Topic: Stiri si discutii despre lucrari
89 posts, 28209 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Stiri si discutii despre lucrari
BodoMinea
Am trecut recent prin "noua stație" Ghioroc, aflată aparent încă în lucru în cadrul acestui proiect (sper că e sub-forumul corect, nu sunt familiarizat cu împărțirea pe loturi), iar experiența a fost una deplorabilă.
Pasarela peste linii, aparent singurul mod de a ajunge la linia 2 era plină de materiale de construcții, o schelă improvizată și diferite bucăți de tablă cu colțurile expuse. Rețeta perfectă să cazi și să te tai în ceva când alergi după trenul pe care aproape îl pierzi (și ai toate șansele să îl pierzi pentru că poziționarea stației pe Google Maps e pe amplasamentul vechi, iar pe site-ul CFR Călători e mai aproape de realitate dar nu o poți urmări în relație cu poziția ta curentă și oricum nici acolo nu e pus punctul în dreptul unei căi de acces - pare că trebuie să o iei prin curtea unui localnic).
Oare așa arată accesul călătorilor în zone încă aflate în șantier și prin alte țări? Nu, în mod normal există o delimitare între lucrări și căile de acces și totodată se și semnalizează corespunzător.
Sursa foto din contraexemplu:
1. https://www.weser-kurier.de/landkreis-ve ... j8w3tp4l
2. https://www.meine-anzeigenzeitung.de/lok ... 802.html
3. https://www.aargauerzeitung.ch/aargau/fr ... .2146090
4. https://www.berliner-woche.de/karow/c-ba ... _a382636
Deci cum ne-am obișnuit, plătim prețuri europene pentru aceste lucrări, ca ele să fie efectuate la un standard submediocru.
Am trecut recent prin "noua stație" Ghioroc, aflată aparent încă în lucru în cadrul acestui proiect (sper că e sub-forumul corect, nu sunt familiarizat cu împărțirea pe loturi), iar experiența a fost una deplorabilă.
Pasarela peste linii, aparent singurul mod de a ajunge la linia 2 era plină de materiale de construcții, o schelă improvizată și diferite bucăți de tablă cu colțurile expuse. Rețeta perfectă să cazi și să te tai în ceva când alergi după trenul pe care aproape îl pierzi (și ai toate șansele să îl pierzi pentru că poziționarea stației pe Google Maps e pe amplasamentul vechi, iar pe site-ul CFR Călători e mai aproape de realitate dar nu o poți urmări în relație cu poziția ta curentă și oricum nici acolo nu e pus punctul în dreptul unei căi de acces - pare că trebuie să o iei prin curtea unui localnic).
Stația Ghioroc.jpg (1.4 MB; downloaded 1295 times)
Oare așa arată accesul călătorilor în zone încă aflate în șantier și prin alte țări? Nu, în mod normal există o delimitare între lucrări și căile de acces și totodată se și semnalizează corespunzător.
Germania.png (1.5 MB; downloaded 1295 times)
1. https://www.weser-kurier.de/landkreis-ve ... j8w3tp4l
2. https://www.meine-anzeigenzeitung.de/lok ... 802.html
3. https://www.aargauerzeitung.ch/aargau/fr ... .2146090
4. https://www.berliner-woche.de/karow/c-ba ... _a382636
Deci cum ne-am obișnuit, plătim prețuri europene pentru aceste lucrări, ca ele să fie efectuate la un standard submediocru.
- orex
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri si discutii despre lucrari
ByOnu
Niste observatii:
1. Vad ca in toate statiile, inclusiv in orase, pentru traversarea liniilor au optat pentru pasarele supraterane. La haltele din camp mai inteleg, intrucat intretinerea este mai simpla decat in cazul subtraversarilor (scapi de riscul de inundare, nu trebuie iluminat ziua, samd). Dar in orase nu vad rostul sa urci si sa cobori aproape dublul numarului de trepte cum este în cazul pasarelelor, față de subtraversări.
1.1. Imediat dupa iesirea din Gara Deva, spre Mintia, vad un mamut de supratraversare pietonala, inalta cat un bloc cu 3 etaje. Rampele alea in zig-zag ma fac sa ma tem putin ca nu va avea lift - sper sa aiba lift, iar rampele sa fie doar pentru redundanta. Dar de ce nu un pasaj subteran?
2. Cromatica albastra tipatoare a tablei ondulate de hala industriala din toate statiile, inclusiv in garile istorice, precum Gara Simeria. Este doar o invitatie gratuita la oftalmolog. Inteleg ca vrem repede si ieftin, dar macar in garile istorice puteau sa-si dea interesul mai mult si sa iasa ceva elegant. Albastrul ala nu este ce trebuie.
Niste observatii:
1. Vad ca in toate statiile, inclusiv in orase, pentru traversarea liniilor au optat pentru pasarele supraterane. La haltele din camp mai inteleg, intrucat intretinerea este mai simpla decat in cazul subtraversarilor (scapi de riscul de inundare, nu trebuie iluminat ziua, samd). Dar in orase nu vad rostul sa urci si sa cobori aproape dublul numarului de trepte cum este în cazul pasarelelor, față de subtraversări.
1.1. Imediat dupa iesirea din Gara Deva, spre Mintia, vad un mamut de supratraversare pietonala, inalta cat un bloc cu 3 etaje. Rampele alea in zig-zag ma fac sa ma tem putin ca nu va avea lift - sper sa aiba lift, iar rampele sa fie doar pentru redundanta. Dar de ce nu un pasaj subteran?
2. Cromatica albastra tipatoare a tablei ondulate de hala industriala din toate statiile, inclusiv in garile istorice, precum Gara Simeria. Este doar o invitatie gratuita la oftalmolog. Inteleg ca vrem repede si ieftin, dar macar in garile istorice puteau sa-si dea interesul mai mult si sa iasa ceva elegant. Albastrul ala nu este ce trebuie.
deva pasarela 2.jpg (781.7 KB; downloaded 553 times)
deva pasarela 3.jpg (829.1 KB; downloaded 553 times)
deva pasarela.jpg (725.6 KB; downloaded 553 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri si discutii despre lucrari
shoppy
Se poate subteran dar costa mult mai mult si ai aceleasi probleme(iti trebuie lifturi, rampe, poate fi vandalizat) dar si aletele noi(statie de pompare, iluminat permanent).
Se poate subteran dar costa mult mai mult si ai aceleasi probleme(iti trebuie lifturi, rampe, poate fi vandalizat) dar si aletele noi(statie de pompare, iluminat permanent).
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri si discutii despre lucrari
ByOnu
Asta am spus si eu, insa diferentiez haltele de la cucuietii din deal de orase. In cazul garilor mari deranjul de a avea iluminat constant este neglijabil.
Si repet, in cazul pasarelelor urci mai multe trepte decat in cazul subtraversarilor. Cred ca este o diferenta de cativa metri ce rezulta din necesitatea de a supratraversa catenara + o distanta de siguranta.
Asta am spus si eu, insa diferentiez haltele de la cucuietii din deal de orase. In cazul garilor mari deranjul de a avea iluminat constant este neglijabil.
Si repet, in cazul pasarelelor urci mai multe trepte decat in cazul subtraversarilor. Cred ca este o diferenta de cativa metri ce rezulta din necesitatea de a supratraversa catenara + o distanta de siguranta.
📖 Pagination options