Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1638 posts, 489854 views
📖 Pagination options
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Goldmund
PS
Odata facute cele doua sosele paralel cu Centura, este interzis sa mai iasa cineva "din curte" direct in Centura!
PS
Odata facute cele doua sosele paralel cu Centura, este interzis sa mai iasa cineva "din curte" direct in Centura!
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
mihai_atanasiu
la noi se lucreaza pe rind: ori pasajele primele si dupa aceea largirile sau viceversa;
simultan e prea mult; necesita coordonare prea buna;
la noi se lucreaza pe rind: ori pasajele primele si dupa aceea largirile sau viceversa;
simultan e prea mult; necesita coordonare prea buna;
- aditza
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
aditza
Cata dreptate ai ! Nu inteleg, in schimb, cine ofera dreptul de a construi orice (depozit, cladire, cartier rezidential) doar cu iesire in centura ? O sa se ajunga sa puna limita de viteza de 50kmh (cum este pe centura buzaului)
Goldmund wrote:
PS
Odata facute cele doua sosele paralel cu Centura, este interzis sa mai iasa cineva "din curte" direct in Centura!
Cata dreptate ai ! Nu inteleg, in schimb, cine ofera dreptul de a construi orice (depozit, cladire, cartier rezidential) doar cu iesire in centura ? O sa se ajunga sa puna limita de viteza de 50kmh (cum este pe centura buzaului)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
shoppy
Pentru asta ar trebuii sa se exproprieze 20m de fiecare parte a centurii pentru a se face acea artera paralela, asta nu cred ca o sa se intample niciodata, centura existenta va ramane asa si se va construii o alta centura in regim de autostrada.
Pentru asta ar trebuii sa se exproprieze 20m de fiecare parte a centurii pentru a se face acea artera paralela, asta nu cred ca o sa se intample niciodata, centura existenta va ramane asa si se va construii o alta centura in regim de autostrada.
- mihai_tomaro
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
mihai_tomaro
NU musai, cum s-a mai zis, se poate face si in spatele cladirilor, si doar pe anumite bucati
NU musai, cum s-a mai zis, se poate face si in spatele cladirilor, si doar pe anumite bucati
- Techno
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Techno
Am remarcat azi ceva miscari si lucrari in zona podului de la iesirea din Chiajna spre Dragomiresti. Mai precis in dreapta sa, jos langa calea ferata, cum mergi spre Chitila. Nu mi-am dat seama daca se face ceva pentru devierea traficului pe sub pod sau era o lucrare privata.
Am remarcat azi ceva miscari si lucrari in zona podului de la iesirea din Chiajna spre Dragomiresti. Mai precis in dreapta sa, jos langa calea ferata, cum mergi spre Chitila. Nu mi-am dat seama daca se face ceva pentru devierea traficului pe sub pod sau era o lucrare privata.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Goldmund
@Shoppy scrie:
"Pentru asta ar trebuii sa se exproprieze 20m de fiecare parte a centurii pentru a se face acea artera paralela, asta nu cred ca o sa se intample niciodata, centura existenta va ramane asa si se va construii o alta centura in regim de autostrada."
Shoppy, sunt tanar, dar destul de in varsta sa-ti spun ca nimic din ce se construieste azi nu va ramane 'definitiv' si pana la autostrada ocolitoare-Centura, va trece ceva timp(decenii?)
De ce crezi ca ar fi imposibil sa fie construita o sosea de acces in spatele firmelor existente?-Doar sa fie vointza si cineva cu cap sa puna pe tapet...Imbunatatiri vor fi mereu la tot ce construieste omul
@Shoppy scrie:
"Pentru asta ar trebuii sa se exproprieze 20m de fiecare parte a centurii pentru a se face acea artera paralela, asta nu cred ca o sa se intample niciodata, centura existenta va ramane asa si se va construii o alta centura in regim de autostrada."
Shoppy, sunt tanar, dar destul de in varsta sa-ti spun ca nimic din ce se construieste azi nu va ramane 'definitiv' si pana la autostrada ocolitoare-Centura, va trece ceva timp(decenii?)
De ce crezi ca ar fi imposibil sa fie construita o sosea de acces in spatele firmelor existente?-Doar sa fie vointza si cineva cu cap sa puna pe tapet...Imbunatatiri vor fi mereu la tot ce construieste omul
- shoppy
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
shoppy
Stii cum e, negativistu se plange ca in pestera e intuneric, optimistul se bucura ca se vede totusi o luminita care se tot mareste iar realistu o rupe la fuga ca vine trenu, depinde care alegi sa fii, s-o vedem macar largita la 4 benzi si denivelata la fiecare intersectie.
Desi 1 aprilie a fost ieri, vesti bune pe toate fronturile, la Chitila s-a montat ultima bucata a tablierului rampei Chitila(deci si culeea e gata) iar acum se pregateau de suprabetonare.
Stii cum e, negativistu se plange ca in pestera e intuneric, optimistul se bucura ca se vede totusi o luminita care se tot mareste iar realistu o rupe la fuga ca vine trenu, depinde care alegi sa fii, s-o vedem macar largita la 4 benzi si denivelata la fiecare intersectie.
Desi 1 aprilie a fost ieri, vesti bune pe toate fronturile, la Chitila s-a montat ultima bucata a tablierului rampei Chitila(deci si culeea e gata) iar acum se pregateau de suprabetonare.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Goldmund
@Shoppy,
sincer ma bucur pentru fiecare noua lucrare de infrastructura in Romania, dar poate pretentiile difera de la om la om. Cateodata exista solutii simple care "schimba lumea"
Oricum, tu ramai prietenul meu pentru pozele pe care le pui la dispozitia forumului -apreciez gestul tau enorm de mult.
@Shoppy,
sincer ma bucur pentru fiecare noua lucrare de infrastructura in Romania, dar poate pretentiile difera de la om la om. Cateodata exista solutii simple care "schimba lumea"
Oricum, tu ramai prietenul meu pentru pozele pe care le pui la dispozitia forumului -apreciez gestul tau enorm de mult.
- lucianxx9o
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
lucianxx9o
Am si eu o intrebare.
Stiti cumva daca vor incepe si cand centura bucuresti in regim de autostrada???
imi dau seama ca in nici un caz pana nu vor termina soseaua de centura!!!
Am si eu o intrebare.
Stiti cumva daca vor incepe si cand centura bucuresti in regim de autostrada???
imi dau seama ca in nici un caz pana nu vor termina soseaua de centura!!!
- argos
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
argos
@lucianxx9o : momentan nu se stie cand termina de largit la 2 benzi pe sens actuala centura .. d'apai sa faca alta sosea!
In alta ordine de idei: am calatorit azi pe centura intre A1 si Chitila. COSMAR!!! COSMAR!!!
Se mergea bara la bara pe toata distanta.. groaznic..
Sincer, mi-era oarecum rusine de soferii de tir straini (turci, bulgari) care se uitau cu , compatimire catre coloana uriasa de masini.
E de neinteles de ce nu largesc drumul. La ce trafic este si se preconizeaza ca va fi, ar trebui 3 benzi pe sens. E cat se poate de serios.
@lucianxx9o : momentan nu se stie cand termina de largit la 2 benzi pe sens actuala centura .. d'apai sa faca alta sosea!
In alta ordine de idei: am calatorit azi pe centura intre A1 si Chitila. COSMAR!!! COSMAR!!!
Se mergea bara la bara pe toata distanta.. groaznic..
Sincer, mi-era oarecum rusine de soferii de tir straini (turci, bulgari) care se uitau cu , compatimire catre coloana uriasa de masini.
E de neinteles de ce nu largesc drumul. La ce trafic este si se preconizeaza ca va fi, ar trebui 3 benzi pe sens. E cat se poate de serios.
- DanCld
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
DanCld
Cred ca s-a mai discutat aici - problema centurii nu e faptul ca are mai putine benzi pe sens decat trebuie ci faptul ca este o struto-camila intre drum national si bulevard urban. Capacitatea unui segment de drum e direct proportionala cu viteza medie; in cazul centurii viteza medie este mica din cateva cauze mari:
- zeci de intreprinderi, centre comerciale sau spatii logistice deverseaza direct in centura, fara benzi de incadrare sau de accelerare
- exista intrari in oras care impun un "cedeaza trecerea"; cazul Domnesti este de poveste insa mai sunt cateva intersectii de acest tip (Cernica, Oltenita, Berceni-comuna etc)
- exista foarte multe cai ferate industriale a caror traversare in siguranta impune reducerea vitezei la <5km/h
Tind sa cred ca la nivelul autoritatilor s-a dorit mentinerea problemei de la Domnesti din motive strategice, de descurajare la modul general a utilizarii infrastructurii romanesti de catre transportatori pe relatia Turcia - Bulgaria - vestul Europei; "rezolvarea" acestei probleme ar fi "transmis" problema mai departe, prin cresterea traficului pe tot traseul Giurgiu - Nadlac. Nu intamplator "podul salvator" va fi gata ulterior podului de peste Dunare de la Calafat-Vidin, pod care va trimite traficul de tranzit de care ziceam pe la Sofia si apoi pe la Vidin - Calafat - Severin - etc. In extenso nu putem sa nu remarcam investitiile majore in centuri de pe traseul respectiv
Cred ca s-a mai discutat aici - problema centurii nu e faptul ca are mai putine benzi pe sens decat trebuie ci faptul ca este o struto-camila intre drum national si bulevard urban. Capacitatea unui segment de drum e direct proportionala cu viteza medie; in cazul centurii viteza medie este mica din cateva cauze mari:
- zeci de intreprinderi, centre comerciale sau spatii logistice deverseaza direct in centura, fara benzi de incadrare sau de accelerare
- exista intrari in oras care impun un "cedeaza trecerea"; cazul Domnesti este de poveste insa mai sunt cateva intersectii de acest tip (Cernica, Oltenita, Berceni-comuna etc)
- exista foarte multe cai ferate industriale a caror traversare in siguranta impune reducerea vitezei la <5km/h
Tind sa cred ca la nivelul autoritatilor s-a dorit mentinerea problemei de la Domnesti din motive strategice, de descurajare la modul general a utilizarii infrastructurii romanesti de catre transportatori pe relatia Turcia - Bulgaria - vestul Europei; "rezolvarea" acestei probleme ar fi "transmis" problema mai departe, prin cresterea traficului pe tot traseul Giurgiu - Nadlac. Nu intamplator "podul salvator" va fi gata ulterior podului de peste Dunare de la Calafat-Vidin, pod care va trimite traficul de tranzit de care ziceam pe la Sofia si apoi pe la Vidin - Calafat - Severin - etc. In extenso nu putem sa nu remarcam investitiile majore in centuri de pe traseul respectiv
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Goldmund
@DanCld,
dar daca firme turcesti/bulgaresti au "treaba" la Brasov,Bucuresti sau Ploiesti?
Si ce fac firmele din Constanta care vor sa ajunga la Pitesti, Ploiesti si mai departe la Brasov/granitza de vest??
Si eu sunt de parere ca actuala Centura ar trebui largita la 3 benzi/sens acolo unde e posibil(pana la prima intersectie mai sofisticata cu pasaje, bretele), dar mai ales(am mai scris-o) drumuri de acces pentru firmele respective, drumuri care sa mearga paralel cu Centura, mai multe pasaje(si pietonale).Deocamdata se incearca strictul necesar cu bani putini, dar "imbunatatirile" NECESARE vor costa si mai mult
In fond, Centura Bucuresti este o necesitate de importanta nationala si ar trebui investiti mult mai multi bani si mai rapid(si nu neaparat un drum spre Mare, pe care turistul il face odata pe an(bineinteles ca si A2 e fff importanta, Centura e si mai vitala pentru economia Capitalei/Romaniei
@DanCld,
dar daca firme turcesti/bulgaresti au "treaba" la Brasov,Bucuresti sau Ploiesti?
Si ce fac firmele din Constanta care vor sa ajunga la Pitesti, Ploiesti si mai departe la Brasov/granitza de vest??
Si eu sunt de parere ca actuala Centura ar trebui largita la 3 benzi/sens acolo unde e posibil(pana la prima intersectie mai sofisticata cu pasaje, bretele), dar mai ales(am mai scris-o) drumuri de acces pentru firmele respective, drumuri care sa mearga paralel cu Centura, mai multe pasaje(si pietonale).Deocamdata se incearca strictul necesar cu bani putini, dar "imbunatatirile" NECESARE vor costa si mai mult
In fond, Centura Bucuresti este o necesitate de importanta nationala si ar trebui investiti mult mai multi bani si mai rapid(si nu neaparat un drum spre Mare, pe care turistul il face odata pe an(bineinteles ca si A2 e fff importanta, Centura e si mai vitala pentru economia Capitalei/Romaniei
- DanCld
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
DanCld
Nu am sustinut ca tot traficul de camioane ar fi generat de turcii care plimba marfa din Turcia in Germania si inapoi prin Romania - doar ca acest trafic nu e unul dorit pe drumurile romanesti. Traficul local (cu originea sau destinatia in Romania) cred totusi ca reprezinta majoritatea si cu siguranta ca merita conditii mai bune de transport.
Nu am sustinut ca tot traficul de camioane ar fi generat de turcii care plimba marfa din Turcia in Germania si inapoi prin Romania - doar ca acest trafic nu e unul dorit pe drumurile romanesti. Traficul local (cu originea sau destinatia in Romania) cred totusi ca reprezinta majoritatea si cu siguranta ca merita conditii mai bune de transport.
📖 Pagination options