Topic: Propuneri de noi trasee
1550 posts, 461666 views
📖 Pagination options
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
idk_vlad
În primul rând, fără modernizarea infrastructurii pe Dudești și Camil Ressu, nu ar aduce vreun plus neapărat locuitorilor. Apoi, dacă tu introduci, să zicem, 4 ture pe această linie, scoase din 27, nu aduce nici un plus, numărul de vehicule rămâne același și chiar și intervalul (inclusiv tu ai spus asta).
În plus, încă un dezavantaj ar fi traficul infernal de pe Dudești, sunt zile în care se formează coadă de la ieșirea din parcarea Mall-ului Vitan până la Mihai Bravu, unde stau blocate cel puțin 4-5 tramvaie (23 sau 27). Am făcut într-o zi 25 de minute de la Poșta Vitan până la Dristor.
În primul rând, fără modernizarea infrastructurii pe Dudești și Camil Ressu, nu ar aduce vreun plus neapărat locuitorilor. Apoi, dacă tu introduci, să zicem, 4 ture pe această linie, scoase din 27, nu aduce nici un plus, numărul de vehicule rămâne același și chiar și intervalul (inclusiv tu ai spus asta).
În plus, încă un dezavantaj ar fi traficul infernal de pe Dudești, sunt zile în care se formează coadă de la ieșirea din parcarea Mall-ului Vitan până la Mihai Bravu, unde stau blocate cel puțin 4-5 tramvaie (23 sau 27). Am făcut într-o zi 25 de minute de la Poșta Vitan până la Dristor.
- TudorSt
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
TudorSt
Pentru a se evita toate problemele mentionate de voi, ar putea sa nu mai faca ocolul prin Calea Vitan, ci sa intoarca direct prin Mihai Bravu - Dristorului - Camil Ressu. Evident, cu eliminarea masinilor parcate pe linie pe strada Dristorului.
Pentru a se evita toate problemele mentionate de voi, ar putea sa nu mai faca ocolul prin Calea Vitan, ci sa intoarca direct prin Mihai Bravu - Dristorului - Camil Ressu. Evident, cu eliminarea masinilor parcate pe linie pe strada Dristorului.
- omirica
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
omirica
Pe toată lungimea propusă (dacă întoarce la Dristor) sau 80% din ea (pentru întoarcere prin Vitan) dublează linii existente și metroul. Se pierde orice element de noutate.
Pe toată lungimea propusă (dacă întoarce la Dristor) sau 80% din ea (pentru întoarcere prin Vitan) dublează linii existente și metroul. Se pierde orice element de noutate.
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor şi a proiectului
idk_vlad
Singurele probleme pe care le văd la acest traseu ar fi că în zona Moga - Labirint străzile sunt foarte înguste, nu sunt sigur dacă poate vira dreapta acolo vreun autobuz, fie el de 12 sau 10 metri, iar porțiunea între Mântuleasa și Romulus va fi cel mai probabil închisă, deci nu ar avea cum să circule autobuzele pe acolo.
Just a User wrote here:idk_vlad wrote here:
640 ar mai putea circula și pe traseul Piața Sf. Vineri - Strada Sf. Vineri - Bd. Mircea Vodă - Bd. Unirii - Str. Traian - Str. Matei Basarab - Calea Călărașilor, apoi traseul actual al lui 40.
Sau ar putea circula pe următorul traseu:
Spre Sf. Vineri, pe Calea Călărașilor, stânga pe Str. Popa Nan, Dreapta pe Str. Matei Basarab, Str. Labirint, Str. Alexandru Moga, Str. Vasile Lucaciu, Str. Romulus apoi stânga pe Calea Călărașilor.
Spre Hurmuzachi, pe Str. Sf. Vineri, Bd. Mircea Vodă, Str. Matei Basarab, Str. Popa Nan (sau Delea Noua) apoi Dreapta pe Calea Călărașilor.
Singurele probleme pe care le văd la acest traseu ar fi că în zona Moga - Labirint străzile sunt foarte înguste, nu sunt sigur dacă poate vira dreapta acolo vreun autobuz, fie el de 12 sau 10 metri, iar porțiunea între Mântuleasa și Romulus va fi cel mai probabil închisă, deci nu ar avea cum să circule autobuzele pe acolo.
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
ANTENA
Poate la Piata Iancului.
Sau alte macazuri spre Piata Victoriei si putem gandi o legatura spre vest.
STB738 wrote here:
Cel mai probabil din spusele unui prieten vatman, linia 5 va primi Imperio și va întoarce la Obor prin Reînvierii
Poate la Piata Iancului.
Sau alte macazuri spre Piata Victoriei si putem gandi o legatura spre vest.
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
alexandru_minciu91
Odata cu deschiderea strazii Valea Larga din Sectorul 6 la sfarsitul lunii viitoare (info de pe pagina FB: Sector 6), m-am tot gandit la o reorganizare a traseelor din respectiva zona. Astfel, propun urmatoarele modificari:
Linia 105 comasata cu 122 cu indicativ:
105 - Pasaj Domnesti - Piata Victoriei
Pro:
-Linia 122 nu mai dubleaza linia 385 pana in zona Panduri, iar mai apoi 226 pana la Cismigiu.
-Legatura directa a zonei Prelungirea Ghencea cu zonele: Afi Cotroceni, Grozavesti, Gara de Nord pana la Piata Victoriei.
-Legatura cu metroul pe toata ramura de nord a Drumul Taberei, la Politehnica, Grozavesti, Gara de Nord si Piata Victoriei + liniile 69, 93, 1, 10, 25, 182, 205, 232, 282, 381.
-In prezent linia 122 acumuleaza probleme de ritmicitate in centru si nu este atractiva, cu exceptia relatiei Brasov - Pasaj Domnesti.
- Legatura cu Universitate se va realiza prin transbordarea cu liniile 168, 368 sau 385.
Contra:
-cresterea timpului intre vehicule la orele de varf din cauza aglomeratiei de pe Prelungirea Ghencea.
-suplimentarea cu minim 3 ture a viitoarei linii.
Ture propuse: 18 (10 din 105+8 din 122)
Linia 122 modificata cu indicativ:
122 - Pasaj Domnesti - Bd. Preciziei
Pro:
- O relatie mai rapida spre metrou la statia Pacii pentru Prelungirea Ghencea, Cartierul Brancusi.
- Preia rolul de feeder pt aceasta zona, asa ajuta locuitorii sa ajunga si la liniile 25, 62, 63, 137.
Contra:
- trafic congestionat pe viitoarea strada Valea Larga, Valea Cascadelor, dar si Prelungirea Ghencea.
- dublarea liniei 136 (Solutie, comasarea cu linia 136 pana la Complex Apusului, si suplimentarea liniei 221 cu minim 2 ture).
Ture propuse: 6 ture luate din 222 (222 fiind desfiintata)
Linia 221 comasata cu linia 185 cu indicativ:
221 - CET Vest Militari - Cimitirul Ghencea 3
Pro:
- calatorii din zona strazii Cooperativei, respectiv Dantelei au o linie cu un interval si o ruta mai atractiva, facand legatura cu metroul la Raul Doamnei si liniile 41, 69, 93, 368, 232, 385.
- 138 va ramane la Dedeman Ghencea, magazinul aflandu-se oricum in proximitatea Prelungirii Ghencea.
Contra:
- trafic congestionat pe Valea Oltului si la viitoarea intersectie semaforizata de la Valea Cascadelor cu Bd. Timisoara, existand probleme de ritmicitate intre vehicule.
Ture propuse: 7 ture (5 ture din 221+ 2 ture din 185)
Linia 385 modificata in centru cu indicativ:
385 - Valea Oltului - Piata Rosetti
Pro:
- stationare in fosta statie a liniei 311 de la Piata Rosetti
- legatura cu Piata Unirii, Piata Sf. Vineri, Piata Rosetti si Universitate
- calatorii ce foloseau linia 122 pt centru, acum au varianta mai directa cu linia 385.
Contra:
- posibile dificultati pe Strada Hristo Botev din cauza masinilor parcate
- aglomeratie la rondul de la Universitate, dar se poate realiza returul tot prin strada Hristo Botev, Calea Calarasi.
Astept parerile voastre!
Odata cu deschiderea strazii Valea Larga din Sectorul 6 la sfarsitul lunii viitoare (info de pe pagina FB: Sector 6), m-am tot gandit la o reorganizare a traseelor din respectiva zona. Astfel, propun urmatoarele modificari:
Linia 105 comasata cu 122 cu indicativ:
105 - Pasaj Domnesti - Piata Victoriei
Linia 105 prelungita.png (950.6 KB; downloaded 2298 times)
Pro:
-Linia 122 nu mai dubleaza linia 385 pana in zona Panduri, iar mai apoi 226 pana la Cismigiu.
-Legatura directa a zonei Prelungirea Ghencea cu zonele: Afi Cotroceni, Grozavesti, Gara de Nord pana la Piata Victoriei.
-Legatura cu metroul pe toata ramura de nord a Drumul Taberei, la Politehnica, Grozavesti, Gara de Nord si Piata Victoriei + liniile 69, 93, 1, 10, 25, 182, 205, 232, 282, 381.
-In prezent linia 122 acumuleaza probleme de ritmicitate in centru si nu este atractiva, cu exceptia relatiei Brasov - Pasaj Domnesti.
- Legatura cu Universitate se va realiza prin transbordarea cu liniile 168, 368 sau 385.
Contra:
-cresterea timpului intre vehicule la orele de varf din cauza aglomeratiei de pe Prelungirea Ghencea.
-suplimentarea cu minim 3 ture a viitoarei linii.
Ture propuse: 18 (10 din 105+8 din 122)
Linia 122 modificata cu indicativ:
122 - Pasaj Domnesti - Bd. Preciziei
122 modificat.png (236.17 KB; downloaded 2298 times)
Pro:
- O relatie mai rapida spre metrou la statia Pacii pentru Prelungirea Ghencea, Cartierul Brancusi.
- Preia rolul de feeder pt aceasta zona, asa ajuta locuitorii sa ajunga si la liniile 25, 62, 63, 137.
Contra:
- trafic congestionat pe viitoarea strada Valea Larga, Valea Cascadelor, dar si Prelungirea Ghencea.
- dublarea liniei 136 (Solutie, comasarea cu linia 136 pana la Complex Apusului, si suplimentarea liniei 221 cu minim 2 ture).
Ture propuse: 6 ture luate din 222 (222 fiind desfiintata)
Linia 221 comasata cu linia 185 cu indicativ:
221 - CET Vest Militari - Cimitirul Ghencea 3
Linia 221 comasata cu 185.png (552.29 KB; downloaded 2298 times)
Pro:
- calatorii din zona strazii Cooperativei, respectiv Dantelei au o linie cu un interval si o ruta mai atractiva, facand legatura cu metroul la Raul Doamnei si liniile 41, 69, 93, 368, 232, 385.
- 138 va ramane la Dedeman Ghencea, magazinul aflandu-se oricum in proximitatea Prelungirii Ghencea.
Contra:
- trafic congestionat pe Valea Oltului si la viitoarea intersectie semaforizata de la Valea Cascadelor cu Bd. Timisoara, existand probleme de ritmicitate intre vehicule.
Ture propuse: 7 ture (5 ture din 221+ 2 ture din 185)
Linia 385 modificata in centru cu indicativ:
385 - Valea Oltului - Piata Rosetti
385 modificat.png (680.74 KB; downloaded 2298 times)
Pro:
- stationare in fosta statie a liniei 311 de la Piata Rosetti
- legatura cu Piata Unirii, Piata Sf. Vineri, Piata Rosetti si Universitate
- calatorii ce foloseau linia 122 pt centru, acum au varianta mai directa cu linia 385.
Contra:
- posibile dificultati pe Strada Hristo Botev din cauza masinilor parcate
- aglomeratie la rondul de la Universitate, dar se poate realiza returul tot prin strada Hristo Botev, Calea Calarasi.
Astept parerile voastre!
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
TrainWrecker
Cea mai buna optiune e cea cu 221 dus la cimitirul Ghencea, oricum in prezent acesta cara aer intre Auchan si Dedeman Ghencea.
Cea mai buna optiune e cea cu 221 dus la cimitirul Ghencea, oricum in prezent acesta cara aer intre Auchan si Dedeman Ghencea.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Costin
@STB738 propunerile tale au fost sterse deoarece nu respecta regulamentul suplimentar al acestui subforum. Drept consecinta, si cele cateva mesaje conexe ale altor colegi au fost sterse.
@STB738 propunerile tale au fost sterse deoarece nu respecta regulamentul suplimentar al acestui subforum. Drept consecinta, si cele cateva mesaje conexe ale altor colegi au fost sterse.
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Luca M.
Ca urmare a discutiei despre traseul lung al lui 243 si a reportajului pe care l-au facut unii de la o televiziune despre faptul ca sta foarte mult in trafic pe Pompeiu, m-am gandit rapid ca ar putea sa circule pe Fabrica de Glucoza in loc de Dimitrie Pompeiu.
Pe FdG nu este chiar la fel de mult trafic cum e pe Pompeiu (spun deoarece locuiesc in zona si pe FdG mai exista ceva miscare, fata de Pompeiu, unde chiar stau toti pe loc fara sa se miste deloc).
Ar face in continuare traseul CFR Constanta - Emil Racovita si poate timpii pierduti in trafic ar fi mai mici.
Ar avea si statie cat de cat aproape de Metrou Pipera, statia “George Constantinescu” de pe FdG se afla la aprox 3-4 min de metrou.
Pentru a ajunge la Platforma Pipera exista in continuare 16, 36, care se pot lua facand schimb pe Petricani si vin la intervale decente in timpul orelor de varf.
Va astept parerile.
Ca urmare a discutiei despre traseul lung al lui 243 si a reportajului pe care l-au facut unii de la o televiziune despre faptul ca sta foarte mult in trafic pe Pompeiu, m-am gandit rapid ca ar putea sa circule pe Fabrica de Glucoza in loc de Dimitrie Pompeiu.
Pe FdG nu este chiar la fel de mult trafic cum e pe Pompeiu (spun deoarece locuiesc in zona si pe FdG mai exista ceva miscare, fata de Pompeiu, unde chiar stau toti pe loc fara sa se miste deloc).
Ar face in continuare traseul CFR Constanta - Emil Racovita si poate timpii pierduti in trafic ar fi mai mici.
Ar avea si statie cat de cat aproape de Metrou Pipera, statia “George Constantinescu” de pe FdG se afla la aprox 3-4 min de metrou.
Pentru a ajunge la Platforma Pipera exista in continuare 16, 36, care se pot lua facand schimb pe Petricani si vin la intervale decente in timpul orelor de varf.
Va astept parerile.
- Just a User
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Just a User
Părerea mea e că linia 243 trebuie scoasă din Pipera, este folosită în zona respectivă doar de cei care nu vor să aștepte 16/36. Și pe FdG este un trafic infernal la orele de vârf, autobuzele de pe 343 stând bară la bară încă de pe A3.
Părerea mea e că linia 243 trebuie scoasă din Pipera, este folosită în zona respectivă doar de cei care nu vor să aștepte 16/36. Și pe FdG este un trafic infernal la orele de vârf, autobuzele de pe 343 stând bară la bară încă de pe A3.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
cris_m
Solutia nu este sa scoti liniile de autobuz dintr-o anumita zona pentru ca valorile fluxurilor de trafic sunt crescute in acea zona. In felul asta nu faci altceva decat sa mentii situatia actuala, un fel de cerc vicios. Solutia este sa creezi culoar unic si sa te folosesti de acesta cat mai bine, ca sa nu mai zic de un P&R de la care sa porneasca niste linii locale de autobuz, cu o eventuala limitare a traficului prin zona de birouri...
In prezent linia 243 circula in zona Pipera via Pompeiu pentru a avea acces la metrou, in varianta pe FdG cu statie la George Constantinescu, nu mai vorbim de intermodalitate, distanta de 500 metri este destul de mare (7 minute pe jos conform Google Maps). In 2021 cand traseul a fost modificat, valorile de trafic erau cu totul altele, iar linia chiar isi facea treaba onorabil pe toata lungimea, insa in prezent e sabotata de zona Pipera pentru care a fost regandita...
Solutia nu este sa scoti liniile de autobuz dintr-o anumita zona pentru ca valorile fluxurilor de trafic sunt crescute in acea zona. In felul asta nu faci altceva decat sa mentii situatia actuala, un fel de cerc vicios. Solutia este sa creezi culoar unic si sa te folosesti de acesta cat mai bine, ca sa nu mai zic de un P&R de la care sa porneasca niste linii locale de autobuz, cu o eventuala limitare a traficului prin zona de birouri...
In prezent linia 243 circula in zona Pipera via Pompeiu pentru a avea acces la metrou, in varianta pe FdG cu statie la George Constantinescu, nu mai vorbim de intermodalitate, distanta de 500 metri este destul de mare (7 minute pe jos conform Google Maps). In 2021 cand traseul a fost modificat, valorile de trafic erau cu totul altele, iar linia chiar isi facea treaba onorabil pe toata lungimea, insa in prezent e sabotata de zona Pipera pentru care a fost regandita...
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
PTMZ
De la moderator citire
@Bogdan Ciorascu te rog să repostezi propunerea ta în conformitate cu regulamentul acestei secțiuni. Mulțumesc pentru înțelegere.
De la moderator citire
@Bogdan Ciorascu te rog să repostezi propunerea ta în conformitate cu regulamentul acestei secțiuni. Mulțumesc pentru înțelegere.
- STB738
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
STB738
Salutare tuturor! M-am gândit la reînființarea liniei 91 pe următorul traseu: Depoul Alexandria - Soseaua Alexandriei - Strada Antiaeriana - Drumul Sării - Drumul Taberei - Bulevardul General Paul Teodorescu - Bulevardul Iuliu Maniu - Soseaua Cotroceni - Bulevardul Doctor Marinescu - Bulevardul Eroii Sanitari - Piata Victor Babeș - Piata Operei cu întoarcere prin: Piata Operei - Bulevardul Eroii Sanitari - Bulevardul Doctor Marinescu - Soseaua Cotroceni - Bulevardul Iuliu Maniu - Bulevardul General Paul Teodorescu - Drumul Taberei - Drumul Sării - Strada Antiaeriana - Depoul Alexandria
Avantaje:
1. Conectivitate
Locuitorii cartierului Rahova, vor avea o conexiune directă cu Afi, Palatul Cotroceni etc. fără a mai schimba cu alte linii. Ex. 32 + 139, 226 + 139, 32+10/11/25, iar exemplele pot continua
2. Conexiuni strategice
Traseul se va intersecta cu metroul (M5 la Orizont si Eroilor, M1 la Eroilor dar și M3 la Eroilor și Politehnica) dar și cu alte linii, asigurând pasagerilor posibilitatea de a se conecta ușor cu alte puncte de interes ale orașului.
3. Acces direct la instituții medicale dar și de învățământ
Linia ar asigura un acces facil către spitale importante (ex. Spitalul Universitar, Institutul de Medicină) și instituții de învățământ superior, precum Universitatea de Medicină și Farmacie „Carol Davila”.
Dezavantaje
1. Aglomerarea la orele de vârf
Traseul, trece prin multe puncte cu trafic intens (Dealul Cotroceni, Drumul Sării). Datorita acestui fapt, se pot înregistra întârzieri de ritmicitate si punctualitate
2. Suprapunerea cu alte linii
O parte din traseu este acoperit deja de alte linii, de exemplu 96, 93 și 61 dar părerea mea este că, aceasta linie poate fi considerată, un ajutor bun la orele de vârf, dar și pe toată perioada zilei.
Turație:
7 ture zi de lucru (Depourile Bujoreni și Vatra Luminoasă)
4 ture zi de sărbătoare sau weekend (Depoul Bujoreni)
Voi atașa mai jos harta (am făcut-o cat de bine am putut)
Aștept părerile voastre, PRO și CONTRA!
Salutare tuturor! M-am gândit la reînființarea liniei 91 pe următorul traseu: Depoul Alexandria - Soseaua Alexandriei - Strada Antiaeriana - Drumul Sării - Drumul Taberei - Bulevardul General Paul Teodorescu - Bulevardul Iuliu Maniu - Soseaua Cotroceni - Bulevardul Doctor Marinescu - Bulevardul Eroii Sanitari - Piata Victor Babeș - Piata Operei cu întoarcere prin: Piata Operei - Bulevardul Eroii Sanitari - Bulevardul Doctor Marinescu - Soseaua Cotroceni - Bulevardul Iuliu Maniu - Bulevardul General Paul Teodorescu - Drumul Taberei - Drumul Sării - Strada Antiaeriana - Depoul Alexandria
Avantaje:
1. Conectivitate
Locuitorii cartierului Rahova, vor avea o conexiune directă cu Afi, Palatul Cotroceni etc. fără a mai schimba cu alte linii. Ex. 32 + 139, 226 + 139, 32+10/11/25, iar exemplele pot continua
2. Conexiuni strategice
Traseul se va intersecta cu metroul (M5 la Orizont si Eroilor, M1 la Eroilor dar și M3 la Eroilor și Politehnica) dar și cu alte linii, asigurând pasagerilor posibilitatea de a se conecta ușor cu alte puncte de interes ale orașului.
3. Acces direct la instituții medicale dar și de învățământ
Linia ar asigura un acces facil către spitale importante (ex. Spitalul Universitar, Institutul de Medicină) și instituții de învățământ superior, precum Universitatea de Medicină și Farmacie „Carol Davila”.
Dezavantaje
1. Aglomerarea la orele de vârf
Traseul, trece prin multe puncte cu trafic intens (Dealul Cotroceni, Drumul Sării). Datorita acestui fapt, se pot înregistra întârzieri de ritmicitate si punctualitate
2. Suprapunerea cu alte linii
O parte din traseu este acoperit deja de alte linii, de exemplu 96, 93 și 61 dar părerea mea este că, aceasta linie poate fi considerată, un ajutor bun la orele de vârf, dar și pe toată perioada zilei.
Turație:
7 ture zi de lucru (Depourile Bujoreni și Vatra Luminoasă)
4 ture zi de sărbătoare sau weekend (Depoul Bujoreni)
Voi atașa mai jos harta (am făcut-o cat de bine am putut)
Aștept părerile voastre, PRO și CONTRA!
Propunere linia 91, harta
Screenshot_2024-11-01-14-38-37-97_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg (582.03 KB; downloaded 592 times)
- Alexutzuu
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination