Topic: Discuții diverse despre istoria feroviară a României (CFR)
18 posts, 4293 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre istoria feroviară a României (CFR)
andrei11
E de la noi, din Gara de Nord Gr B ( i se mai spune şi Basarab... )
https://www.facebook.com/100001189892026 ... 00307530
E de la noi, din Gara de Nord Gr B ( i se mai spune şi Basarab... )
https://www.facebook.com/100001189892026 ... 00307530
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre istoria feroviară a României (CFR)
shoppy
Parada de la Brasov, au reusit sa o conecteze pe EC-001 la retea, nu credem sa mai vad
Parada de la Brasov, au reusit sa o conecteze pe EC-001 la retea, nu credem sa mai vad
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre istoria feroviară a României (CFR)
shoppy
Colaj de poze istorice si Pasarea Colibrii - In tren.
Colaj de poze istorice si Pasarea Colibrii - In tren.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre istoria feroviară a României (CFR)
ByOnu
Stie cineva mai multe despre aceasta masina-drezina istorica? Este similara celor expuse in garile Sinaia si Fetesti. Cea din Sinaia este o Skoda VOS, fabricata în 1948, in timp ce acesta zic ei ca ar fi un Buick Road Master Sedan, fabricata în 1940 - am cautat masina si nu seama deloc.
Cine a repus-o in functiune? Cui apartine? Unde este garata? Sigur a fost doar o foarte mica mana de oameni implicati, asa cum este de obicei in domeniul acesta.
Stie cineva mai multe despre aceasta masina-drezina istorica? Este similara celor expuse in garile Sinaia si Fetesti. Cea din Sinaia este o Skoda VOS, fabricata în 1948, in timp ce acesta zic ei ca ar fi un Buick Road Master Sedan, fabricata în 1940 - am cautat masina si nu seama deloc.
Cine a repus-o in functiune? Cui apartine? Unde este garata? Sigur a fost doar o foarte mica mana de oameni implicati, asa cum este de obicei in domeniul acesta.
Am inaugurat firul I de cale ferată între Teiuș și Aiud, iar darea în trafic a fost marcată într-un mod inedit, prin parcurgerea distanței dintre cele două stații de către un vagonet vechi de peste 8 decenii. E vorba despre o drezină model american, Buick Road Master Sedan, fabricată în 1940, care a fost folosită la început în corpul diplomatic 1 și 2, după care a trecut la calea ferată, fiind utilizată de către Gheorghe Gheorghiu Dej. Abandonată în 1996, vehiculul a fost restaurat și ulterior pus în funcțiune.
📖 Pagination options