Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare

148 posts, 65677 views
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11
 
 

📖 Pagination options
Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu ByOnu

La Piata Muncii? Acolo unde dupa nici un an incrucisarea s-a facut praf?

Acum ca zici asta, ma gandesc daca nu chiar solutia aceasta tehnica a fost motivul pentru care s-a ajuns in halul asta. ... Iar nimeni n-a fost tras la raspundere. Nimeni n-a platit nimic. Nici macar nu e prevazuta pentru modernizare.

2023.jpg (491.33 KB; downloaded 979 times)

2024.jpg (637.76 KB; downloaded 979 times)


Chiar nu stiam despre Ploiesti si ii multumesc lui Bogdan pentru informatie. Ma gandesc insa cat putem compara uzura a 3-4 KT4M-uri pe ora, versus liniile din Bucuresti cu V3A/Imperio.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu idk_vlad

Între timp s-a asfaltat toată porțiunea de mai sus de la Muncii.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu punmeister

ByOnu wrote here:
La Piata Muncii? Acolo unde dupa nici un an incrucisarea s-a facut praf?

Acum ca zici asta, ma gandesc daca nu chiar solutia aceasta tehnica a fost motivul pentru care s-a ajuns in halul asta. ... Iar nimeni n-a fost tras la raspundere. Nimeni n-a platit nimic. Nici macar nu e prevazuta pentru modernizare.




Chiar nu stiam despre Ploiesti si ii multumesc lui Bogdan pentru informatie. Ma gandesc insa cat putem compara uzura a 3-4 KT4M-uri pe ora, versus liniile din Bucuresti cu V3A/Imperio.

Pai un Imperio e echivalent cu un cuplu de KT4D.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu ByOnu

idk_vlad wrote here:
Între timp s-a asfaltat toată porțiunea de mai sus de la Muncii.


Era si timpul. Insa asfaltul nu schimba cu nimic fundatia si calitatea incrucisarii.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu serbanandrei

Salut

In toate marile intersectii cu linii de tramvai si macaze sunt probleme cu liniile rupte  si asfaltul valurit sau lipsa. Si nimeni nu intervine sa asfalteze corect . .Normal trebuie raschetat si reasfaltat din nou.

 


Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare ByOnu

Crapaturile sunt doar un efect al cauzei, reasfatarea este necesara, dar nu rezolva sursa problemei: fundatia liniei, prinderea liniei si calitatea efectiva a elementelor de cale / a incrucisarii.

Cat timp linia va vibra nepermis de mult, asfaltul nu va face decat sa lucreze in consecinta.

Asfaltarea zonelor (absolut necesara pentru carosabil) nu va schimba faptul ca incrucisarea trebuie abordata cu 15km/h pentru a nu deraia, a nu distruge tramvaiul sau nu trezi tot cartierul.

 


Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare TudorSt

Dar încrucișarea de la Muncii a fost înlocuită sau doar cârpită de curând? Mă gândesc ca nu puneau piatră cubică dacă doar o cârpeau.

 


Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare 1689

E inlocuita. Se disting chiar si imbinarile dintre cupoane plus ranforsarile.

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2407 forum members have written 432322 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use