MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM6 1 Mai - Aeroport Henri CoandăM6 • Lucrări în 2023-20xxM6 • Tronsonul 1 Mai - Tokyo

 

Topic: DISCUȚII PSS 1 Mai

24 posts, 3616 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Re: DISCUȚII PSS 1 Mai shoppy

Deocamdata lucrari marunte la deviat utilitati, sapat santuri si turnat camine.

 


Re: DISCUȚII PSS 1 Mai zinho95

"În baza Avizului de trafic reînnoit, restricțiie de trafic rutier, în zona 1 Mai, se prelungesc până la data de 31.12.2024, pentru lucrările necesare legăturii cu actuala stație 1 Mai de pe aliniamentul viitoarei Magistrale M6, Secțiunea Sud, în cadrul contractului „Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă – Otopeni (Magistrala 6. 1 Mai-Otopeni). Proiectare și execuție structură de rezistență stații, galerii și tuneluri. Lotul 1. – 1Mai-Tokyo”

Vi se pare un termen care poate fi respectat?

 


Re: DISCUȚII PSS 1 Mai shoppy

Poate sa nu faca nimic pentru tramvai si sa deschida doar traficul auto deviat pe pozitia sinei de tramvai.

 


Re: DISCUȚII PSS 1 Mai satanistu

Imposibil, am mai repetat toti de pe aici. 3 ani minim o sa ramana asa.

Pentru D-Zeu, au de distrus un perete dintr-un tunel de metrou, trebuie sa faca punct de scoatere TBM, trebuie sa astepte pana sa ajunga TBM-ul, apoi trebuie sa il extraga, sa acopere PSS-ul.

In momentul de fata doar s-au jucat cu lopatica prin nisip, nimic mai mult !

Reamintesc ca TBM-urile nici macar nu au fost coborate in statia de plecare - Tokyo - pentru ca statia nu are nici macar peretii mulati gata, nici macar grinzile de ghidaj nu sunt gata!

Si acum dupa ce cititi tot ce am scris, aia 3 ani vi se par cel mai optimist scenariu.  :rofl:

 


Re: DISCUȚII PSS 1 Mai shoppy

Nu am spus sa termine, groapa nu este cat tot bulevardul, daca termina cu deviat utilitatile santierul devine mai mic, poate au loc sa inghesuie 4 benzi intre el si benzinarie.

 


Re: DISCUȚII PSS 1 Mai skinner

Groapa pentru galeria de racordare va fi cat toata intersectia sau asa pare. Asta nu inseamna ca dupa ce pregatesc galeria noua pana la putul de extractie TBM nu ar putea deschide traficul ocolind zona putului (care ocupa 2 benzi in dreptul strazii Carpati).
Problema este ritmul nesatisfacator de executie.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: DISCUȚII PSS 1 Mai sab

Putul este intre strazile Dornei si Soveja.  Dupa str Carpati  (mai exact pe terenul viran din dreptul pasajului rutier) va fi celalalt PS, pentru TBM-ul de pe sensul catre aeroport.
Mai atasez inca o data schema detaliata.
Teoretic da, pot sa separe demolarea tunelului M4 (si reconstructia lui sub forma de galerie) de PS-ul pentru TBM.
AfoGnnk.jpg (386.78 KB; downloaded 1087 times)
Screenshot 2024-11-17 182156.png (465.76 KB; downloaded 1077 times)

 


Re: DISCUȚII PSS 1 Mai shoppy

Cred ca se gandesc sa taie trotuarul si spatiul verde de la benzinarie si din fata blocurilor si sa puna benzi pe acolo, problema este CV-ul de la strada Dornei, acolo tot trebuiesc pereti mulati sau coloane forate.

 


Re: DISCUȚII PSS 1 Mai PTMZ

De la moderator citire
Atentie, acest topic este doar pentru PSS 1 Mai, adica cel pe sensul spre Gara de Nord 2. Pentru sensul spre aeroport si Tokyo, topicul corect este PSS Pod Constanta. Va multumesc pentru intelegere.

 


Re: DISCUȚII PSS 1 Mai shoppy

Dupa ultima filmare pare un santier parasit, un micro-excavator este singurul utilaj de pe tot santierul, trebuie sa te chinui sa pui pauza in filmarea de 2 secunde de aici, cred ca si celui care a facut filmarea ii este rusine.


 


Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M6 • Tronsonul 1 Mai - Tokyo  • 
Choose destination

Since our 2427 forum members have written 434197 posts in 5406 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use