Topic: Știri și articole din presă
500 posts, 196396 views
📖 Pagination options
- alexm
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
alexm
https://www.metrorex.ro/comunicate_de_pr ... trala6ro
București, 14 august 2024
Metrorex anunță lansarea paginii web www.magistrala6.ro. Noul site este destinat tuturor celor interesați să afle informații actualizate despre proiectul "Magistrala 6. 1 Mai - Otopeni, Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă - Otopeni".
Proiectul "Magistrala 6. 1 Mai - Otopeni, Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă - Otopeni" este unul de utilitate publică, de interes național, conform Hotărârii Guvernului nr. 496/2017, cu modificările și completările ulterioare, prin care se asigură nevoile de mobilitate ale persoanelor prin dezvoltarea rețelei de transport trans european (TEN-T). Magistrala 6 este un proiect cu relevanță locală importantă și cu impact regional și internațional semnificativ.
Implementarea proiectului se derulează în prezent pe două secțiuni de lucru, Secțiunea SUD, 1 Mai – Tokyo fiind finanțată de la bugetul de stat al României și din PNRR (https://magistrala6.ro/sectiunea-sud/) și Secțiunea NORD, Tokyo – Aeroport Otopeni, având sursele de finanțare asigurate de la bugetul de stat și fonduri externe rambursabile – credit extern JICA (Japan International Cooperation Agency).
"De astăzi, www.magistrala6.ro este pusă la dispoziția publicului. Metrorex lansează către toți cei interesați invitația de a face cunoștință cu brandul M6, o marcă tânără, dinamică, modernă, pe măsura proiectului major de infrastructură, local și internațional, pe care îl reprezintă. Modul în care M6 se conectează cu publicul larg este deschis și prietenos. Pe site-ul magistrala6.ro veți găsi punți de informare directe, așa cum va fi și noua Magistrală 6, o conexiune directă de la Gara de Nord la Aeroportul Otopeni. Într-o prezentare atractivă și prietenoasă, cu facilități de navigare intuitive și actuale, noua platformă de comunicare oferă informații despre Magistrala 6, despre beneficiile pe care aceasta le aduce oamenilor și capitalei, precum și informații utile despre derularea traficului pe parcursul lucrărilor. Noua Magistrală 6 se construiește sub ochii oamenilor. Proiectele mari se construiesc mereu pentru oameni, dar și cu participarea lor. De aceea, dorim să informăm publicul larg și publicul călător și prin intermediul noului site web despre etapele și progresul acestui proiect important de infrastructură. Magistrala 6 este un proiect pentru România!", afirmă Mariana Miclăuș, director general METROREX.
Magistrala 6 va asigura legătura directă de la Gara de Nord la Aeroportul Otopeni. Cu un traseu care va cuprinde 14,2 km și 12 stații noi de metrou (Pajura, Expoziției, Piața Montreal, Gara Băneasa, Aeroportul Băneasa, Tokyo, Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Brătianu, Aeroportul Otopeni), M6 va asigura, cu 12 trenuri noi, un transport rapid, ecologic și eficient în București și în Ilfov.
https://www.metrorex.ro/comunicate_de_pr ... trala6ro
București, 14 august 2024
Metrorex anunță lansarea paginii web www.magistrala6.ro. Noul site este destinat tuturor celor interesați să afle informații actualizate despre proiectul "Magistrala 6. 1 Mai - Otopeni, Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă - Otopeni".
Proiectul "Magistrala 6. 1 Mai - Otopeni, Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă - Otopeni" este unul de utilitate publică, de interes național, conform Hotărârii Guvernului nr. 496/2017, cu modificările și completările ulterioare, prin care se asigură nevoile de mobilitate ale persoanelor prin dezvoltarea rețelei de transport trans european (TEN-T). Magistrala 6 este un proiect cu relevanță locală importantă și cu impact regional și internațional semnificativ.
Implementarea proiectului se derulează în prezent pe două secțiuni de lucru, Secțiunea SUD, 1 Mai – Tokyo fiind finanțată de la bugetul de stat al României și din PNRR (https://magistrala6.ro/sectiunea-sud/) și Secțiunea NORD, Tokyo – Aeroport Otopeni, având sursele de finanțare asigurate de la bugetul de stat și fonduri externe rambursabile – credit extern JICA (Japan International Cooperation Agency).
"De astăzi, www.magistrala6.ro este pusă la dispoziția publicului. Metrorex lansează către toți cei interesați invitația de a face cunoștință cu brandul M6, o marcă tânără, dinamică, modernă, pe măsura proiectului major de infrastructură, local și internațional, pe care îl reprezintă. Modul în care M6 se conectează cu publicul larg este deschis și prietenos. Pe site-ul magistrala6.ro veți găsi punți de informare directe, așa cum va fi și noua Magistrală 6, o conexiune directă de la Gara de Nord la Aeroportul Otopeni. Într-o prezentare atractivă și prietenoasă, cu facilități de navigare intuitive și actuale, noua platformă de comunicare oferă informații despre Magistrala 6, despre beneficiile pe care aceasta le aduce oamenilor și capitalei, precum și informații utile despre derularea traficului pe parcursul lucrărilor. Noua Magistrală 6 se construiește sub ochii oamenilor. Proiectele mari se construiesc mereu pentru oameni, dar și cu participarea lor. De aceea, dorim să informăm publicul larg și publicul călător și prin intermediul noului site web despre etapele și progresul acestui proiect important de infrastructură. Magistrala 6 este un proiect pentru România!", afirmă Mariana Miclăuș, director general METROREX.
Magistrala 6 va asigura legătura directă de la Gara de Nord la Aeroportul Otopeni. Cu un traseu care va cuprinde 14,2 km și 12 stații noi de metrou (Pajura, Expoziției, Piața Montreal, Gara Băneasa, Aeroportul Băneasa, Tokyo, Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Brătianu, Aeroportul Otopeni), M6 va asigura, cu 12 trenuri noi, un transport rapid, ecologic și eficient în București și în Ilfov.
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
satanistu
FB : Metrorex:
https://www.facebook.com/metrorexoficial.ro
FB : Metrorex:
https://www.facebook.com/metrorexoficial.ro
👉🏻JURNALUL DE ȘANTIER vă informează constant în legătură cu progresul Secțiunii Sud a viitoarei Magistrale 6 de metrou, tronsonul 1 Mai – Tokyo.
👌🏻Cifre, noutăți și imagini (https://www.youtube.com/watch?v=KWcE3vnMac4) despre stadiul lucrărilor până la jumătatea lunii august.
✅221m de grindă de ghidaj, 30 panouri de pereți mulați (dintr-un număr de 112) și 96 de piloți plastici pentru consolidarea terenului (dintr-un numar de 498) s-au executat pentru viitoarea stație de metrou Tokyo;
✅La viitoarea interstație Aeroport Băneasa – Tokyo au fost finalizate lucrările pentru devierea rețelei de telecomunicații. Estimativ, lucrările pentru piloții forați vor începe la finele lunii în curs.
✅229m grindă de ghidaj, 23 de panouri de pereți mulați (dintr-un număr de 65) și 5 piloți plastici (dintr-un număr de 465) s-au executat la viitoarea stație Aeroport Băneasa. Lucrările de excavare la Accesul B au fost demarate. Continuă lucrările de deviere a rețelelor de apă și telecomunicații pentru reluarea execuției peretelui mulat.
✅241m de grindă de ghidaj (dintr-un total de 325m), 17 panouri de pereți mulați (dintr-un total de 54) și 3 panouri de pereți mulați fără armătură pentru ieșirea utilajului TBM din tunel s-au executat pentru viitoarea stație Gara Băneasa.
✅150 de piloți forați dintr-un număr de 187 s-au executat pentru viitoarea interstație Piața Montreal – Gara Băneasa.
✅16 panouri de pereți mulați (dintr-un total de 64) s-au executat la viitoarea stație Piața Montreal. Au fost demarate lucrările de deviere a rețelelor de telecomunicații, iar cele pentru devierea rețelelor de apă și canalizare au fost programate să înceapă în curând.
✅540m de grindă de ghidaj dintr-un total de 630m, 34 de panouri de pereți mulați (dintr-un număr de 122) pentru stație și 10 panouri de pereți mulați (dintr-un total de 20) pentru stația electrică s-au executat la viitoarea stație Expoziției.
✅La viitoarea interstație Pajura – Expoziției, continuă execuția grinzilor de coronament, iar execuția puțurilor de epuizment pentru evacuarea apei din interiorul excavației este în curs de desfășurare. Urmează lucrări de excavare.
✅421m de grindă de ghidaj dintr-un total de 523m s-au executat la viitoarea stație Pajura. La Accesul A, au fost executați 17 piloți forați (dintr-un total de 256), urmând execuția peretelui mulat.
✅La viitoarea interstație 1 Mai – Pajura, au fost executați toți piloții forați, iar execuția puțurilor de epuizment este în desfășurare.
🌐Informații actualizate pe www.magistrala6.ro
#jurnal de santier #magistrala6 #lucrarimagistrala6 #metrou #metrorex
- sab
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
sab
Noi restricții de circulație în nordul Capitalei, pe DN1, pentru șantierul metroului M6
Noi restricții de circulație în nordul Capitalei, pe DN1, pentru șantierul metroului M6
Noi restricții de circulație vor fi instituite zilele următoare în zona de nord a Capitalei, pe DN1 pentru a permite realizarea lucrărilor la stațiile viitoarei magistrale de metrou M6, a doua secțiune de la Băneasa la Aeroportul Otopeni.https://hotnews.ro/noi-restrictii-de-cir ... -1787788
„Se estimează că începând cu data de 12 septembrie 2024 se vor institui primele restricții de circulație” necesare execuției lucrărilor pentru Secțiunea Tokyo-Aeroport Otopeni (Sectiunea de Nord a Proiectului. Lot 1.2), au precizat pentru HotNews.ro surse apropiate de proiect.
Primele măsuri de restricții vor fi instituite cu o durata de aproximativ 90 de zile, perioadă de timp în care vor fi executate lucrări preliminare pentru realizarea structurilor aferente viitoarelor stații de metrou Washington și Otopeni.
Restricții de circulație pentru stația de metrou Washington – Intersecția DN1 cu Bulevardul Dr. Liviu Librescu / Strada Jandarmeriei
Stația Washington va fi amplasată în laterala estică a Şoselei Bucureşti-Ploieşti, zona de Sud-Est a intersecţiei Şoselei Bucureşti-Ploieşti şi Bulevardul Dr. Liviu Librescu / Strada Jandarmeriei. La capetele stației vor exista trei accesuri, dintre care două vor fi legate de un pasaj pietonal pe sub Șos. București – Ploiești (DN1), iar cel de-al treilea se află de-a lungul stației. Stația Washington are o lungime de 159 m și o lățime maximă de 22,16 m.
În zona viitoarei stații de metrou Washington se vor institui următoarele restricții:
Pe strada Viorel Ciurea se va restricționa accesul rutier și pietonal iar stațiile de transport public „Sația INMH” amplasată pe această arteră, pe ambele sensuri vor fi relocate în imediata vecinătate;
Accesul spre Ploiești din zona bretelei adiacente DN1 respectiv de pe B-dul Alexandru Nasta va fi restricționat. Accesul catre Ploiești din această artera realizându-se prin ruta ocolitoare asigurată prin Bulevardul Doctor Liviu Librescu.
Restricțiile nou instituite pe amplasamentul stației Washington nu vor afecta circulația rutieră pe DN1!
Restricții de circulație pentru stația de metrou Otopeni – Intersecția DN1 cu Strada 23 August
Stația Otopeni va fi amplasată parțial sub carosabilul Căii Bucureștilor și sub semaforul de la intersecția acestuia cu artera centrală a orașului Otopeni, Strada 23 August. Stația va fi dotată cu două accesuri la capătul sudic al stației, de o parte și de alta a Căii București, una pe latura de est și cealaltă pe latura de vest. Stația Otopeni are o lungime de 159 m și o lățime maximă de 22,16 m.
În zona viitoarei stații de metrou Otopeni se vor institui restricții:
accesul dinspre DN1 pe strada 23 august, accesul realizându-se pe ruta alternativă prin strada Oituz si Floare de Cais, totodată stația de transport public ‘’Stația Primăria Otopeni’’ amplasată pe DN1 sensul de intrare in București va fi relocată în imediata vecinătate a pasarelei Pietonale!
Ocazional vor fi restricții locale pe banda 1 pe sensul de intrare în București in intervalul orar 22:00-06:00.
Restricțiile nou instituite pe amplasamentul stației Otopeni nu vor afecta circulația auto pe banda de iesire dinspre strada 23 august in DN1, precum și circulația rutieră pe DN1 in timpul zilei.
Magistrala M6, tronsonul nordic (Lotul 1.2), de la Băneasa la Otopeni, este realizată de Asocierea Gülermak Ağir Sanayi Insaat Ve Taahhüt A.S. (Turcia) – Somet SA (România), în baza contractului de proiectare şi execuţie lucrări de structură de rezistenţă semnat cu Metrorex pentru acest lot, care include un traseu de 7,6 km între Staţiile Tokyo şi Aeroport Otopeni.
Contractul are o valoare de de 1,27 miliarde de lei TVA și a fost semnat în mai 2023.
Lotul 1.2 (Tokyo – Aeroport Otopeni) al Magistralei 6 va avea o lungime de 7,6 km. Vor fi realizate 6 stații de metrou: Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Brătianu, Aeroport Otopeni.
După finalizare, acest lot va completa traseul Magistralei 6 de metrou și va asigura legătura între actuala stație de metrou 1 Mai existentă și Aeroportul Otopeni.
Întreaga Magistrală 6 a metroului bucureștean va avea o lungime de 14,2 km și 12 stații de metrou și va fi deservit de 12 trenuri pe care Metrorex va trebui să le cumpere.
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
satanistu
https://magistrala6.ro/m6-o-investitie-r ... aponeze/
https://magistrala6.ro/m6-o-investitie-r ... aponeze/
Progresul lucrărilor, înregistrat în prima jumătate a lunii septembrie 2024 în Jurnalul de șantier al M6, Secțiunea Sud, este cel de mai jos:
Pentru viitoarea stație de metrou Tokyo, s-au executat 270m de grindă de ghidaj, 47 panouri de pereți mulați și 358 de piloți plastici pentru consolidarea terenului;
Au început lucrările pentru piloții forați la viitoarea interstație Aeroport Băneasa – Tokyo; dintr-un total de 180, au fost executați 23;
La viitoarea stație Aeroport Băneasa s-au executat 263m grindă de ghidaj, 24 de pereți mulați și 160 de piloți plastici;
35 de panouri de pereți mulați și 6 panouri de pereți plastici pentru ieșirea utilajului TBM din tunel s-au executat pentru viitoarea stație Gara Băneasa;
181 de piloți forați s-au executat pentru viitoarea interstație Piața Montreal – Gara Băneasa;
191m grindă de ghidaj și 23 panouri de pereți mulați s-au executat la viitoarea stație Piața Montreal;
La viitoarea stație Expoziției s-au executat 544m grindă de ghidaj și 45 de panouri de pereți mulați, iar pentru stația electrică 121m grindă de ghidaj și 17 panouri de pereți mulați.
La viitoarea interstație Pajura – Expoziției s-au executat peste 190 de piloți;
459m grindă de ghidaj și 10 panouri de perete mulat s-au executat la viitoarea stație Pajura. La Accesul A, au fost executați 42 piloți forați;
La viitoarea interstație 1 Mai – Pajura, s-au executat 32 de piloți forați;
La viitoarea stație de metrou 1 Mai se efectuează lucrări de organizare de santier și lucrări de relocare a utilităților.
- satanistu
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
punmeister
Asocierea formata din SOMET (lider) - THEDA MAR - TIAB - UTI - Salcef Group - Altimate este singura care a depus oferta.
Salcef s-a ocupat de calea de rulare a M5, iar Altimate sunt din grupul Kontron (fostele Kapsch Carriercom si S&T).
https://www.agendaconstructiilor.ro/file ... a-6.html
TheTigerBeast wrote here:
Comunicat de presă
31.07.2024
Metrorex a publicat în Sistemul de Achiziții Publice (SEAP), în data de 31.07.2024, anunțul de participare prin care a fost demarată procedura de atribuire, prin “licitație deschisă”, a contractului de achiziție sectorială având ca obiect: „Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă. (Magistrala 6. 1 Mai - Otopeni). Pachet 2: Proiectare și execuție lucrări de arhitectură, cale de rulare, instalații electromecanice și curenți slabi”.
Valoarea estimată a contractului este de 1.668.847.816,00 lei, fără TVA, iar durata estimată a contractului este de 44 de luni.
Obiectul contractului sectorial îl reprezintă achiziția serviciilor de proiectare și a lucrărilor de execuție pentru lucrări de arhitectură, compartimentări, finisaje, instalații electromecanice, telecomunicații cale de rulare, inclusiv șina a 3 a și fir de contact aerian în toate stațiile de pe Magistrala 6 1 Mai – Aeroportul Internațional Henri Coandă.
Sursele de finanțare ale contractului sunt asigurate de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este data de10.09.2024, ora 15:00 Criteriul de atribuire a contractului este „cel mai bun raport calitate-preț”.
Asocierea formata din SOMET (lider) - THEDA MAR - TIAB - UTI - Salcef Group - Altimate este singura care a depus oferta.
Salcef s-a ocupat de calea de rulare a M5, iar Altimate sunt din grupul Kontron (fostele Kapsch Carriercom si S&T).
https://www.agendaconstructiilor.ro/file ... a-6.html
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
andreiiul
Altimate nu face parte din grupul Kontron. A ramas in grupul UTI. Vanzarea catre Kontron a picat anul trecut.
Altimate nu face parte din grupul Kontron. A ramas in grupul UTI. Vanzarea catre Kontron a picat anul trecut.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
BodoMinea
Dacă nu s-a mai întâmplat, cert e că nu s-a sinchisit nimeni să actualizeze sau să retragă articolul, atât de pe site-ul filialei din țară cât și de pe cel global:
https://www.kontron.ro/Kontron-achizitio ... ate.html
https://www.kontron.com/en/media/news/ko ... =2596619
Dacă nu s-a mai întâmplat, cert e că nu s-a sinchisit nimeni să actualizeze sau să retragă articolul, atât de pe site-ul filialei din țară cât și de pe cel global:
https://www.kontron.ro/Kontron-achizitio ... ate.html
https://www.kontron.com/en/media/news/ko ... =2596619
- survola
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
survola
Cu ocazia Zilelor Feroviare:
"A doua vizită tehnică a fost efectuată la stația de metrou Gara Băneasa, pe sectorul Magistralei 6 de metrou, situat între 1 Mai și Tokyo (Complex Băneasa). Secțiunea este în lucru la asocierea Alsim Alarko – Makyol ce are consultant Padeco – Metroul.
Reprezentanții constructorului au oferit participanților la vizită informații privind tehnologiile de lucru și au informat că utilajele TBM destinate săpării galeriei își vor începe treaba în primăvară. Vor fi două astfel de utilaje, iar primul va demara galeria dinspre stația Tokyo. Constructorii lucrează în trei schimburi."
Sursa: Club Feroviar
Cu ocazia Zilelor Feroviare:
"A doua vizită tehnică a fost efectuată la stația de metrou Gara Băneasa, pe sectorul Magistralei 6 de metrou, situat între 1 Mai și Tokyo (Complex Băneasa). Secțiunea este în lucru la asocierea Alsim Alarko – Makyol ce are consultant Padeco – Metroul.
Reprezentanții constructorului au oferit participanților la vizită informații privind tehnologiile de lucru și au informat că utilajele TBM destinate săpării galeriei își vor începe treaba în primăvară. Vor fi două astfel de utilaje, iar primul va demara galeria dinspre stația Tokyo. Constructorii lucrează în trei schimburi."
Sursa: Club Feroviar
- survola
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
survola
Metrorex anunță - Lucrările cu metroul spre Aeroportul Otopeni au ajuns într-un nou stadiu
Pentru viitoarea stație de metrou Tokyo, s-au executat 419 m de grindă de ghidaj dintr-un total de 650 m, 59 panouri de pereți mulați din 114 și 496 de piloți plastici;
Au continuat lucrările pentru piloții forați la viitoarea interstație Aeroport Băneasa – Tokyo; dintr-un total de 180, au fost executați 104;
La viitoarea stație Aeroport Băneasa s-au executat 44 de pereți mulați din 72 și 674 de piloți plastici din 905;
39 de panouri de pereți mulați din 54, 14 barete din 18 s-au executat pentru viitoarea stație Gara Băneasa;
293 m grindă de ghidaj din 370 m s-au executat la viitoarea stație Piața Montreal. Pentru Accesul C sunt executați 22 de piloți;
La viitoare stație Expoziției s-au executat 56 de panouri de pereți mulați din 102, 6 barete și 6 pereți plastici;
23 panouri de perete mulat din 86 s-au executat la viitoarea stație Pajura. La Accesul A au fost realizați 60 de piloți, iar la Accesul C, 42 de piloți;
La stația de metrou 1 Mai (existentă) continuă lucrările de organizare a amplasamentului și de relocare a utilităților.
Recent, reprezentanții JICA (Japan International Cooperation Agency), finanțator, cu circa 300 milioane euro, al unei părți din pregătirea și implementarea proiectului M6, magistrala de metrou spre Aeroportul Henri Coandă - Otopeni, au venit la București să inspecteze stadiul lucrărilor. Noua Magistrală, un proiect emblematic, va avea un traseu de 14,2 km de cale dublă, pe care vor circula 12 trenuri noi, moderne și va cuprinde 12 stații pe ruta 1 Mai – Otopeni.
Metrorex anunță - Lucrările cu metroul spre Aeroportul Otopeni au ajuns într-un nou stadiu
Pentru viitoarea stație de metrou Tokyo, s-au executat 419 m de grindă de ghidaj dintr-un total de 650 m, 59 panouri de pereți mulați din 114 și 496 de piloți plastici;
Au continuat lucrările pentru piloții forați la viitoarea interstație Aeroport Băneasa – Tokyo; dintr-un total de 180, au fost executați 104;
La viitoarea stație Aeroport Băneasa s-au executat 44 de pereți mulați din 72 și 674 de piloți plastici din 905;
39 de panouri de pereți mulați din 54, 14 barete din 18 s-au executat pentru viitoarea stație Gara Băneasa;
293 m grindă de ghidaj din 370 m s-au executat la viitoarea stație Piața Montreal. Pentru Accesul C sunt executați 22 de piloți;
La viitoare stație Expoziției s-au executat 56 de panouri de pereți mulați din 102, 6 barete și 6 pereți plastici;
23 panouri de perete mulat din 86 s-au executat la viitoarea stație Pajura. La Accesul A au fost realizați 60 de piloți, iar la Accesul C, 42 de piloți;
La stația de metrou 1 Mai (existentă) continuă lucrările de organizare a amplasamentului și de relocare a utilităților.
Recent, reprezentanții JICA (Japan International Cooperation Agency), finanțator, cu circa 300 milioane euro, al unei părți din pregătirea și implementarea proiectului M6, magistrala de metrou spre Aeroportul Henri Coandă - Otopeni, au venit la București să inspecteze stadiul lucrărilor. Noua Magistrală, un proiect emblematic, va avea un traseu de 14,2 km de cale dublă, pe care vor circula 12 trenuri noi, moderne și va cuprinde 12 stații pe ruta 1 Mai – Otopeni.
📖 Pagination options