Topic: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300)
67 posts, 16010 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300)
shoppy
Avea o frumusete aparte acel pod, o ramasita de pe vremea cand "daca arata bine atunci functioneaza bine", ar fi frumos ca viitorul pod sa aiba si el o componenta placuta ochiului, nu doar strict functionala.
Avea o frumusete aparte acel pod, o ramasita de pe vremea cand "daca arata bine atunci functioneaza bine", ar fi frumos ca viitorul pod sa aiba si el o componenta placuta ochiului, nu doar strict functionala.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300)
ByOnu
Vezi discutia de aici despre tabla albastra din garile istorice. Totul se face strict utilitar, cu cele mai stock-materiale din depozit.
Vezi discutia de aici despre tabla albastra din garile istorice. Totul se face strict utilitar, cu cele mai stock-materiale din depozit.
- R936
-
Posted:
-
Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300)
R936
La Cluj-Napoca au dispărut liniile de la 3 încolo, peronul liniilor 4-5, și a apărut fundația pentru liniile din partea de nord.
Gara va fi configurată un pic diferit față de prezent, liniile II și IV vor fi directe, în gara mare vor fi 7 linii cu peron (în loc de 5), iar în gara mică dispar cele 2 linii din sud (4A și linia fără peron care avea o rampă la capăt). La nord vor rămâne doar 2 linii fără peron, în loc de 5.
Peroanele din gara mare vor avea 400m, iar cele din gara mică 223m. Înălțimea lor va fi 0.55m.
Sunt curios ce materiale se vor folosi. Ar fi păcat ca peroanele acoperite cu granit și cu copertine de beton să fie înlocuite cu peroane acoperite cu asfalt și copertine de tablă, ceea ce ar fi un mic downgrade, însă din ce am observat în alte stații modernizate, cam ăsta e "standardul".
La Cluj-Napoca au dispărut liniile de la 3 încolo, peronul liniilor 4-5, și a apărut fundația pentru liniile din partea de nord.
Gara va fi configurată un pic diferit față de prezent, liniile II și IV vor fi directe, în gara mare vor fi 7 linii cu peron (în loc de 5), iar în gara mică dispar cele 2 linii din sud (4A și linia fără peron care avea o rampă la capăt). La nord vor rămâne doar 2 linii fără peron, în loc de 5.
Peroanele din gara mare vor avea 400m, iar cele din gara mică 223m. Înălțimea lor va fi 0.55m.
Sunt curios ce materiale se vor folosi. Ar fi păcat ca peroanele acoperite cu granit și cu copertine de beton să fie înlocuite cu peroane acoperite cu asfalt și copertine de tablă, ceea ce ar fi un mic downgrade, însă din ce am observat în alte stații modernizate, cam ăsta e "standardul".
- R936
-
Posted:
-
Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300)
R936
Corecție: rămâne o singură linie fără peron în partea de nord, nu două
Corecție: rămâne o singură linie fără peron în partea de nord, nu două
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România
•
Choose destination