Transportul în lumeEuropaUngaria / MagyarországBudapesta

 

Topic: Budapesta - tramvaie

64 posts, 22189 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Re: Budapesta - tramvaie Victor92

De sarbatori, au fost cateva tramvaie decorate de sarbatori.

Eu le-am pozat pe urmatoarele - ordinea aleatorie:

Ganz UV5 - 3873 - Linia 56A









Tatra T5C5K2 - 4064 - Linia 61















 


Re: Budapesta - tramvaie Victor92

Interiorul Tatrei

4064 interior - 61 - 16.12.2023 (2).JPG (848.32 KB; downloaded 1024 times)


4064 - 61 - 16.12.2023.JPG (933.81 KB; downloaded 1024 times)


4064 interior - 61 - 16.12.2023 (4).JPG (977.92 KB; downloaded 1024 times)


4064 interior - 61 - 16.12.2023.JPG (823.36 KB; downloaded 1024 times)


4064 interior - 61 - 16.12.2023 (6).JPG (925.07 KB; downloaded 1024 times)


4064 interior - 61 - 16.12.2023 (3).JPG (806.34 KB; downloaded 1024 times)


4064 interior - 61 - 16.12.2023 (5).JPG (631.84 KB; downloaded 1024 times)

 


Re: Budapesta - tramvaie Victor92

La final.

Ganz CSMG2- 1441 - Linia 49























 


Re: Budapesta - tramvaie Victor92

Desi e la nivel de stiri ...

Am utilizat Google Translate

Tramvai nou pe podul Szabadság? Se testează capacitatea de încărcare a podului

Budapesta, 3 aprilie 2024 – În următoarele zile vor fi efectuate teste de încărcare pe Podul Szabadság: în numele BKV Zrt., tramvaiele vor ocupa trecerea pe timp de noapte, astfel încât experții să poată observa cum reacționează structura podului la sarcina de tramvaiele care circulă în prezent în capitală. În timpul testelor, sarcina de pe pod va fi verificată pentru toate tipurile de tramvaie din flota operatorului, inclusiv vehiculele CAF care circulă deja în Budapesta, iar în curând vor fi adăugate alte 51 de trenuri la flota de tramvaie a capitalei .

Efectul sarcinii pe osie a tramvaielor asupra structurii podului va fi investigat în zilele următoare, în perioada 2 – 7 aprilie, în orele de noapte pe podul Szabadság. Scopul este, pe de o parte, de a oferi angajaților BKV, BKK și Budapest Közút o imagine exactă a tipului de trenuri care vor putea circula pe pod în viitor. Pe de altă parte, informațiile trebuie să fie disponibile pe baza cărora se poate stabili: ce condiții trebuie îndeplinite la trecere pentru circulația unor tipuri de vehicule suplimentare. Când podul a fost renovat în 2008, s-au ținut cont de parametrii tramvaielor aflate atunci în circulație; vehiculele mai noi, cu podea joasă, moderne diferă de acestea. În timpul testelor care au loc între 2 și 7 aprilie, toate tramvaiele care operează în Budapesta (inclusiv Combino, Tatra, CAF scurt și lung, Hanoverian și tipurile Ganz care funcționează în prezent) vor circula pe pod, astfel încât experții să poată examina efectele caroserie de pod vehicule. După evaluarea măsurătorilor, aceștia vor avea, de asemenea, date exacte despre care tramvaie pot circula pe viitoarea linie de tramvai Újbuda-Újpest .

Teste complicate, date precise
Testele complexe sunt efectuate de personalul Universității de Tehnologie și Economie din Budapesta, la solicitarea BKV Zrt. Specialiștii își desfășoară activitatea cu cea mai mare grijă și cu cea mai mică perturbare a traficului, dar pentru a extrage date exacte, podul este închis circulației rutiere noaptea - între miezul nopții și 4 a.m. Restricția este necesară pentru ca profesioniștii să poată obține o imagine exactă a efectelor asupra structurii podului. BKK Info vă ține la curent cu restricțiile și închiderile care afectează Podul Szabadság.

Tramvai nou pe podul Szabadság? Se testează capacitatea de încărcare a podului
04.03.2024 16:30

Budapesta, 3 aprilie 2024 – În următoarele zile vor fi efectuate teste de încărcare pe Podul Szabadság: în numele BKV Zrt., tramvaiele vor ocupa trecerea pe timp de noapte, astfel încât experții să poată observa cum reacționează structura podului la sarcina de tramvaiele care circulă în prezent în capitală. În timpul testelor, sarcina de pe pod va fi verificată pentru toate tipurile de tramvaie din flota operatorului, inclusiv vehiculele CAF care circulă deja în Budapesta, iar în curând vor fi adăugate alte 51 de trenuri la flota de tramvaie a capitalei .

Efectul sarcinii pe osie a tramvaielor asupra structurii podului va fi investigat în zilele următoare, în perioada 2 – 7 aprilie, în orele de noapte pe podul Szabadság. Scopul este, pe de o parte, de a oferi angajaților BKV, BKK și Budapest Közút o imagine exactă a tipului de trenuri care vor putea circula pe pod în viitor. Pe de altă parte, informațiile trebuie să fie disponibile pe baza cărora se poate stabili: ce condiții trebuie îndeplinite la trecere pentru circulația unor tipuri de vehicule suplimentare. Când podul a fost renovat în 2008, s-au ținut cont de parametrii tramvaielor aflate atunci în circulație; vehiculele mai noi, cu podea joasă, moderne diferă de acestea. În timpul testelor care au loc între 2 și 7 aprilie, toate tramvaiele care operează în Budapesta (inclusiv Combino, Tatra, CAF scurt și lung, Hanoverian și tipurile Ganz care funcționează în prezent) vor circula pe pod, astfel încât experții să poată examina efectele caroserie de pod vehicule. După evaluarea măsurătorilor, aceștia vor avea, de asemenea, date exacte despre care tramvaie pot circula pe viitoarea linie de tramvai Újbuda-Újpest .

Teste complicate, date precise

Testele complexe sunt efectuate de personalul Universității de Tehnologie și Economie din Budapesta, la solicitarea BKV Zrt. Specialiștii își desfășoară activitatea cu cea mai mare grijă și cu cea mai mică perturbare a traficului, dar pentru a extrage date exacte, podul este închis circulației rutiere noaptea - între miezul nopții și 4 a.m. Restricția este necesară pentru ca profesioniștii să poată obține o imagine exactă a efectelor asupra structurii podului. BKK Info vă ține la curent cu restricțiile și închiderile care afectează Podul Szabadság.

Axă nouă de tramvai peste podul Szabadság

Odată cu crearea viitoare a tramvaiului Újbuda-Újpest, se poate realiza o conexiune cu șină fixă ​​care să permită un transport convenabil și rapid între Buda de Sud și Pest de Nord, atingând centrul orașului. Pregătirea și planificarea proiectului poate începe în curând, a cărei condiție prealabilă este aprobarea cererii de grant depusă de BKK, care include și acest element de proiect de proiectare. Aceștia sunt primii pași pentru ca tramvaiele să se poată întoarce în Bajcsy-Zsilinszky út și în partea de sud a Váci út. Odată cu implementarea proiectului, o porțiune a rețelei de tramvai din Budapesta, care lipsește de câteva decenii, poate fi refăcută. Pe baza așteptărilor preliminare, în transportul public pot apărea până la 8-9 mii de pasageri noi datorită duratei de călătorie mai scurte și a conexiunilor fără transferuri. Informații despre proiect pot fi găsite pe site-ul BKK .

Sursa: https://bkk.hu/hirek/2024/04/uj-villamos ... t.12478/

nys_2000.webp (765.57 KB; downloaded 824 times)


nys_1859-enhanced-nr.webp (713.78 KB; downloaded 824 times)

 


Re: Budapesta - tramvaie gintaras663

Hungary , Budapest trams in 2024


 


Re: Budapesta - tramvaie valy

2 CSMG surprinse in 2022, lângă parlamentul maghiar
IMG-20220725-WA0059.jpg (376.11 KB; downloaded 596 times)

 


Re: Budapesta - tramvaie Victor92

A sosit primul tramvai CAF din comanda solicitata de catre BKK Budapest.

Detalii, aici: https://bkk.hu/hirek/2024/10/budapestre- ... 72R6Tb1g

461964900_931437679013868_6350475750774495987_n.jpg (294.01 KB; downloaded 367 times)


462064627_931437672347202_2602200100238235068_n.jpg (322.37 KB; downloaded 367 times)

 


Re: Budapesta - tramvaie Victor92

Stire de pe site-ul BKK. Tradusa cu Google Translate.

Un alt tramvai cu podea joasă a sosit la Budapesta

13.11.2024 ora 11:33

13 noiembrie 2024 - Al doilea tramvai CAF din noua flotă de 51 de unități comandată de BKK în 2022 și 2023 a sosit de la Zaragoza la Budapesta. Datorită noilor amenajări, proporția tramvaielor cu podea joasă poate crește de la actualul 30 la aproximativ 40 la sută, ceea ce oferă călătorii mai confortabile pentru pasagerii cu mobilitate limitată. Tramvaiul ajuns în capitală poate fi pus în funcțiune după ce s-au încheiat probele și cursele de probă.

Al doilea tramvai CAF, fabricat și asamblat în Zaragoza, Spania, a ajuns la Budapesta. Specialiștii BKK și BKV au inspectat temeinic autovehiculul înainte de livrare, care poate fi pus în slujba persoanelor care conduc în capitală după ce au fost finalizate cu succes testele, probele și examenul oficial.

Tramvaiul a fost fabricat și asamblat la Zaragoza

34 de metri lungime;
echipat cu un sistem de aer condiționat mai puternic decât înainte;
are podea joasă, astfel încât este mai ușor să urce și să coboare persoanelor cu mobilitate redusă și celor care călătoresc cu cărucioare sau bagaje mai mari;
este eficient energetic, deoarece alimentează energia generată în timpul frânării (dacă și rețeaua de linii aeriene este capabilă să o primească) înapoi în rețea;
designul său a fost dezvoltat în continuare în comparație cu cel al mașinilor electrice CAF deja în circulație: datorită caroseriei sale mai moderne, părțile laterale ale vehiculului, ușile și învelișurile conectate la acestea au fost reînnoite.
O creștere a ponderii vehiculelor cu podea joasă este așteptată mai întâi pe liniile South-Pest .

Un alt tramvai cu podea joasă a sosit la Budapesta
13.11.2024 ora 11:33

13 noiembrie 2024 - Al doilea tramvai CAF din noua flotă de 51 de unități comandată de BKK în 2022 și 2023 a sosit de la Zaragoza la Budapesta. Datorită noilor amenajări, proporția tramvaielor cu podea joasă poate crește de la actualul 30 la aproximativ 40 la sută, ceea ce oferă călătorii mai confortabile pentru pasagerii cu mobilitate limitată. Tramvaiul ajuns în capitală poate fi pus în funcțiune după ce s-au încheiat probele și cursele de probă.

Al doilea tramvai CAF, fabricat și asamblat în Zaragoza, Spania, a ajuns la Budapesta. Specialiștii BKK și BKV au inspectat temeinic autovehiculul înainte de livrare, care poate fi pus în slujba persoanelor care conduc în capitală după ce au fost finalizate cu succes testele, probele și examenul oficial.

Tramvaiul a fost fabricat și asamblat la Zaragoza

34 de metri lungime;
echipat cu un sistem de aer condiționat mai puternic decât înainte;
are podea joasă, astfel încât este mai ușor să urce și să coboare persoanelor cu mobilitate redusă și celor care călătoresc cu cărucioare sau bagaje mai mari;
este eficient energetic, deoarece alimentează energia generată în timpul frânării (dacă și rețeaua de linii aeriene este capabilă să o primească) înapoi în rețea;
designul său a fost dezvoltat în continuare în comparație cu cel al mașinilor electrice CAF deja în circulație: datorită caroseriei sale mai moderne, părțile laterale ale vehiculului, ușile și învelișurile conectate la acestea au fost reînnoite.
O creștere a ponderii vehiculelor cu podea joasă este așteptată mai întâi pe liniile South-Pest .

Reînnoirea parcului de vehicule este în desfășurare

Până în 2021, 73 de tramvaie CAF erau în circulație cu achizițiile de tramvai de la Budapesta. În noiembrie 2022, BKK a comandat încă 20 de tramvaie scurte, apoi 26 scurte și 5 lungi (în total 31) tramvaie CAF în martie 2023 . Unele dintre vehicule sunt asamblate la Budapesta (corpul primului astfel de tramvai a fost livrat la Budapesta în iunie), iar unele în Spania - acesta este cel care tocmai a sosit.

Reînnoirea stocului de vehicule oferă posibilitatea ca mai multe trenuri cu podea joasă să circule pe liniile în care circulă deja, așa că de la sfârșitul anului 2025, printre altele, 1, 3, 14, 42, numărul de tramvaiele confortabile, cu podea joasă, cu aer condiționat pot fi extinse în continuare pe liniile 50 și 69 .

Odată cu introducerea celor 51 de vehicule și finalizarea investițiilor necesare în infrastructură, conform planurilor, tramvaiele moderne pot apărea și pe familiile de linii 2, 23 și 24, precum și pe liniile 51A și 62A , în cazul în care este necesar sprijinul Uniunii Europene. este disponibil.

Ultimul vehicul din flotă este de așteptat să intre în funcțiune la sfârșitul anului 2026.

Mai multe tramvaie pot veni până în 2030

Achiziția de vehicule suplimentare va deveni scadentă în viitor: BKK lucrează deja la licitația care va permite sosirea în capitală a până la 100 de tramvaie noi. Ca urmare a pregătirii tehnice începute în 2022, a negocierilor și a procedurii oficiale de succes, BKK a obținut omologarea preliminară de tip de la autoritate în luna ianuarie a acestui an.

Puteți găsi mai multe informații despre evoluția tramvaiului din Budapesta și reînnoirea parcului de vehicule pe această pagină .

Proiectul este cofinanțat de Uniunea Europeană și Guvernul Ungariei

Sursa: https://bkk.hu/hirek/2024/11/ujabb-alacs ... khHlpFWA

caf_2_1.webp (658.77 KB; downloaded 237 times)


caf_2_2.webp (571.89 KB; downloaded 237 times)


caf_2_4.webp (635.38 KB; downloaded 237 times)

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Budapesta  • 
Choose destination

Since our 2454 forum members have written 436962 posts in 5455 topics and 520 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use