Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 524300 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
rosetti61
Bazilescu in renderuri era cu pereti de o singura culoare, grena - acum este in degradeu iar Pajura cu patratele. La Dristor 1 se poate incerca la fel, o placare a peretilor? Nu e exclus ca dupa deschiderea celor doua statii sa le placheze si pe celelalte (in 2000 a fost ceva aparte aspectul lor, insa cu timpul s-a ales praful de pereti).
In timp au fost destule "manii" in decorarea statiilor de metrou - marmura (preponderen), ceramica si pereti vopsiti, acum au desoperit placarile cu aluminiu.
In Rusia folosesc si acum marmura si gresia in cantitati destul de generoase, alte materiale destul de putin, cat sa nu fie suparator.
Bazilescu in renderuri era cu pereti de o singura culoare, grena - acum este in degradeu iar Pajura cu patratele. La Dristor 1 se poate incerca la fel, o placare a peretilor? Nu e exclus ca dupa deschiderea celor doua statii sa le placheze si pe celelalte (in 2000 a fost ceva aparte aspectul lor, insa cu timpul s-a ales praful de pereti).
In timp au fost destule "manii" in decorarea statiilor de metrou - marmura (preponderen), ceramica si pereti vopsiti, acum au desoperit placarile cu aluminiu.
In Rusia folosesc si acum marmura si gresia in cantitati destul de generoase, alte materiale destul de putin, cat sa nu fie suparator.
- 2009
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
2009
Totusi placile alea rezista in timp? la apa de exemplu rezista? Eu sincer nu prea am incredere in placarea placilor cu astfel de materiale. Hai ca la statile de periferie mai merge, dar la pasajul Unirii spre exemplu mi se pare cam aiurea sa plachezi cu asa ceva. Nu sti cine pe cine impinge se rupe placajul ala, etc. Eu intreb nu afirm.
Totusi placile alea rezista in timp? la apa de exemplu rezista? Eu sincer nu prea am incredere in placarea placilor cu astfel de materiale. Hai ca la statile de periferie mai merge, dar la pasajul Unirii spre exemplu mi se pare cam aiurea sa plachezi cu asa ceva. Nu sti cine pe cine impinge se rupe placajul ala, etc. Eu intreb nu afirm.
- argos
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
argos
Astazi am purtat o discutie cu un domn care locuieste de foarte multi ani chiar langa Laromet. Precizez ca persoana are aprox 60 ani, si e om serios.. deci n'ar avea de ce sa fabuleze.
Omul se jura ca tunelul de metrou este sapat pana in dreptul BCR-ului de pe Bd-ul Bucurestii Noi. Mi-a indicat chiar un loc de langa terminalul de tramvai Laromet in care au fost facute sapaturi pt metrou si a vazut cu ochii sai cum ,citez,: "au fost puse placi mari de beton si apoi astupat totul cu pamant".
@Subway_guru, te rog mult, poti confirma/infirma spusele omului? Asta cand ai timp..
P.S. (oarecum offtopic): Pe locul fostului Laromet s-a redeschis santier, se darama zor. Se pare ca acolo va aparea un Dedeman sau/si un Mall + blocuri.
Astazi am purtat o discutie cu un domn care locuieste de foarte multi ani chiar langa Laromet. Precizez ca persoana are aprox 60 ani, si e om serios.. deci n'ar avea de ce sa fabuleze.
Omul se jura ca tunelul de metrou este sapat pana in dreptul BCR-ului de pe Bd-ul Bucurestii Noi. Mi-a indicat chiar un loc de langa terminalul de tramvai Laromet in care au fost facute sapaturi pt metrou si a vazut cu ochii sai cum ,citez,: "au fost puse placi mari de beton si apoi astupat totul cu pamant".
@Subway_guru, te rog mult, poti confirma/infirma spusele omului? Asta cand ai timp..
P.S. (oarecum offtopic): Pe locul fostului Laromet s-a redeschis santier, se darama zor. Se pare ca acolo va aparea un Dedeman sau/si un Mall + blocuri.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Ce a vazut respectivul barbat este 'organizarea de santier' si primele sapaturi pentru statia 'Laromet' - varianta 1989. Prin toamna lui 1989 s-a deschis santierul. In mod sigur nu exista nici o galerie de metrou de la PLS Zarea spre Laromet. Mi-am dat si eu cu presupusul, nu sunt in tema cu ce s-a intamplat acolo inainte de 1989.
Ce a vazut respectivul barbat este 'organizarea de santier' si primele sapaturi pentru statia 'Laromet' - varianta 1989. Prin toamna lui 1989 s-a deschis santierul. In mod sigur nu exista nici o galerie de metrou de la PLS Zarea spre Laromet. Mi-am dat si eu cu presupusul, nu sunt in tema cu ce s-a intamplat acolo inainte de 1989.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
subway guru
Tunelul de metrou e sapat doar pana la PLS Zarea...
Persoana respectiva e serioasa, dar ceea ce a vazut dumnealui sunt cateva panouri de pereti mulati executati pe vechiul amplasament al statiei LAROMET, pe locul actualei bucle de tramvai si al benzinariei...
Legatura intre PLS si statie era prevazuta cu sapatura de la suprafata intre pereti mulati si presupunea 'raderea' tuturor casutzelor de pe partea stanga sens iesire din oras...
Doar ca a dat 'coltzul' carmaciul inainte de a apuca sa semneze decretul pentru demolari...
Inainte de toamna 89 nu s-a petrecut nimic in zona iar 'dupa' amplasamentul a fost 'abandonat'...
Amplasamentul actual al statiei e in bulevard...
Si la fosta fabrica Textila Dacia (st. Pajura) de va face un mall, eventual cu tunel direct la vestibulul statiei.
Am vazut pe blocul de la st. Bazilescu anunturi cu 'for sale'...
Imi si inchipui ca va cere 'pretz bun' pentru pozitie avantajoasa, termopane, metrou, piata, parc, biserica, malluri, si cimitir...in preajma...
Daca se 'revitalizeaza' zona, cu atat mai bine, este si asta un efect 'palpabil' al dezvoltarii infrastructurii...
Tunelul de metrou e sapat doar pana la PLS Zarea...
Persoana respectiva e serioasa, dar ceea ce a vazut dumnealui sunt cateva panouri de pereti mulati executati pe vechiul amplasament al statiei LAROMET, pe locul actualei bucle de tramvai si al benzinariei...
Legatura intre PLS si statie era prevazuta cu sapatura de la suprafata intre pereti mulati si presupunea 'raderea' tuturor casutzelor de pe partea stanga sens iesire din oras...
Doar ca a dat 'coltzul' carmaciul inainte de a apuca sa semneze decretul pentru demolari...
Inainte de toamna 89 nu s-a petrecut nimic in zona iar 'dupa' amplasamentul a fost 'abandonat'...
Amplasamentul actual al statiei e in bulevard...
Si la fosta fabrica Textila Dacia (st. Pajura) de va face un mall, eventual cu tunel direct la vestibulul statiei.
Am vazut pe blocul de la st. Bazilescu anunturi cu 'for sale'...
Imi si inchipui ca va cere 'pretz bun' pentru pozitie avantajoasa, termopane, metrou, piata, parc, biserica, malluri, si cimitir...in preajma...
Daca se 'revitalizeaza' zona, cu atat mai bine, este si asta un efect 'palpabil' al dezvoltarii infrastructurii...
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
George
@ subway guru: apropo de carmaciul care semna decrete in nestire: am vazut in ultimele luni peste 5 decrete date de Ceasca, in perioada 85 - 89, ceva de genul "se expropriaza si se trec in proprietatea statului" cate un fleac de 100.000 mp constructii, se demolau si se "dezafectau" cartiere intregi, cu mici locuinte definitorii pentru Bucurestiul vechi si micii negustori, comercianti, functionari de alta data. In loc au aparut celebrele blocuri de 8 - 10 etaje...si "victoria socialismului", desigur.
Colegii mi-au spus ca ultimul decret era chiar din decembrie 89...
@ subway guru: apropo de carmaciul care semna decrete in nestire: am vazut in ultimele luni peste 5 decrete date de Ceasca, in perioada 85 - 89, ceva de genul "se expropriaza si se trec in proprietatea statului" cate un fleac de 100.000 mp constructii, se demolau si se "dezafectau" cartiere intregi, cu mici locuinte definitorii pentru Bucurestiul vechi si micii negustori, comercianti, functionari de alta data. In loc au aparut celebrele blocuri de 8 - 10 etaje...si "victoria socialismului", desigur.
Colegii mi-au spus ca ultimul decret era chiar din decembrie 89...
- argos
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
argos
@subway_guru : Multumesc foarte mult pentru raspunsul clar si pentru rabdare. Acum s-a lamurit totul..
In privinta noilor blocuri de prin zona... cu siguranta vor aduce un flux sporit de calatori, dar M4 este incompleta si greu de utilizat daca nu se prelungeste pana la intersectia cu M3 si apoi M2.
Si asa cum spunea @andrei11: probabil era mult mai ieftin sa se refaca/modernizeze.. eventual prelungeasca si separa de trafic traseul tramvaiului 20.
Acum totul e aproape gata, si macar sa se profite la maxim de noile statii de metrou.
@subway_guru : Multumesc foarte mult pentru raspunsul clar si pentru rabdare. Acum s-a lamurit totul..
In privinta noilor blocuri de prin zona... cu siguranta vor aduce un flux sporit de calatori, dar M4 este incompleta si greu de utilizat daca nu se prelungeste pana la intersectia cu M3 si apoi M2.
Si asa cum spunea @andrei11: probabil era mult mai ieftin sa se refaca/modernizeze.. eventual prelungeasca si separa de trafic traseul tramvaiului 20.
Acum totul e aproape gata, si macar sa se profite la maxim de noile statii de metrou.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
subway guru
@George:
Am deschis luna asta un topic intitulat 'Metrou File de Poveste' care are ca scop tocmai 'publicarea' de acte 'oficiale' de arhiva, probabil o sa punem acolo si un astfel de decret...
Momentan insa, presat de lucruri mult mai importante, legate de 'prezent' (M5, Basarab) am lasat 'trecutul' sa mai astepte un pic, dar reluam in masura timpului disponibil...
@George:
Am deschis luna asta un topic intitulat 'Metrou File de Poveste' care are ca scop tocmai 'publicarea' de acte 'oficiale' de arhiva, probabil o sa punem acolo si un astfel de decret...
Momentan insa, presat de lucruri mult mai importante, legate de 'prezent' (M5, Basarab) am lasat 'trecutul' sa mai astepte un pic, dar reluam in masura timpului disponibil...
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
George
Pai sincer interesul meu principal e tot pe topicul M5...oscilez intre nerabdare si groaza fata de ce va fi prin cartier...
subway guru wrote:
@George:
Am deschis luna asta un topic intitulat 'Metrou File de Poveste' care are ca scop tocmai 'publicarea' de acte 'oficiale' de arhiva, probabil o sa punem acolo si un astfel de decret...
Momentan insa, presat de lucruri mult mai importante, legate de 'prezent' (M5, Basarab) am lasat 'trecutul' sa mai astepte un pic, dar reluam in masura timpului disponibil...
Pai sincer interesul meu principal e tot pe topicul M5...oscilez intre nerabdare si groaza fata de ce va fi prin cartier...
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
mindmasster
Statia Pajura . (16 Mai 2011)
Statia Pajura . (16 Mai 2011)
1.jpg (729.46 KB; downloaded 2443 times)
- GAC
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
GAC
Excelent reportaj. Situatia este imbucuratoare, la modul cum se prezinta stadiul lucrarilor.
Totusi singurul neajuns este lipsa rebrusmentului de la Bazilescu. Sper ca se vor folosi ambele fire intre Bazilescu si 1 Mai.
Excelent reportaj. Situatia este imbucuratoare, la modul cum se prezinta stadiul lucrarilor.
Totusi singurul neajuns este lipsa rebrusmentului de la Bazilescu. Sper ca se vor folosi ambele fire intre Bazilescu si 1 Mai.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Evident.
GAC wrote:
Sper ca se vor folosi ambele fire intre Bazilescu si 1 Mai.
Evident.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
subway guru
Dragul meu #andrei11,
Cred ca ar fi 'fair-play' ca pentru cele 22 de zile ce urmeaza sa-ti schimbi semnatura cam asa:
"Udriste a promis metrou la Bazilescu si nu cred ca a gresit secolul"
Haide totusi sa-i dam 'Cezarului ce-i al Cezarului' dupa care 'revenim la M5'...
Toate cele bune si sa-l folosim sanatosi cu totzii, pana la adanci batranetzi, si noi si stra-stra-stra nepotzii nostri...
Dragul meu #andrei11,
Cred ca ar fi 'fair-play' ca pentru cele 22 de zile ce urmeaza sa-ti schimbi semnatura cam asa:
"Udriste a promis metrou la Bazilescu si nu cred ca a gresit secolul"
Haide totusi sa-i dam 'Cezarului ce-i al Cezarului' dupa care 'revenim la M5'...
Toate cele bune si sa-l folosim sanatosi cu totzii, pana la adanci batranetzi, si noi si stra-stra-stra nepotzii nostri...
📖 Pagination options