Topic: Locomotive 060-EA modernizate de Reloc Craiova cu motoare asincrone (începând din 2024)
25 posts, 8787 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Re: Locomotive 060-EA modernizate de Softronic Craiova cu motoare asincrone și ETCS (începând din 2024)
Costin
@matei._.stefan (valabil tuturor care posteaza linkuri de pe TikTok): aceste linkuri acum arata cu totul altceva. Nu stiu daca la data mesajului erau corecte si intre timp s-au "stricat singure" sau ai gresit de la bun inceput de cand ai postat, dar cred ca trebuie sa tragem cateva concluzii:
1. daca mai gasesti video-urile pe care voiai sa le pui in mesajul original, te rog sa le pui (nu conteaza cum, sa fie si mesaj nou, facem noi ordine dupa)
2. in general, linkurile TikTok nu par sa treaca testul timpului, asa cum si clipurile in general par sa fie sterse mult mai des decat pe youtube. Din aceasta cauza va rog pe toti care vreti sa distribuiti ceva de pe TikTok sa puneti fie clipul pe forum ca fisier atasat, fie cat mai multe capturi de ecran posibil.
matei._.stefan wrote here:
*update* este viitorul bot al locomotivei 229 deoarece 318 este inca întreaga in hala probabil în proces de dezechipare
https://vm.tiktok.com/ZGePrYC6x/
https://vm.tiktok.com/ZGePrNtS5/
https://vm.tiktok.com/ZGePrYycG/
@matei._.stefan (valabil tuturor care posteaza linkuri de pe TikTok): aceste linkuri acum arata cu totul altceva. Nu stiu daca la data mesajului erau corecte si intre timp s-au "stricat singure" sau ai gresit de la bun inceput de cand ai postat, dar cred ca trebuie sa tragem cateva concluzii:
1. daca mai gasesti video-urile pe care voiai sa le pui in mesajul original, te rog sa le pui (nu conteaza cum, sa fie si mesaj nou, facem noi ordine dupa)
2. in general, linkurile TikTok nu par sa treaca testul timpului, asa cum si clipurile in general par sa fie sterse mult mai des decat pe youtube. Din aceasta cauza va rog pe toti care vreti sa distribuiti ceva de pe TikTok sa puneti fie clipul pe forum ca fisier atasat, fie cat mai multe capturi de ecran posibil.
- AndreyCFR
-
Posted:
-
Re: Locomotive 060-EA modernizate de Reloc Craiova cu motoare asincrone (începând din 2024)
AndreyCFR
Alt clip in care se vede stadiul primelor 2
Alt clip in care se vede stadiul primelor 2
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Locomotive 060-EA modernizate de Reloc Craiova cu motoare asincrone (începând din 2024)
punmeister
ELASMO 482 002-9.
https://railcolornews.com/2024/10/21/loc ... or-test/
ELASMO 482 002-9.
https://railcolornews.com/2024/10/21/loc ... or-test/
482-002-1.jpg (1.03 MB; downloaded 2949 times)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Locomotive 060-EA modernizate de Reloc Craiova cu motoare asincrone (începând din 2024)
WT_fan06
De ce oare a fost nevoie de o altă caroserie? De echipamente și rețele nu mă pronunț că nu știu dacă sunt aceleași cu cele de pe locomotivele modernizate în LEMA, cu toate că nu m-ar surpinde să existe unele diferențe și acolo.
Atâta efort să se proiecteze încă o caroserie pentru încă o serie de locomotive, în loc să ne ținem de un singur proiect.
De ce oare a fost nevoie de o altă caroserie? De echipamente și rețele nu mă pronunț că nu știu dacă sunt aceleași cu cele de pe locomotivele modernizate în LEMA, cu toate că nu m-ar surpinde să existe unele diferențe și acolo.
Atâta efort să se proiecteze încă o caroserie pentru încă o serie de locomotive, în loc să ne ținem de un singur proiect.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Locomotive 060-EA modernizate de Reloc Craiova cu motoare asincrone (începând din 2024)
Andrei98
Cu atât mai mult un efort irosit când ei au păstrat aproape toată cutia originală, nici măcar grilajele de sus sau ușile nu s-au obosit să le schimbe. Iar pe lateral se vede clar unde au fost geamurile, atât de mult s-au străduit...
Cu atât mai mult un efort irosit când ei au păstrat aproape toată cutia originală, nici măcar grilajele de sus sau ușile nu s-au obosit să le schimbe. Iar pe lateral se vede clar unde au fost geamurile, atât de mult s-au străduit...
- Luca01
-
Posted:
-
Re: Locomotive 060-EA modernizate de Reloc Craiova cu motoare asincrone (începând din 2024)
Luca01
Între locomotivele acestea, modernizate la Reloc, și cele modernizate la Softronic sunt diferențe la partea de echipare, furnizorii echipamentelor fiind diferiți. Dacă vă referiți că de ce nu s-a mers pe un singur proiect, cel de la Softronic, este pentru că locomotivele LEMA se construiesc doar la Softronic și cel mai probabil acestea se modernizează în două locuri pentru a se finaliza cât mai repede modernizare lor, termenele din PNRR fiind destul de stricte. Probabil când s-au lansat licitațiile fiecare uzină când a depus oferte și-a luat angajamentul să respecte cerințele și fiecare a realizat câte un proiect ce se încadrează în cerințe (la Softronic nu cred că a fost cazul de o nouă proiectare a caroseriei, deoarece locomotivele fabricate la aceștia sunt bazate pe cele 060-EA și sunt indentice cu cele care sunt acum modernizate), este normal să fie diferite pentru că sunt două uzine diferite.
WT_fan06 wrote here:
De ce oare a fost nevoie de o altă caroserie? De echipamente și rețele nu mă pronunț că nu știu dacă sunt aceleași cu cele de pe locomotivele modernizate în LEMA, cu toate că nu m-ar surpinde să existe unele diferențe și acolo.
Atâta efort să se proiecteze încă o caroserie pentru încă o serie de locomotive, în loc să ne ținem de un singur proiect.
Între locomotivele acestea, modernizate la Reloc, și cele modernizate la Softronic sunt diferențe la partea de echipare, furnizorii echipamentelor fiind diferiți. Dacă vă referiți că de ce nu s-a mers pe un singur proiect, cel de la Softronic, este pentru că locomotivele LEMA se construiesc doar la Softronic și cel mai probabil acestea se modernizează în două locuri pentru a se finaliza cât mai repede modernizare lor, termenele din PNRR fiind destul de stricte. Probabil când s-au lansat licitațiile fiecare uzină când a depus oferte și-a luat angajamentul să respecte cerințele și fiecare a realizat câte un proiect ce se încadrează în cerințe (la Softronic nu cred că a fost cazul de o nouă proiectare a caroseriei, deoarece locomotivele fabricate la aceștia sunt bazate pe cele 060-EA și sunt indentice cu cele care sunt acum modernizate), este normal să fie diferite pentru că sunt două uzine diferite.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive 060-EA modernizate de Reloc Craiova cu motoare asincrone (începând din 2024)
shoppy
O uzina poate produce orice inclusiv proiectul facut de alta uzina, nu este obligatoriu sa fie proiectul facut de ei ca sa il poata produce, CFR Calatori are o mare problema aici, lucreaza cu multe uzine pe criteriul pretul cel mai mic asa ca fiecare face ce vrea pe motive concludente mai mult(asta poate produce mai ieftin) sau mai putin(sa fie diferit de dragul diferentei ca asa vrea patronul sau politicienii), este un mic castig pe termen scurt si o mare pierdere pe termen lung.
O uzina poate produce orice inclusiv proiectul facut de alta uzina, nu este obligatoriu sa fie proiectul facut de ei ca sa il poata produce, CFR Calatori are o mare problema aici, lucreaza cu multe uzine pe criteriul pretul cel mai mic asa ca fiecare face ce vrea pe motive concludente mai mult(asta poate produce mai ieftin) sau mai putin(sa fie diferit de dragul diferentei ca asa vrea patronul sau politicienii), este un mic castig pe termen scurt si o mare pierdere pe termen lung.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Locomotive 060-EA modernizate de Reloc Craiova cu motoare asincrone (începând din 2024)
ByOnu
Avem exemple de proiect comun realizat in doua fabrici diferite, vezi tramvaiele Armonia din Timisoara (ca-s proaste e alt subiect, dar proiectul ESTE unitar).
Avem exemple de proiect comun realizat in doua fabrici diferite, vezi tramvaiele Armonia din Timisoara (ca-s proaste e alt subiect, dar proiectul ESTE unitar).
📖 Pagination options