar putea găsi o soluție pentru a îmbina utilul cu plăcutul, spre exemplu câteva anunțuri din partea regiei legate de conduita în mijlocul de transport sau informații despre plata călătoriilor (care nu sunt puse în bătaie de joc).
LE: Uitasem să menționez că soluția a fost pusă în practică de către regie și nu de către șoferi, așa că există o uniformizare la toată flota.
La Constanța au găsit o soluție utilă (zic eu) de a acoperi geamurile ZTE-urilor. Au lipit harta traseelor și câteva anunțuri de folos pentru călători (prețul biletelor, coduri QR pentru a plăti biletul prin telefon, numărul de telefon pentru a trimite SMS tot pentru plata biletului, etc). Mă gândesc că și la București s-ar putea găsi o soluție pentru a îmbina utilul cu plăcutul, spre exemplu câteva anunțuri din partea regiei legate de conduita în mijlocul de transport sau informații despre plata călătoriilor (care nu sunt puse în bătaie de joc).
LE: Uitasem să menționez că soluția a fost pusă în practică de către regie și nu de către șoferi, așa că există o uniformizare la toată flota.
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
Andi_C
Recent au fost puse în autobuze niște plăci cu un cod QR în care călătorii să prezinte condițiile de călătorie. Este prezentat și numărul autobuzului.
Recent au fost puse în autobuze niște plăci cu un cod QR în care călătorii să prezinte condițiile de călătorie. Este prezentat și numărul autobuzului.
IMG-20241121-WA0000.jpeg (251.64 KB; downloaded 535 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
punmeister
A super, inca un cod QR ce o sa fie prada phishingului.
A super, inca un cod QR ce o sa fie prada phishingului.
- Paul2024
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
Paul2024
Știe cineva din ce an este această hartă?
Sursa: https://haarkleurenfotos.blogspot.com/20 ... html?m=1
Știe cineva din ce an este această hartă?
Sursa: https://haarkleurenfotos.blogspot.com/20 ... html?m=1
IMG_1368.gif (287.69 KB; downloaded 408 times)
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
BGP2597
Judecând după M4 deschis și 41 încă nemodernizat (pe traseul său sunt trecute și alte linii - 8, 42, 47, 48) ar fi din perioada 2000 - 2002.
Judecând după M4 deschis și 41 încă nemodernizat (pe traseul său sunt trecute și alte linii - 8, 42, 47, 48) ar fi din perioada 2000 - 2002.
- Victor92
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
shoppy
Pe metrou harta este groaznica, Grozavesti este in aer si linia merge de la Lujerului la Semanatoarea, deci ca au tras linie de a Basarab la Clabucet fara Grivita nu cred ca M4 era deschis, oricum 42 pe Industriilor - Expozitiei este clar inainte de modernizarea 41.
Pe metrou harta este groaznica, Grozavesti este in aer si linia merge de la Lujerului la Semanatoarea, deci ca au tras linie de a Basarab la Clabucet fara Grivita nu cred ca M4 era deschis, oricum 42 pe Industriilor - Expozitiei este clar inainte de modernizarea 41.
- TudorSt
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
TudorSt
42 nu întorcea cu câteva stații înainte? În ultima perioadă de circulație l-au dus la Depoul Militari? Nu l-am prins, nu eram născut atunci , dar așa citisem la un moment dat.
42 nu întorcea cu câteva stații înainte? În ultima perioadă de circulație l-au dus la Depoul Militari? Nu l-am prins, nu eram născut atunci , dar așa citisem la un moment dat.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
punmeister
N-are cum. M4 a fost deschis publicului in Martie 2000.
Victor92 wrote here:
Cred 1998. O aveam acasa in format fizic.
N-are cum. M4 a fost deschis publicului in Martie 2000.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination