Topic: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
801 posts, 241300 views
📖 Pagination options
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
cosminduru
Fac și ei teste cum lucrează orice bugetar, e și mâine o zi. Este o totală batjocură să ții aceste trenuri de luni de zile și să nu le dai în circulație. Am dat banii pe ele (noi, cetățenii) să stea bibelouri în depou, în timp ce M5 circulă la 15 minute. Tramvaiele Astra pe 41 a fost aceeași discuție, războaie politice și nu interesul călătorilor.
Să meargă cu ele non-stop până fac km și să le dea drumul. Auzi, martie 2025. Pun pariu că nu vor circula nici în vara 2025, precis mai găsesc ei motive să întârzie ceva.
Fac și ei teste cum lucrează orice bugetar, e și mâine o zi. Este o totală batjocură să ții aceste trenuri de luni de zile și să nu le dai în circulație. Am dat banii pe ele (noi, cetățenii) să stea bibelouri în depou, în timp ce M5 circulă la 15 minute. Tramvaiele Astra pe 41 a fost aceeași discuție, războaie politice și nu interesul călătorilor.
Să meargă cu ele non-stop până fac km și să le dea drumul. Auzi, martie 2025. Pun pariu că nu vor circula nici în vara 2025, precis mai găsesc ei motive să întârzie ceva.
- TudorSt
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
TudorSt
Așa a fost și cu trenurile CAF, testele au durat mult mai mult decât trebuia. Da, știu ca a fost treaba cu peroanele, dar chiar și așa a durat prea mult. Să ne amintim ca primele au venit începând cu septembrie 2013 și au intrat în circulație în iulie 2014 (intrând în teste de abia la începutul lui 2014 dacă îmi aduc bine aminte).
Așa a fost și cu trenurile CAF, testele au durat mult mai mult decât trebuia. Da, știu ca a fost treaba cu peroanele, dar chiar și așa a durat prea mult. Să ne amintim ca primele au venit începând cu septembrie 2013 și au intrat în circulație în iulie 2014 (intrând în teste de abia la începutul lui 2014 dacă îmi aduc bine aminte).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
shoppy
Si la CAF au fost aceleasi probleme, tensiunea din reteaua este mai mica de 0,75kV si atunci curentul creste, asa se explica de ce la CAF tot bubuiau cablurile, ca dezactivasera protectiile la supracurent ca sa nu se mai opreasca trenul la fiecare scadere de tensiune.
Si la CAF au fost aceleasi probleme, tensiunea din reteaua este mai mica de 0,75kV si atunci curentul creste, asa se explica de ce la CAF tot bubuiau cablurile, ca dezactivasera protectiile la supracurent ca sa nu se mai opreasca trenul la fiecare scadere de tensiune.
📖 Pagination options