Transportul în lumeEuropaNorvegia / Norge / NoregOslo

 

Topic: Autobuze

57 posts, 8786 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Re: Autobuze PTMZ

Legat de Ebusco, daca e vorba de modelul 3.0, probabil intarzierile au aparut din cauza fluxului de fabricatie: toate modelele inainte de 3.0 aveau componentele produse in Europa, apoi autobuzele erau asamblate in China si pe urma returnate la fabrica din Deurne (Olanda). Cu 3.0, insa, Ebusco a decis sa isi concentreze toata productia si asamblarea la Deurne, fabrica fiind in curs de extindere. Probabil lipsa aceasta de capacitate este principala cauza pentru care apar aceste intarzieri.

 


Re: Autobuze Costin

Da, sunt 76 de Ebusco 3.0, trebuiau sa fi fost livrate pana la sfarsitul lui 2023...

 


Re: Autobuze punmeister

Plus ca au si multi clienti...

 


Re: Autobuze Costin

Întârzierile Ebusco sunt atat de mari incat Nobina a adus minim 12 autobuze SH Volvo 7900 Hybrid din Budapesta pentru liniile lor din sud-estul Oslo. Acesta este un exemplu: https://phototrans.eu/14,754975,0,Volvo_ ... 394.html

Exista mai multe poze de azi cu cateva autobuze, inclusiv MYK394 din linkul de mai sus, la un dealer de componente auto din Fredrikstad, Norvegia, insa nu am dreptul sa le reproduc.

 


Re: Autobuze punmeister

Ele erau chiar la vanzare pe Womy, daca nu ma insel urmau sa fie vandute la Brasov.

 


Re: Autobuze Costin

Initial mi se parea exagerata masura sa cumpere SHuri din cauza unor intarzieri. Ei bine, se pare ca Ebusco are probleme financiare si aproape ca nu mai produce nici un autobuz, in prezent. Astfel ca Nobina are totusi nevoie de o solutie pe termen ceva mai lung, caz in care SHurile au mai mult sens.

Sursa: https://www.nrk.no/stor-oslo/klarer-ikke ... 17099255

 


Re: Autobuze Costin

Nobina a reziliat contractul cu Ebusco si a semnat unul echivalent cu Yutong (acelasi numar de autobuze - 76) cu livrare incepand cu sfarsitul anului viitor. Deci SH-urile din Budapesta au ceva mai mult de un an de prestat in Oslo.

Sursa: https://bussmagasinet.no/nobina-gar-ut-a ... dyEyYVAw

Despre SHuri, din grupurile de pasionati: acestea au fost vopsite in schema Ruter (o fi risipa? pentru un an...), iar autobuzele au un renume relativ prost din cauza aderentei cand sunt conditii de polei sau gheata.

 


Re: Autobuze WT_fan06

Pentru 1 an de serviciu comercial, personal, nu mi se pare o risipă. Cine știe, poate după introducerea Yutong în circulație pot fi trecute ca rezerve strategice și să-și găsească în continuare utilitatea.

 


Re: Autobuze Mihai Neagu

S-ar putea sa spun lucruri in necunostinta de cauza, dar... indiferent de motivul intarzierii, sa anulezi un contract cu Ebusco (companie Olandeza) si sa semnezi altul cu Yutong (companie Chineza) mi se pare de prost gust.

 


Re: Autobuze WT_fan06

Ce e de prost gust în a renunța la un contract ce nu poate fi onorat în termenii agreați? Ajută-ne să înțelegem venind și cu niște argumente, nu doar că ți se pare și că unul e olandez și altul e chinez.

 


Re: Autobuze Mihai Neagu

Intr-adevar, este neplacut sa nu respecte producatorul termenii, dar altceva mai rau decat Yutong nu au gasit? Vin aceste companii chinezesti precum Zhongtong, Yutong, ZTE si altele cu "oferte de nerefuzat" dar in realiate autobuzele fiind fabricate cu piese de o calitate foarte slaba. Ma uit la ZTEurile Bucurestene si inca sunt mirat cum au fabricat 100 de bucati in 3 luni  :?:

 


Re: Autobuze PTMZ

Yutong era la un moment dat (nu știu dacă mai este) cel mai mare producător de autobuze din lume. Și a avut exporturi destule prin Europa de Vest, nu se compară cu ZTE deloc ca scară, ăia sunt neica-nimeni pe piața de autobuze. Este o firmă care și-a construit un renume în domeniu. Și, ca un utilizator al câtorva din produsele lor, am avut experiențe plăcute.

În legătură cu calitatea slabă, acest lucru trebuie analizat de la contract la contract. Era pe aici o discuție cum că tot în Norvegia că au fost livrate Solaris de calitate foarte slabă. Deci nu depinde neapărat doar de producător.

Iar legat de Ebusco, așa cum am menționat, până recent ei trimiteau autobuze tot în China la asamblat, deci o foarte mare diferență nu era oricum. Bine că s-a terminat telenovela cu acest contract.

Este bine că s-a găsit această soluție adaptabilă cu Yutong și că se pot livra niște autobuze. La urma urmei, este important să fie prestat serviciul de transport public în parametri optimi. Dacă vor apărea probleme, sunt sigur că vor fi aplicate penalități. Dar e nevoie de flexibilitate, ceea ce a fost și în cazul de față.

 


Re: Autobuze Costin

Un numar considerabil de autobuze electrice Yutong este deja prezent in Norvegia, in Bergen si Drammen, unde isi fac treaba cu succes.

Apoi trebuie tinut cont ca Nobina e un operator privat. Singurul lor interes e sa isi onoreze contractul cu Ruter (autoritatea de transport din Oslo) in parametri optimi. Fara autobuzele Ebusco acest lucru era imposibil, de unde si graba de a aduce SHuri si a gasi un furnizor alternativ pentru autobuze noi.

Nobina in prezent opereaza autobuzele scoase din serviciu de ceilalti operatori din Oslo, cand acestora le-au venit diverse comenzi de autobuze noi, inclusiv BYDuri electrice din 2017 (ce autonomie or mai avea alea, nu stiu) si cateva autobuze Volvo diesel de 15m donate de un operator din Göteborg (pe care le opereaza cu foaie in geam si in schema originala, albastra, si asta pe linii unde e nevoie de autobuze de 18m). Situatia chiar era urgenta.

 


Re: Autobuze shoppy

Asta ca sa fim patrioti, sa facem cu ai nostrii, sau ca ai nostrii sunt responsabili si fac bine pentru noi, nu mai tine, si la Cluj parca Solaris si-a luat troleibuzele inapoi ca nu erau conforme.

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Oslo  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433670 posts in 5400 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use