Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiPasaje subterane Mihai Bravu (Dudești, Vitan, Laborator)

 

Topic: Ştiri şi articole din presă

20 posts, 3461 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Re: Ştiri şi articole din presă zapacitu

Odata ce ai groapa facuta, dureaza 6 luni -- asta POATE.

 


Re: Ştiri şi articole din presă orex

Peste 2(doi) ani a durat parcarea de sub Decebal, deci...e butaforie ce avaneaza domnul primar pentru acest proiect. :yes:

 


Re: Ştiri şi articole din presă shoppy

Este pe principiul meșterului care îți promite lucrarea cu 1.000ron și la mijloc începe că s-a terminat materialul, că nu a fost de calitate, că peretele suge, că gravitația trage, da dacă tot te-ai apucat măcar să iasă calumea, și ajungi să plătești 2.000.

Dar aici e ridicol, cred că a vrut să spună 16 luni ca în final să iasă 32.

 


Re: Ştiri şi articole din presă zapacitu

Se vede ca suntem in campanie :)

 


Re: Ştiri şi articole din presă ByOnu

https://economedia.ro/foto-pasaje-subter ... ita.html

FOTO Pasaje subterane în Sectorul 3: Primăria a început relocarea rețelelor electrice pentru pasajele de pe șoseaua Mihai Bravu/ De ce a refuzat Nicușor Dan să-i dea aviz lui Negoiță
Mădălina Podaru  oct. 13, 2024

Primăria sectorului 3 a început relocarea rețelei electrice pe șoseaua Mihai Bravu, tronsonul dintre Dudești și Baba Novac, lucrările fiind efectuate pentru construirea pasajelor subterane dintre Vitan și Baba Novac, conform informațiilor Economedia. Anterior, rețelele electrice au fost relocate la intersecția șoselei Mihai Bravu cu Vitan, dar fără a avea niciun panou de informare.

Primăria Sectorului 3 a construit în regie proprie, cu firma Algorithm Residential S3 pasajele supraterane de la Pallady (intrarea pe Autostrada Soarelui – A2), Teclu (zona comercială) și alte două pasaje peste Dâmbovița (spre zona rezidențială deținută de familia primarului Negoiță). Sediul Primăriei Sectorului 3 este la intersecția șoselei Mihai Bravu cu șoseaua Dudești și bulevardul Camil Ressu.

Conform afișului format „A4” din noua zonă cu lucrări, relocarea rețelei electrice se face pentru „creșterea mobilității urbane prin fluidizarea traficului auto pe șoseua Mihai Bravu sector 3, București”, practic pentru a permite execuția pasajelor rutiere/pietonale.

Pasaje-subterane-Sector-3-3-e1728813139843.jpeg (77.25 KB; downloaded 734 times)


„Având în vedere traficul intens pe Șos. Mihai Bravu în zona intersecțiilor cu str. Baba Novac – str. Dristorului – B-dul Camil Ressu – Calea Vitan, zone cu risc major de producere a accidentelor rutiere, Primăria Sectorului 3 își propune realizarea obiectivului de investiții „Creșterea mobilității urbane prin fluidizarea traficului auto pe Șoseaua Mihai Bravu” (de la intersecția cu str. Baba Novac până la str. Peneș Curcanul). Proiectul presupune construirea a două pasaje rutiere subterane pe direcția Șoselei Mihai Bravu la intersecțiile:

– Șos. Mihai Bravu – Calea Dudești – B-dul Camil Ressu;

– Șos. Mihai Bravu – Calea Vitan.

– construirea unui pasaj pietonal subteran din dreptul stației de tramvai Laborator;

– relocarea semaforului, respectiv a trecerii de pietoni de pe șos. Mihai Bravu (intersecție cu str. Baba Novac);

– crearea a două benzi de circulație pe Calea Dudești în vederea măririi spațiului de stocare la semafor și a creșterii capacității de preluare a fluxurilor de trafic din intersecția Șos. Mihai Bravu – Calea Dudești – B-dul Camil Ressu spre Calea Dudești”, arată proiectul de 291 milioane lei pe care l-a aprobat Consiliul Local Sector 3.

Primăria sectorului 3 încearcă de trei ani să construiască două pasaje rutiere subterane pe șoseaua Mihai Bravu chiar în zona sediului Primăriei și a solicitat aprobare de la Primăria Generală pentru dublarea Căii Dudești, artera din fața Primăriei. Prima licitație de aprox. 30 de milioane de Euro a fost anulată în lipsa ofertelor, iar ulterior Primarul Robert Negoiță l-a acuzat pe Primarul General Nicușor Dan că refuză să elibereze avizele pentru lucrări. Pe de altă parte, Nicușor Dan a transmis că proiectul nu are PUZ.

Despre „ping-pong-ul” avizelor pentru pasaje, Economedia a scris, pe larg, AICI.

În vara anului trecut, Primăria Sectorului 3 a efectuat forajele geotehnice, după cum Economedia a scris AICI.

Și Primăria sectorului 4 a început lucrările pentru un pasaj suprateran la intersecția șoselei Berceni cu șoseaua Apărătorii Patriei, la aprox. un kilometru distanță de pasajul Metalurgiei inaugurat în 2023.

 


Re: Ştiri şi articole din presă ByOnu

Update: inteleg ca se lucreaza serios in zona Dristor pentru relocarile de retele.

Discutam la locul potrivit, nu aici la stiri.

 


Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaje subterane Mihai Bravu (Dudești, Vitan, Laborator)  • 
Choose destination

Since our 2454 forum members have written 436962 posts in 5455 topics and 520 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use