MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)

862 posts, 255805 views
 
Go to page:  1  ... 56 57 58 59 60 61 62
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) punmeister

Nu m-ar mira ca invertoarele folosite sa fie aceleasi kit OPTONIX folosit pentru colegele Taiwaneze din Taubate.







 


Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) ByOnu

Luca M. wrote here:
Intotdeauna cand folosesc functia youtube videoclipul apare corect dar nu poate fi accesat.


N-am patit niciodata. Poate nu pastrezi ce trebuie din link?

Din asta:
https://youtu.be/9dKtdoeg73g?si=4Wt4Es3QVr3Ws_pr


Trebuie sa ramana doar radacina:
9dKtdoeg73g


https://youtu.be/

si

?si=4Wt4Es3QVr3Ws_pr

dispar

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) AndreyCFR

Suna a Optonix MG1500. Se regaseste pe seria 7000 din Barcelona, ramele din Sydney si mai era un oraș care avea rame Alstom cu acelasi model de invertor.

L.E.: Montreal cu ramele Metropolis pentru REM au acelasi model de invertor.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) TudorSt

Și ramele MP89 din Paris au același invertor.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) punmeister

Nu, ca alea folosesc dispozitive GTO pentru invertor, nu IGBTuri.

LE: Legat de orasele de mai sus, ele sunt la 1500V DC, deci nu sunt chiar aceleasi. Taipei in schimb e fix la 750V cat e la Bucuresti, deci ma astept sa fie aceleasi.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) TheTigerBeast

E mai zgomotos decat celelalte sau mi se pare mie?

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) punmeister

Mi se pare mai silentios decat BM2 si BM3.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) TudorSt

Trebuie văzută și experiența din interior, să nu cumva să șuiere și el pe la îmbinări ca și CAF. În orice caz, ca părere personală, la exterior, e mai reușit CAF, pare mai bine “închegat”. Nu vorbesc de design, ci de construcția trenului per ansamblu.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) Luca M.

Nu stiu ce sa zic…

shoppy wrote here:
Finisajele interioare si exterioare arata foarte rau, se intoarce impotriva noastra cat am injurat CAF-ul, ar trebui luat celalalt vagon de capat din CAF-ul demolator de depou si dat la Alstom ca sa vada si ei cum se aliniaza doua panouri de plastic, cum se uzineaza un panou de inox si cum se face un scaun din plastic(ca pe acelea de aluminu o sa ne inghete toate alea), ca la Alstom astea sunt inventii pierdute.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) TudorSt

Păi da, asta zic, ca deși CAF e mai bine finisat decât Alstom la prima vedere (se observă și când sunt unul lângă altul, de exemplu în secvența din clip cu amândouă în stație la Arghezi), experiența de călătorie cam lasă de dorit, după cum știm cu toții.

De aia spun ca rămâne de văzut cum e o călătorie cu Alstom. Cine știe, poate e mai bine izolat fonic și problema e doar finisajul “din topor”.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) survola

Asta se întâmplă dacă ducem fabricile cât mai departe.
Dăm banii la o firmă din UE, dar trenul e făcut în BRICS.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) punmeister

Problema e ca Alstom a mers pe principul primul venit primul servit. Fabrica din Taubaté s-a intamplat sa fie cea disponibila pentru BM4.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) shoppy

Asta cu primul venit/primul servit este praf in ochi lafel ca aia ca nu se livreaza ca Marea Neagra este plina de mine, in cate corporatii am fost si cu cate am lucrat, daca vreun director are tupeul sa spuna la investitori ca managementul sau se rezuma la primul venit/primul servit zboara instantaneu, s-a stiut unde o sa se produca de la go/no-go si a fost costul batut in cuie de la bid/no-bid.
Acuma si marele Siemens are fabrici in India, daca oamenii vor de marca dar ieftin, aia e, aia le facem.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) punmeister

Ce ai pomenit de Marea Neagra la prima vedere poate parea intr-adevar un nimic pentru noi. Dar pentru un Project Manager care trebuie sa-si asume totul din actele stabilite, cum ar fi acel Risk Register, chiar si o sansa de 1% in care rusii sa detoneze minele din mare sub vasul care transporta BM4 la Bucuresti ar fi catastrofal atat pentru Alstom, Metrorex si chiar sa dea nastere la o rafuiala diplomatica nu tocmai frumoasa.

Plus ca PMul zboara de pe proiect si de la Alstom la asa ceva.

Iar de sistemul primul venit primul servit la BM4 este ceva ce mi-a povestit o pasare din interiorul Metrorex.

 


Go to page:  1  ... 56 57 58 59 60 61 62
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433646 posts in 5400 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use