Topic: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
862 posts, 255746 views
📖 Pagination options
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
WT_fan06
Deci este un zvon...
Așa cum a explicat și @shoppy, nu există "primul venit primul servit". Înainte să se participe la licitație se stabilește unde vor fi făcute, care este costul de fabricare, care este costul de transport, care este lanțul de aprovizionare, etc. Toate acestea folosesc la estimarea prețului proiectului și prin urmare decid prețul per unitate, care poate fi competitiv (și prin urmare se va participa la licitație) sau poate să nu fie competitiv sau să nu satisfacă marja de profit urmărită de companie (și prin urmare nu se va participa la licitație). Vorbim de noțiuni de bază de project management, nu e nimic special sau deosebit sau unic.
Nu se aruncă moneda și se vede unde pică, așa ceva nu există. Decizia de a fi făcute în Brazilia este probabil o sumă de mulți factori economici și logistici.
Deci este un zvon...
Așa cum a explicat și @shoppy, nu există "primul venit primul servit". Înainte să se participe la licitație se stabilește unde vor fi făcute, care este costul de fabricare, care este costul de transport, care este lanțul de aprovizionare, etc. Toate acestea folosesc la estimarea prețului proiectului și prin urmare decid prețul per unitate, care poate fi competitiv (și prin urmare se va participa la licitație) sau poate să nu fie competitiv sau să nu satisfacă marja de profit urmărită de companie (și prin urmare nu se va participa la licitație). Vorbim de noțiuni de bază de project management, nu e nimic special sau deosebit sau unic.
Nu se aruncă moneda și se vede unde pică, așa ceva nu există. Decizia de a fi făcute în Brazilia este probabil o sumă de mulți factori economici și logistici.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
shoppy
Nu asa se face treaba la o corporatie, nu vine un PM sa citeasca niste analize de risc, sa isi dea cu parerea daca risc 1% este acceptabil sau nu si dupaia sa fie dat afara, corporatiile si transportatorii lucreaza cu banci si cu asigurari, orice transport are asigurare, ofertele de transport includ si asigurarea, acceptarea unei oferte se face de o echipa cu oameni de la legal si financiar de la corporatie si banca corporatiei(care este de obicei si asiguratorul corporatiei), chiar si pe rute sigure se scufunda vapoare sau se pierd/deterioreaza incarcaturi, vezi acel tren care a ajuns turtit, nu este capatul pamantului, asiguratorul plateste, de aceea exista asigurare, mai ales ca nu ai toate trenurile pe acelasi vapor, ca s-au trezit ei ca au gresit si ce castiga cu preturile scazute din Brazilia dupaia pierd pe transport, reaba lor, dar sa nu iasa sa fraiereasca lumea.
Drept dovada si trenul CAF s-a apucat sa se autodistruga si sa demoleze depoul, da, este neplacut, dar nu a dat faliment nici Metrorex, nici CAF, nici vreo banca sau asigurator, nu vad de unde atata catastrofa.
Asta ca a venit Alstom sa ne fereasca de incidente diplomatice cu Rusia, hai sa le facem statuie si sa o si pazim sa nu se ***** porumbeii pe ea, porturile de la Marea Neagra sunt pline de vapoare care vin si pleaca zilnic, si ZTE-uile STB au venit cu vaporul, sa lasam brasoavele.
Nu asa se face treaba la o corporatie, nu vine un PM sa citeasca niste analize de risc, sa isi dea cu parerea daca risc 1% este acceptabil sau nu si dupaia sa fie dat afara, corporatiile si transportatorii lucreaza cu banci si cu asigurari, orice transport are asigurare, ofertele de transport includ si asigurarea, acceptarea unei oferte se face de o echipa cu oameni de la legal si financiar de la corporatie si banca corporatiei(care este de obicei si asiguratorul corporatiei), chiar si pe rute sigure se scufunda vapoare sau se pierd/deterioreaza incarcaturi, vezi acel tren care a ajuns turtit, nu este capatul pamantului, asiguratorul plateste, de aceea exista asigurare, mai ales ca nu ai toate trenurile pe acelasi vapor, ca s-au trezit ei ca au gresit si ce castiga cu preturile scazute din Brazilia dupaia pierd pe transport, reaba lor, dar sa nu iasa sa fraiereasca lumea.
Drept dovada si trenul CAF s-a apucat sa se autodistruga si sa demoleze depoul, da, este neplacut, dar nu a dat faliment nici Metrorex, nici CAF, nici vreo banca sau asigurator, nu vad de unde atata catastrofa.
Asta ca a venit Alstom sa ne fereasca de incidente diplomatice cu Rusia, hai sa le facem statuie si sa o si pazim sa nu se ***** porumbeii pe ea, porturile de la Marea Neagra sunt pline de vapoare care vin si pleaca zilnic, si ZTE-uile STB au venit cu vaporul, sa lasam brasoavele.
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Luca M.
Bm4 la lumina soarelui
Bm4 la lumina soarelui
IMG_8152.jpeg (1.06 MB; downloaded 1350 times)
- F22
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
F22
1402-2402
1402-2402
_DSC0127.jpg (1.87 MB; downloaded 1329 times)
_DSC0118-Enhanced-NR.jpg (1.59 MB; downloaded 1329 times)
_DSC0135.jpg (1.83 MB; downloaded 1329 times)
_DSC0127-2.jpg (1.87 MB; downloaded 1329 times)
_DSC0131.jpg (1.71 MB; downloaded 1329 times)
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Luca M.
Detalii
Partea de inox este plina de puncte/adancituri de la un capat la celalalt al trenului.
Detalii
Partea de inox este plina de puncte/adancituri de la un capat la celalalt al trenului.
IMG_8129.jpeg (1.77 MB; downloaded 1322 times)
IMG_8128.jpeg (1.76 MB; downloaded 1322 times)
IMG_8132.jpeg (1.96 MB; downloaded 1322 times)
- Cezar210
-
Posted:
-
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Luca M.
Usile sunt la randul lor deformate, ondulate, cu puncte “umflate” pe ele.
O comparatie side by side. Trenul CAF cu o varsta de 10 ani arata mai bine decat noul…
Usile sunt la randul lor deformate, ondulate, cu puncte “umflate” pe ele.
O comparatie side by side. Trenul CAF cu o varsta de 10 ani arata mai bine decat noul…
IMG_8133.jpeg (1.65 MB; downloaded 1032 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
ByOnu
Explicase colegul @punmeister ca e o practica normala. Parca pe la locomotive.
Luca M. wrote here:
Detalii
Partea de inox este plina de puncte/adancituri de la un capat la celalalt al trenului.
Explicase colegul @punmeister ca e o practica normala. Parca pe la locomotive.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
Da, ca exemplu chiar Vectron.
Aveti aici un clip al TheTrainTV unde sunt fabricate masinile Vectron la Siemens in München-Allach, unde o sa vedeti si procesul de sudare al caroseriilor:
Diferenta e ca acolo caroseriile sunt vopsite sau primesc autocolant (ex. Coradia Stream), aici in schimb inoxul este lasat asa.
Mai las, cu rol ilustrativ, caroseriile R211 ale NYC.
Da, ca exemplu chiar Vectron.
Screenshot_20241002_160008_YouTube.png (1.85 MB; downloaded 891 times)
Screenshot_20241002_155943_YouTube.png (1.8 MB; downloaded 891 times)
Aveti aici un clip al TheTrainTV unde sunt fabricate masinile Vectron la Siemens in München-Allach, unde o sa vedeti si procesul de sudare al caroseriilor:
Diferenta e ca acolo caroseriile sunt vopsite sau primesc autocolant (ex. Coradia Stream), aici in schimb inoxul este lasat asa.
Mai las, cu rol ilustrativ, caroseriile R211 ale NYC.
https://www.reddit.com/r/statenisland/co ... dt=65058
the-new-r211s-in-person-v0-e50cm5l7bmic1.jpg (1.51 MB; downloaded 891 times)
- Luca M.
-
Posted:
-
- Shadow56_
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Shadow56_
1402-2402 Giurgiu în probe 🚇
1402-2402 Giurgiu în probe 🚇
BM4_1402-2402_Giurgiu_TA_10.jpg (1.33 MB; downloaded 766 times)
BM4_1402-2402_Giurgiu_TA_3.jpg (1.68 MB; downloaded 766 times)
BM4_1402-2402_Giurgiu_staționând_TA.jpg (1.84 MB; downloaded 766 times)
BM4_1402-2402_Giurgiu_staționare_Berceni_2.jpg (1.96 MB; downloaded 766 times)
BM4_1402-2402_Giurgiu_window_view_4.jpg (1.91 MB; downloaded 766 times)
BM4_1402-2402_Giurgiu_TA_15.jpg (1.87 MB; downloaded 766 times)
BM4_1402-2402_Giurgiu_staționare_Berceni_5.jpg (1.83 MB; downloaded 766 times)
BM4_1402-2402_Giurgiu+BM3_1301-2301_Dunărea_1.jpg (1.88 MB; downloaded 766 times)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Costin
Cred ca vorbim fie de tehnologii diferite, fie de materiale diferite, la preturi diferite. De exemplu, stim cat de groasa e tabla de inox la BM4 comparativ cu BM3?
Luca M. wrote here:
Ok, dar de ce la BM2 si BM3 nu s-a intamplat asta?
Cred ca vorbim fie de tehnologii diferite, fie de materiale diferite, la preturi diferite. De exemplu, stim cat de groasa e tabla de inox la BM4 comparativ cu BM3?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
shoppy
Acesta este standardul zilei de azi, dacă nu te încurcă atunci poate să arate și așa, lafel sunt vopsite și autoturismele la clasa consumer, dacă te uiți de aproape zici că este rebut dar mai importante sunt alte dotări.
Acesta este standardul zilei de azi, dacă nu te încurcă atunci poate să arate și așa, lafel sunt vopsite și autoturismele la clasa consumer, dacă te uiți de aproape zici că este rebut dar mai importante sunt alte dotări.
- StefanTramspotter
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
StefanTramspotter
Alstom Metropolis BM4 1402 2402 "Giurgiu" in Probe pe M2
Alstom Metropolis BM4 1402 2402 "Giurgiu" in Probe pe M2
IMG_20241117_132842.jpg (1.76 MB; downloaded 585 times)
IMG_20241117_132919.jpg (1.64 MB; downloaded 585 times)
IMG_20241117_132758.jpg (1.75 MB; downloaded 585 times)
IMG_20241117_140417.jpg (1.69 MB; downloaded 585 times)
IMG_20241117_133501.jpg (1.7 MB; downloaded 585 times)
📖 Pagination options