Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5514 posts, 1179461 views
📖 Pagination options
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
Luca M.
Din tot timpul in care am mers cu metroul, astazi este prima oara cand vad o doamnă la manete, intr-un tren pe M4. Mai exista la Metrorex angajate pe post de mecanic de metrou?
Din tot timpul in care am mers cu metroul, astazi este prima oara cand vad o doamnă la manete, intr-un tren pe M4. Mai exista la Metrorex angajate pe post de mecanic de metrou?
- punmeister
-
Posted:
-
- TudorSt
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
TudorSt
Și pe M1 e o doamnă. Nu știu dacă e aceeași dar am văzut.
Și pe M1 e o doamnă. Nu știu dacă e aceeași dar am văzut.
- TheTigerBeast
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
TheTigerBeast
Ce se intampla in ultima perioada cu mecanicii de la metrou? Pun frane bruste, smucesc trenul cand ajung la peron, uita sa apese pe butonul de om mort si este franat automat.
Ce se intampla in ultima perioada cu mecanicii de la metrou? Pun frane bruste, smucesc trenul cand ajung la peron, uita sa apese pe butonul de om mort si este franat automat.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
Costin
Cand primul criteriu la angajare e sa fie ruda sau prieten, iar aia buni se pensioneaza, ramai cu rudele si prietenii.
Cand primul criteriu la angajare e sa fie ruda sau prieten, iar aia buni se pensioneaza, ramai cu rudele si prietenii.
- TheTigerBeast
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
TheTigerBeast
Cum naiba face angajari din moment ce nenea prim ministru a zis ca la stat sunt blocate pana la final de an? :))
Cum naiba face angajari din moment ce nenea prim ministru a zis ca la stat sunt blocate pana la final de an? :))
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
Costin
Ce zic eu e o situatie ce a inceput cu zeci de ani in urma.
Ce zic eu e o situatie ce a inceput cu zeci de ani in urma.
- TudorSt
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
TudorSt
Macar la metrou, fata de STB, exista ATO si se circula cu el activat in 99% din cazuri. Deci trenurile de metrou nu au asa mult de suferit ca tramvaiele, de exemplu.
Macar la metrou, fata de STB, exista ATO si se circula cu el activat in 99% din cazuri. Deci trenurile de metrou nu au asa mult de suferit ca tramvaiele, de exemplu.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
WT_fan06
Tramvaiele de ce au de suferit mai exact? Nu înțeleg despre ce e vorba și cum se leagă cu ce s-a scris mai sus...
Tramvaiele de ce au de suferit mai exact? Nu înțeleg despre ce e vorba și cum se leagă cu ce s-a scris mai sus...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
punmeister
Pentru ca la condusul pe ATO nu mai ai treaba cu stilul extrem de prost al mecanicului pilos ca acolo e suficient doar sa dai pe Demaraj, desi si acolo daca nu calca pe pedala de om mort ca sta mecanicul cascat pe telefon la prostii, tot primesti o frana de urgenta.
Asta fata de tramvai unde ai vazut cum au fost facute Imperio praf de vatmanii ce n-au ce cauta nici macar pe o Tatra, tot asa, pilosii planetei.
Pentru ca la condusul pe ATO nu mai ai treaba cu stilul extrem de prost al mecanicului pilos ca acolo e suficient doar sa dai pe Demaraj, desi si acolo daca nu calca pe pedala de om mort ca sta mecanicul cascat pe telefon la prostii, tot primesti o frana de urgenta.
Asta fata de tramvai unde ai vazut cum au fost facute Imperio praf de vatmanii ce n-au ce cauta nici macar pe o Tatra, tot asa, pilosii planetei.
- TudorSt
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
TudorSt
Cred ca sunt destul de rare franarile de urgenta din cauza întârzierii apăsării pedalei “om mort”, totusi sistemul te avertizează și îți dă un timp de reacție. Trebuie sa fii mega neatent sau complet nepăsător sa ignori piuitul ăla strident astfel încât sa se ajungă la frâna de urgență. Tot la condusul pe “manual” apar problemele.
Apropo de ATO și de smucit, de câțiva ani am tot observat o chestie: în unele zone de pe rețea ( pe M1, la Gara de Nord și Petrache Poenaru mai ales), trenurile intră foarte des în patinaj, deși sunt conduse pe ATO. Care ar fi explicația? Mi se pare destul de ciudat ca un tren care e practic condus de un soft să înceapă să patineze iar acel soft să nu aibă nicio reacție.
LE: atenție, vorbesc doar de patinajul la plecare, pentru ca în rest, pe ATO se merge foarte lin. Smuciturile la frâna, mai ales cele frecvente, sunt de la condusul manual.
Cred ca sunt destul de rare franarile de urgenta din cauza întârzierii apăsării pedalei “om mort”, totusi sistemul te avertizează și îți dă un timp de reacție. Trebuie sa fii mega neatent sau complet nepăsător sa ignori piuitul ăla strident astfel încât sa se ajungă la frâna de urgență. Tot la condusul pe “manual” apar problemele.
Apropo de ATO și de smucit, de câțiva ani am tot observat o chestie: în unele zone de pe rețea ( pe M1, la Gara de Nord și Petrache Poenaru mai ales), trenurile intră foarte des în patinaj, deși sunt conduse pe ATO. Care ar fi explicația? Mi se pare destul de ciudat ca un tren care e practic condus de un soft să înceapă să patineze iar acel soft să nu aibă nicio reacție.
LE: atenție, vorbesc doar de patinajul la plecare, pentru ca în rest, pe ATO se merge foarte lin. Smuciturile la frâna, mai ales cele frecvente, sunt de la condusul manual.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
shoppy
Posibil acolo sa fie unele conditii de aderenta diferita din cauza gararii trenurilor, iar curba pe care ti-o da softul este fixa, este curba de accelerare normala, nu iti poate da alta curba pentru ca s-a descoperit patinajul, este treaba antipatinajului sa elimine patinarea sau treaba dispeceratului sa declare acele segmente ca reduced aderence ca atunci softul sa iti dea curba pentru aderenta scazuta care are o panta mai mica.
Posibil acolo sa fie unele conditii de aderenta diferita din cauza gararii trenurilor, iar curba pe care ti-o da softul este fixa, este curba de accelerare normala, nu iti poate da alta curba pentru ca s-a descoperit patinajul, este treaba antipatinajului sa elimine patinarea sau treaba dispeceratului sa declare acele segmente ca reduced aderence ca atunci softul sa iti dea curba pentru aderenta scazuta care are o panta mai mica.
📖 Pagination options