Topic: Solaris Trollino 12M
675 posts, 192645 views
📖 Pagination options
- FabiM
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
FabiM
Sunt multe cazuri, de multe ori se întâmplă în weekend sau la ore târzii.
În Drumul Taberei se întâmplă într-o veselie să văd captatorii jos pe linia 69 , adesea și 93.
Dacă la linia 93, treacă-meargă în ideea că are zone unde trebuie să se deconecteze, linia 69…?
Pe Bd. Regina Elisabeta, majoritatea cazurilor se întâmplă pe 90. Ajunsesem să cred ca așa trebuie, până să văd și altele cu captatorii conectați, deci e doar după chef.
Intuiția mea e că se deconectează în mers și nu mai sunt puși captatorii la loc după.
Sunt multe cazuri, de multe ori se întâmplă în weekend sau la ore târzii.
În Drumul Taberei se întâmplă într-o veselie să văd captatorii jos pe linia 69 , adesea și 93.
Dacă la linia 93, treacă-meargă în ideea că are zone unde trebuie să se deconecteze, linia 69…?
Pe Bd. Regina Elisabeta, majoritatea cazurilor se întâmplă pe 90. Ajunsesem să cred ca așa trebuie, până să văd și altele cu captatorii conectați, deci e doar după chef.
Intuiția mea e că se deconectează în mers și nu mai sunt puși captatorii la loc după.
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
Mihai Neagu
5458 - Linia 97 - Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir - 6.11.2024
5458 - Linia 97 - Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir - 6.11.2024
20241106_110528.jpg (1.83 MB; downloaded 324 times)
- orex
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
orex
Daca troleele pot coborî, in sistem automat, din trei motive:
- unul dintre captatori pierde contactul cu rețeaua;
- la un macaz când unul o ia ”hăis” și altul ”cea”;
- accidental apare tensiunea periculoasă pe caroserie iar sistemul de avertizare și protecție a devenit nefuncțional din cauza unei avarii, ridicarea lor, în sistem automat sau nu, e apanajul exclusiv al conducătorului vehiculului, care a devenit, cam repede, neglijent.
PS
Oricum, exista în ”cutia neagră” a troleibuzului astfel de evenimente memorate (cu referire la cele de deconectare intempestivă), chestiunea e se ocupă cineva de verificarea și analizarea lor?
FabiM wrote here:
Intuiția mea e că se deconectează în mers și nu mai sunt puși captatorii la loc după.
Daca troleele pot coborî, in sistem automat, din trei motive:
- unul dintre captatori pierde contactul cu rețeaua;
- la un macaz când unul o ia ”hăis” și altul ”cea”;
- accidental apare tensiunea periculoasă pe caroserie iar sistemul de avertizare și protecție a devenit nefuncțional din cauza unei avarii, ridicarea lor, în sistem automat sau nu, e apanajul exclusiv al conducătorului vehiculului, care a devenit, cam repede, neglijent.
PS
Oricum, exista în ”cutia neagră” a troleibuzului astfel de evenimente memorate (cu referire la cele de deconectare intempestivă), chestiunea e se ocupă cineva de verificarea și analizarea lor?
📖 Pagination options