Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantRame electrice și automotoare

 

Topic: Rame electrice CRRC Sifang SFEMU

19 posts, 2308 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Re: Rame electrice CRRC Sifang SFEMU punmeister

Astra ar trebui sa-si produca propriile EMU la ei in curte daca vor sa intre pe piata.

Au deja SAERP pe partea de tractiune si control, pe mecanica au deja experienta de la tramvaie si vagoane de calatori, au furnizori care sa le ofere componente cheie (usi, pantografe, burdufuri, infotainment samd), doar ce le mai trebuie lor este un furnizor de motoare de tractiune si trafo.

 


Re: Rame electrice CRRC Sifang SFEMU TudorSt

Pentru motoare de tractiune, n-ar strica o "extensie" a parteneriatului cu Siemens. Nu suna rau niste rame Astra cu electronica SAERP si motoare a la Mireo sau Desiro, nu?

 


Re: Rame electrice CRRC Sifang SFEMU punmeister

Am mari dubii ca Siemens si-ar dori un transfer tehnologic si mai mare decat cel in contextul tramvaielor.

Pentru motoare Astra pot apela cu incredere la Traktionssysteme Austria care vand motoare de tractiune pentru orice electric (de la busuri pana la EMU-uri), iar la trafouri pot face ceva in stilul Softronic, proiecteaza in-house si subcontracteaza catre ABB.

 


Re: Rame electrice CRRC Sifang SFEMU Robert

Astra a fost și este un abonat la contractele cu statul.

A fabricat doar pentru ce a existat o licitație, începând de la vagoane, rame diesel, troleibuze și acum e mare producător de tramvaie. Nu vor face o ramă proprie sub nici o formă, cu siguranță vor căuta varianta cea mai eficientă din punct de vedere al costurilor. Rama chineză pare cea mai eficientă din punct de vedere al costurilor și o modalitate de a evita "embargou" impus chinezilor.

 


Re: Rame electrice CRRC Sifang SFEMU shoppy

Daca Siemens nu vroia concurenta atunci nu le vindea nici motoare pentru tramvaie, deci s-ar putea foarte bine sa le vanda si pentru EMU, iar transformatoare stie sa faca oricine, Hyundai Bulgaria atat asteapta.

Problema cu chinezariile este ca trebuie sa livreze conform CS si apoi sa ofere garantie, cand ai doar un garaj in Jilava si o hala in Turcia ca vinzi autobuze pe baterii la diferiti neica-nimeni din provincia Romaniei sau incompetenti ca STB o mai scalzi, cu o comanda de EMU nu mai este asa, pe CF nu mai poti spune ca au dat aia cu ele in gropi sau nu au incarcat bateriile bine, aia vin, te dau in judecata si te falimenteaza, ca esti producator in UE.

 


Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Rame electrice și automotoare  • 
Choose destination

Since our 2396 forum members have written 431047 posts in 5362 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use